Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Steluţele de mare. Andrei Nanu

with 7 comments

Andrei s-a născut pe 7 februarie 2008 şi de patru luni stă prin spitale. Andrei Nanu are nevoie de un transplant urgent de ficat. Chiar foarte urgent, după spusele medicilor. La 8 săptămâni a fost diagnosticat cu stridor laringian, icter de etiologie neprecizată, citoliză hepatică anemia hipocromă, distrofie GR ½. A făcut o mulţime de analize şi i-a fost depistat Citomegalovirusul. Andrei Nanu este din Târgu Jiu. Pe Andrei l-am „întâlnit” pe site-ul organizaţiei Biancăi Brad – Organizaţia EMMA, la Suport Umanitar – cazul lui  Andrei AICI, unde găsiţi documentele medicale şi fotografii.

Ieri, 24 septembrie 2008, Andrei a apărut la Acasă TV – filmul şi interviul cu mama lui Andrei, Corina – AICI. Andrei Nanu are programare pentru transplant de ficat în data de 13 octombrie 2008, la o clinică din Belgia (la Clinica Universitară Saint Luc din Bruxelles, unde a fost salvată Crisa şi unde este internată Daria), programare obţinută cu greu de mămica unui copil, Mihăiţă (Mihai Hogaş), salvat acum trei ani la clinica din Belgia, Gabriela Hogaş.

Andrei Nanu are nevoie de 85.000 de euro. A reuşit să strângă 1.000 euro.

Corina, mama lui Andrei, ne imploră să îl ajutăm. Telefon Corina Nanu: 0743.428.902

.

Steluţele de mare

.

17 noiembrie 2008. Andrei a murit

7 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. uite cum
    http://www.romaniadinspania.com/es/node/1498
    ANUNT URGENT SI GRAV!
    Submitted by Suchardine on Lun, 22/09/2008 – 05:51.
    Dragii nostri, sunt ziarista, in Romania si lucrez si in Organizatia E.M.M.A. condusa de Bianca Brad. Poate ati auzit de drama care a generat o campanie intitulata „Mame de ingeri”. Noi ne ocupam si de cazuri sociale, pentru a nu mai exista si alte mamici de inger. Ultimul caz este al unui baietel de 6 luni care are nevoie de transplant de ficat. Am inteles ca in Madrid in clinica „La Paz” s-ar putea face gratuit daca ar putea cineva s-o ia pe mamica baietelului si sa-i cedeze asigurarea de sanatate. Va rugam, aratati ca sunteti romani, aratati ca va pasa! Si noi suntem cu sufletul alaturi de voi. Adresa la care gasiti povestea lui Andrei si poze:http://www.organizatiaemma.ro/node/142 sau http://andrei.voidart.ro/ . Daca exista cineva care sa faca acest gest, las numarul meu de telefon. Ana-Maria Gombos-0727121148

    Valentina

    25 Septembrie 2008 at 16:59

  2. Valentina, am pus, mulţumesc!

    isabellelorelai

    26 Septembrie 2008 at 00:49

  3. […] Mai multe detalii găsiţi aici: Steluţele de mare. Andrei Nanu […]

  4. Eu sunt Ana-Maria Gombos… Sunt asistenta Biancai Brad la Organizatia E.M.M.A. Oooofffff, sunt asa de inutile cuvintele acum… Isabelle, multumesc!!! M-ai ajutat de multe ori prin prietena noastra comuna, Andreea!!! Multumesc din suflet pentru implicare, multumesc ca sunteti oameni asa frumosi si buni de care am atata nevoie in lumea asta teribil de meschina, de imperfecta… Insa astazi vin cu o veste care nu o sa va placa: Andrei s-a stins duminica seara…
    Sunt devastata de durere… L-am tinut in brate pe Andrei, l-am schimbat, i-am dat sa manance, i-am sarutat manutele, fruntea si obrajorii si i-am promis ca intr-o zi vom merge sa ne dam in leganutz si sa jucam fotbal in parc.
    L-am ajutat sa plece in Spania. A ajuns in Clinica La Paz, i s-a facut tranplantul saptamana trecuta, parea ca totul este ok, dar subit, i s-a infundat un canal care ducea spre ficatel… S-a cautat repede o solutie, efectuarea unui nou tranplant de la un copil sub 14 kg, s-a gasit in Valencia, si urma sa fie operat din nou duminica seara dar… inimioara lui fragila nu a mai rezistat. A murit cu jumatate de ora inainte de operatie… Andrei a devenit inger pe 16 noiembrie 2008. Avea 9 luni si 9 zile… Astazi a fost incinerat. In aproximativ trei saptamani Corina si Marcel Nanu vor veni acasa cu cenusa lui Andreutz cel micutz…
    Mi-e dor de tine, scumpete mica!
    Zbor lin printre ingeri!
    Isabelle, as vrea sa iau legatura cu tine! Te imbratisez. Multumesc inca o data pt tot.
    Ana-Maria.

    suchardine

    18 Noiembrie 2008 at 18:15

  5. Of, Doamne…
    Recunosc cinstit că am sperat şi crezut din tot sufletul că Andrei va reuşi…
    Ana-Maria, acum câţiva ani am luptat şi eu teribil pentru un tânăr cu leucemie. Andrei Tănase, terminase liceul de muzică, era violonist. Pe atunci eram la Cotroceni. Pe 6 decembrie se împlinesc 4 ani… Nu l-am cunoscut niciodată fizic. Am vorbit cu el la telefon zi de zi. Timp de 2 săptămâni. El era la o clinică în Italia, eu la Bucureşti. Parcă era copilul meu… Strânsesm bani, dosarul pentru transplant era aprobat, dar inima lui nu a mai rezistat…
    Ţi-am spus toatea astea ca să ştii că înţeleg ce simţi acum.
    Pe Andrei Tănase nu am cum să îl uit. Face parte din sufletul meu.
    Şi tu, şi eu avem însă o portiţă: am făcut ceva pentru ei, nu avem regrete că am stat spectatori.
    Şi vezi, nici nu renunţ la a încerca să ajut. Nici tu nu ai să renunţi, ai să vezi. Din contră, ai să te zbaţi şi mai mult.
    Pe 8 noiembrie a murit un copil al blogului, Cristina Doană. Avea doar 14 ani şi cancer.
    Pe 17, Andrei. Şi Ancuţa, de 2 anişori. Nepoţica unei doamne vizitatoare a blogului care doreşte să se implice. Copilaşul avea leucemie.
    Uite că necazurile îi apropie pe unii oameni. Fără să se cunoască…
    Dumnezeu îşi strânge ceata de Îngeri…
    Ai, Doamne, grijă de ei.
    Îţi trimit un e-mail.

    isabellelorelai

    18 Noiembrie 2008 at 22:48

  6. […] Andrei Nanu, 9 luni şi 9 zile. Ciroză hepatică […]

  7. MA NUMESC NANU CORINA, SUNT MAMA INGERASULUI ANDREI NANU…..AZI,DUPA 1-AN-3 LUNI-SI-2-SAPTAMINI DE CIND MI-AM PIERDUT BAIETELUL, PE ANDREI AL MEU AL MIK SI FRUMOS CU OKISORI ALBASTRII, CU MULTA DURERE SI DOR NEMARGINIT IN SUFLET, VREAU SA VA MULTUMESC PT CA NE-ATI FOST ALATURI SI CA ATI INCERCAT SA NE-AJUTATI, IN TIMP CE, CEI CARE ERAU IN MASURA S-O FACA [ CADRELE MEDICALE ], NE-AU TRATAT CU NEPASARE SI INDIFERENTA……PT ANDREI A FOST MULT PREA TIRZIU……DAR EU VA MULTUMESC SI MA ROG PT VOI TOTI CEI CARE MI-ATI INTINS O MINA, UN BAN, UN SFAT, SI-N PRIMUL RIND ATENTIA VOASTRA DE OAMENI CU SUFLET.
    ANDREI ESTE MEREU CU MN,NU FIZIC DAR SPIRITUAL NU NU SI-A PARASIT PARINTII….
    SOMN USOR BUBULINA,TE IUBIM LUPTATORUL NOSTRU !!
    ”””’CORINA SI MARCEL , PARINTII INGERASULUI ANDREI NANU ”””’

    NANU CORINA

    2 Martie 2010 at 17:25


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

