Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Rochie neagră

with 6 comments

răscolesc în mine – ochii mi-s goi şi orbi de căutare

mi-a răsădit doar durerea în carne

şi încep să cresc către Cer copac de lacrimi

cineva m-a îmbracat într-o rochie neagră de amintire,

iar eu am înmugurit cu sufletul în jos

ca o aşteptare


în mine nu mai cresc furtuni şi întrebări

răspunsurile au înţepenit cristaline în ploi fără picături

doar căderea lor se aude asemeni unei vieţi de sticlă

sfărâmată înainte de timp – puf de păpădie între geruri de îngeri,

iar eu am înmugurit îngenuncheată

cu ţipăt mut

în cer mă ţintuieşte o gheară de sânge – ochii mi-s plânşi şi calzi

tăcerile şi răzvrătirile îmi sunt oloage şi cărunte,

iar in mine troienesc zăpezi înalte şi îngheţate,

iar eu aştept să înmuguresc din nou

în timp ce cineva mă îmbracă din nou ca o repetare

într-o rochie neagră de amintire

SANDRINA-RAMONA ILIEROCHIE NEAGRĂ

Să vă fac cunoştinţă cu Sandrina-Ramona Ilie: blogul Sandrinei (Lady Allia) – AICI. Se numeşte Hanul Poveştilor. Sandrina are o fetiţă – Augusta Maria. Mai simplu: GărgăriţaDe unde vine Sandrina? Aflaţi de AICI: Interviu (la Han) cu proprietara

A pictat: Gustav Klimt

Written by IsabelleLorelai

21 Septembrie 2008 la 00:31

6 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wow, ce profund. E minunat Isabelle, unde ii gasesti? Asta parca seamana cu Romania mea, sau, mai bine zis, tu stii sa ma faci sa fiu mandra de tara rascolind in inimile artistilor si aducandu-i aici, sa-i cunoastem si noi.

    Oana

    21 Septembrie 2008 at 00:47

  2. Oana, ei mă găsesc pe mine. Jur!

    isabellelorelai

    21 Septembrie 2008 at 00:49

  3. Superb !
    Sestro, vorba Oanei, ai tu un har şi o misiune, Doamne, Doamne nu face nimic întâmplător !
    Duminică minunată, precum sufletul tău deosebit !
    http://noolmusic.com/google_videos/yundi_li_chopin_piano_concerto_no_1_2nd_mov.php
    calde îmbrăţişări,
    Sibilla

    sfinx667

    21 Septembrie 2008 at 01:29

  4. Sestro, mulţumesc pentru Chopin. Despre care fiu-meu întreabă: măi, dar tu nu te-ai plictisit să-l asculţi pe ăsta în fiecare seară 😀 ?

    isabellelorelai

    21 Septembrie 2008 at 18:21

  5. 🙂 nici nu stiu ce sa iti spun Zana Buna… multumesc. ma bucur ca textele mele plac si ca ajung acolo unde trebuie sa ajunga – in suflet.

    am avut o saptamana frumoasa 🙂 Gargarita mea a implinit 1 an :D! 1 an cu ochii mari si rotunzi, cu zambet magic si multe gangurituri! mi-am vaqzut mama si „surioara” si zilele au fost calde…
    am sa preiau in seara aceasta cazurile noi si am sa le urc pe blog… pare ca sunt si vesti bune si triste…:(…

    multumesc pentru zambetul pe care mi l-ai oferit si pe care ti-l intorc inmiit!
    tare draga imi mai esti Zana mea 🙂

    Ramona-Sandrina Ilie

    22 Septembrie 2008 at 20:36

  6. LA MULŢI ANI, AUGUSTA-MARIA!
    Să-ţi trăiască, să fie sănătoasă şi să-ţi aducă toate bucuriile din lume 😀
    Am bănuit (te-am întrebat, dar nu ai observat)

    isabellelorelai

    23 Septembrie 2008 at 01:12


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

