Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Viaţa copilului meu. Sau al tău…

with 2 comments

„Va rog din suflet, n-o lasati pe Ana sa moara! Viata copilului meu este in mainile dumneavoastra. La o luna dupa ce-a implinit 21 de ani, fiica mea, Ana Raluca, a fost diagnosticata cu leucemie acuta limfoblastica. Unica ei sansa e sa faca un transplant medular la o clinica din Milano, unde se afla in prezent sub tratament. E nevoie insa de peste 160.000 de euro, o suma imposibil de strans pentru familia noastra”.Ilie Tanase, Pitesti

Ma numesc Ana Raluca Tanase. Sunt nascuta pe 5 mai 1987. Intelegand ca viata este darul nostru cel mai de pret de la Dumnezeu, urmam cursurile Facultatii de Medicina din Cluj-Napoca. Speram sa alin si eu putin durerea, oriunde ar fi aparut ea. Dar, la o luna din ziua in care implineam 21 de ani si vedeam cum visele mele incepeau sa prinda contur, am fost diagnosticata cu leucemie acuta limfoblastica pro B, pozitiva la cromozomul Philadelphia.

Unica mea sansa de vindecare a acestei boli este de a gasi urgent un donator compatibil pentru a mi se putea face transplant medular la Clinica San Raffaele Del Monte Tabor din Milano, Italia, unde ma aflu in prezent sub tratament. Costurile pentru gasirea donatorului compatibil si pentru transplant medular se ridica la peste 160.000 EURO, neincluzand costurile pentru tratamentul ante si post transplant. Vreau sa stiti ca in momentul in care cititi aceste randuri, viata mea depinde de ajutorul fiecaruia dintre dumneavoastra.

Contact: Tanase Ilie: 0744 537 855; Mitroi Mari: 0745 691 753

.

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] speranta, tineri bolnavi, tristeti, viata by isabellelorelai pe septembrie 26th, 2008 Pentru Ana Raluca Tănase, studenta la medicină de doar 21 de ani, diagnosticată cu leucemie acută limfoblastică pro B, […]

  2. […] Va rog din suflet,n-o lasati pe Ana sa moara! […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

