Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Nu am motive să zâmbesc

with 9 comments

Mă numesc Raul şi nu am motive să zâmbesc… Ajutaţi-mă, vă rog din tot sufletul, să ies din încercarea asta grea…

Raul este un pici simpatic. Are 1 an şi 7 luni şi este din Haţeg. Din păcate, la naştere – 1 februarie 2007 – au fost probleme (urmare travaliului de 43 de ore, timp în care lichidul amiotic s-a modificat şi a dus la neoxigenarea creierului micuţului). Raul s-a ales cu o leziune hipoxică sechelară, din care au rezultat şi celelalte diagnostice: tetrapareză spastică (cu sindrom cerebelos), retard usor psihic, retard moderat neuromotor, epilepsie cu crize focale motorii drepte, Craniostenoz (Branhicefalie), în total 5 diagnosticări…

Raul face recuperare la Spitalul nr. 3 „Gheorghe Preda” din Sibiu. Aici mămica lui a aflat că în Ucraina există o clinică de recuperare care îi poate da speranţa la o copilărie normală. Are deja o programare, pentru 5 noiembrie 2008. O singură serie de tratament costă 3.200 euro. Nu ştiu exact de câte serii are nevoie Raul. Ştiu doar că nu are bani şi ne roagă să îl ajutăm.

Mămica lui Raul ne roagă să o ajutăm, măcar cu un sfat.

raul.andrici@yahoo.com ; claudialore81@yahoo.com ; tel. 0766 290 462

Dacă puteţi şi vreţi să ajutaţi:

BCR, Sucursala Haţeg

RON – RO 89 RNCB 0169018351620003

EURO – RO 62 RNCB 0169018351620004

Titular: Andrici Claudia Loredana

BCR – RO 57 RNCB 0252007376840004 deschis la sucursala BCR LUGOJ prin fundatia “Ingerii Sperantei “cu sediul in Lugoj str ION VIDU nr 17

Raul are blog, unde puteţi afla amănunte – AICI

9 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Si pe Raul il vor ajuta oamenii cu suflet mare.Voi scrie si eu despre el pe forum si pe blog.

    g1b2i3

    17 Septembrie 2008 at 15:24

  2. […] Isabellelorelai ne spune povestea lui Raul.Raul este un copilas de 1 an şi 7 luni şi este din Haţeg. Din păcate, la naştere – 1 februarie 2007 – au fost probleme si Raul s-a ales cu o leziune hipoxică sechelară, din care au rezultat şi celelalte diagnostice: tetrapareză spastică (cu sindrom cerebelos), retard usor psihic, retard moderat neuromotor, epilepsie cu crize focale motorii drepte, Craniostenoz (Branhicefalie), în total 5 diagnosticări… […]

  3. Gabi, mulţumesc.
    Te rog mult să scrii şi la Hunedoreanul. Poţi?

    isabellelorelai

    17 Septembrie 2008 at 15:58

  4. Chiar acum am trimis e-mail la Hunedoreanul.
    Trebuie sa recunosc ca nu prea sunt in tema cu mass-media locala de cand sunt fara servici.Inainte rar se intampla sa pierd stirile si unele emisiuni de pe toate televiziunile locale si cumparam si ziare.
    Acum sunt cam aeriana,doar intamplator

    g1b2i3

    17 Septembrie 2008 at 16:42

  5. Continuarea de la „intamplator”
    mai vad emisiuni si stiri locale pentru ca nu prea ma uit la TV si nici ziare nu prea citesc(nici macar online).sa-mi fie rusine!

    g1b2i3

    17 Septembrie 2008 at 16:43

  6. Sărutmâna. Pe cei de la Hunedoreanul îi respect pentru toată lupta lor – Raluca şi Florin…

    isabellelorelai

    17 Septembrie 2008 at 21:06

  7. va multumesc mult pt tot; sunt matusa lui si sufar pt el, e un copil nevinovat care nu merita ce i se intampla, mi-as dori din tot sufletul sa il pot ajuta mai mult; va multumesc pt sprijinul acordat

    Ana

    18 Octombrie 2008 at 23:41

  8. Draga Lorelei,

    Am gasit de cateva saptamani povestea lui Raul pe site-ul tau si am incercat sa iau legatura cu mamica lui ca sa vad care e situatia actuala – caci datele de mai sus sunt din septembrie 2008.

    Acum cateva zile mama lui Raul mi-a raspuns la email. Inca au nevoie de ajutor. Eu am sa ajut cu cat pot, voiam doar sa iti transmit mesajul ei, poate ar fi o idee sa actualizezi cazul la tine aici, sa-si aduca aminte oamenii si de el…

    Iti transcriu mai jos continutul mailului:

    „From: Ofelia Stefan
    To: raul.andrici@yahoo.com; claudialore81@yahoo.com
    Sent: Monday, April 6, 2009 11:31:51 AM
    Subject: ajutor pentru Raul
    – Hide quoted text –

    Buna ziua,

    Am aflat despre cazul lui Raul, dar vad ca informatiile de pe site-ul Isabellei (https://isabellelorelai.wordpress.com/2008/09/17/nu-am-motive-sa-zambesc/) sunt din sepmebrie anul trecut.

    Care e situatia actuala, cum se simte Raul, mai aveti nevoie de ajutor? As avea nevoie de informatii inainte sa hotarasc cum as putea sa ajut.

    Doamne ajuta,
    cu ganduri bune,

    Ofelia Stefan-Birdea
    Buna sunat mamica lui Raul ce va pot spune este ca da inca mai avem nevoie de ajutor deoarece avem pe 20 mai programare iarasi in ucraina programare pentru care inca mai incercam sa strangem bani deoarece nu avem bani necesari iar despre raul ce sa va zic pe 5 decembrie a facut un status epileptic de 5 ore dar cu ajutorul lui dumnezeu am trecut peste el binisor starea lui de sanatate e bunicica ,avem 2ani si 2 luni si reusim sa stam catel ,sper a ,cu ajutorul lui dumnezeu sa reusim sa facem si mai mult .Daca doriti si alte informati ma puteti contacta la nr de tel 0769601739 si imi cer scuze pt intarzierea la email dar am fost internata cu Raul la Sibiu la recuperare .Va multumesc frumos ca v-ati gandit la noi si daca ne puteti ajuta va rugam frumos sa o faceti iar eu ca mama ce va pot spune sa va dea Dumnezeu tot binele din lume si tot ceea ce imi doresc pt Raul,va doresc si dumneavoastra si intregi famili .Inca o data va multumesc frumos si nu in ultimul rand un calduros HRISTOS A INVIAT !”

    Un gand bun si cald 🙂
    Ofelia

    Ofelia

    29 Aprilie 2009 at 12:22

    • Dragă Ofelia
      Mama lui Raul are un blog pe care nu scrie nimic. Nu este normal. Oamenii îşi pot închipui orice.
      Fără comunicare nu se poate face nimic, îmi pare rău.

      isabellelorelai

      30 Aprilie 2009 at 13:57


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

