Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Lupta împotriva cancerului şi speranţa în puterea cuvintelor

with 10 comments

Sunt oameni care luptă, caută şi găsesc soluţii. Doamna Olga Cridland, sufletul Asociaţiei PAVEL, îşi pune speranţa în puterea cuvintelor europarlamentarului Corina Creţu, rugând-o să se alăture parlamentarilor europeni care luptă împotriva cancerului, ajutând astfel la îmbunătăţirea situaţiei bolnavilor din România.

Join MAC – the forum for MEPs Against Cancer

http://www.mepsagainstcancer.org

Cancer is a major public health threat in Europe. Over 60 member of the European Parliament have joined forces across political groups and Member States to support EU citizens in their fight against cancer. We politicians are privileged in being able to support  EU citizens, and patients in particular, in their fight  against cancer. Being diagnosed with cancer can feel like receiving a death sentence. This happens to 5500 people in Europe every day and has a profound impact on their lives and the lives of their loved ones. Every year thousands of people die unnecessarily from cancer because their treatment is below standard or is given too late. The chance of surviving cancer is affected by where one lives, where one is treated and whether one has the necessary information. Europe has been aware of the problems for more than a decade and has the knowledge to provide timely and effective information, prevention, screening, treatment and care for all EU citizens. But it needs political will. We MEPs can help build that political will. Please join us in our fight against cancer.

JOIN MAC – THE FORUM FOR MEPs AGAINST CANCER!

Cancer is a major public health threat in Europe. Forty-four members of the European Parliament have joined forces across political groups and countries to support EU citizens and patients in particular in their fight against cancer.
Being diagnosed with cancer can feel like receiving a death sentence. This happens to 5500 people in Europe every day and has a profound impact on their lives and the lives of their loved ones. Every year thousands of people die unnecessarily from cancer because their treatment is below standard or is given too late. The chance of surviving cancer is affected by where one lives and where one is treated. Europe has been aware of the problems for more than a decade and has the knowledge to provide timely and effective prevention, screening, treatment and care for all EU citizens. But it needs political will. We MEPs can help build that political will. Please join us to build the political will to end unnecessary death and suffering from cancer.

http://www.mepsagainstcancer.org/index.php?option=com_wrapper&Itemid=8

If you are interested to join MAC please contact info@mepsagainstcancer.org

.
Association P.A.V.E.L. –
Cancer helpline 0 800 800 421

www.asociatiapavel.ro
www.asociatiapavel.home.ro

.

10 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Draga Isabela, ma alatur cu drag acestei campanii. O sa ma interesez mai exact despre aceasta asociatie a MEP – parlamentarilor europeni. Eu deja fac parte si dintr-o asociatie privind calitatea copilariei si am fost deja, la Bruxelles, la cateva reuniuni pe aceasta tema – foarte interesante.
    Trebuie sa ma intalnesc si cu cei de la Asociatia Pavel si sper sa ne putem organiza. vad, Isabelam, ca esti neobosita in apararea acestor oameni atat de napastuiti si, inca o data, vreau sa iti transmit toata admiratia mea. Sper ca esti bine. O zi frumoasa!

    corinacretu

    12 Septembrie 2008 at 15:51

  2. Corina, mulţumesc 😀
    Am vorbit cu doamna Olga şi i-am propus octombrie pentru întâlnire, când stai tu mai mult în Bucureşti, vine şi Dan Sântimbreanu de la control din Germania şi Andreea Sminchy din concediu.
    .
    PS: Te-ai înscris deja!!!

    isabellelorelai

    12 Septembrie 2008 at 16:01

  3. Multumesc, Isabela. E perfect, in saptamana aceea cu 1 octombrie. Sa ai numai bucurii!

    corinacretu

    12 Septembrie 2008 at 17:58

  4. Uite ce cred eu: adevaratul Experiment al Mileniului ar trebui sa fie secunda zero in care toti conducatorii lumii ar incepe(in acelasi moment,fizic) lupta cu cancerul si alte boli cumplite de care sufera atatia copii si adulti .Sa se puna in miscare toata energia si tioti banii planetei pentru oamenii bolnavi,pt.saracii lumii, din Africa si America Latina.
    Asta ar trebui sa impresioneze si sa impulsioneze planetam nu o manipulare generala, in direct la TV.As fi fost mandra sa fiu comtemparan cu un astfel de experiment.
    La ce ne foloseste Bing Bang daca noi suntem din ce in ce mai goi pe dinauntru?Trebuie recuperata umanitatea omenirii, altfel vom ramane doar niste numere din treisprezece cifre.
    Na, ca m-am suparat.

    zinca beiu

    12 Septembrie 2008 at 20:23

  5. Isa,
    In primul rand,sarut-mana!Am cam lipsit de pe bloage o perioada din motive de sanatate.N-am fost bolnav propriuzis,am avut o stare de angoasa determinata de sechelele mele post I.M. cronic.Cand si cand am mai aparut sa remarce prietenii ca inca mai exist.In acest sfarsit de vara,mai precis sf.lunii august si pana mai ieri am avut o perioada crunta ce a favorizat decompensarea.Acum sunt relativ stabilizat,dasr cum am obiceiul sa nu merg la doctori simpla automedicatie nu a fost suficienta.Deci astea au fost cauzele retragerii mele temporare de la blogareala.Cand voi avea dispozitia necesara am sa-ti spun mai mult.Tu care esti invatata cu suferinta vei intelege situatia.Acum nu pot sa-ti spun mai mult dar va veni timpul.Sper ca inca contezi pe prietenia mea si de aceea iti doresc tot ce poate fi mai bun si frumos pentru tine.Cu mult drag,tata Borgo!

    ionborgo

    12 Septembrie 2008 at 20:36

  6. Corina, uite ce oameni senzaţionali am mai descoperit:
    https://isabellelorelai.wordpress.com/2008/09/02/3-despre-oamenii-buni-din-germania-adriana-tontsch
    Erai tu în concediu.
    Este vorba despre doamnele Adriana Tontsch, româncă stabilită în Germania, şi doamna Barbara Stamm, pe care cred că noi o cunoaştem.
    .
    Zinca, nu te enerva, că nu se va face nimic, oricum, la scară planetară. Nu atât timp cât guvernele bagă banuţii în arme biologice şi alte alea taman bune de exterminare. În ceea ce priveşte experimentul de la Geneva, pe mine una nu mă deranjează şi nici nu mă îngrijorează. Poate că iese ceva bun, cine ştie.
    .
    Tati Ionborgo, am crezut că eşti în vacanţă, pe undeva prin Europa. Şi dumneta ce faci? Sper că acum eşti bine, măcar un pic. Îţi urez multă-multă sănătate, din tot sufletul.

    isabellelorelai

    12 Septembrie 2008 at 20:45

  7. Isa!
    Eu si Europa!Acum sunt bine chiar mai mult decat un pic,Vezi ca fac calambururi 🙂
    Am sa-ti spun altadata,poate pe mail,cauzele decompensarii.Acum important este ca sunt mai bine si incet revin la optimismul meu proverbial.Cu mult drag,tata Borgo:P

    ionborgo

    12 Septembrie 2008 at 21:47

  8. Isa, ma mir ca poti duce atat de multe si te admir din suflet. Esti, asa cum a zis si Corina, neobosita. Dar gandeste-te putin si la sanatatea ta. Ceilalti au nevoie de tine, dar pentru asta, trebuie ca tu sa fii sanatoasa. Sa ii poti ajuta pe fiecare in parte, macar un gand bun.

    Oana

    13 Septembrie 2008 at 01:09

  9. Poate ca se vor gasi niste bani pentru cercetare si gasirea unui tratament pentru cancer.Am citit ca au aparut tratamente noi care vindeca unele forme de cancer,mai ales daca boala e depistata la timp.
    Cred ca in Romania ar trebui sa existe mai multa aparatura performanta pentru ca odata cu analizele acelea obligatorii sa se faca si investigatii tomografice,RMN (gratis).
    Sper sa fie mai bine cat de curand si sa nu mai moara atatia copii si tineri din cauza cancerului.
    Inima ta cum se simte?

    g1b2i3

    13 Septembrie 2008 at 01:22

  10. Tati, te rog să remarci că nu am zis Ungaria 😀 am zis Europa! Îmi era teamă că ţi-ai făcut casă pe lângă graniţă 😀
    .
    Oana, să îţi zic ceva simpatic: zilele astea care au trecut, naşpa rău, printre altele am vrut să şterg blogul. S-au întâmplat nişte ciudăţenii – am să scriu despre asta când voi fi în stare – din care – râzi, n-ai decât să râzi – am conchis: blogul ăsta are un spirit mic-mic care îl păzeşte.
    .
    Gabi, din păcate de toate astea se ocupă prea puţini oameni. În loc să rămână banii în ţară şi să fie reinvestiţi, banii românilor se duc în clinicile din străinătate. Airea rău, nu?
    Inima mea face aşa şi aşa. Sper să se potolească şi să asculte ce îi spun eu, nu ce vrea ea 😀

    isabellelorelai

    13 Septembrie 2008 at 12:43


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

