Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Pentru Andreea, veşti despre Andra mică

with 12 comments

Cu o „mică” întârziere. De o săptămână. Timp în care eu am umblat puţin pe la nişte doctori, cu inima monitorizată precum România de către UE pe justiţie, iar Andreea a plecat în luna de miere în Spania. Nu asta contează (deşi amuzant în toată afacerea cu pricina ar fi că: 1. Andreea s-a măritat; 2. L-am învăţat de domn’ doctor să „umble” cu blogu’ – altfel, din aparatul ăla cu multe fire, pus la un loc cu PC-ul, rezulta o gaură mai neagră decât aia de la Geneva).

Deci: pentru Andreea, veşti despre Andra mică, de la Petrişor. Eu sunt doar intermediar de veşti bune. Pentru că, pe 13 mai 2008, Andreea Sminchy îmi lăsa un mesaj: P.S. Isabella, cred ca acum am nevoie de palma aia dupa ceafa…– pe blogul ei – AICI.

Este vorba despre cazul disperat al Andrei. I-am spus noi Andra mică. De doar 4 ani. Cu leucemie. Am vorbit despre Andra pe 13 mai şi 1 iunie: Andra – cea mică, 4 ani. Leucemie. Nu avem fotografie. O puteţi vedea pe Andra în acest filmuleţ, realizat de Minisat Târgovişte, care a şi organizat un teledon la care s-au strâns 8.000 Euro. Şi la Poveştiri Adevărate, la Acasă TV.

De curând m-am întâlnit cu Andreea. Am vorbit şi despre cazuri. Îmi spunea Andreea că, din păcate, foarte mulţi sunt dezarmaţi la aflarea sumelor mari necesare unor operaţii (150.000-200.000 euro) şi că oamenii nu se implică. Sau nu cred.

andranicolae

Am găsit la Petrişor o campanie de strângere de bănuţi pentru Andra:

„Andra Cristina Nicolae, în vârstă de 4 ani, a fost diagnosticată cu o formă rară de leucemie, rezistentă la tratament. Pentru a avea şansa de a trăi viaţa normală pe care o merită orice copil de vârsta ei, Andra trebuie să urmeze un tratament şi apoi o operaţie în Italia ale căror costuri se ridică la 170.000 Euro. Din pacate, situatia financiara a parintilor ei nu este una tocmai fericita. O mare parte din suma a fost asigurata de Ministerul Sanatatii. Totodată, o fundatie din Italia a asigurat, pentru început, 20.000 euro. Astfel, mai raman descoperiti 30.000 euro. Amănunte găsiţi la Bogdan, care a demarat Campania “Blogmeaway – Blogul meu face o faptă bună”.

De la Bogdan am aflat:

Fetita este din comuna Ocnita, judetul Dambovita.

Mai are doi frati de 11, respectiv 9 ani, iar un alt fratior se va naste peste cateva luni.

Din cauza unei alunecari de teren, casa familiei Nicolae a fost grav afectata si nu se mai poate locui in ea.

Despagubirile primite de la Primarie si banii stransi de tatal fetitei, plecat o vreme la munca in Italia, le-au permis sa-si ridice o noua casa pe care acum sunt dispusi sa o vanda pentru a face rost de bani, dar suma este departe de a fi suficienta.

Tatal Andrei este atat de disperat incat s-a gandit sa isi vanda chiar un rinichi, daca asta ar insemna niste bani in plus pentru efectuarea operatiei.

De la mijlocul lui iunie Andra Cristina Nicolae este internata la clinica din Italia si e programata pentru transplant in noiembrie.

Sa strangem impreuna 30.000 de euro!

Conturile bancare la care se pot face donatii sunt urmatoarele:

BANCPOST – Sucursala Dâmboviţa

RON: RO 83 BPOS 1600 6687 619 RON 01

EURO: RO 18 BPOS 1600 6687 619 EUR 01

Titular: Mihai Nicolae

Aşa că, Andreea: Andra este la clinica din Italia.

Operaţia (din noiembrie): 170.000 Euro. Are: 140.000. Mai are nevoie de: 30.000 de euro. Mult a fost, puţin a rămas.

Deci: sunt oameni care se implică. Sunt oameni care cred. Puteţi vedea AICI şi AICI.

Iar 10 RON lângă alţi 10 RON fac minuni…

.

UPDATE: 5 decembrie 2008:

Dacă puteţi şi vreţi să ajutaţi acest copil, puteţi dona astfel:

Vineri, 5 decembrie 2008, ora 20.30

– ANTENA 1 – Teledon Mereu Aproape de Moş Nicolae

SMS la Vodafone: 877 – pentru 2 euro

SMS la Orange: 877 – pentru 2 euro

SMS la Cosmote: 877 – pentru 2 euro

Apel la Romtelecom 0900.900.143 – pentru 3 euro

Apel la Romtelecom 0900.900.146 – pentru 6 euro

Apel la Romtelecom 0900.900.140 – pentru 10 euro

Mai multe aici:

https://isabellelorelai.wordpress.com/2008/12/05/stelutele-de-mare-si-mos-nicolae-%E2%80%9Emereu-aproape%E2%80%9D-care-vine-la-antena-1-vineri-5-decembrie-2008-ora-2030-pentru-5-stelute-de-mare-salvati-cateva-stelute-de-mare-va-rog

UPDATE 6 decembrie 2008: Andra a fost salvată la Teledon. A primit 60.000 de euro.

.

ANDRA MICĂ:

12 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Isa, ma bucur mult pentru Andra mica, sper sa se stranga toti banii, merita sa traiasca. Dar tu, tu esti bine?

    Oana

    11 Septembrie 2008 at 23:57

  2. Oana, sigur se strâng banii. S-au implicat foarte mulţi şi cred că blogul lui Bogdan este un blog cunoscut, nu ca amărăşteanul ăsta al meu. Şi dacă eu, cu fiţuica asta de blog am reuşit să strâng ceva bani… Ai să vezi…
    Mă simt amestecat, înghit nişte pastiluţe care cică trebuie să regleze pulsul. Da’ nu ştiu cum să fac să nu le mai amestec cu cafea 😀

    isabellelorelai

    12 Septembrie 2008 at 00:01

  3. Buno,puup sa-ti revii repede;
    Stiu ca DD ajuta si sigur si Andra mica va creste mare si frumos.
    ***
    Ps:Deja mi-e dooooor de Andreea ,de prea mult timp 🙂
    Sper sa se distreze in luna de miere ,sa fie sanatosi amandoi .

    Doamne ajuta!

    Gabi(mamica lui Bogdan-Andrei)

    12 Septembrie 2008 at 07:39

  4. Bine ai revenit.
    Cum? N-ai reusit pana acum sa faci sa coabiteze pastiluta cu cafeaua? Lasa, gasesti tu o madalitate…Ca fara cafea, viata n-are nici un haz(si fara tigara, ha, ha, ha).

    zinca beiu

    12 Septembrie 2008 at 08:53

  5. preiau si eu cu fetita, dar ma inbtereseaza acum (scuze de egoism, daca asa pare) daca tu , TU, esti bine?

    Jamilla

    12 Septembrie 2008 at 10:22

  6. Ar trebui sa renunti putin la cafea, pana se regleaza tensiunea, apoi o sa vezi, poti sa bei cate una dimineata, asa cum e recomandat. Iar blogul tau nu e un amarastean, eu nu il stiu pe al lui Bogdan, dar am citit atea cazuri aici, ca e greu sa nu te cutremuri din picioare.

    Oana

    12 Septembrie 2008 at 13:03

  7. Gabi, mulţumesc.
    .
    Zinca, f.f. distractiv 😀 . Am reţinut.
    .
    Jam, mulţumesc. Sunt ok, sărutmâna.
    .
    Oana, păi tu crezi că beam eu, o amărâtă de cafeluţă, mică şi pricăjită, dacă nu aveam voie? 😀

    isabellelorelai

    12 Septembrie 2008 at 15:44

  8. Sunt la datorie.
    Cum te simti Buno?Dar mama ta?
    Am reusit azi sa postez despre”Andra mica”
    http://bogdan-andrei.blogspot.com/2008/09/la-un-pas-de-reusita.html
    Doamne ajuta!

    Gabi(mamica lui Bogdan-Andrei)

    13 Septembrie 2008 at 12:24

  9. Gabi, sunt binişor, mama tot binişor, mulţumesc.
    Sper că şi voi sunteţi ok.
    Mulţumesc, Doamne ajută.

    isabellelorelai

    13 Septembrie 2008 at 12:27

  10. […] din Italia, la tratament. Avea deja 140.000 de euro şi îi mai trebuiau 30.000 pentru operaţie – povestea ei pe larg o puteţi citi aici. Pe 6 noiembrie am aflat veşti noi despre Andra (de la „Blogmeaway” – aici, care, în […]

  11. […] la tratament. Avea deja 140.000 de euro şi îi mai trebuiau 30.000 pentru operaţie – povestea ei pe larg o puteţi citi aici. Pe 6 noiembrie am aflat veşti noi despre Andra (de la „Blogmeaway” – aici, care, în […]

  12. […] Andra a fost internată la Spitalul Gaslini. După doi ani de la debutul bolii şi un an şi jumătate de chimioterapie, Andra este bine, îşi face tratamentul de întreţinere acasă. […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

