Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Când dai de necaz… dai şi de profitori

with 26 comments

Claudia Luminiţa Sfaiter, tânara însărcinată în 8 luni, al cărei soţ – Vasile Romeo Sfaiter, de doar 32 de ani – trebuie operat de urgenţă (tumoră cereblală) la INI Hanovra pe 15 septembrie 2008, a urmat exemplul familiei Dinu şi a decis să-şi vândă casa pentru a-şi salva soţul.

După ce şi-au vândut bunurile din casă pentru 20.000 de euro, şi au încercat să găsească persoane care să le împrumute 25.000 de euro, pentru a-i vira în contul clinicii până vineri, 12 septembrie, au încercat să vândă casa în regim de urgenţă.

Nu au reuşit.

Toţi cei care au venit au încercat doar să profite de situaţia disperată.

„După ce că suntem chinuiţi, după ce că ne-am pus ultima speranţă în vânzarea locuinţei, au venit oameni care au încercat doar să profite. Nu ne permitem să pierdem bani şi nici programarea la operaţie pe 15 septembrie… La Dumnezeu ne-a mai rămas speranţa şi în minunile lui. Ne este atât de jenă să cerem bani… Mă gândesc să plecăm aşa, fără toţi banii, pe datorie, că poate nu îl vor arunca în stradă când vor vedea cât este de bolnav…” – Aşa spune Claudia.

Sincer, eu nu ştiu cum mai rezistă Claudia. Este o femeie însărcinată în 8 luni! Ce vor face cu copilul? Îl vor creşte pe stradă?

Vă rog din suflet: cei care îi pot ajuta cu informatii pentru sponsorizari sau donaţii, să îi contacteze la 0741 363 213, 0746 775 657, 0740 026 147.

E-mail vasile_sfaiter@yahoo.com

Pentru cei care îi pot ajuta cu sume cât de mici, sau care pot da informaţia mai departe la fundaţii, firme etc – care au posibilitatea să îi sprijine; pentru cei care consideră că se pot lipsi de 5 sau 10 lei pentru a face un bine unor oameni:

BCR

RON – RO 16 RNCB 0579 093 7004 90001

EURO – RO 86 RNCB 0579 093 7004 90002

 

TRANSILVANIA

RON – RO 30 BTRL 00701201 H 65365 XX

EURO – RO 05 BTRL 00704201 H 65365 XX

Titular SFAITER LUMINITA CLAUDIA

Soţii Sfaiter sunt din Botoşani.

14 septembrie 2008. Claudia Luminiţa Sfaiter: un suflet în genunchi

„Sunt momente în viaţă în care indiferent în ce postură îţi e corpul, sufletul e în genunchi. Asta simt eu acum…o durere imensă, un pustiu care parcă nu se mai termină, aş vrea să dorm şi nu pot…doar în somn mai uit, în puţinele ore în care reuşesc să aţipesc. Şi când mă trezesc am o spaimă în suflet. Vasile e în drum spre Germania…s-a dus. Mi-a spus că se „duce” cu Dumnezeu, când eu am început să plâng că pleacă fără mine, a ieşit pe uşă rapid, cu capul într-o parte pentru ca eu să nu-i zăresc lacrimile, iar eu am rămas plângând după perdele. A plecat doar cu 30.000 de euro. Din donaţii am strâns 4.000 euro, din care majoritatea de la colegele de la servici, cărora aş vrea să le mulţumesc pentru susţinere şi ajutor. Nu am putut strânge mai mult, a fost timpul prea scurt, poate abordarea nu a fost cea mai corectă. Eu am rămas acasă să nasc şi să încerc să strâng şi restul de bani, poate reuşesc să vând apartamentul… să vedem ce-i va spune dr. SamiiAm să încerc să vă ţin la curent. Rugaţi-vă în continuare pentru noi, poate face Dumnezeu o minune, ca pruncul meu să-şi vadă tăticul. Sunt împărţită în două: o parte din mine vrea sa fie cu Vasile acolo să-l susţină în momentele grele, să-i dea putere, iar o altă parte se gândeşte la copil, să-l nasc sănătos, la mine nu mă mai gândesc, pentru mine nu-mi mai rămâne nimic, sper doar să fiu în stare să rezist la tot ce va urma. Cei care pot să ne ajute în continuare, financiar sau moral, îi rugăm să o facă căci avem mare nevoie. Doamne ajuta!”

16 septembrie 2008: o rază de speranţă

Pe 17 septembrie 2008, Vasile va fi operat de prof.dr. Samii. Vă rugăm, pe toţi cei care l-aţi ajutat să ajungă la INI Hanovra, să spuneţi o rugăciune pentru el şi pentru familia lui. Să dea Dumnezeu să-i reuşească operaţia şi să se întoarcă sănătos la soţia sa cea curajoasă şi luptătoare, Claudia, şi împreună să-şi crească băieţelul care urmează să se nască în curând. Micul pui de om se va numi Vasile Nectarie.

18 septembrie 2008, Claudia spune:

Vasile a iesit aseara (17.09) la 19.30 din operatie. Medicii nu i-au putut scoate toata tumora, au zis ca au taiat pina s-a pus riscul ca poate muri sau ramine paralizat. Probabil tumora maligna st 3. – sa asteptam rezultatul la biopsie care dureaza 7-10 zile. Aseara pe la 23.00 isi revenise un pic din anestezie, fratele lui a intrat un pic la el, l-a recunoscut si a spus ca il doare capul tare. Sa speram ca trece hopul asta si sa vedem daca putem distruge ce a ramas cu radiatii si citostatice, asta daca celulele nu se multiplica intre timp si sa vedem de unde facem rost de bani, de alti bani pt. Trat. citostatic ca noi nu am reusit sa stringem nici cei 40.000 euro pina acum. Doamne ajuta si nu ne lasa.

26 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sfanta Fecioara Maria sa-i ajute si sa-i ocroteasca pe toti oamenii bolnavi.

    zinca beiu

    8 Septembrie 2008 at 06:38

  2. deci iti spun cu mana pe inima, eu nu as fi rezistat.

    Jamilla

    8 Septembrie 2008 at 09:52

  3. Zinca, să te audă Dumnezeu.
    .
    Jam, şi totuşi… Există câte ceva care ne ajută – speranţa, să zicem…

    isabellelorelai

    8 Septembrie 2008 at 12:07

  4. Ii doresc Claudiei multa putere c si sanatate ca sa-si poata salva sotul pentru ca bebelasul ce se va naste sa aiba si tata si mama.
    Iar acei profitori care au vrut sa profite de necazul lor,sper sa le para rau,sa regrete gestul pe care l-au facut!
    Sunt sigura ca cineva va citi anuntul tau si-i va ajuta!Am sa-l pun si la mine si pe forum.

    g1b2i3

    8 Septembrie 2008 at 15:29

  5. […] Când dai de necaz… dai şi de profitori […]

  6. azi SFANTA FECIOARA MARIA A FACUT O MINUNE:AVEAM IN CONT 470 RONI DE LA 2 PERSOANE NECUNOSCUTE:CRISTEA RAZVAN SI CIOBANU DIONITA.EU ZIC CA NU-I CUNOSC SAU POATE,CINE STIE?SI AM MAI PRIMIT IN NUMERAR DE LA 2 TINERI DIN ORAS 800 RON :MARIAN SI GABI.LE MULTUMESC.SI 50 RON CONTEAZA PT NOI.D-ZEU VEDE CE FACETI SI SA VA DEA INZECIT INAPOI SAU SA VA INDEPLINEASCA DORINTELE TAINICE.DOAMNE AJUTA PE TOT POPORUL NECAJIT SI BOLNAV IAR TU SFANTA FECIOARA OCROTESTE-NE SUB SFINT ACOPERAMINTUL TAU.

    sfaiter claudia

    8 Septembrie 2008 at 18:39

  7. Claudia, de 2 zile mă aflu într-un loc în care nu prea am acces la internet.
    Mă bucur nespus că oamenii v-au ajutat, este un lucru extraordinar. Chiar şi pentru mine înseamnă foarte mult, dar pentru voi…
    Nu, nici eu nu îi cunosc, dar le mulţumesc şi eu.
    Am reuşit acum două zile doar să scriu un e-mail la Omega-Tehnoton din Iasi.
    Vreau să îţi spun ceva şi vorbesc acum doar din punctul meu de vedere: eu am apucat să depun în contul vostru doar 50 ron pentru că săptămâna trecută am depus în alte contruri 1000 de ron şi practic am rămas fără bani. Atât am mai avut. Nu asta este important, ci ideea că alţi oameni să afle de cazul vostru şi vă ajute măcar cu câte 10 ron. Şi tot aşa.
    Să vă ajute Dumnezeu.
    .
    Gabi, mulţumesc!

    isabellelorelai

    9 Septembrie 2008 at 16:44

  8. Eu iti multumesc,Isabellelorelai.Esti la spital?
    Iti doresc multa sanatate.

    g1b2i3

    9 Septembrie 2008 at 20:41

  9. isabelle,tb sa-ti multumesc de 2 ori,si tu stii de ce.am sa gindesc ca ai depus si pt sotul si pt ingerasul meu.as vrea deasemeni sa-i multumesc unui suflet mare-LUCIAN ROMASCANU pt.donatia lui.AZI AM FACUT AL 3 LEA SFANTU’MASLU ACASA.VAD ACUM CA D-ZUE ISI FACE SIMTITA PREZENTA PRIN OAMENI.MARE SINT MINUNILE TALE DOAMNE SI APARA TOT POPORUL OROPSIT.MIINE SUNAM LA INI HANNOVER SA VAD DACA NE PRIMESC CU MAI PUTINI BANI.RUGATI-VA IN CONTINUARE PT NOI…PT TOTI CEI BOLNAVI SI IN NECAZ,CACI SINT FT.MULTI.

    sfaiter claudia

    10 Septembrie 2008 at 16:19

  10. Claudia, scuze de întârzierea răspunsului, am avut o problemă personală de rezolvat.
    Sper din tot sufletul ca răspunsul să fie cel aşteptat.
    Doamne ajută!

    isabellelorelai

    11 Septembrie 2008 at 23:27

  11. Gabi, cam da. Am cam fost.
    Mulţumesc, Gabi, şi ţie la fel.

    isabellelorelai

    12 Septembrie 2008 at 00:17

  12. Isabellelorelai,bine ai revenit.Sper ca te simti mai bine.M-am gandit eu ca esti acolo dupa ce ti s-a intamplat.Multa sanatate ,repet asta de cate ori trec pe aici .
    Un weekend placut silinistit!

    g1b2i3

    13 Septembrie 2008 at 01:08

  13. Mulţumesc, Gabi. Şi ţie la fel!

    isabellelorelai

    13 Septembrie 2008 at 12:45

  14. sint momente in viata in care indiferent in ce postura iti e corpul, sufletul e in genunchi.asta simt eu acum…o durere imensa,un pustiu care parca nu se mai termina,as vrea sa dorm si nu pot…doar in somn mai uit,in putinele ore in care reusesc sa atipesc.si cind ma trezesc am o spaima in suflet.vasile e in drum spre germania…s-a dus.mi-a spus ca se „duce”cu D-ZEU cind eu am inceput sa pling ca pleaca fara mine,a iesit pe usa rapid cu capul intr-o parte pt ca eu sa nu-i zaresc lacrimile iar eu am ramas plingind dupa perdele.a plecat doar cu 30.000 de euro.din donatii am strins doar 4.000 euro din care majoritatea colegelor de la servici carora as vrea sa le multumesc pt sustinere si ajutor.nu am putut stringe mai mult,a fost timpul prea scurt,poate abordarea nu a fost cea mai corecta.eu am ramas acasa sa nasc si sa incerc sa string si restul de bani,poate reusesc sa vind apartamentul,sa vedem ce-i v-a spune dr.SAMII.am sa incerc sa va tin la curent.rugati-va in continuare pt noi poate face d-zeu o minune,ca pruncul meu sa-si vada taticul.sint impartita in doua:o parte din mine vrea sa fie cu vasile acolo sa-l sustina in momentele grele,sa -i dea putere iar o alta parte se gindeste la copil,sa-l nasca sanatos,la mine nu ma mai gindesc,pt mine nu-mi mai ramine nimic,sper doar sa fiu in stare sa rezist la tot ce va urma..cei care pot sa ne ajute in continuare,financiar sau moral ii rugam sa o faca caci avem mare nevoie.doamne ajuta!

    sfaiter claudia

    14 Septembrie 2008 at 13:53

  15. Claudia, te înţeleg mai mult decât crezi. Genunchii sufletului meu au coji, de atâta târâş… Aproape toţi avem dramele noastre, chiar dacă nu le spunem.
    Da, ai dreptate, nu te mint, timpul a fost scurt şi prea puţini s-au alăturat necazului vostru. Eu nu am ştiut să fac mai bine şi mai mult decât ceea ce am făcut. Despre toate cazurile ar trebui să ştie toată lumea. Cine vrea să dea un ban, să ajute, o face. Am mai fost încă o dată la bancă şi am mai depus 50 ron. Când iau banii mai depun. Poate ca şi mine mai sunt oameni care să se lipsească de mâncare pe două zile şi să ajute. Nu ai de unde ştii… Important este să se afle. Iar situaţia voastră chiar că a fost din scurt… Ce să mai spun? Dacă dezdănăjduieşti tu, dezdănăjduiesc şi eu. Dacă stau să mâ gândesc bine, eu aş fi condamnată din start: eu nu am ce vinde. Plus de asta am o fire imposibilă, dacă mi s-ar întâmpla ceva de genul ăsta nu aş spune nimănui şi m-aş duce fără să ştie nimeni. Tot ce mă gândesc eu acum este ca operaţia să reuşească, copilul să se nască cu bine. Dar ştii ceva? Tu contezi mult în toată treaba.
    Dumnezeu să vă ajute, chiar că aveţi mare nevoie.

    isabellelorelai

    14 Septembrie 2008 at 16:55

  16. doamne,isabelle nu te invinovateam pe tine,voi ati incercat atit de mult sa ma ajutati..voi toti mina aia de oameni care sariti de fiecare data cind apare un caz nou.mi0e ciuda pe mine ca nu am putut mai mult,ca nu am alergat mai mult.ca nu pot „muta muntii din loc”se spune ca daca vrei cu adevarat ceva reusesti,eu de ce nu pot?oare fac suficient?o iubire asa de mare ca a mea ar tb sa poata face mai mult.oare nu m-am umilit suficient?oare nu stiu eu sa ma organizez sau ce corzi sa ating ca sa mai pot face ceva?oare am facut alegerea potrivita?nu-mi da importanta la ce am spus,vb disperarea din mine.acum vasile era la spital completa hirtiile de internare.fug caci tb sa-i mai dau citeva date prin telefon.
    multumesc inca o data pt tot ajutorul.

    sfaiter claudia

    15 Septembrie 2008 at 10:55

  17. […] Când dai de necaz… dai şi de profitori « Isabellelorelai’s Weblog said, on septembrie 7th, 2008 at 12:44 am […]

  18. Claudia, atât ai putut, până acum. Tu ai nevoie de mare ajutor, nu ai cum să faci de una singură… Nu ai cum! Trebuie să te gândeşti şi la copil! Eşti şi tu om, pentru numele lui Dumnezeu! Şi nu te-au umilit! Unde scrie că atunci când ajuţi pe cineva te umileşti? Tu nu te gândeşti că alţi oameni nu sunt informaţi, nu ştiu cum să procedeze, de aceea nu ştim de ei. Cred că ar trebui să încerci să te odihneşti puţin. Şi sper că ai pe cineva lângă tine, care să te înţeleagă şi să te ajute.

    isabellelorelai

    15 Septembrie 2008 at 14:46

  19. Of Doamne ce greu trebuie sa fie acum pentru Claudia.Da-i Doamne putere sa treaca peste toate cite ai asternut in calea ei!Te rog, asa cum ai facut ca pentru mine ziua de 17 sa reprezinte ceva bun,fa ca si pentru ea sa ramina un numar norocos!Da-ne noua celor nerecunoscatori vaita noastra searbada inapoi!

    ioana

    17 Septembrie 2008 at 23:17

  20. Mă crezi pe cuvânt că îmi este frică să nu nască prematur?

    isabellelorelai

    17 Septembrie 2008 at 23:26

  21. a intrat in sala la 7.30 si a iesit la 19.40.medicii nu au putut scoate tot,risca sa moara.
    sa speram ca ce a ramas se poate distruge cu radiatii si citostatice daca isi revine el.la ora 23 isi revenise un pic,fratele lui a intrat un pic la el la reanimare si l-a recunoscut .a zis doar ca il doare tare capul.de azi dim aiureste,nu realizeaza ca e operat.
    mi-a recunoscut vocea la tel,mi-a zis ca vrea acasa ca nu il durea capul asa tare acasa.se „fixase” ca dr l-a pus sa semneze ca poate muri in urma op si ma intreba „daca sa se mai opereze?’speram ca pina diseara va fi mai bine si ca restul de tumora ramasa nu se va multiplica rapid.intrebarea e de unde facem rost de alti bani pt pasul urmator?
    va sta la reanimare pina luni probabil si asteptam rezultatul biopsiei in 7-10 zile.
    medii spun ca tumora ar fi st.3 maligna.sa vedem.doamne ajuta.
    .eu stau cu extraveral ca mi-a dat voie dr sa iau.
    burta mi-e ft incordata.tb sa stau intinsa in pat si nu pot sta mult timp la calculator.

    sfaiter claudia

    18 Septembrie 2008 at 11:24

  22. Doamne, Claudia…
    Ai grijă de tine, te implor.
    Am trimis vreo 15 mailuri, la prefectura Botosani, CJ Botosani, primarie si la firme din Botosani, acolo unde am gasit web si e-mail.
    Cred ca tebuie depus un dosar la Directia pentru sanatate si pentru munca, ai nevoie de un ajutor de la primarie.
    Ai cine sa faca treaba asta pentru tine?

    isabellelorelai

    18 Septembrie 2008 at 12:35

  23. am solicitat la primarie un ajutor.au venit si acasa,au facut ancheta sociala,dar mi-au zis ca in caz de imi dau ceva poate dura citeva luni.oare asa decurg lucrurile in toata tara sau doar in botosani.cica sint multe cereri.
    intre timp am aflat de la postul local de televiziune ca baiatul primarului are nv de un transplant de nu stiu ce.banuiesc ca pt el o sa se miste lucrurile altfel,scuzati-mi cinismul.multumesc isabelle.tu chiar muti muntii din loc,cite ore are o zi pt tine de le poti face pe toate,de fapt cred ca tu-ti lesi viata personala in stand-by ca sa sari in ajutorul celorlalti…cit altruism din partea ta…azi vasi aiureste,nu-si aminteste ca a fost operat,de fapt ziua de ieri e stearsa din memoria lui.mi-a recunoscut vocea la tel ceea ce inseamna ft mult.dar vrea acasa ca il doare capul si tot crede ca va fi operat in curind.a facut o escara la fund,desi mi se pare cam devreme,asta imi da de gindit daca se poate misca ? si el crede ca e de la o injectie si m-a intrebat ca un copil de ce nu il dureau injectiile pe care i le faceam eu.dragul de el…se pierde asa de usor la durere desi e de inteles,in creierul lui e acum varza…ma mir ca rezista totusi…sper ca miine sa fie mai bine,am inteles ca starea asta poate dura 2-3 zile.eu am sters azi geamul de la balcon…nu am stare..si gresia ma gindesc ca zilele care vin nu o sa mai pot deloc…si dr care mi-a zis sa stau la pat ca am burta contractata.la analizele de azi mi-a iesit anemie mare dar era de asteptat si desi am luat toata sarcina fier…la cit maninc…
    dar mi-e mai bine acum.ma rog in continuare la d-zeu sa fie bine.stiu ca va fi greu…dar in final sa fie bine.

    sfaiter claudia

    18 Septembrie 2008 at 18:50

  24. Claudia, cred că trebuie să îi cauţi din nou pe cei de la ziare. Lor le este mai uşor să se intereseze ce trebuie făcut.
    Să ştii că nu durează mult să trimit câteva mesaje, ici şi colo. Important este să îmi vină câte o idee.
    Vasile este în stare de şoc, cred eu, printre altele… Tu îţi dai seama ce traumă a suferit? Doamne săracul de el, săraca de tine…
    Încearcă să te linişteşti la gândul că acolo, la INI, vor avea grijă de el şi tot ce ţine de medici se va face.
    Claudia, tu eşti singură? De tine cine are grijă? Are cineva grijă de tine?
    Mă rog pentru voi.

    isabellelorelai

    18 Septembrie 2008 at 21:58

  25. […] Mihai Popescu ne-a dat vestea cea bună şi apoi a plecat în Germania. De la Claudia, soţia lui Vasile, am aflat că Mihai s-a internat pe 21 septembrie (este cu Vasile în salon) şi pe 22 septembrie a […]

  26. PETRICA BALINT 24 ANI,INEU,ARAD,GUTULUI 5,VA ROAGA SA AL AJUTATI PTR.2TRANSPLANTURI LA OCHII AN BELGIA.DIAG.ATROPOFIE OPTICA PNO BINE DELIMITATE,COLORATIE PALIDA CU ASPECT DE ATROPOFIE IXHEMICA.FAM.A VANDUT TOT CE SE POATE VINDE DEOARECE,PETRICA PANA POATE FACE TRANSPLANTURILE,FACE UN TRATAMENT PTR.A NUI GRABI ORBIREA.2FRATI DUPA ORELE DE SCOALA MUNCESC CU ORA PE LA FAM.DIN INEU PTR.AI ASIGURA TRATAMENTU LA PETRICA.MAMA LUI DIN CAUZA NECAZULUI AN 2008,A FACUT UN PREINFART SI A RAMAS CU TRPAPAREZA DREAPTA,CIROZA LA FICAT,GLANDA TIROIDA.FAM.NU A PUTUT SA AI FACA NICI MACAR O PENSIE DE BOALA DOARECE.ACTELE SI FILMELE,CRANIU SI ORBITE,COSTA MULT.AN FAM.NU ESTE MIMENI ANGAJAT SI NU AU ASIGURARE MEDICALA.OAMENI BUNI AJUTATIL PE PETRICA,E PREA TANAR PTR.ASI PIERDE VEDEREA.INF.CONT BANCA 0741904059 FAM.SI 0742306675 PRIMARIA INEU SI CONSILIU LOCAL.CU SPERANTA AN D-ZEU SI A OAMENILOR,VA MLTUMIM FAM.

    florica balint

    16 Martie 2010 at 21:34


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

