Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Încerc să fac bine două lucruri: să-mi salvez soţul de la moarte şi apoi să nasc

with 25 comments

Luminiţa Claudia, însărcinată în opt luni, scrie disperată pe bloguri, implorându-ne să îl ajutăm pe soţul ei, Vasile Romeo Sfaiter. Vasile are 32 de ani. Peste o lună urmează să devină tătic. Adică aşa ar trebui. Ar fi trebuit să strângă bănuţi pentru momentul naşterii micuţului. Pentru hăinuţe, jucării… Ei au fost nevoiţi să vândă. Au vândut ce tot ce s-a putut vinde, tot ce au vrut să cumpere alţii. Vasile a aflat pe 5 august 2008 că are o tumoră cerebrală de 5/3 cm. Ca să rămână în viaţă are nevoie de operaţie. Care operaţie nu se poate face în România. Aici nimeni nu le garantează înlăturarea totală a tumorii. Din Elveţia au primit primul răspuns. Prof. dr. Bertalanffy, neurochirurg la Spitalul Universitar din Zurich, a spus că se încumetă să îl opereze. Nu vă zic suma… Ba vă zic: 180.000 de euro. Au ajuns la Dan Sântimbreanu pe blog şi au luat legătura cu INI Hanovra. Se poate. Mai ieftin, chiar. Şi-au vândut bunurile din casă şi au strâns 20.000 de euro. Cred că i-au trimis deja la INI. Mai au nevoie de 25.000 de euro ca să intre urgent în operaţie. Pentru cei care îi pot ajuta cu donaţii cât de mici, sau care pot da informaţia mai departe, la fundaţii care au posibilitatea să îi sprijine:

BCR

Ron – RO 16 RNCB 0579 093 7004 90001

Euro – RO 86 RNCB 0579 093 7004 90002

Titular SFAITER LUMINITA CLAUDIA

Soţii Sfaiter sunt din Botoşani.

Persoanele care îi pot ajuta cu informatii, sponsorizari sau alte detalii, pot sa îi contacteze la 0741 363 213, 0746 775 657, 0740 026 147.

sau e-mail vasile_sfaiter@yahoo.com

Dan spune: „Au ajuns pe blogul meu si au ajuns la INI. Se pare ca totusi este un caz foarte grav. Oamenii astia si-au vandut cam tot ce au putut vinde si au strans 20 de mii de euro. Mai au nevoie de 25 de mii ca sa mearga la operatie. Post-operator va trebui sa faca si radioterapie cat si chimioterapie, tratamente care vor costa foarte mult insa prioritara este operatia”. Pe blogul lui Dan – AICI – găsiţi inclusiv documentele medicale ale lui Vasile. Le mai găsiţi şi pe acest site – AICI – unde se poate vedea şi răspunsul de la spitalul din Elveţia.

Vasile în Monitorul de Botoşani.

Din care am mai aflat de un cont, la Banca Transilvania – citez: „În încercarea de a aduna fondurile necesare, familia a deschis două conturi la Banca Transilvania, respectiv

RO 30 BTRL 00701201 H 65365XX (în lei) şi

RO 05 BTRL 00704201 H 65365XX (în euro)

pe numele Luminiţa Claudia Şfaiţer.

“Toate cheltuielile pentru tratament vor fi justificate ulterior către toţi donatorii, iar eventualele sume rămase necheltuite vor fi donate unor persoane aflate în situaţii similare. Ne rugăm lui Dumnezeu să ne întărească şi să ne ajute. Ne mulţumim dacă aprindeţi măcar o lumânare pentru sănătatea lui Vasile şi a pruncului lui nenăscut care vrea ca tăticul lui să îl vadă crescând”, mai spune Luminiţa Claudia Şfaiţer. Familia Şfaiţer speră că acest mesaj disperat va ajunge la inima tuturor celor care vor să-i dea şansa unui tată să-şi vadă copilul crescând.

15.09.2008: Noutati despre Vasile si Claudia aici.

25 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. ATENTIE ! E UN ZERO IN PLUS LA CONTUL RON. Ron – RO 16 RNCB 0579 093 7004 90001

    dasanti

    1 Septembrie 2008 at 01:18

  2. sint claudia sfaiter.isabelle,multumesc ca ne-ai preluat povestea,ca nu faci parte din acei oameni care nu ridica indiferenti din umeri”ce putem face cind sint atitia bolnavi”?si pe buna dreptate,au aparut din ce in ce mai multe cancere agresive care afecteaza virste tinere.mai plauzibil mi se parea sa suferim un accident rutier decit cancer.nu ne-am gindit niciodata…si totusi…cancerul nu tine cont de virsta,situatie materiala.suflet,ca esti bun sau rau,credincios sau ateu.eu o vad ca pe o incercare.ma rog lui D-ZEU sa-mi dea putere,sa pot rezista,sa nu ma indoiesc sa intreb „de ce noi?’e greu,eram si noi niste oameni obisnuiti care ne doream mult.mult un copil si s-a infaptuit minunea dupa 6 ani,voiam o viata mai buna pt copilul nostru pe care noi n-am avut-o ,caci am muncit pt orice lucru pe care l-am facut…dar D-ZEU a fost linga noi si ne consideram norocosi…acum…tot mai sint momente in care ni se pare ca e un vis,ca ne vom trezi si vom descoperi ca a fost un cosmar…dar a trecut o luna..a trecut si socul de prim moment,am avut parte si de a doua si a treia parere…toate spun acelasi lucru:tumora maligna st3-4.
    am inceput lupta caci sotul meu merita totul,caci copilul meu merita sa-si vada tatal(eu am crescut de la 3 ani doar cu mama si stiu ce inseamna).nu cersim,nu va imploram mila,vrem doar sa luptam cu boala,sa demonstram ca si atitea cazuri de pe site-ul lui dan caruia ii multumim inca o data,ca se poate.si sa tragem un semnal de alarma,investigati-va nu cautati bolii circumstante atenuante-stress,lipsuri financiare si incercati sa aflati mai multe pareri. vreau sa mentionez ca contul ron este gresit,are un o in plus.de fapt e :ro16rncb0579093700490001.

    sfaiter claudia

    1 Septembrie 2008 at 09:44

  3. Dan, ok. Am modificat.
    .
    Claudia, draga mea, să lămurim un lucru: nu tu, nu voi cerşiţi. EU CERŞESC.
    Mi-a spus odată, aici pe blog, un domn drăguţ, Tati Ionborgo: NU DĂM DE POMANĂ, DĂM UN ÎMPRUMUT PENTRU VIAŢĂ.
    Ai dreptate. Şi nu ai: sunt o mulţime de bolnavi care tac. Tac ei, tac familiile lor şi nu e bine.
    Nu e bine să nu se afle că într-o ţară ca a noastră, mare, frumoasă, înzestrată de Dumnezeu cu oameni buni şi cu bogăţii la care aşţii doar visează, nu se rezolvă problemele medicale şi oamenii aleargă disperaţi prin tată lumea asta pentru o şansă la viaţă.
    Avem medici senzaţionali care ar opera zi şi noapte.
    Cu ce aparatură să o facă?
    Se asruncă bani aiurea pe „sondaje” în loc să se cumpere aparatură.
    Până când?
    Trebuie să ajungem să le dorim tuturor conducătorilor să li se întâmple lor? Ca într-o bună zi să se interneze prin Franţa, Germania, Austria etc, ca să se cumpere aparatură medicală?
    Claudia, vreau să îţi recomand ceva. Am văzut site-ul care a găzduit povestea lui Vasile şi nu cred că este de mare folos. Intenţia este bună, dar vă trebuie altceva.
    Am înţeles că Vasile are un frate.
    Roagă-l să facă un site ca acesta:
    http://mihaipopescu.com
    Este un site pe care se comunică bine, sunt anunţate noutăţile.
    Dacă aveţi un prieten care este patron de firmă rugaţi-l să facă un contract cu Romtelecom pentru Teledon. Mihai Popescu a strâns 1.800 euro doar cu teledonul, din 30 iulie până pe 23 august. Poate că nu par mulţi, dar cât trebuie să munceşti în România ca să pui 1.800 de euro de o parte?
    Telefonaţi şi scrieţi e-mail la Poveştiri Adevărate, la Acasă TV:
    http://www.acasatv.ro/contact.html
    .
    Bulevardul Pache Protopopescu Nr. 109, sector 2, Bucuresti
    Tel: 252.81.00 Fax: 031 82.50.291
    Mail: povestiri_adevarate@acasatv.ro
    .
    NU VĂ LĂSAŢI.
    Vasile are şanse şi asta contează.
    .
    Corina, ţine-te tare. Ştiu că îţi este greu. Nu doar cred, chiar ştiu.
    .
    Am modificat la cont.
    .
    P.S.
    Dacă intenţionează cineva să lase un mesaj cu formularul E112, îl anunţ de pe acum că, din câte ştiu, acesta nu se poate obţine, din cauza faptului că operaţia, chiar şi NEREUŞITĂ, se poate face în România. Din cauza lipsei de aparatură modernă, medicii români nu pot extirpa tumoarea în totalitate. Dictonul îl ştim cu toţii: „Operaţia a reuşit, pacientul…”.
    Ca să nu o mai lungim, aşa a păţit George Ospir, Dumnezeu să îl odihnească în pace. A fost operat de două ori în România, fără folos. A ajuns la INI Hanovra. Prea târziu însă.

    http://georgeospir.wordpress.com
    Dan Sântimbreanu este un caz fericit. A fost operat DOAR la INI Hanovra şi acum este ok, se ocupă de alţii. Idem Ştefania, Ana Maria, Irina, Andrei. Şi mai sunt.

    isabellelorelai

    1 Septembrie 2008 at 10:26

  4. Buno sa-ti dea Dumnezeu tot ce-ti doresti dar mai ales sanatate si putere.
    Te imbratisam cu drag:eu(2 in 1:)) )si Bogdi.
    Am preluat .Sper sa fie cu folos.
    http://bogdan-andrei.blogspot.com/2008/09/vasile-romeo-sfaiter-vrea-sa-si-creasca.html
    Doamne ajuta!

    Gabi(mamica lui Bogdan-Andrei)

    1 Septembrie 2008 at 16:18

  5. spuneti despre caz si aici!
    http://www.eajutor.com/home.php?id=welcome

    Valentina

    1 Septembrie 2008 at 19:18

  6. spuneti despre caz si aici
    http://www.eajutor.com/home.php?id=welcome

    Valentina

    1 Septembrie 2008 at 19:20

  7. Buna seara draga mea!Dupa multa bataie de cap am reusit sa-i transfer ceva Claudiei prin digipass,de acasa.Sper sa fi facut totul bine si sa-i primeasca.Asa e foarte comod.Sa stai in fata calculatorului si sa trimiti dintr-un cont in altul.Si nu mi-au luat decit 3 RON pe tranzactie (am facut tranzactie pe contul in lei).Am facut aceste precizari pentru alte persoane care stiu la fel de ,,bine” ca mine cum e cu transferurile intre banci prin intermediul internetului.In lei m-am descurcat in Euro nu am reusit sub nicio forma.Ori eu sunt toanta ,ori contul meu e superprotejat!.Am transferat din euro in lei si asa am reusit.Va sarut si va doresc multa sanatate!

    ioana

    1 Septembrie 2008 at 20:17

  8. Gabi, drăguţ cu 2 în 1! Nu m-aş fi gândit… Ce o fi? Fetiţă? Băieţel? Mă interesează doar pentru culoarea de costumaşe, roz sau bleu.
    Mulţumesc de ajutor, Gabi. Să sperăm că ajutorul va veni.
    .
    Valentina, mulţumesc pentru site. Îl pun şi în blogroll. Văd că este şi apelul lui Mihai Popescu acolo, mulţumesc. Am scris şi acolo.
    .
    Ioana, tu mă omori cu transferul electronic… Eu recunosc că mă duc la bancă. Sincer. La BCR chiar m-am împrietenit cu doamnele de la ghişeu şi le las conturile după ce le spun despre ce este vorba. Cei de la BCR mai strâng în colectiv şi depun. Acum două luni mi-au spus că iau cazuri din ziar şi atunci le-am dat adresa mea de blog. La transferul „pe viu” între bănci se ia taxă 10 RON, şi nu poţi face transfer între bănci decât până la ora 13.00. Te pup Ioana.
    .
    P.S. Claudia:
    Prietena mea mi-a trimis un mesaj. Îl pun aici ca să prinzi mai mult curaj:
    am intrat la TINE si am citit cazul …
    durere …
    biata femeie …
    Isabelle, maine trimit si eu la banca.

    da Doamne … sa-si deschida oamenii sufletul si sa ajute !!

    isabellelorelai

    1 Septembrie 2008 at 21:30

  9. […] &#183 Tagged ajutor umanitar, OM, omenie, solidaritate, viata Inca un om are nevoie de ajutor.Isabellelorelai ne spune povestea trista a unei familii de tineri care asteapta un […]
    .
    http://g1b2i3.wordpress.com/2008/09/01/ca-sa-ramana-in-viata-are-nevoie-de-operatie

  10. Dragii mei,sa va ajute Dumnezeu sa treceti cu bine peste aceasta grea incercare.Ma voi ruga pentru Vasile Romeo Sfaiter.Este atata durere in jurul meu, si eu, o neputincioasa…

    zinca beiu

    2 Septembrie 2008 at 00:00

  11. Zinca, ştii bine că şi un gând bun ajută. Când un om vede că nu este singur mai prinde un pic de curaj. Oricum, tu eşti responsabilă cu vorbitul cu Preotul. Nu uita pentru duminică, te rog.

    isabellelorelai

    2 Septembrie 2008 at 00:03

  12. v-am citit toate postarile,pe ioana o am in lista de mess, ceilalti imi apareti ca niste ingeri exact cum e displayul lui isabelle.pareti o familie,atit de uniti si reactionati atit de promt.ati trecut toti prin situatii asemanatoare sau sinteti doar solidari.pina a ne confrunta noi cu aceasta problema recunosc ca nu am dat prea mare importanta,doar cazurile ce la vedeam la povestiri.oare sda fie mina lui d-zeu care sa ma faca sa realizez ca viata e de fapt daruire si nu posesie ,lupta pt cit mai multe lucruri materiale,atit de efemere.bineinteles stiam asta dar constientizam cred doar 10%.voi incerca sa daruiesc si eu mai departe.asa e mi-ati dat curaj.am ascultat ACATISTUL DE MULTUMIRE SLAVA LUI D-ZEU PT TOATEpostat de gabi-mamica lui bogdan andrei si am trecut de la un plins disperat la o liniste profunda,am capatat din nou speranta.
    pruncul meu nenascut e baietel si indiferent ce se va intimpla se va numi VASILE NECTARIE,si am promis ca daca va fi totul bine la anul mergem la Eghina in grecia sa ne rugam la moastele sfintului nectarie.cind ma gindesc ca inainte ma gindeam la tot felul de nume „la moda”:eric,renato…parca s-a intimplat intr-o alta viata.acum am inteles ca numele e ales de D-ZEU NU DE NOI.MULTUMESC MULT TUTUROR.VA POMENESC IN RUGILE MEL.CLAU SFAITER.

    sfaiter claudia

    2 Septembrie 2008 at 10:09

  13. Buno,nu stiu inca ce va fi 🙂
    Poate la controlul urmator sau la cel de 4 luni va vedea doctorul ce e?Eu ma rog lui Dumnezeu sa fie sanatos BB si atat…
    Doamne ajuta!

    Gabi(mamica lui Bogdan-Andrei)

    2 Septembrie 2008 at 10:13

  14. Claudia, mai sunt câţiva membri ai familiei pe aici, dar sunt mai tăcuţi.
    Eu una nu am trecut prin aşa ceva, am trecut prin multe şi rele, dar de altă natură. Şi am fost cam singură. Nu este o plăcere… O mână întinsă cuiva aflat în nevoie este un act omenesc. Şi sunt convinsă că sunt mulţi care vor sa ajute dar nu ştiu pe cine, pentru că nu sunt informaţi. Sunt mulţi care tac şi ajută. Este bine şi aşa. Este bine să şi vorbeşti. Pentru ca omul aflat în nevoie să ştie că nu este singur şi că nu este în van lupta lui.
    De Dan ştii deja. De Ioana şi Irina – este clar. Pe Valentina nu o cunosc dar uite, mă mai ajută cu câte o informaţie şi cu prezenţa ei, cu o vorbă bună.
    Zinca ne ajută. Roagă preotul să pomenească la biserică oamenii bolnavi.
    Gabi, mama lui Bodo este încercată. Bodo are tetrapareză spastică şi încercăm şi noi să îi ajutăm cum putem. Gabi pisoi are şi ea o grămadă de boli. Este un om sărac dar asta nu o împiedică să facă cunoscute cazurile pe forumuri, bloguri, emisiuni tv etc.
    Mai avem prieteni (cum este Elena), care, chiar dacă nu scriu aici, nu înseamnă că nu sunt alături de noi. O avem pe Andreea, jurnalistă – acum este în concediu. Tocmai s-a căsătorit şi este în luna de miere.
    Clau, să vă dea Dumnezeu sănătate şi noroc. Micuţul să se nască cu bine şi să fie sănătos.
    .
    Gabi, sătătos să fie, asta spuneam şi eu.
    Doamne ajută tuturor.

    isabellelorelai

    2 Septembrie 2008 at 10:30

  15. Cazul asta m-a impresionat enorm. O admir pe Claudia pentru curajul ei de-a trece peste toate aceste incercari. Am sa incerc si eu sa ajut. O sa ma duc la banca imediat ce iau salariul. Claudia merita o viata mai buna alaturi de familia ei. Si as vrea sa creada ca nu e singura. O sa ma rog pentru ea sa treaca peste asta. Fii tare in continuare, Claudia! Acum tu esti stalpul familiei.

    Oana

    2 Septembrie 2008 at 16:15

  16. ba ma cunonosti. de pe un alt blog. pe care nu mai intru de cind a inceput sa posteze opulenta. altceva nu mai zic.
    astazi a aparut un articol si il redau integral sper sa nu te superi dar cred ca sunt oameni care nu stiu sa apese pe linkul ala si sa vada despre ce este vorba
    deci
    articolul
    La cei 32 de ani ai sai, Vasile Romeo Sfaiter traieste o drama greu de descris. Medicii i-au dat cu aproape o luna în urma o veste cumplita, care a cazut ca un trasnet în familia tanarului care asteapta sa devina în scurt timp tata. În urma unei examinari la computerul tomograf Vasile Romeo a aflat ca sufera de o tumoare pe creier, o tumoare extinsa despre care medicii spun ca ar putea fi în stadiul IV.
    Pana la aceasta veste nici nu banuia ca ar putea sa i se dea o încercare atat de mare. Sotia lui, Claudia, povesteste ca totul a început cam din octombrie, noiembrie, anul trecut. Desi de vreo doi ani dadea semne ca ar fi mai tot timpul obosit, fara chef de nimic, de pe la sfarsitul anului trecut a început sa acuze dureri mari de cap. „Nu mai suporta nici zgomotele de afara, în ultima vreme nu mai suporta nici macar claxoanele de la masina, nici zgomotul facut de copiii care se jucau afara. Toate astea le-am pus pe seama faptului ca munceste mult, ca nu se alimenteaza cum trebuie. Nu ne-am gandit ca, fiind atat de tanar, poate fi vorba de vreo boala grava. Mai degraba ne-am gandit ca este de la oboseala, ca munceste foarte mult. Ca niciodata nu a fost genul de om care sa se alimenteze cum trebuie, sa se vitaminizeze, sa manance un fruct sau o leguma. Nu i-au placut. Muncea, în schimb, foarte mult. A lucrat si în strainatate patru luni, unde a muncit zi lumina, efectiv munca fizica grea. Manca doar seara, ce apuca, doar mancare din supermerketuri, plina de E-uri. Pentru ca eu eram însarcinata, nu mi-a spus ce dureri avea, ca sa nu ma îngrijoreze”, povesteste sotia sa, Claudia. Prin iunie, Vasile a fost convins de sotia sa sa mearga la neurolog pentru ca situatia devenise îngrijoratoare, orice zgomot producandu-i iritare. La cabinetul medical i s-a dat sa faca niste investigatii specifice, care au iesit oarecum iritative, dar medicul a banuit ca ar fi vorba de niste atacuri de panica sau crize de stres. I-au dat medicamente dar durerile nu au cedat. Cei doi soti au plecat apoi în concediu, pentru o saptamana, la munte. „si a fost din ce în ce mai rau, deja simtea presiune în cap, simtea ca este în pericol sa cada din picioare. Vazand ca nu îi cedeaza durerile, am mers la un alt neurolog care ne-a spus ca este bine sa faca un examen la tomograf. L-.am facut la Suceava, la începutul lunii august. Am mers cu speranta ca totul este bine, ca si în cazul unor crize de stres ne vom descurca, pentru ca traiesc multi oameni cu astfel de crize. Dar cand am primit rezultatul de la tomograf, mi-am dat seama. Am plans toata ziua, dar a doua zi ne-am hotarat sa mergem la un neurochirurg, la prof Poiata, de la Iasi. Ne-a spus de cum a vazut rezultatul ca este grav, ca este o tumoare mare, posibil în stadiu 4, dar poate fi si în stadiul III, dar clar maligna, dupa cum se vede. Ca trebuie operata, desi nimeni nu îi poate scoate tot de acolo, din cauza extinderii si pozitionarii fata de artere”, mai spune Claudia. Lucrand în domeniul medial, ca asistenta în sectia de chirurgie a Spitalului Judetean, tanara s-a interesat si s-a sfatuit cu colegii, cu medicii din sectie, despre ce ar trebui sa faca, pentru a nu lua o hotarare în pripa. Asa a decis sa mearga la Bucuresti cu sotul ei, unde barbatul a fost internat de urgenta. I s-a facut un RMN pentru observarea în detaliu a leziunii. A primit acelasi raspuns ca si la Iasi, ca tumoarea este extinsa, ca operatia trebuie facuta de urgenta, dar ca nu poate fi extrasa în întregime. S-a decis sa trimita datele la cinci centre în strainatate, centre din Germania, Belgia, Turcia, Austria. „Am ales centrul de la Hanovra, un institut de neurochirurgie, pentru ca acolo se pare ca sunt cele mai mari sanse. Din ce ne-am interesat, acolo au cele mai multe cazuri operate, fara sechele dupa interventii. Nu ne-au spus ca putem spera la o vindecare în întregime, pentru ca nimeni nu poate sa îi scoata în întregime tumoarea, dar am avea sansa apoi sa luptam pe alte cai, prin chimioterapie, radiatii”, . Din pacate, doar operatia si doua saptamani de spitalizare dupa interventie costa 40.000 de euro si spitalizarea de doua saptamani. Dar daca starea bolnavului se agraveaza sau necesita interventii speciale, suma poate sa creasca pana la peste 100.000 de euro. De folosirea formularului E112 nu poate fi vorba, pentru ca interventia poate fi facuta si în tara, chiar daca diferenta de dotare cu aparatura face ca sansele sa îi fie mult mai mici decat în strainatate. Pentru tanara familie, totul pare sa fie un cosmar. Claudia, însarcinata în luna a opta, spera ca totul este doar o încercare de la Dumnezeu. „Tot sper ca într-o zi o sa ma trezesc si o sa vad ca este doar un vis urat tot ce ni se întampla noua. Cu un an în urma un agent de asigurari m-a întrebat daca nu vreau sa fac o asigurare pentru boli cronice grave. Am spus ca nu este cazul, suntem tineri si am preferat sa fac o asigurare pentru apartament. Mi se parea mai plauzibil sa ma tem de o inundatie, un incendiu, etc. Pe aceasta cale vreau sa trag un semnal de alarma ca atunci cand simtiti ca va doare ceva, ca aveti o problema careia medicii nu îi dau de capat, sa mergeti sa va faceti niste analize, investigatii mai amanuntite, desi costa foarte mult si nu sunt suportate de casa de asigurari. Un tomograf costa vreo trei milioane si ceva, un RMN costa si opt milioane, dar cand este vorba de sanatate este important sa lasati la o parte toate celelalte probleme”. Pentru ca Vasile sa îi fie alaturi pruncului sau care se va naste în scurt timp, pentru a avea sansa sa îl vada pe micut crescand, are nevoie de ajutorul oamenilor cu suflet. Pentru cei care îl pot ajuta cu donatii cat de mici, facem cunoscute doua conturi deschise pe numele sotiei, sfaiter Luminita Claudia: (RON) RO16RNCB0579093700490001 si (euro) RO86RNCB0579093700490002. Companiile îsi pot deduce o suma din impozitul pe profit datorat prin intermediul sponsorizarii. (Aurora Dimitriu)

    Valentina

    2 Septembrie 2008 at 16:54

  17. iar acesta este linkul ziarului pentru cine nu crede
    http://www.evenimentuldebotosani.ro/viewArticol.php?articol_id=27582

    Valentina

    2 Septembrie 2008 at 16:59

  18. Claudia, nu sunt trecuta printr-o boala atat de grea, nici eu si nici un membru al familiei mele. Dar ma doare sufletul pentru fiecare om bolnav si ma simt vinovate ca nu-i pot ajuta.As fi cea mai fericita daca anul viitor as primi vestea ca ati fost toti trei la Eghina.Stiu ca sunt moaste ale Sfantului Nectarie si la noi in Bucuresti la Manastirea Mircea Voda. Dumnezeu sa va ajute pe toti trei.Eu il voi ruga pe preotul de la biserica mea sa citeasca o rugaciune pt.sotul tau.

    zinca beiu

    2 Septembrie 2008 at 19:24

  19. Oana, mulţumesc mult. Chiar că e stâlpul familiei, bine zici.
    .
    Valentina, mulţumesc pentru ajutor. Uite, Claudia este asistent medical. Ca şi Ioana (mama Irinei).
    .
    Mulţumesc, Zinca.

    isabellelorelai

    2 Septembrie 2008 at 21:10

  20. DA,AM FOST LA BUCURESTI SE CHEAMA MANASTIREA RADU VODA.AM FOST CIND AM FOST LA BALTAZAR.FT FRUMOASA CATEDRALA.NE-AM RUGAT LA MOASTELE SFINTULUI.ACOLO AM DECIS CA PRUNCUL SE VA NUMI NECTARIE.CITIM ACATIUSTUL LUI ZILNIC.DUHOVNICUL NOSTRU SPUNE CA FACE MINUNI.

    sfaiter claudia

    2 Septembrie 2008 at 21:25

  21. Multa, multa sanatate si reusita operatiei ii urez sotului tau, Claudia. Am pus si eu pe blog linkul spre cazul lui Vasile, de cand am primit mail de la Dan. Dumnezeu sa va ajute pe toti trei, iar noi, ceilalti, vom fi alaturi de voi cu sufletul si inima, rugandu-ne.
    Isabelle, congrat si imbratisari pentru ceea ce faci!

    gabi

    6 Septembrie 2008 at 16:39

  22. Gabi,
    Îmi storc creierii pentru o soluţie!
    Oamenii ăştia sunt disperaţi! Uite ce-mi scrie Claudia la postl cu Dinu Aurică, care este aproape nevoit SĂ VÂNDĂ CASA:
    https://isabellelorelai.wordpress.com/2008/09/04/pentru-tata/#comments
    si noi ne gindim sa facem acelasi lucru dar nu gasim pe nimeni sa ne imprumute pina vineri cind tb sa depunem la banca banii pt ini.in timp asa scurt nu am reusit sa vindem,si toti care au venit incercau sa profite doar.destul ca sintem chinuiti.si noi care ne-am pus ultima speranta ca ne primesc cu bani mai putini si ne angajam sa dam restul dupa aia.nu ne putem permite sa pierdem programarea de pe 15 sept.o sa incercam sa mergem cu cit avem,poate nu o sa-l arunce in strada cind or vedea cit e de bolnav.ai avut dreptate isabelle cu abordarea site-ului dar mai mult nu am stiut si nu am avut cine sa ne ajute.si apoi ne e asa de jena sa cerem bani.si moldova e saraca comparativ cu bucurestiul!la D-ZEU ne-a mai ramas speranta si in minunile lui.multumim pt toate incercarile voastre de a ne ajuta.D-ZEU SA VA AIBE IN PAZA SA!

    isabellelorelai

    6 Septembrie 2008 at 16:45

  23. […] civila, solidaritate, speranta, tristeti, viata by isabellelorelai pe septembrie 7th, 2008 Claudia Luminiţa Sfaiter, tânara însărcinată în 8 luni, al cărei soţ – Vasile Romeo Sfaiter, de doar 32 de ani – […]

  24. […] 18 septembrie 2008, Mihai Popescu ne-a dat vestea cea bună şi apoi a plecat în Germania. De la Claudia, soţia lui Vasile, am aflat că Mihai s-a internat pe 21 septembrie (este cu Vasile în salon) şi […]

  25. PETRICA BALINT 24 ANI,INEU,ARAD,STR.GUTULUI 5.ROAGA PERSOANE CARE AU POSIBILITATE SA AL AJUTE PTR.2 TRANSPLANTURI LA OCHII AN BELGIA-120MII EURO.DIAGNOSTIC-ATROPOFIE OPTICA PARTIALA,PNO BINE DELIMITATE,COLORATIE PALIDA CU ASPECT DE ATROPOFIE OPTICA IXHEMICA,EPILEPSIE.PROBLEMELE GRAVE CU OCHII AU APARUT AN 2008.DE ATUNCI PANA AN PPREZENT,FAM.A TRIMES ACTE MEDIC PE LA TELEVIZIUNI PTR.A FACE REPORTAJE,TREBUIE SA ASTEPTE PANA LE VINE RANDU.MEDICU OFTAMOLOG DE SPECIALITATE A DAT TERMEN 3,4 ANI.PETRICA PANA POATE FACE TRANSPLANTURILE,FACE UN TRATAMENT PTR.A NUI GRABI ORBIREA,20MIL.PE LUNA.FAMILIA A VANDUT TOT CE SE POATE VINDE PTR.AI ASIGURA TRATAMENTU.ACM 2 FRATI DUPA ORELE DE SCOALA MUNCESC CU ORA PE LA DIFERUTE FAM.DIN LOCALITATE.SI ANPREJURIMI PTR.AI ASIGURA TRATAMENTU.TATAL LUI LUCREAZA CU ZIUA CAND GASESTE.DIN CAUZA VARSTREI-52 ANI-NUL ANGAJAZA NIMENI.MAMA DIN CAUZA NECAZULUI AN OCTOMBRIE 2009 A FACUT UN PREINFART SI A RAMAS CU TREPAREZA DREAPTA,CIROZA FICAT,GLANDA TIROIDA.FAM.O DUCE GREU,BANI CE SE ADUC AN CASA SE DAU APROAPE TOTI PTR,MEDICAMENTELE LU PETRICA PTR.MAMA,DOAR CEVA CALMANTE.E ZI CAND ABEA POT PREPARA O CIORBA CU OREZ.OAMENI BUNI,VA RUGAM AJUTATIL PE PETRCA,E PRE TANAR PTR.A ORBI.INF.0741904059,FAM.0742306675 PRIMARIA SI CONSILIU LOCAL INEU. CONT LEI BANCA BALINT FLORICA IHAN BANCA COMERCIALA ROMANA INEU,ARAD,STR.REPUBLICI NR.40, IHAN RO22RNCB0020052721550001 CONT EURO BALINT FLORICA IHAN SWIFT RNCBROBUXXX BANCA COMERCIALA ROMANA BUCURESTI,AGENTIA INEU,ARAD,STR,REPUBLICI NR.40. IHAN RO92RNCB0020052721550002 CONT DOLARI BALINT FLORICA IHAN SWIFT RNCBROBUXXX BANCA COMERCIALA ROMANA BUCURESTI AGENTIA INEU,ARAD,STR.REPUBLICI NR.40. IHAN RO65RNCB0020052721550003 CU SPERANTA AN D-ZEU SI A OMENILOR VA MULTUMIM,FAM. AJTATIL PE PETRICA,DE ANTUNERIC AI ESTE FRICA,CINE AI VA AJUTA DACA NU VA MAI VEDEA,MAMA GRAV BOLNAVA ESTE.MULTUMIM.PRIETENI LUI.

    florica balint

    18 Martie 2010 at 18:41


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

