Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Suflet de copil

with 29 comments

Când se dă de leacul unei boli

Toţi cei care au pierit de acea boală

Ar trebui să învie

Şi să-şi trăiască în continuare

Restul de zile

Până la îmbolnăvirea de o altă boală

Al cărei leac n-a fost încă descoperit.

MARIN SORESCU – Leac

Boala

8 noiembrie 2008. Cristina a murit

Pentru un copil orfan, sărac, chinuit de boală.

Copil fără de noroc.

Cristina Gabriela Doană.

Când se desparte de pământ un suflet de copil, se frânge şi în cer un Înger alb, fragil. Şi pe lume vor cădea lacrimi mari, din ochi de stea…

Bunica şi tatăl Cristinei sunt înglodaţi în datorii. Drumurile la spitalele din ţară, la clinica din Bruxelles, tratamentul, concediul fără plată.

Dacă doriţi să ajutaţi:

BRD – Agentia Crihala, Turnu Severin – Bd. Mihai Viteazul 29, jd. Mehedinti

RON: RO 49 BRDE 260 SV 19 71 58 12 600

Pentru transfer: Cont IBAN; Cod Swift: BRDE ROBU

EURO: RO 62 BRDE 260 SV 28 34 07 92 600

Cod Swift: BRDE ROBU

Titular: Petrisor Georgeta (bunica Cristinei)

Telefon: 0724 218 859

Asociatia P.A.V.E.L.: 0765 244 416; 0 800 800 421

Bunica Cristinei mulţumeşte din inimă tuturor oamenilor care o ajută şi spune că orice sumă va rămâne din conturile pentru Cristina le va dona altui copil bolnav.

România,

îţi mor copiii mai rău decât în Africa. Ce faci? Dormi?

Când ai să te trezeşti ai să observi că ai rămas singură

29 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Flori:
    Cuvinte pe care nu le-am spus eu, pentru Isabel (cuvinte de sters lacrimi)

    Cad frunzele şi cad ca de departe,
    parcă s-ar ofili grădini în ceruri;
    şi cad încet, cu gesturi care neagă.

    Şi noaptea, cade greu ţărâna-ntreagă,
    din mii de stele în singurătate.

    (Rainer Maria Rilke)
    In Livezile din Mehedinti un copil se desparte de lume
    .
    https://isabellelorelai.wordpress.com/2008/08/25/cersesc/#comments

    isabellelorelai

    28 August 2008 at 13:33

  2. Dumnezeu sa o aiba in grija.

  3. […] şi în cer un Înger alb fragil. Şi pe lume vor cădea lacrimi mari din ochi de stea… https://isabellelorelai.wordpress.com/2008/08/28/suflet-de-copil […]

  4. […] Draga Adi, Mi-am amintit azi de aceasta tema pentru ca mi se pare o ironie a sortii ca unii sa-si doreasca sa traiasca iar altii nu. Stiu ca dorinta ta este de a crea un sistem care sa permita dezvoltarea umana si crearea unei retele de comunicare este fundamentala. Pentru ca stiu ca blog-ul tau e vizitat de multe persoane care cred cu tarie in bunatatea oamenilor am sa postez un apel disperat care e preluat de pe… https://isabellelorelai.wordpress.com/2008/08/28/suflet-de-copil […]

  5. Isabelle !

    am vrut sa spun o poveste … una frumoasa … (despre un copil)

    nu mai spun nimic …
    zambetul mi-a inghetat pe buze …

    ma uit spre cer … caut
    ‘ un Inger alb fragil ‘

    iar maine intind o mana D-nei Georgeta Petrisor.

    elena.n

    28 August 2008 at 20:31

  6. Nu credeam ca va fi prea tarziu pentru Cristina.Citeam si nu voiam sa cred ceea ce spun medicii.
    Daca ar fi ajuns la timp ar fi fost salvata.Oare cati trebuie sa moara pentru ca ajung prea tarziu la doctorii care le-ar putea salva viata?De ce e atata birocratie si pentru viata unui om?De ce nu se face un fond special pentru cazurile umanitare?

    g1b2i3

    29 August 2008 at 06:06

  7. Gabi, mulţumesc…
    .
    Oana, probabil că familia respectivă a dat şpagă. Salariul deste de opt milioane. A dat şpaga, a luat copilul şi banii. Aşa cred eu.
    .
    Elena, îmi era dor de tine. Bine ai venit. Îţi mulţumesc.
    .
    Gabi, da, au aprobat formularul prea târziu. După ce medicii români au declarat că nu o pot opera. Cred că le-a trebuit mult…
    .
    P.S. Mulţumesc Adrian Sârbu pentru ajutor. Renela, am văzut… Mulţumesc.

    isabellelorelai

    29 August 2008 at 10:46


  8. si mie …
    bine te-am regasit …

    ai muncit mult … te implici frumos …

    te apreciez …
    nu stiu sa uit de TINE .

    elena.n

    29 August 2008 at 11:36

  9. Placerea a fost de partea mea. Asa cum am mai spus, sunt impresionat de daruirea voastra si e o onoare sa pot contribui cu ceva. Poti conta oricand si pe sprijinul meu.

    Adrian

    addsalu

    29 August 2008 at 11:45

  10. Adrian, mulţumesc din suflet.

    isabellelorelai

    29 August 2008 at 12:15

  11. Elena,
    Îmi este jenă dar trebuie să te întreb ceva.
    Săptămâna asta am dus nişte bani pe la bănci. De la Corina şi de la mine. Şi am făcut liste, pe bănci, ca să îmi fie mai uşor. Şi când am ajuns la Ecaterina, fetiţa cu aparatul auditiv, mi-am adus aminte că tu ai spus ceva. La Andreea pe blog.
    Şi vroiam să ştiu dacă ai rezolvat tu, pentru că eu oricum îi dau puţini bani şi habar nu am unde este banca aia.
    Să nu te superi, te rog.
    https://isabellelorelai.wordpress.com/2008/07/28/a-vrea-a-putea-a-avea-sau-nu

    isabellelorelai

    29 August 2008 at 12:19

  12. Isabelle ,

    sa nu-ti fie jena sa ma intrebi lucruri legate de … ‘lucruri care ne leaga’ .

    in seara asta ma aud cu persoana care se ocupa de ‘gestionarea’ sumei, respectiv achizitionarea aparatului.
    imediat ce am primit raspuns … te caut.

    am lipsit un pic si nu am informatii la zi.


    cat despre prietena ta !
    … un fel de admiratie ma cuprinde … cand aud de Ea, cand citesc despre Ea …!
    frumoasa prietenie aveti !!

    elena.n

    29 August 2008 at 13:04

  13. ma refer la prietena TA,
    CORINA.

    elena.n

    29 August 2008 at 13:06

  14. Elena, sărutmâna.
    Dacă ştiu că rezolvi tu, dau banii la altcineva, înţelegi…
    .
    Uite aici pe forum – atât am găsit – şi nu înţelegeam ce se întâmplă:
    http://forum.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=124470
    .
    Corina este un suflet bun. Mereu a fost. Aşa este ea. Nu are legătură cu funcţia.
    O să ne ducem împreună la asoc. PAVEL, la copiii cu leucemie şi cancer, să vedem una-alta.
    Te pup, Elena. Şi îţi mulţumesc că exişti. Exact aşa cum eşti. Acum.

    isabellelorelai

    29 August 2008 at 13:14

  15. draga mea ,

    se intampla asa cum se spune acolo …
    au fost achizitionate niste aparate dar nu au fost bune pt Ecaterina.

    este nevoie de un aparat mai performant care costa in jur la 4.800 Ron.

    trebuie sa lipseasca foarte putin din suma necesara …
    hai sa facem in felul urmator :
    pun eu diferenta … daca e de pus !

    dute cu banii in alta directie …

    cat despre … Corina,
    ceea ce vad (eu) la EA … nu, nu are legatura cu functia !!!
    are legatura cu un … ‘OM FRUMOS !!’

    asemenea prietenii tin toata viata !!
    esti norocoasa …. Isabelle.

    cum sunt si eu … starea pe care mi’o transmiti … e una perfecta !
    multumesc.

    elena.n

    29 August 2008 at 13:37

  16. Elena, ştiu, am făcut post despre Ecaterina. Mai demult, când erai tu un pic supărată pe mine…
    Uite:
    https://isabellelorelai.wordpress.com/2008/07/28/a-vrea-a-putea-a-avea-sau-nu
    .
    Ideea era că atunci, în iulie, am văzut ce ai scris la Andreea, iar pe forum nu sunt noutăţi.
    .
    Am să încerc mai mult pentru Alexandra, fetiţa pe care o cară mama ei în cârcă. (Şi pentru Iulia. Am trecut pe la bancă, şi din partea Corinei). Am scris despre Alexandra la Fundaţia Silviu Prigoană. Domnul Prigoană mi-a răspuns. Din păcate el face proteze şi oeteze iar Alexandrei în trebuie altceva. Nu prea mă pricep la chestiile astea…
    Alexandra a fost părăsită de tată. Mama ei, Ana, se chinuie înfiorător…
    Uite:
    https://isabellelorelai.wordpress.com/2008/08/07/nu-am-vazut-nu-am-auzit-ana-ana-biata-ana
    .
    Vreau să te mai rog ceva:
    Dacă poţi tu să le spui băieţilor (dacă eşti la birou), în cazul în care au acasă abonament la Romtelecom, că pot dona, cât de puţin, pentru Mihai Popescu.
    În 30 iulie a intrat Teledonul în funcţiune şi până pe 23 august s-au strâns 1.800 de euro prin Romtelecom.
    Mihai are programare pe 21 septembrie la operaţie, la INI Hanovra şi mai are nevoie de DOAR 8.000 de euro. S-au strâns 37.000 euro, în 2 luni. Mihai este 99% salvat.
    Astea sunt numerele:
    2 numere Romtelecom pentru donaţii:
    0900 900 203 – pentru 3 Euro
    0900 900 205 – pentru 5 euro

    .
    Situatie conturi la data de 23 august 2008 ora 12:00
    Cont Paypal : 550 euro
    Cont BRD lei : 74790 lei
    Cont BRD euro : 2599 euro
    Donatii Romtelecom : 1800 euro
    Mihai mai are nevoie de aproximativ: 8.000 euro
    .
    https://isabellelorelai.wordpress.com/2008/07/29/despre-prieteni

    isabellelorelai

    29 August 2008 at 13:46

  17. Isabelle.

    Iarta-ma pt supararea de atunci.
    (am uitat sa-mi cer iertare)

    Uite ce spune … persoana apropiata fam. Buzarna :
    „daca lipsesc ceva bani … lipsesc ceva f putini” – cred ce spune.

    iar eu iti spun … daca nu sunt toti banii – pun eu diferenta !

    Iuliana.
    vorbesc cu ea la telefon (a zis ca vrea sa fie prietena mea 🙂 )
    nu am cale de scapare 🙂

    azi mi-a trimis analizele prin mail.
    vreau sa vada doctorul din Viena.
    daca ne ajuta !?

    stiu ca un tratament pt Iuliana – (propus de o clinica din Germania) ajunge la suma de 40.000 Ron !??

    te pup cu drag.

    elena.n

    29 August 2008 at 14:23

  18. sigur !

    elena.n

    29 August 2008 at 14:31

  19. Elena, nu asta contează. Nici eu nu am fost foarte clară. Oricum, scopul a fost atins, într-un târziu. Am scăpat de falsele „prietenii”. Nu ai de ce să-ţi ceri scuze. Nu ai. Eu am fost de vină, nu m-am gândit şi la adevăraţii prieteni. Tu să mă ierţi pe mine.
    .
    Şi vorbeşti tu la telefon cu doamna? Pentru Ecaterina?
    Vreau să îţi mai spun ceva. Am făcut o pagină, cu toate cazurile. Are foarte multe accesări, peste 1.000 într-o lună, inclusiv din străinătate, şi o actualizez aproape zilnic. Acolo unde s-au strâns banii anunţ. Mă înţelegi de ce fac asta. Scriu în dreptul omului: caz rezolvat, s-au strâns banii.
    .
    Pentru Iulia facem din nou un apel. Nu am primit niciun răspuns de la clinica aia privată. Dacă tu îmi trimiţi analizele scanate fac un post nou pentru Iulia şi pun pe blog analizele drept documente şi răspunsul din Germania.
    40.000 RON înseamnă 400 de milioane vechi, nu? cam 12.000 de euro?
    Merită încercat.
    Eu încerc.
    .
    Te pup şi eu.
    .
    Dar nu înainte de a te mai ruga ceva.
    Tot teledon, tot la Romtelecom.
    Pentru Ramona Elian.
    RAMONA ELIAN, fetiţa de doar 5 ani cu leucemie acută limfoblastică
    0900 900 023 – 3 euro
    0900 900 025 – 5 euro
    0900 900 027 – 7 euro
    0900 900 020 – 10 euro

    https://isabellelorelai.wordpress.com/2008/08/16/ramona-elian-are-teledon-la-rotelecom

    isabellelorelai

    29 August 2008 at 14:40

  20. Elena,
    Mai spune SIGUR încă o dată, te rog… Şi pentru Ramona…

    isabellelorelai

    29 August 2008 at 14:44

  21. Isabelle ,

    conteaza TOT … pt a avea o relatie frumoasa cu tine.


    in seara asta vorbesc cu fam. Ecaterinei.
    iti spun cum stau lucrurile.

    Au sosit multe atach-uri de la cumnatul Iulianei.
    in seara asta ma ocup si de ea.
    apoi trimit si spre tine …

    faci lucruri frumoase.
    te admir.

    am notat …
    contul lui Mihai.

    tel Romtelecom gasim … pt ca vrem.

    elena.n

    29 August 2008 at 15:11

  22. iti spun
    SIGUR si pt Ramona !

    elena.n

    29 August 2008 at 15:12

  23. Elena, nu e mare greutate ca cineva să aibă o relaţie, măcar de amiciţie, cu mine. Sau eu cu alţii. Doar că s-a demonstrat că începuse o relaţie de presupusă prietenie, având la bază o mare înşelătorie. Şi cum nu m-am născut ieri (ci alaltăieri – glumesc) am prins şpilul. Şi gata. Punct ochit, punct lovit.
    Îţi mulţumesc mult-mult-mult pentru ajutor. Aştept documentele.
    Şi te las, că te-am zăpăcit.
    Vorba vine te las. Adică nu-ţi mai cer nimic.
    (Azi, evident).
    .
    P.S. Duminică am avut ghinion. Am ratat nunta Andreei. Femeia care trebuia să stea cu mama nu a putut veni (mi-a înapoiat ieri banii, o plătisem în avans, şi mi-a arătat reţetele copilului, era bolnav, avea febră mare).
    Am apucat să merg joi la cununia civilă. Am pupat-o din partea ta, jur.
    Sper ca Andreea să mă sune săptămâna viitoare, săptămâna asta nu a putut, şi să mă văd cu ea la un suc.
    E musai, că trebuie din nou să o pup din parte ta şi să-i duc ceva din partea Gabrielei, mama lui Bodo.
    .
    P.P.S.
    Tu zici că eu fac ceva. Nu fac aproape nimic în comparaţie cu ce fac alţii. Nu că nu aş vrea. Atâta pot, atât mă ţine buzunarul.
    Uite ce a făcut mama Laurei, doamna Maria. Fetiţa ei a murit acum două luni. Banii pe care i-a primit de la oameni, prin postul Acasă TV, îi împarte altora.
    Şi lui Mihai i-a dat, şi Alexei cu inimioara.
    Am scris. M-a emoţionat foarte tare.
    https://isabellelorelai.wordpress.com/2008/08/18/aripi-de-ingeri

    isabellelorelai

    29 August 2008 at 15:29

  24. multumesc !
    multumesc ca ai asezat pupicul din partea mea.
    mai vrei sa-i dai inca o tura 🙂 de pupicuri ??
    de ce … asa multe ??
    ….

    stii ..
    nu-ti mai spun nimic …
    te las pe tine sa … intelegi, sa simti ….. sa vezi (fara sa privesti)
    sa te lamuresti de calitatile oamenilor … (inclusiv de ale mele … defecte si caliatati)

    mintea mea nu poate sa gandeasca altfel … decat … asa cum a gandit mama Laurei !
    banii daruiti de oameni … carora le pasa, cu suflet … cu minte sanatoasa …

    impartiti … in dar … pt cauze asemanatoare, pt viata …, pt oameni …, pt zambetul copiilor …


    te apreciez … DA !!
    pt ca Tu si altii
    din veniturile voastre daruiti …
    vointa ta de-a ajuta … ma determina sa fiu atenta la tine … sa ma gandesc frumos la tine …

    banii nu cad din cer, muncim pt ei, facem economii,
    sa daruim … fara ca sa avem pretentie la ceva … orice !
    poate sufletele noastre sunt facute mai ALTFEL … intr-o alta fabrica, dupa o alta schita … ori … ma gandeam … e, o eroare … au pus mai multa sensibilitate … din greseala !!

    Isabelle …
    tu sti … sigur stii
    cum plange un copil de fericire,
    am auzit-o Florentina, chiar in zilele trecute …
    (ai fost alaturi de ea)

    o mama ‘deznadajduita’
    azi … pange de bucurie …
    a fost dorinta mea … spusa cu voce tare …
    de fiecare data plangea la telefon … si am promis ca intr-o zi are sa planga de bucurie .
    (ai fost alaturi de ea)

    sa-ti mai spun ????
    sunt prea multi … multi (nu vreau sa par interesanta)
    (ai fost alaturi de ei)

    Isabelle …………..

    elena.n

    29 August 2008 at 17:24

  25. Isabelle !

    Ecaterina are aparatul !
    am inchis de 2 min telefonul cu prietena fam. Buzarna.

    si sa vezi … oameni MI NU NA TI
    Cristina (prietena fam) mi-a spus : daca avem cunostinta despre copii care au probleme auditive si au nevoie de aparat (primul aparat nepotrivit), fam Ecaterinei o doneaza unui copil cu probleme.

    ma umplu de bucurie.
    asa cum am patit miercuri seara (nu am putut adormi de bucurie) … motivul a fost BEATRICE si MAMA EI !


    eu, mai am de rezolvat o mica problema referitor la Ecaterina … (luni)
    in rest … TOATE CELE BUNE !

    elena.n

    29 August 2008 at 19:29

  26. Elena, ştiu o grămadă de lucruri.
    Mi-a spus Andreea, de ce să te mint…
    Ştii, atunci când cu banii pentru Florentina, am scris pe multe bloguri.
    Atunci am avut multe surprize plăcute dar şi dezamăgiri. Au fost persoane, pe care le consideram speciale, care au ţinut mesajul (comentariul meu) blocat până când au schimbat articolul. Adică până a doua zi. Am mulţumit, chiar şi aşa… Mi-au şi răspuns, cum că nu era mare lucru…
    Apoi, în timp, s-au întrebat de ce nu mai treceam pe acolo.
    .
    Poate că tu nu vrei să spui multe. Cum nici Andreea nu vrea. A zis că mă ucide dacă spun ce face în particular pentru oameni. Nu spun, că m-a rugat. Atât am vrut de la ea: să-mi spună când are nevoie de ceva. Că e păcat de Dumnezeu să ducă de una singură toate greutăţile.
    .
    Ştiu şi de Beatrice. Mi s-a părut extraordinar. Tu i-ai purtat noroc, nu doar că i-ai dat banii. Să dea Dumnezeu noroc tuturor. Nu ştiu dacă ţi-a zis Andreea, dar îi dădea şi ei Corina bilete de avion. Când a avut nevoie de bani, din nou, mă gândeam că ai dat banii pe bilete şi mai bine îi economiseam.
    .
    Dacă tu spui că rezolvi şi cu Ecaterina (că ştiu că dai tu ce mai trebuie), pun anunţ pe blog pentru aparat. S-o găsi un alt copil bolnav şi sărac care să aibă nevoie.
    Elena,
    Să îţi dea Dumnezeu sănătate şi speranţă.
    Ştiu că nu-ţi mai poate da ce ţi-a luat, dar…

    isabellelorelai

    29 August 2008 at 22:11

  27. buna dimineata !

    modestia, frumusetea, bunatatea, sinceritatea, inteligenta … ma inspira, ma incarca cu o putere de-a merge mai departe … de-a iubii … viata asa cum trebuie, cum se cuvine !
    nu pot sa respir fara …

    Andreea !!???
    ????!!!
    e speciala.
    …..

    Beatrice ! 🙂
    e dulce (zambetul ei valoreaza milioane … gropitele ei … abia astept sa o pup)

    Florentina !!
    stiu ca a rugat’o pe mama ei …. sa o aduca in Oradea … a facut’o sa promita …

    si mai sunt inca cel putin 50 de copiii …..

    Ti-am spus ieri.
    Rezolv cu Ecaterina (de fapt problema e rezolvata) doar ca mai e ceva … acolo !

    sa-ti fie bine.

    elena.n

    30 August 2008 at 08:08

  28. Bună dimineţa, Elena.
    Aha…
    Ai un cadou pentru Ecaterina.
    Ca al Florentinei? (vezi că ştiu?)

    isabellelorelai

    30 August 2008 at 09:54


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

