Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Am uitat de Mereu Aproape şi Antena 1

with 7 comments

TELEDONUL

Am uitat, şi nu este vina noastră, că Teledonul deschis de Antena 1 şi Fundaţia „Mereu Aproape” – în noaptea de Înviere (26 aprilie 2008 ) – este funcţional până la 31 decembrie 2008. Atunci s-au strâns bani pentru 6 copii. Nu mi se pare normal, cu atâtea posturi de televiziune, ca trustul să nu mediatizeze teledonul. Din câte ştiu, banii strânşi în continuare trebuiau să o ajute şi pe Simona Nicoleta Stoica – AICI, fetiţa fără un ochi – AICI. În speranţa că cineva va face ceva pentru ca acest teledon să mai salveze nişte vieţi, acestea sunt datele:

1. Donaţiile se pot face prin apel telefonic ROMTELECOM

– 0900.900.143 – 3 EURO

– 0900.900.146 – 6 EURO

– 0900.900.140 – 10 EURO

2. Donaţiile se pot face prin SMS

– VODAFONE : 877 – 2 EURO

– ORANGE: 877 – 2 EURO

– COSMOTE: 877 – 2 EURO

3. Donaţiile se pot face prin donaţie directă – Conturi FMA

– RON: RO 05 BRDE 450 SV 0729 533 4500, deschis la BRD GSG SMCC

– EURO: RO 31 BRDE 450 SV 2376 153 4500 deschis la BRD GSG SMCC 

7 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Preiau Teledoane …in timpul meu „liber”
    Doamne ajuta!

  2. Doamne ajută tuturor, Gabi.

    isabellelorelai

    18 August 2008 at 13:58

  3. Круто, спасибо! 😉

    ооо

    24 August 2008 at 18:35

  4. с удовольствием

    isabellelorelai

    24 August 2008 at 19:28

  5. Sunt un baietel de 2 anisori cuminte si dulce dar bolnavior de Tetrapareza Spastica
    Ma numesc Radu Alina Mirabela o mamica care va cere ajutorul cu disperare!Am un ingeras de 2 anisori, el fiind comoara mea cea mai de pret si cea mai mare bucurie data de Dumnezeu, dar din pacate s-a nascut cu probleme si a fost diagnosticat cu Tetrapareza spastica.

    Povestea mamei
    Pe 14 ianuarie 2006 m-am internat la spitalul Cantacuzino la ora 13:00 cu dilatatie de 2 cm.Doctorita mea nu era la spital si m-au lasat in asteptare fara sa imi faca nici o injectie, intr-un tarziu la ora 17:30 a binevoit sa vina .M-a controlat si mi-a facut o injectie cu calciu cred, ca m-au luat toate caldurile.
    Pana la ora 19:30 cand mi-a rupt apa a stat pe hol si isi vedea de treaba ei cu doctori si asistentele.Dupa ce mi-a rupt apa au inceput durerile mari care nu se mai opreau.Doctorita nu o interesa doar moasa ma controla, ea statea de vorba pe celalalt pat cu moasa de treburile de acasa ca doar am deranjat-o din weekend ca era sambata.
    La ora 21:50 in sfarsit m-a urcat pe masa de nasteri si s-a nascut puisorul meu dar nu i-am auzit glasul pentru ca nu a avut aer, nu i s-a oxigenat creierul ,trebuia sa imi faca cezariana!
    A fost dus la reanimare cu perfuzii la incubator unde a stat doua saptamani drogat cu fenobarbital si hranit prin gavaj,in primele 24 de ore a facut convulsii!
    Toate acestea i-au afectat creierasul!La insisentele mele mi l-a dat sa il invat sa manace cu biberonul sa plecam cat mai repede din acel spital de criminali ca oricum degeaba stateam ca neurolog nu aveau.La o luna de zile ne-am externat si am inceput investigatiile cu el,la un cabinet particular, la spitalul 9 si in final a fost diagnosticat cu tetrapareza spastica.
    In prezent mananca bine chiar din 2 in 2 ore dar nu asimileaza are 7 kg doar, rade cand vorbesti cu el intelege dar raspunde in limba lui gangurind, nu sta in fundulet, nu isi tine caputul, si face caca doar cu termometrul.
    Am auzit de la alte mamici in situatia mea de Clinica de recuperare din Ucraina,am am facut imprumut la banca si am fost de doua ori,se vad niste schimbari este mai atent si mai serios, dar tratamentul acolo inseamna 3949 de euro plus transportul 200 de euro, bani pe care nu ii mai avem din pacate,iar timpul care trece este important pentru Cosmin caci acum este perioada in care se recupereaza cel mai bine!
    Ne-am programat din nou pentru 11.03.2009, avem si acceptul si factura cat ne costa tratamentul pentru un curs dar el are nevoie de 4 cursuri pe an.
    De aceea va rog sfatuiti-ma, ajutati-ma sa imi fac copilul bine, sa fie si el cat de cat un copil sanatos!Pentru orice sfat si ajutor va rog contactati-ma la adresa de email:rautaciosulcosmin@yahoo.com sau la nr. de telefon:0768.929.140/0724.426.302
    Piraeus Bank Sucursala Lacul Tei
    Cont Iban: RO29 PIRB 4216 2766 3700 1000 -RON
    RO58 PIRB 4216 2766 3700 3000 -EURO

    Va multumesc din suflet!O mamica disperata!

    radu alina

    5 Decembrie 2008 at 13:16

    • Dragă Alina Mirabela,
      Am scris despre voi pe blogul meu pe 6 octombrie 2008. Acesta este articolul:
      https://isabellelorelai.wordpress.com/2008/10/06/stelutele-de-mare-cosmin-marian-radu
      Atunci când trebuia să ajungeţi la clinica din Ucraina.
      Am şi donat pentru Cosmin, în data de 06.10.2008, 100 RON, în speranţa că vor vedea şi alţii şi vor dona, şi astfel ajungeţi la tratament.
      V-am şi lăsat un mesaj pe BLOGUL VOSTRU, prin care vă atenţionam că acel cont în lei, pe numele Radu Ştefan, are terminaţia în 2000, nu în 1000, cel de 1000 fiind în franci elveţieni. Eu am garanţia băncii Piraeus Bank, chitanţa 00 112 91/06.10.2008/ora 17.00, agenţia Nerva Traian. Cont: 4216-276637-002.
      Chiar aş fi vrut să-mi comunicaţi dacă banii au ajuns la voi, nu cine ştie pe unde…
      Dacă voi nu intraţi în dialog cu oamenii cărora le solicitaţi ajutorul, să ştiţi că ei vă uită. Fără supărare.

      isabellelorelai

      5 Decembrie 2008 at 13:45

  6. […] Teledonul de la Fundaţia „Mereu aproape”, cu ajutorul căruia românii au salvat 11 copii, donând peste un milion de euro de Sfintele Paşti şi de Moş Nicolae la Antena 1, este activ până la 31 decembrie 2008. […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

