Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Ai o aspirină? Dar un doctor ai?

with 54 comments

Cu prima întrebare mă teroriza un coleg. Măcar o dată la patru zile: ai o aspirină? Nu, nu am, nu iau aspirină. Nu pot să sufăr aspirina. Am luat odată şi m-a tâmpit stomacul. Azi aşa, mâine aşa. Vreo două luni. Exasperată am cumpărat o cutie. Vine omul peste două zile… Îi dau. A luat două şi a început să le ronţăie ca pe mentosan. De ce iei, frate, chestia asta? Când simt că începe durerea de cap bag o aspirină două şi îmi trece. Şi doctorul ce zice? Păi ce, ştie doctorul cu ce îmi trece mie căpăţâna? Cred că fiecare om ştie cu ce să-şi „aline” o durere. Sau două. Sau trei. Doar IULIANA nu ştie. Şi avem o întrebare: Există pe lumea asta un medic mai priceput, care să-i găsească şi fetei ăsteia, de doar 29 de ani, un tratament? Iulia trăieşte în disperare, pur şi simplu. Să vedeţi suferinţă: a fost paralizată; a făcut de multe ori temperatură peste 41 de grade; a avut pneumonii; a făcut operaţie la picior şi operaţii la anus; a făcut meningoencefalită aseptică; a avut infecţii urinare; a făcut infecţii respiratorii; a avut otită; a făcut vasculită cerebrală. Diagnosticele din 2008 sunt: vasculită sistemică, hepatită cu virusul C postransfuzional şi endometrioză. Da, ştiu, mulţi oameni sunt bolnavi. Dar nu mulţi oameni atât de bolnavi sunt şi asistenţi medicali, ca Iulia.

La 26 de ani a terminat şcoala de asistente medicale şi s-a angajat la secţia de pediatrie a Spitalului „Matei Balş”. Avea în grijă copii bolnavi de meningită şi s-a gândit să facă un vaccin pentru imunizare. După 17 zile a făcut vasculita. Şi de atunci necazurile au curs gârlă: pareză facială, meningoencefalită, febră, afte… Medicii au crezut că Iulia are „boala Bechcet”. Încet-încet Iulia s-a „transformat într-o legumă”. S-a chinuit doi ani prin spitale. Din martie 2007 au început infecţiile, urinare şi respiratorii. „Anul trecut am avut infecţie generalizată, septicemii cu 2-3 microbi deodată. Nefrită, la rinichi, două operaţii la anus pe fondul vasculitei, ultima dintre ele avînd 15 leziuni. Din cauza articulaţiilor şubrede, tot în 2007 a trebuit ca şi genunchiul să-i fie operat. Nu e noapte în care să nu mă tânguiesc, să nu mă chinuiesc din cauza durerii de oase. Şi dacă mă lovesc de ceva, cît de uşor, ba mi se învineţeşte locul acela imediat, ba ţâşneşte sîngele. Nici nu se poate să mi se recolteze sânge, că imediat plesneşte vena. Numai eu ştiu prin câtă suferinţă trec”. I s-a administrat cortizon. Din spital a luat hepatita şi niciun tratament nu a mai avut efect. Apoi a aflat că are şi endometrioză. A fost operată de urgenţă din cauza sângerării abundente şi a transpiraţiei, ca o apă uleioasă şi sâcâitoare. De atunci tot prin spitale umblă. Nu se vindecă bine o rană, că alta se deschide. Din octombrie 2007, de când medicii i-au descoperit hepatita, nimeni nu a avut curaj să-i prescrie un tratament sau să-i facă interferon, considerând că-i agravează starea. Nici pentru endometrioză nu i s-a administrat vreun medicament. „Am citit că lună de lună, lăsând netratată boala, aceasta se agravează. Iar eu nu iau nimic pentru nici un diagnostic pe care îl am, doar un hepatoprotect. Nu am niciun tratament pentru boala autoimună de care sufăr. Tot ce îmi doresc este să dau de un doctor care să încerce un tratament, poate cine ştie, Dumnezeu îmi scoate în cale şansa de a mă salva”. Iulia a fost pensionată pe caz de boală. Trăieşte (vorba vine) din 300 RON pe lună. Câteodată, cînd durerea de oase sau stările de vomă o mai ocolesc, ori sângele nu-i mai ţâşneşte din nas, Iulia pictează icoane pe sticlă. Şi se gândeşte: „Ce bine ar fi dacă aş avea putere şi bani să fac facultatea de asistenţă socială…”. Şi simte singurătatea din plin. „Simt că toată lumea m-a părăsit. Simt că nu mai am pe nimeni. Câteodată mă întreb: oare de ce, Doamne, mă pui la atâtea încercări? Oare mai pot să duc mult…”. Iulia are nevoie de ajutor. Dacă ştiţi un medic serios care o poate ajuta, să-i refacă analizele şi să-i prescrie un tratament, dacă aveţi un sfat: Iulia are telefonul 0766 476 769. Dacă puteţi să o ajutaţi şi cu un bănuţ, cât de puţin: Banca Transilvania – filiala „Gorjului”, RO 48 BTRL 04601201 H12939XX – în lei. Stanislav Iuliana Florentina

Necazul Iuliei este de la Andreea Sminchy – AICI. Pentru cei care nu cred – apăsaţi AICI. Şi dacă tot nu credeţi, apăsaţi şi AICI, în Jurnalul Naţional.

*

Astăzi este sărbătoare mare, cine ştie…

Adormirea Maicii Domnului

Maica Domnului Preasfânta, Preacurata, Preabinecuvântata, slăvita Stăpâna noastră, de Dumnezeu Născătoarea şi Pururea Fecioara Maria.

54 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. la multi ani tuturor Mariilor,Marianilor,multa sanatate si toate cele bune celor care isi sarbatoresc azi ziua de nume!
    Sper ca cineva sa citeasca despre Iulia si sa o poata ajuta-il voi pune si eu .Cu cat mai multi il vad,cu atat sunt mai mari sansele ca cineva sa o poata ajuta .

    g1b2i3

    15 August 2008 at 13:40

  2. Gabi, mulţumesc.
    .
    LA MULŢI ANI, tuturor.

    isabellelorelai

    15 August 2008 at 13:42

  3. Isabelle, La muti ani pentru cei dragi tie!

    LORELEI

    15 August 2008 at 13:57

  4. am vb cu Iulia …
    a intrebat …
    Iulia : ‘de ce esti asa de buna cu mine ?’
    eu : ‘asa-mi vine’
    Iulia : ‘ce religie ai ?’
    eu : ‘conteaza ?’

    Iulia : ‘ma gandesc ca religia pe care o ai … te sfatuieste …. ‘
    eu : ‘nu’
    ‘nici macar nu sunt ortodoxa’
    Iulia : ‘cum ai ajuns la mine’
    eu : ‘datorita unor oameni minunati, deosebiti … ‘
    Iulia : pauza ….
    …..
    copila nu crede in oameni buni …
    nu crede ca cineva poate face un gest … asa … pur si simplu ….

    o durea capul si oasele … si a stat la povesti … ar mai fi stat …
    la final a ras ….
    nu-mi aduc aminte … de ce ?
    ….
    am promis ca in seara asta mai povestim …
    despre ce ?????
    cum ??? despre ce !?
    despre oameni buni !!!

    elena.n

    15 August 2008 at 14:49

  5. Lorelei, mulţumesc la fel!

    isabellelorelai

    15 August 2008 at 15:52

  6. Elena, oamenii loviţi de soartă şi de alţi oameni ajung să nu mai creadă.
    Trebuie să accepţi, dacă vrei să schimbi ceva.
    Eu am acceptat.
    Eu nu mai cred în oamenii care m-au lovit.
    Nu cred în oamenii care mint fără neruşinare doar ca să fie ei „moţul”… Doar aşa, ca să arate ce tari, mari, laţi etc sunt ei.
    .
    Dar asta nu înseamnă că nu cred în alţi oameni.
    Cred în tine, cred în mine…
    Cred în câţiva oameni şi îmi este deajuns.
    .
    Pe mine nu mă influenţează cu nimic religia unui om. Mă influenţează caracterul omului. Degeaba îi dă cu religia înainte dacă nu întinde o mână de ajutor. Cred că Iulia s-a gândit la Sfânta Maria…
    .
    Îţi mulţumesc din suflet că ai sunat-o pe Iulia. Eu la capitolul ăsta stau cam prost. Am depăşit convorbirile pe luna asta, sunând nişte persoane cu bani, pentru câţiva copii. Evident că „nu aveau bani”. Persoane pe care le-am ajutat cu vârf şi îndesat. Să-ţi spun cât de dezamăgită am fost? Nu-ţi spun… Oricum, i-am călcat 6 cămăşi lui fiu-meu şi i-am luat 30 ron, să-i dau la copii. Trebuia să-l vezi ce mutră a făcut 😀
    Evident că m-a întrebat ce se întâmplă, dacă nu am bani deloc… A vrut să-mi dea în plus şi nu am luat. Stă şi se gândeşte ce m-a apucat 😀
    .
    PS: am scris la BIOMEDICA pentru Iulia. Nu ştiu ce m-a apucat. Aşa mi-a venit. S-ar putea să fie „necâştigător” dar nu ar fi primul…

    isabellelorelai

    15 August 2008 at 16:07

  7. Un wk placut Buno,
    caci nu cred ca voi reusi sa ma intru.

    La multi ani tuturor Mariilor si Marinilor!

    Doamne ajuta!

  8. cat esti de OM !
    te admir … femeie …. cu ‘defectele’ tale cu tot 🙂

    mi-a trebuit ceva timp sa inteleg … de ce ??
    de ce … uneori erai mai …’dura, rece’

    ” nimeni nu poate gresi mai mult decat cel care nu a facut nimic pt oameni, doar pt ca nu putea face destul … ”

    am primit un sms de la Iulia … ”500 pupici ” 🙂
    exagerat …
    ajunge pt o viata … 😉

    hai ca nu a fost rau … are un aer mai optimist …
    ceea ce conteaza pt mine … pt NOI 🙂

    elena.n

    15 August 2008 at 18:38

  9. La multi ani sarbatoritilor!Pup Isabelle. 🙂

    Elisa

    15 August 2008 at 20:11

  10. La Multi Ani, tuturor Sarbatoritilor !!!
    Maica Domnului sa vegheze pentru noi toti si sa ne ocroteasca mereu !
    Iti doresc o seara de mare Sarbatoare, bogata in clipe de liniste sufleteasca si bucurii !
    Flori pentru tine sestro :

    Azi, o rugaciune speciala vom innalta fiecare din noi, pentru toti cei care sunt mai in nevoi ca noi, mai saraci, mai neputinciosi, victimele razboiului…. atat de multi…
    Ai Mila de ei toti, Maicuta ! Doamne Ajuta !
    Sibilla

    sfinx667

    15 August 2008 at 20:27

  11. Gabi, la fel şi ţie. Şi… ai grijă de VOI 😀
    .
    Elisa, te pup şi eu.
    .
    Mulţumesc mult, Sibilla. Şi ţie la fel.
    Bunica zicea: să ne ajute Dumnezeu şi Maica Domnului, că preşedinţii au altă treabă – să se ajute pe ei.
    .
    La mulţi ani, Mary Grey 😀 Copilaşul Maria 😀
    http://marygrey.weblog.ro

    isabellelorelai

    16 August 2008 at 13:01

  12. Elena, păi ai văzut tu om fără defecte? Doar că eu am mai multe 😀
    Aia cu duritatea de la bătrâneţe mi se trage. Ştii că bătrânii sunt mai ofticoşi 😀
    .
    Sunt fericită că Iulia s-a bucurat un pic. Şi pe mine m-ai făcut fericită, că mi-ai spus că ai sunat-o. Săptămâna viitoare am şi eu program de drumuri pe la bănci. Mi-am făcut şi hartă. Sunt mai mulţi la Transalvania, bancă care mă enervează rău de tot.
    Te pup Elena.
    Şi mulţumesc.

    isabellelorelai

    16 August 2008 at 13:10

  13. Isabelle !

    ieri seara am stat cu Iulia mai bine de 30 min la telefon.

    am aflat ca-i plac caii 🙂
    dupa ce am terminat cu ale mele probleme, am urcat in masina si directia Arthemiss 🙂
    am pus mana pe telefon si am sunat-o … calutul manca mere 🙂 cu o pofta iesita din comun … Iulia a recunoscut ‘sunetele’ ….

    a intrebat … sunt cai acolo 🙂
    am zis … DA

    a fost tare fericita …
    am descris cu lux de amanunte locul, calul, ingrijitorul cailor, fanul, boxa … sunetele ma ajutau … iar Iulia nu-si mai incapea in piele 🙂
    inclusiv greierii si-au facut aparitia … la perfectiune se auzea in seara linistita cum cantau …
    eu nici nu am bagat de’seama … doar cand Iulia a tipat „aud greierii” 🙂

    la final cand a trebuit sa-mi iau ramas bun …
    am simtit un iz amar …

    nu am putut … sa nu promit ca azi ne mai auzim …

    plec maine …

    ai grija de tine.
    cand ma intorc …
    vin iar la tine 🙂

    elena.n

    16 August 2008 at 13:30

  14. Elena, ţi-am spus că am un cititor din Milano? Am crezut că eşti tu, dar apoi am văzut Oradea. În acelaşi timp… 😀
    Căluţi? Da, căluţi… Pe Arthemiss o facem psiholog. Merită.
    În fiecare zi am 5-10 cititori la articolul cu căluţii.
    Greieri? Aseară am alergat după unul prin casă, s-a speriat mama de el. Mereu vin greieri la mine. Îi prind cu o cutiuţă şi îi trimit afară. 😀
    Ştii ce nu ştiu? Din ce localitate este Iulia? Am văzut doar sucursala Gorj la bancă.
    Îţi doresc drum bun, şi dacă nu ne mai „auzim”… 😀 îţi spun LA MULŢI ANI!

    isabellelorelai

    16 August 2008 at 14:26

  15. Draga mea !

    e gresita banca.
    am vrut sa spun …
    Iulia, e din capitala 🙂

    nu are legatura cu Gorj.

    nu avem cum sa ne auzim … nu voi avea acces la net.
    ma intorc pe 27 aug … cu un an mai batrana 🙂
    no tel … nu am de la tine.
    dar promit … ca ma voi gandi frumos la TINE …

    as vrea sa stiu ce-ti place … mai mult si mai mult !?

    Multumesc pt urare.
    cum esti TU … atenta … si ……….. 🙂

    iti dau un pupic 😉

    elena.n

    16 August 2008 at 14:36

  16. Draga mea !

    e gresita banca.
    am vrut sa spun …
    Iulia, e din capitala 🙂

    nu are legatura cu Gorj.

    nu avem cum sa ne auzim … nu voi avea acces la net.
    ma intorc pe 27 aug … cu un an mai batrana 🙂
    no tel … nu am de la tine.
    dar promit … ca ma voi gandi frumos la TINE …

    as vrea sa stiu ce-ti place … mai mult si mai mult !?

    Multumesc pt urare.
    cum esti TU … atenta … si ……….. 🙂

    elena.n

    16 August 2008 at 14:36

  17. cititorul din milano e un barbat ??
    🙂

    elena.n

    16 August 2008 at 14:39

  18. Dar contul este bun?
    .
    Cel mai mult şi mai mult? Îmi plac scoicile, melcii, căluţii şi steluţele de mare.
    Mă duc să modific…

    isabellelorelai

    16 August 2008 at 14:40

  19. cititorul din milano e un barbat ?? 🙂

    elena.n

    16 August 2008 at 14:40

  20. contul este OK !

    elena.n

    16 August 2008 at 14:41

  21. 😀 Nu zice blogul ce sex are 😀

    isabellelorelai

    16 August 2008 at 14:41

  22. ok, bine, că la ce interogatoriu te supun ăia la transilvania, asta mai lipsea, să fie greşit 😀

    isabellelorelai

    16 August 2008 at 14:43

  23. Isabelle !

    se dubleaza mesajele !
    nu stiu ce se intampla ?
    sterge dublurile.

    scuze.

    elena.n

    16 August 2008 at 14:44

  24. Stai liniştită, nu-ţi face griji, de ceva timp am probleme cu blogul, s-o potoli el până la urmă 😀
    (o fi fost filiala Gorjului, mă gândesc…. )

    isabellelorelai

    16 August 2008 at 14:46

  25. e barbat 🙂

    elena.n

    16 August 2008 at 14:46

  26. şi medic 😀 😀 😀
    Îl adoptăm? O vrea?

    isabellelorelai

    16 August 2008 at 14:48

  27. 🙂

    elena.n

    16 August 2008 at 14:51

  28. da ! flilala Gorjului !!

    elena.n

    16 August 2008 at 14:53

  29. Hai să îţi spun ceva:
    În spatele blogului există un refer. Vezi ce citesc oamenii, cine vine şi de unde (de pe care blog adică – oraşele le văd în altă parte) şi ce anume caută pe google.
    Şi mult timp, cred că vreo 3 săptămâni au căutat date despre cyberknife şi Ciclotron (Cyclotron). Astea sunt nişte minunăţii de aparate care tratează cancerul.
    Ştiam despre ele şi am făcut un articol.
    Ceea ce pentru cititorii mei obişnuiţi nu înseamnă nimic, o ciudăţenie poate, să scriu despre aşa ceva, pentru 150 de oameni a fost folositor.
    Inclusiv pentru o mulţime de britanici care au pus blogul meu pe google translate şi au citit în engleză articolul. Şi culmea, în Marea Britanie nu există în niciun spital Cyberknife. Trebuie să se ducă în Franţa, că e mai aproape. Pentru ai noştrii cel mai bun şi mai ieftin este Anadolu din Istanbul. Şi ăsta a bătut recordul la căutări. Aşa am descoperit că nişte nenorociţi au virusat site-ul spitalui şi aveam un „spion” pe blog. Acum Anadolu face un site nou. În trei limbi: turcă, engleză şi… ROMÂNĂ. Îţi dai seama câţi români bolnavi de cancer au nevoie să ajungă acolo? Doamne…

    isabellelorelai

    16 August 2008 at 14:58

  30. Gorjului este o stradă, dacă nu mă înşel. Hai că repar (rescriu pe blog)
    .
    Ha! 😀 Dacă nu, atunci să ne adopte el pe noi 😀 3 la pachet 😀

    isabellelorelai

    16 August 2008 at 15:02

  31. esti deosebita !

    si eu tare te apreciez pt acest lucru.

    sa fi iubita si pretuita …
    din suflet iti doresc.

    cand iti spun ca esti ‘bogata’ … trebuie sa ma crezi !
    nu te mint !!
    asa vad eu !

    ”bine nu poti vedea decat cu sufletul ceea ce este esential este invizibil pt ochi …”

    elena.n

    16 August 2008 at 15:05

  32. 🙂
    tot nu ma crezi !??

    intr-o zi …

    elena.n

    16 August 2008 at 15:06

  33. Sunt deosebită pentru că sunt „zbanghie” 😀 şi nu mă interesează complezenţele nici de frică. La mine ori e, ori nu e. O mai scald eu 😀 pe la fiu-meu, că de… aşa sunt mamele (nu că nu i-aş mai trage una la figurat, evident 😀 când o ia pe arătură).
    Aveam un coleg care mi-a zis odată că sunt de groază – că cică sunt singura persoană pe care a întâlnit-o care nu perie şi nu pupă – mă înţelegi. Nu sunt dură dar nu îmi place să fac complimente aşa, de dragul de a le face.
    Şi când este să le fac, apoi la fac, frate, nu mă-ncurc 😀 Aşa că, CE NE FACEM NOI, ELENA, fără tine, până pe 27?
    Mai puţin faptul că noi o să ne distrăm un pic săptămâna următoare 😀 , în timp ce tu ai să aduni nişte scoici pentru mine. A, şi să nu uit, şi nişte pietricele. Am un coşuleţ cu pietricele colorate pe care le-am adunat de pe tot felul de plaje 😀

    isabellelorelai

    16 August 2008 at 15:14

  34. Cine a zis că nu te crede?
    Scoici, da? De toate culorile. Am colecţie 😀

    isabellelorelai

    16 August 2008 at 15:16

  35. Isa!!
    Eu sunt tata Borgo! De trei zile ma chinui sa-ti accesez postul si crede-ma ca acum am reusit cumva.Eu sunt convins ca este vrerun virus ca alta explicatie nu am.Iti citeam articolele postate si cand sa trec la comentarii nu intra ca si cum nu aveam semna.
    O fi oare din cauza caniculei? 😉
    Eu nu cred! Si acum pot sa-ti spun ca sunt bine si oarecum sanatos si ma bucur ca pot sa-ti transmit sanatate si pretuirea mea.Cu mult drag,tata Borgo.

    ionborgo

    16 August 2008 at 15:16

  36. P.S.Am sa-ti trimit un e-mail,doar pentru tine.:P

    ionborgo

    16 August 2008 at 15:17

  37. Tati, nu e niciun virus, ţi-am zis că până şi comentariile mele, răspunsurile, se duceau în spam.
    De intrat ai intrat greu pentru că blogul a fost foarte accesat, au fost 5.000 de intrări la postul cu ajutoarele pentru sinistraţi, căutau oamenii locuri unde să depună ajutoare. Şi cum eu am scris despre toţi şi toate, au citit oamenii la mine, ce era să facă? 😀 Au fost ore când nici eu nu puteam să intru pe blog 😀
    Tati, ai grijă cu inima, că pe căldura asta…
    O zi bună, Tati! 😀

    isabellelorelai

    16 August 2008 at 15:22

  38. OK 😀

    isabellelorelai

    16 August 2008 at 15:23

  39. Isabelle !

    nu stiu ce inseamna ‘zbanghie’

    nu-mi place sa periez si sa pup 🙂
    dar cand cineva mi-e drag … mi-e drag …

    eu stiu ca iubirea e o forta cu care putem schimba TOT !!

    elena.n

    16 August 2008 at 15:52

  40. va distrati saptamana viitoare … 🙂

    sti … as vrea mai mult sa fiu ACOLO … pe 24
    pt un singur motiv
    pt EA.

    elena.n

    16 August 2008 at 15:54

  41. eu voi fi … in larg
    apa multa … soare … vand ….si multe ganduri !!

    am si eu problemele mele ……. 🙂

    am iubit’o pe Elena … aia … veche … de’demult !

    poate o regasesc ….

    nu uit de scoici … pietre …
    vrei un dinte de rechin 🙂
    aduce noroc.
    🙂

    elena.n

    16 August 2008 at 15:59

  42. Zurlie, măi 😀 Zăpăcită 😀
    E bine că nici tu nu le ai cu periatul, înseamnă că ne înţelegem.
    Da, aşa este, iubirea poate schimba totul. Dar ştii că sunt oameni care iubesc pe cineva sau ceva doar pentru ei? Nu îţi doresc să ai de-a face cu astfel de oameni. Îţi spun eu, e de vise rele 😀

    isabellelorelai

    16 August 2008 at 16:00

  43. …. vant’ …

    elena.n

    16 August 2008 at 16:00

  44. Ne distrăm şi joi, nu doar pe 24 😀
    Şi luni ne ducem să bem un suc. Să ne treacă „emoţiile” 😀
    Vreau şi dinte de rechin! Dacă zici că aduce noroc 😀
    Că supa de rechin a fost bună, dar noroc… neam 😀 (pe asta am mâncat-o la cel mai mare restaurant chinezesc din Jakarta)
    .
    De ce zici aşa? Elena de acum ce are? Iubeşte-o pe cea de acum, că e mai înţeleaptă.
    Şi încă ceva: eşti NOROCOASĂ. Şi e bine că vrei să poţi.
    Eu nu mai pot să vreau.
    E naşpa… 😀

    isabellelorelai

    16 August 2008 at 16:04

  45. daca te rog frumos si respectuos
    o pupi din partea mea … ??

    sa o pupi cu TOT DRAGUL …

    elena.n

    16 August 2008 at 16:12

  46. Elena … aia … ti-ar fi placut … sigur
    era tare fericita …
    era … asa d fericita !!!!

    asta de acum …
    e foarte des trista …
    si nu-i sta bine cand plange … cand tace … cand evadeaza …
    gandeste prea mult … prea mult !!

    elena.n

    16 August 2008 at 16:20

  47. O PUP de o albesc – şi mai albă decât este o albesc – JUR! 😀
    Cu tot dragul, şi din partea ta!
    .
    Poate că da poate că nu. Dacă Isabela aia veche ar fi cunoscut-o pe Elena aia veche era una. După care urmează variantele… Aşa că: de ce să mă gândesc la cineva pe care nu l-am cunoscut? Mai bine mă gândesc la cineva pe care cunosc. Şi care îmi place. Şi unde scrie că oamenii fericiţi nu plâng? Sau că nu au tăceri? Sau că nu evadează? Nu ai de unde să ştii. Şi eu, dacă sunt tristă des, înseamnă că ce? Sunt de aruncat? Nu mai contez? Şi dacă eşti tristă, ce? Mie îmi placi şi aşa, tristă. Şi nu doar mie. Nu?
    Şi dacă gândim, ce? După ce păţim ce păţim ne gândim. E normal. Pentru că nu mai vrem să se întâmple. D’aia.

    isabellelorelai

    16 August 2008 at 16:37

  48. nu asa de tare … sa albeasca !
    doar … cat sa-i cada bine.

    incet am raspuns la cateva zeci de mail-uri … si inchid lep’topul …

    am stat cu tine … si iar mi-a placut.
    te las … nu inainte sa-ti doresc sanatate multa tie si familiei tale.
    ai grija de tine.

    pt ca tu esti cea mai cu experienta …
    ai grija de noi ….
    contra cost SEFA !
    negociem cand ma intorc …..

    elena.n

    16 August 2008 at 16:57

  49. Îţi doresc aşa:
    1. Să călătoreşti bine
    2. Să te simţi bine
    3. Să te bronzezi frumos
    4. Să te fereşti de… rechini 😀
    5. Să fie o vacanţă de vis
    6. Să… te îndrăgosteşti
    Şi 7, cifra mea preferată
    7. Să te întorci cu bine acasă.
    Te pup şi vacanţă PERFECTĂ.
    PS: petrec eu aici şi pentru tine 😀
    PS: scoicile să fie moarte, nu vii 😀

    isabellelorelai

    16 August 2008 at 17:04

  50. 🙂 🙂

    Dumnezeu sa te pazeasca.

    elena.n

    16 August 2008 at 17:20

  51. Mulţi pupici 😀

    isabellelorelai

    16 August 2008 at 17:56

  52. Isa,
    Acum sunt linistit.Daca-i doar o problema tehnica atunci totul este O.K.Am grija de mine,dar acum am ceva probleme de rezolvat si sunt extrem de procupat.Eu am prostul obicei de a nu lasa lucrurile la voia intamplatii.Mai vorbim.Acum,duminica placuta.Cu drag,tata Borgo:P

    ionborgo

    16 August 2008 at 20:58

  53. Duminică plăcută, Tati 😀

    isabellelorelai

    17 August 2008 at 00:28


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

