Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Despre cum să bei 23 de litri de apă pe zi

with 19 comments

Cum naiba să bei atâta apă într-o singură zi? Un om este nevoit să facă asta. Dacă nu are medicamentele, trebuie să bea 23 de litri de apă. Pe zi. De la o disfuncţie. Care disfuncţie i se trage de la o operaţie. Chiar de la două operaţii. Pe creier. Cu complicaţii, evident. Să faci prima operaţie pe creier la 13 ani. Asta înseamnă adio copilărie. Apoi adio adolescenţă. Adio viaţă normală. Înseamnă să te alegi cu un defect la un ochi. Adică să nu mai vezi. Apoi cu diabet insipid. Şi cu gândul că nimic şi nimeni nu te mai „face” cum ai fost. Măcar să scapi de durerile îngrozitoare de cap… Andreea avea doar 13 ani când s-a îmbolnăvit. Era un copil.

În 2001, în urma unor dureri mari şi îngrozitoare de cap, a aflat ca are o tumoră pe creier – craniofaringiom. Prima operaţie a avut loc în 2002, iar în timpul operaţiei s-a manifestat un şoc de natură endocrină. Diabet insipid au spus medicii, iar tumoarea nu a fost extirpată în totalitate. Timp de aproximativ 6 ani, Andreea a urmat un tratament de substituţie hormonală, tratament pentru echilibrarea diabetului insipid şi tratament vasodilatator cerebral. “Pe parcursul celor 6 ani, timp în care mergeam la investigaţii periodic şi respectând tratamentul endocrin, tumora recreştea lent dar sigur iar eu mă îngrăşam pe zi ce trecea. În prezent am ajuns la o greutate dublă faţă de cea normală pentru vârsta şi înălţimea mea”, spune tristă Andreea. Medicii i-au spus “obezitate de aport”. Din 1 iunie 2008, atunci când s-a scris despre Andreea, a reuşit să strângă vreo 2.000 de euro. Chiar atât de mare ghionion să aibă fata asta? Pe 1 august 2008, Jurnalul Naţional a scris despre Andreea. A apărut şi la Poveştiri Adevărate la Acasă TV, pe 24 aprilie 2008. Dan Sântimbreanu are pe blogul lui toate documentele medicale ale Andreei. Andreea Sminchy a strigat după ajutor. 10 lei lângă alţi 10 lei fac minuni. Andreea are doar 20 de ani şi de la 13 ani luptă pentru viaţă. Pe 16 iunie 2008 a pierdut o programare la INI Hanovra, şansa la o operaţie civilizată şi salvatoare – a unei vieţi normale. A primit o altă programare. Are nevoie de 40.000 de euro… Dacă puteţi să vă mai lipsiţi de încă 10 RON: Conturi BRD sucursala Rahova, RON – RO27BRDE410SV69383374100, EUR – RO61BRDE410SV08962364100, Titular: Iulica Cretu (mama). Familia Cretu poate fi contactata la tel: 0720.762.044

Viaţa este nedreaptă. De prea multe ori. Şi nici nu ştii când te loveşte necazul. Ca pe Andreea.

UPDATE: 24.11.2008: Andreea Creţu s-a operat şi este bine. Voi toţi aţi ajutat-o! Vă mulţumesc din suflet! – Dan Sântimbreanu – aici. UPDATE 22.01.2009: La investigaţiile medicale făcute la INI Hanovra în octombrie 2008, s-a descoperit că Andreea mai avea o tumoră, în stare lichidă, care poate fi înlăturată cu ajutorul radioterapiei. Andreea Creţu are nevoie să înceapă şedinţele de radioterapie la INI Hanovra, în luna februarie a anului 2009, pentru care sunt necesari 10.000 de euro. Andreea a reuşit să strângă 6.000. Doar 4.000 de euro o mai despart de o viaţă normală. – mai multe aiciUPDATE 03.05.2009: În luna aprilie, Andreea a fost la INI Hanovra unde a făcut radioterapie.

19 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Of Doamne, Isabelle… Daca ai stii cum se chinuie… Am fost la ea acasa. I-am facut flyere cu cazul ei. Am dat email-uri peste email-uri.. Nu mai stiu ce sa fac! Iti multumesc mult pentru ce ai scris. Sper sa se miste lucrurile de data asta.

    dasanti

    5 August 2008 at 19:35

  2. Isa,
    Citesc posturile tale si de fiecare data ma infior.Multa durere si suferinta pe unii dintre semenii nostrii.Faci bine ce faci.Pentru asa ceva trebuie sa ai chemare si mai ales suflet.Si tu ai.Am trecut sa vad ce mai faci si sa te salut!Cu mult drag,tata Borgo.

    ionborgo

    5 August 2008 at 19:37

  3. Dănuţ, te cred… Ce, tu crezi că eu mai ştiu ce să fac? Îmi vine să-mi doresc un fel de inundaţie a tuturor bolnavilor, că poate se face teledonul ăla care îmi bântuie creierii.
    Şi eu am dat e-mailuri. Unele… degeaba. Nici măcar nu mi se răspunde… Plus că sunt o mulţime de oameni care nu cred, pur şi simplu, că sunt bolnavi cu adevărat. Eu am făcut altceva: am luat băncile la rând; am donat câte ceva şi am lăsat adresa acestei pagini, pe care am făcut-o din disperare:
    https://isabellelorelai.wordpress.com/ajutor-pagina-celor-care-au-nevoie-de-ajutor
    Spre surprinderea mea, în ultimele 2-3 săptămâni am avut peste 1.000 de accesări pe pagina asta. Plus pe cele cu copii si tineri, 1 şi 2, detaliate.
    Luni am să trec şi eu pe la bancă pentru Andreea. Ştii care este problema? Mai am în draft 3 cazuri. Iar de rezolvat… Of, DOAMNE…
    .
    Tati, am o grămadă de chestii vesele şi fără „rost”. Că om sunt şi eu, şi mie îmi place să mai râd. Dar nu îmi vine să le postez. Şi parcă e un făcut: cum vreau să pun ceva hazliu pe blog, cum apare câte o dramă a cuiva. Aseară mă gândeam dacă ele „mă caută” pe mine sau eu le „caut” pe ele. Mulţumesc de vizită, Tati.

    isabellelorelai

    5 August 2008 at 21:04

  4. Si eu iti multumesc pentru ca te gandesti la cei care au nevoie de ajutor.
    Multumesc si de vizite.
    Un pupic.
    >:D<

    Mary Grey

    5 August 2008 at 22:27

  5. Te pup, Copilaş.

    isabellelorelai

    5 August 2008 at 23:49

  6. […] Update:Isabellelorelai, povestea trista a Andreei […]

  7. Am pus povestea Andreeei pe forum la RTV,cu cat apare in mai multe locuri,cu atat sansele sa se stranga banii sunt mai mari.
    Isabellelorelai,asa de mult imi doresc sa aflu si vesti bune despre ei!
    Maine merg la comisie,sper sa nu stau prea mult pentru ca trebuie sa-mi dadacesc mama!(glumesc putin,desi nu e nimic de gluma).
    Pe maine!

    g1b2i3

    6 August 2008 at 02:08

  8. Gabi, sărutmâna.
    Te rog să-l pui şi pe Mihai pe forum la Realitatea. De acolo vine aici mereu o persoană, cred că este o doamnă. Chiar şi un singur om dacă vede, tot este ceva… Deci: ai acolo o persoană care te citeşte. Şi care vine şi la mine.
    Te pup. Şi BAFTĂ MARE la comisie. Şi multă-multă-multă sănătate, ţie şi mamei tale.

    isabellelorelai

    6 August 2008 at 12:41

  9. Isabellelorelai,tin minte ca l-am pus pe Mihai pe forum azi-noapte cand am intrat acolo.De cand am iesit din spital,in afara de probemele de rezolvat (medic familie,reteta,pregatire hartii pentru comisie si treburi casnice),imipetrec cea mai mare parte a timpului pe net.Am incercat sa-mi vizitez si prietenii,sa pun anunturile umanitare de pe blogul tau si sa mai scriu ceva de-ale mele.
    Maine ma duc la comisie.Deja mi-a trecut tristetea dupa ce mi-am ocupat tot timpul cu diferite activitati. 🙂
    Azi trec pe la mama putin mai tarziu.
    Sanatate multa tie , fiului si mamei tale!Si multe bucurii!

    g1b2i3

    6 August 2008 at 15:02

  10. Isa,
    Acesta este un Blogg de structura.Nu ai mai auzit aceasta definitie dar semantic asa se explica.Un blog cu o structura consacrata.Daca trecerea de la aceasta structura cu tenta caritabila(profunda) la un blogg de divertisment sau politic s-ar face brusc ,atunci nu ar fi in ordine.Daca asta simti tu ca trebuie sa faci inseamna ca asa trebuie! Convingerile si necesitatile nu totdeauna concorda.Deseori necesitatile vietii o iau inaintea convingrilor sau mai corect a firii omului.Viata dicteaza comportamente si convingerile conduita.Sigur ca doresti si postari mai „vesele” !Or sa vina si acelea,dar la timpul potrivit.Tu cred ca esti bine,ca nu mai zici nimic de tine.O zi frumoasa Isa,cu drag tata Borgo.

    ionborgo

    6 August 2008 at 16:21

  11. Gabi, din nou un sărutmâna apăsat 😀
    .
    Tati, aşa o fi… 😀 Tati, nu zic nimic de mine pentru că „nu merge blogul”. Să mă explic: postez cu mare greutate; am mai salutat pe ici pe colo câte un om şi comentariile mele nu au apărut. Cred că tehnica este de vină, pentru că şi aici, la mine, timp de 2 zile nu am putut debloca nişte comentarii. Ba mai mult decât atât, comentariile mele, pe blogul meu, se duc în spam. Aştept să văd dacă se rezolvă. Dacă nu, îl şterg.

    isabellelorelai

    6 August 2008 at 16:58

  12. Isa,
    Incearca sa-l pui la punct.Poate-i virusat.Si eu am patit ceva similar si acum mi l-a pus la punct un prieten si merge.daca nu mai ai blog ,greu o sa ne mai intelegem!!!!Nu????
    Cu drag,tata Borgo!

    ionborgo

    6 August 2008 at 22:41

  13. Draga mea, dar tu crezi ca toate blogurile trebuie sa fie la fel? Ca ziarele? Ca doar nu toata lumea are chef de aceleasi lucruri, ca pe unde te duci vezi lucruri trase parca la indigo – aceleasi lucruri despre politica, unii care se cearta cu altii, altii care se cearta cu unii si tot asa. Care de care mai destept, mai frumos si mai bogat.

    M.

    7 August 2008 at 00:15

  14. Saraca fetita asta, hai ca am uitat de ea… Sa vedem cum o ajutam si pe ea.

    M.

    7 August 2008 at 00:16

  15. Si sa nu uit Pai ce prostii am vazut ca spun unii pe bloguri! Oare oamenii astia or fi normali la cap? Si aia care scriu si aia care comenteaza. Noapte buna draga mea.

    M.

    7 August 2008 at 00:19

  16. Tati, PC-ul nu are nimic, e ok. Blogul are ceva dar văd că îşi revine.
    .
    M.
    Cam aşa ceva… Am renunţat să mă mai intereseze chestiile astea fără sens. Care nu rezolvă de nici unele. Inutile, adică. Mulţumesc frumos pentru ajutor.

    isabellelorelai

    7 August 2008 at 11:54

  17. Andreea Cretu s-a operat si este bine. Voi toti ati ajutat-o! Va multumesc din suflet!

    Dan

    dasanti

    24 Noiembrie 2008 at 01:23

  18. Doamne ajută!

    isabellelorelai

    24 Noiembrie 2008 at 12:21

  19. […] a comment » Despre Andreea Creţu, o tânără bolnavă am scris aici – Despre cum să bei 23 de litri de apă pe zi – în august 2008. Andreea are 21 de ani şi de la 13 […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

