Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Despre prieteni

with 18 comments

Nu despre ai mei (că-s cam bătrâni şi zbanghii :D). Despre prietenii lui Mihai este vorba. Mihai Popescu. I-au făcut blog. Apoi i-am „întâlnit” pe o mulţime de bloguri: Vă rugăm ajutaţi-l pe Mihai! Vă rugăm… Vă rugăm… Au făcut bannere… Au făcut filmuleţe. Au pus pe youtube. Au pus Paypal pe blog.

Dar cel mai important: au făcut TELEDON LA ROMTELECOM! Mihai ARE şi funcţionează! – din 30 iulie 2008 – 2 numere Romtelecom pentru donaţii: 0900 900 203 – pentru 3 Euro; 0900 900 205 – pentru 5 euro

Buna ziua, numele meu este Mihai Popescu, am 24 de ani si va impartasesc si eu povestea mea…Am fost diagnosticat cu o tumora craniana de 4/2 cm situata in unghiul ponto-cerebelos. Operatii pe creier de acest gen se fac la o clinica din Hanovra unde aparatura este foarte buna iar riscurile sunt minime. Numai ca totul se ridica la suma de 40.000 euro..bani pe care nu ii am …Am strans o mica parte cu ajutorul colegilor de Facultate si cu imprumuturile parintilor, dar totusi suma este prea mare. Va rog sa ma ajutati si pe mine asa cum ati ajutat pe multi sa nu imi pierd zambetul si speranta! Conturile mele sunt: Contul in lei : RO 69 BRDE 360 SV 19860083600; Contul in euro: RO 22 BRDE 360 SV 69519203600; Deschis la BRD Timisoara pe numele Popescu Mihai, cod swift BRDE ROBU. Cu incredere in Dumnezeu, Mihai Popescu – Tg Jiu, tel: 0746.051.688. Cum ma poti ajuta?

Povestea mea pe larg click aici

Id Yahoo Messenger: m1ha1_p. E-mail: m1ha1_p@yahoo.com

Faceti o donatie pentru Mihai prin Paypal, si el va va fi recunoscator toata viata

– UPDATE 28 iulie 2008: cont paypal 222 euro, cont lei 11.477, cont euro 2.000.

– UPDATE 24 august 2008: Situatie conturi la data de 23 august 2008 ora 12:00: Cont Paypal : 550 euro; Cont BRD lei : 74790 lei; Cont BRD euro : 2599 euro; Donatii Romtelecom : 1800 euro. Mihai mai are nevoie de aproximativ: 8.000 euro

– UPDATE 18 septembrie 2008: Mihai a strâns toţi banii! 40.000 euro. Mihai VĂ MULŢUMEŞTE

18 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. multumim din suflet!

    un prieten

    29 Iulie 2008 at 22:30

  2. BAFTĂ!
    (am 2 „telecoame” 😀 )

    isabellelorelai

    29 Iulie 2008 at 22:35

  3. […] Despre prieteni « Isabellelorelai’s Weblog said, on iulie 29th, 2008 at 10:14 pm […]

  4. Cu asa prieteni ,mihai sigur va reusi,
    Doamne ajuta!

    ***
    O zi frumoasa ,linistita Buno te imbratisam cu drag.

  5. Gabi, sper din tot sufletul. O zi bună şi vouă.

    isabellelorelai

    30 Iulie 2008 at 12:14

  6. Am facut si eu un anunt pe blog la mine de Mihai. Pe bune, pe mine a inceput sa ma cam slabeasca astfel de cazuri. Din ce in ce mai multe. Isabelle, trag concluzia si spun: este grava situatia starii de sanatate in Romania. Nu exista programe, este un haos total.

    Petrisor Socol

    30 Iulie 2008 at 13:21

  7. Mulţumesc, Petrişor. Şi unde mai pui că apar boli ca din senin, la prea mulţi copii şi tineri. Da, este gravă şi mă uimeşte nepăsarea autorităţilor. Parcă suntem într-un program de exterminare, Doamne iaertă-mă…

    isabellelorelai

    30 Iulie 2008 at 13:26

  8. Sa reusim impreuna si pentru ca Mihai sa fie sanatos si fericit,cum isi doreste fiecare dintre noi.Si eu il sustin,dar si pentru ceilalti fac tot posibilul.Doamne ajuta-i!!!Pe toti!
    Isabelle si tu sa fii sanatoasa si sa te bucuri!Te pup. 🙂

    Elisa

    30 Iulie 2008 at 15:49

  9. Elisa, să te audă Dumnezeu. Şi nu doar Dumnezeu… Toată lumea să te audă. Din tot sufletul vreau să fie ajutată toată lumea. Dar cum asta nu prea se poate… Cred că din cauza asta sunt tristă. Elisa, sărutmâna mult 😀 Te pup şi eu.

    isabellelorelai

    30 Iulie 2008 at 15:52

  10. Ce bine e cand avem teledon! Dumnezeu sa-l ajute pe Mihai. Il sustin si eu. Are dreptate Petrisor, autoritatile se fac ca nu vad realitatea: Romania e bolnava, la propriu.Contabilu’ da indicatii „pretioase”!

    zinca beiu

    30 Iulie 2008 at 19:09

  11. Zinca, e bine, corect. Mai ales că poţi prinde o perioadă fără bani în portofel iar la teledon plăteşti când vine factura. Plus de asta poţi suna de mai multe ori.
    Autorităţile? Mai întâi ne-au trimis în Spania. Ăia care am mai rămas ne îmbolnăvim de nervi. Şi de alte alea. Indicaţii, nervi şi… râs…

    isabellelorelai

    30 Iulie 2008 at 19:15

  12. La atatea suferinte la care a fost obligat poporul nostru sa le parcurga de cand se stie,acum parca-i un facut,anual suntem loviti de cate un potop.Eu stiu ce inseamna inundatiile.Pana nu de mult „epicentrul” inundatiilor era Muresul,Tarnavele si Somesul,acum toata tara,Durere,suferinta si neputinta.Dumnezeu sa ne ajute,Isa! tata Borgo.

    ionborgo

    1 August 2008 at 17:04

  13. Tati, da, să ne ajute Dumnezeu, dar cred că este timpul să ne mai ajutăm şi singuri, să ne mai ajutăm şi între noi.

    isabellelorelai

    3 August 2008 at 09:44

  14. […] Mihai Popescu – omul cu prieteni adevăraţi. […]

  15. […] viaţă altor oameni încercaţi de soartă. Banii primiţi pentru Laura i-a împărţit. Mihai Popescu a fost programat a doua oară la operaţie, la INI Hanovra. Mihai are şansa, pe 21 septembrie […]

  16. […] un apel de ajutor pentru Andrei Ivan, Mihai Popescu, Romulus Ioan, Cosmin Isipenco şi Aurică […]

  17. […] banii, cei 40.000 de euro necesari operaţiei pe creier la INI Hanovra. Pe 18 septembrie 2008, Mihai Popescu ne-a dat vestea cea bună şi apoi a plecat în Germania. De la Claudia, soţia lui Vasile, am aflat […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

