Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

pauza de pauză

with 4 comments

Written by IsabelleLorelai

25 Iulie 2008 la 00:42

4 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Isabellelorelai,in sfarsit am reusit sa te vizitez,sa va vizitez ,draga prietena,dragiprieteni.Imi place ce scrii aici si cred ca ar trebui ca mai multi sa participe la aceasta actiune.Sunt destui care-si schimba mobilierul si prefera sa-l arunce pe cel vechi.Si noi am primit o canapea de la o fosta colega si nu mi-e rusine sa spun.Sper sa reusim odata sa ne schimbam si noi mobilierul,mai exact sa inlocuim ce este deja uzat.

    g1b2i3

    26 Iulie 2008 at 15:12

  2. Gabi 😀 eşti o dulce! Care pieteni? Au fugit toţi de când le-am spus că sunt întruchiparea răului pe pământ 😀 😀 😀
    Şi eu am primit două canapele, când m-am mutat (după divorţ) şi nu aveam de nici unele. La rândul meu le-am dat unei femei, cu o fetiţă, care dormeau pe… scaune. Şi multe altele… Dar din dar…
    Te pup.

    isabellelorelai

    26 Iulie 2008 at 19:28

  3. Numele grupului a fost schimbat / romanizat in freecycle_bucuresti. Noua adresa este http://groups.yahoo.com/group/freecycle_bucuresti/
    Freecycle merge beton in New York, nu?

    Luci Sandor

    5 August 2008 at 17:44

  4. aha, mulţam
    Păi ca să meargă ceva bine e musai să fie măcar unul foarte convingător. Şi serios, dacă se poate.
    În oraşul ăla minunat – eu i-am zis Babilon – parcă totul merge bine. Are un mers… de la sine.

    isabellelorelai

    5 August 2008 at 21:11


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

