Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

pauza

with 6 comments

.

Dacă aveţi cărţi care nu vă mai trebuiesc, nu le aruncaţi.

Daţi-le copiilor orfani, vă rog.

Aici: http://www.cartipentruorfani.ro

Contact: http://www.cartipentruorfani.ro/scrie_ne.html

Written by IsabelleLorelai

24 Iulie 2008 la 02:17

6 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. NewYorkul vazut de sus…minunat.
    Sa ai o zi placuta.

    Mary Grey

    24 Iulie 2008 at 12:06

  2. au doi ani aveam cacalau de carti vechi de pe la bunici din casa si le-a donat mami atunci, nu mai stiu pe unde
    acum am bibliotecuta personala dar sustin pe deplin ideea!
    seara buna, isa draga!

    Jamilla

    24 Iulie 2008 at 16:51

  3. preluat si eu!

    Jamilla

    24 Iulie 2008 at 16:54

  4. Sa iti mearga bine, Isabella si multumesc pentru urarile de pe blogul meu. Ai o idee excelenta cu cartile, ca de obicei. O sa incerc si eu sa donez, cand ma intorc din vacanta. Pana atunci, iti doresc numai si numai bine, fericire, noroc, sanatate, pentru tine, pentru baiatul tau, Mamei tale si tuturor celor dragi tie.

    corinacretu

    24 Iulie 2008 at 18:25

  5. Ce faci draga mea in pauza??Te-ai repezit pana la NY???Ce fain!!Imi faci si mie un dor de duca….si nu ma cheama nimeni,inca. 😆
    O pauza minunata iti doresc si sa te intorci cu desaga plina de povesti frumoase..Pa!

    Elisa

    24 Iulie 2008 at 22:12

  6. Copilaş, atât de minunat încât am făcut vreo sută de poze. Şi noaptea, dar alea au ieşit cam naşpa. Te pup.
    .
    Mulţumesc, Jam. Oana Stoica Mujea mi-a spus de iniţiativă şi am aşteptat până au dat drumul la site. În august le duc şi eu cărţi. Mulţumesc pentru preluare, Jam.
    .
    Corina, mulţumesc, Oana mi-a spus şi am urmărit deschiderea site-ului să văd despre ce este vorba. Îţi doresc drum bun, vacanţă frumoasă, timp bun şi multă-multă odihnă.
    .
    Elisa, nu acum, în august trag o fugă. Până atunci am de corectat o lucrare întârziată de dizertaţie. Am pus oraşul privit din vârf pentru cineva care iubeşte înălţimile. Pentru tine: un etaj mai sus 😀

    isabellelorelai

    25 Iulie 2008 at 00:41


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

