Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Leapşa de la Elisa: întruchiparea răului pe pământ

with 43 comments

Elisa a spus: în sfârşit am primit şi eu o leapşă… Tema Elisei: Ce fac alţi oameni iar eu nu fac? Adică de ce anume nu sunt eu dependentă… Păi nu „am scormonit profund” până acum. Aşa de suprafaţă: ce ştiu sigur-sigur despre mine este că sunt enervant de independentă. Nu îmi place să depind de cineva sau ceva nici să mă omori. Revenind la „oile lepşei” Elisei, cred că nu sunt dependentă de multe şi mărunte. Nu sunt dependentă de telefon, de haine, de pantofi, modă, genţi, farduri, maşini, bani, bijuterii, reviste, mâncare, băutură, tv, net, mess, blog. Şi… etc. Mai precis toate astea mă interesează doar în măsura în care există pentru stricta necesitate: telefonul ca să sun dacă e urgent; hainele ca să nu umblu în „fundul gol” pe stradă; încălţările ca să nu merg desculţă; geanta ca să nu umblu cu mărunţişurile în batistă; banii ca să am cu ce să plătesc una-alta; mâncare cât să nu mor de foame; apă cât să nu mor de sete; nişte zdrăngănele acolo cât de cât ca să mă dau şi eu mare pe la petreceri… La naiba! Cred că sunt bărbat! Mă îmbrac şi încalţ doar cu ce îmi place, comode să fie, mă doare drept în cot ce se poartă sau nu. Moda mă lasă de-a dreptul indiferentă. Nu sunt dependentă de cumpărături, ba chiar îmi displace. Nu îmi place să colind magazinele. Nu sunt dependentă „d’ale gurii”. Ba chiar îmi displace profund să stau mult timp la masă. Iar de băut nu beau decât cafea, suc şi apă. Nu îmi place să stau în restaurante. Nu îmi place să stau în trafic – mai bine merg pe jos. Hai că nu sunt bărbat! Nu sunt dependentă de net. Dacă este net bine, dacă nu, nu. Blogul meu este neştiut. Din 4 martie 2008 – dată la care am primit cadou blog-ul – şi până în 18 iulie 2008, nimeni din familia mea sau prieteni, colegi, foşti colegi sau apropiaţi nu au ştiut că am blog. Acum o săptămână am spus unui prieten, dar nu i-am spus cum se numeşte. Vineri i-am spus fiului meu, dar nu i-am spus cum se numeşte. Deci tot neştiut rămâne :DCred că cea mai tare chestie despre mine ar fi că pot trăi bine merçi fără să mănânc vreo patru zile. Ba nu, cea mai tare este asta: nu îmi place să vorbesc. Pot să tac şi o săptămână. Şi gata. Deci da: sunt ciudată, neînţeleasă, nesuferită, groaznică, enervantă etc. Eu reprezint întruchiparea răului pe pământ :DSunt unicat 😀

Mai bine cânt. Vă place cum cântă Declan? Are doar 16 ani

Aici era si mai mic.

Written by IsabelleLorelai

21 Iulie 2008 la 21:27

43 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Isabellelorelai,am vazut ca mi-ai trimis o leapsa!Am citit ce ai spus tu despre tine si mi s-a parut haios ca fiul tau nu stie ce blog ai.Ai mei au aflat de la mine dupa ceva timp,dar nu-i intereseaza ce fac eu aici.Uneori le trimit un e-mail cu vreun slideshow facut de mine sau cand gasesc vreo imagine haioasa,interesanta.
    Azi nu ma pot ocupa de leapsa,poate mai tarziu in noapte,imi place aceasta leapsa!

    g1b2i3

    21 Iulie 2008 at 22:23

  2. Gabi, păi nu e grabă. 😀
    Păi nu i-am zis, că râdea de mine că spun prostii în văzul lumii 😀 😀 😀

    isabellelorelai

    21 Iulie 2008 at 22:25

  3. Draga Isabela, in prima parte te-ai descris perfect. Eu intotdeauna te-am vazut ca pe o fiinta misterioasa. Apoi, cand ne-am cunoscut mai bine, mi-am dat seama cat esti de onesta, directa si cat suflet pui in tot ceea ce faci. Nu e prima data cand iti spun cat ma impresioneaza preocuparea ta pentru alinarea suferintelor oamenilor. In rest, chestia cu blogul e nostima. Eu nu as fi rezistat sa nu ii spun fiului meu – din contra, cateodata chiar ma enerveaza cand imi dau seama ca fetele nu se uita pe blog, desi imi dau seama ca cele mai multe dezbateri sunt inca departe de ce vor ele – telenovele, Rebelde si alte de astea. Pana la urma, fiecare are ciudateniile lui.. O seara frumoasa si o saptamana usoara si placuta. te pup cu drag.

    corinacretu

    21 Iulie 2008 at 22:36

  4. Corina 😀 Mai aveam o şansă: iar să nu mă creadă nimeni. 😀 Când am spus că mă cheamă cum mă cheamă nu a crezut nimeni 😀
    Corina, acum fie vorba între noi, toate suntem un pic misterioase 😀 Că d’aia suntem femei
    Corina,
    Acum o săptămână „ăla micu'” se uita la Piţipoance.org. Zic eu: şi eu le ştiu…. El, foarte revoltat mă întreabă: de unde le ştii???? Din „Cotidianul” zic eu repede 😀 😀 😀
    Cred că îţi dai seama că în mintea lui este imposibil ca maică-sa să se uite pe blog la piţipoance 😀 😀 😀
    I-am zis că vrem să facem fundaţie pentru copii şi că ne trebuie avocat. Şi m-a ajutat după ce i-am spus de tine, cum am ajutat-o pe Florentina, pe Iarina.
    Te pup şi eu, Corina.

    isabellelorelai

    21 Iulie 2008 at 22:53

  5. Merci de leapsa,tre’ sa ma gandesc….profund pentru ca adevarul e ca sunt dependenta de muuuulte lucruri si fiinte.
    Promit ca voi scrie despre asta

    Te felicit pentru ca ai reusit sa nu depinzi de aproape nimic .
    Eu mai am de invatat.
    Pupic

    Mary Grey

    21 Iulie 2008 at 23:27

  6. Copilaş, păi mai bine – aşa ai mai puţin de scris 😀
    Probabil că am avut şi eu noroc la ceva 😀 Te pup şi eu.

    isabellelorelai

    22 Iulie 2008 at 00:00

  7. Buna, comentariul meu nu are legatura cu tema. Scuze! Doresc sa alcatuiesc o lista cu bloguri ale valcenilor. Tu ma poti ajuta; daca cunosti un blog administrat de un valcean, te rog da-mi de stire . Multumesc.

    cllod

    22 Iulie 2008 at 09:13

  8. Te-ai descurcat mai bine decat mine sestro 🙂
    O zi minunata iti doresc si numai bine, zambete si impliniri minunato !!!
    Sibilla

    sfinx667

    22 Iulie 2008 at 11:46

  9. O zi frumoasa Buno!
    Tare mi-a placut ce am citi;ai dreptate daca nu am fi un pic ,macar.misterioase ce farmec ar mai avea viata 🙂

    Doamne ajuta!

  10. 1.Eram copil,pe geam intra o lumina deosebita si eu am spus,mi-am spus mie:ce fericita sunt!!!”
    2.Sa ma trezesc dimineata.
    3.Nu am avut un obstacol mare.
    4.C-am facut casa la curte comuna.
    5.Invidia.
    6.Propriile-mi neputinte.
    7.Sa ma gandesc la ce-mi-e drag.
    8.credinta in reincarnare…
    9.al meu ??cand incep sa vorbesc nu ma mai opresc.eram taciturna in copilarie si acum imi iau revansa lol
    10.nu stiu,mie nu mi-e frica de persoane..
    11.indiferenta mea ii scoate din sarite pe altii,dar sunt indiferenta numai cu cei cu care nu pot,nu vreau sa-mi fac de lucru,fiindca ma incarca negativ.
    12.pai asta, recent, cand mi s-a spus La multi ani de catre multa lume necunoscuta si am simtit ca …cu onestitate.
    13.natura.
    14.Ingerul pazitor.
    15.Cele pe care le iubesc.
    16.. Recunostinta.
    Isabelle,am dat extemporal la dirigentie.Te pup. 🙂 😀

    Elisa

    22 Iulie 2008 at 11:56

  11. ramas bun, isabelle, si numai bine!!! chiar o sa-mi fie dor de tine.
    te pupa jam…

    Jamilla

    22 Iulie 2008 at 12:59

  12. Cllod, păi p’aicea avem Bucureşti, Timişoara, Oradea, Târgu Jiu, Caraş Severin, Madrid, Chicago, Braşov… Dacă apare vreun vâlcean… al tău este
    .
    Sestro, NU-MI SPUNE! Era concurs? La naiba, uite că am luat şi eu locul I la ceva Hai te pup
    .
    Elisa: teză de-a dreptul. punctul ăla 2 mă ucide M-ai uciiiiiiiiiis Dar tot te pup 😆
    .
    Jam: ETE’ NA! Ia-ţi leapşa până nu mă supăr şi tac iar o săptămână Şi Jam, să nu uit: eu sunt neînţeleasa declarată de toţi şi toate, da? Mie să nu-mi iei locul că mă oftic 😆
    .
    Gabi – mămica lui Bodo: păi ce ar fi să-ţi dau şi ţie leapşa asta?
    .
    Luaţi şi un înger:
    http://video.yahoo.com/watch/316468/2111951

    isabellelorelai

    22 Iulie 2008 at 14:10

  13. […] Leapsa: De ce nu sunt dependenta Leapsa de la Isabela. […]

  14. Declan are o voce minunata… Sper sa nu si-o piarda pe masura ce i se va schimba…

    SMINCHY

    22 Iulie 2008 at 16:39

  15. Andreea, timbrul sigur şi-l schimbă un pic. În clipul cu Angel avea 14 ani. Acum are 16 şi cântă la fel. După 18 încolo… mai vedem. Oricum, cântă din tot sufletul, copilaşul ăsta… Mie îmi place mult-mult.

    isabellelorelai

    22 Iulie 2008 at 16:48

  16. poftim, iti raspunsei la leapsa 😛
    am auzit gresit la tel, am ora de conducere la 6, nu la 4, asa ca am scris acum de leapsa. Si imi dadusi o idee sa mai scriu azi ecvqa inainte sa ma ascund de tot. Muah!

    Jamilla

    22 Iulie 2008 at 16:59

  17. Jam, la voi nu plouă? Că dacă plouă stai mai mult pe acasă şi mai scrii una alta – mă-nţelegi ce vreau să zic 😀
    N-ai măi, cum să te ascunzi… 😆

    isabellelorelai

    22 Iulie 2008 at 17:02

  18. Isa,
    Acesta fata Elisa,printr-o pura intamplare(poate empatie) a scris cateva versuri din Cantec de G.Cosbuc,sigur din subconstient,cum spune ea,versuri ce mi-au deschis supapa de presiune a „sufletului cu amintiri”.Si ce-am facut eu?Am postat poezia din volumul Balade si Idile si in acest timp imi curgeau lacrimile amintirilor.Am postat-o la Sibilla,acolo unde m-a impresionat.Vezi tu fata draga,de ce eu uneori nu pot nici comenta ?
    Cu Lepsa nu ma stiu,dar pare un lucru interesant!Cu drag,tata Borgo.

    ionborgo

    22 Iulie 2008 at 17:48

  19. Tati, amintiri şi amintiri… empatii şi empatii… lacrimi şi lacrimi.
    Să nu-mi spui că nu ai jucat leapşa în copilărie, Tati, că nu te cred 😀

    isabellelorelai

    22 Iulie 2008 at 17:53

  20. Buno am trisat 😉 din cauza oboselii dar am reparat.Nu-mi plac trisorii
    http://bogdan-andrei.blogspot.com/2008/07/leapsa-de-ce-nu-sunt-dependenta.html

  21. Gabi 😀

    isabellelorelai

    22 Iulie 2008 at 18:37

  22. Dupa ce m-am gandit toata ziua am scris…
    http://marygrey.weblog.ro/2008-07-22/447534/leapsa-de-la-Isabelle.html

    Pupic

    Mary Grey

    22 Iulie 2008 at 18:50

  23. ba da, a plouat in draci toata ziua, dar fusei pana la serviciu, apoi la cumparaturi (nu am treaba cu ploaia, poate sa fie si uragan), apoi cu fisele medicale… apoi acasa si apoi la soferie. ma pot ascunde … e mai greu sa ma abtin, dar o fac…. am motivele mele… de maine, nu ma mai vedeti decat poate la comentarii pe la tine sau la mesterita sau la altii. Ma tin deoparte o vreme. Nu foarte mult timp sper eu. Am eu in suflet unele chestii care m-au facut sa-mi casuneze si pe blogosfera….
    draga mea, vezi ca updatai iara, numarul 2, o sa/ti placa. Dau leapsa la tine, ce faci tu si nu fac altii.
    pe curand!!!!!

    Jamilla

    22 Iulie 2008 at 19:51

  24. tata Borgo,te pretuiesc si pentru lacrimile tale.Sa -ti fie bine,ca amintirile sunt si nedureroase.
    Isabelle,de ce??tu te trezesti greu??Eram copil,mama mergea cu fructe si legume la piata la Jimbolia,la 15 km de noi si pleca la 2 dimineata,cu o platforma(caruta) cu 2 cai,care pe piatra faceau:glang-glang,glang-glang cu potcoavele 🙂 , ca la 5..6 sa fie acolo.Cand ma lua si pe mine era suficient sa intre in camera unde dormeam eu si sa zica incet numele meu si saream in sus,ca nu cumva sa nu ma ia.
    Te pup si-ti doresc o seara buna. 🙂

    Elisa

    22 Iulie 2008 at 20:12

  25. Copilaş, să nu uiţi să-i dai leapşa lui Lucas 😀
    .
    Jam, am văzut eu pe la tine nişte chestii „acest comentariu a fost şters etc etc etc”. Mi-am imaginat că ţi-au scris nişte boi oareşce prostii, că am şi eu boii mei. Un MARE bou, de exemplu, m-a făcut nebună la cap şi m-a trimis la doctor să mă controlez pentru simplul motiv că scriu la Corina pe blog. Cretinul, care e paranoic – da Jiji, eşti dus cu pluta, de la căpşuni ţi se trage – habar nu avea că sunt prietenă cu Corina din 1992 şi că nu mă interesează nicio funcţie pe nicăieri având în vedere că le am. Plus de asta eu nu am treabă cu niciun partid politic. Am şters comentariul fără să-i spun ceva. Corina a văzut, ştie despre ce este vorba. Am păţit chestii şi mai nasoale – muuult mai nasoale – dar cu ajutorul oamenilor normali la cap acum râd de mă stric când văd tâmpenii din astea. Ceea ce-ţi doresc şi ţie, Jam. Iar leapşa??? TE OMOR 😆
    .
    Elisa, crimă şi pedeapsă 😀 Sunt născută mai pe seară, 16.30 – 17.00, cam aşa ceva. Când trebuie să plec cu avionul, şi e vreo cursă d’aia pe la 6 dimineaţa… Mai bine nu mai dorm. Dorm în avion. Te pup şi eu.

    isabellelorelai

    22 Iulie 2008 at 20:45

  26. Isa,
    Remarci faptul ca inca nu am puterea psihica sa-mi depan amintirile din cei 43 de ani petrecuti ca prof.in scoala romaneasca?Eu sunt convins ca stii.Lucrurile frumoase traite in acesti ani raman sub lacatul sufletului,iar lucrurile mai putin frumoase incepi(si doresti) sa le uiti.Sunt la varsta can cei mai multi,ca mine,isi scriu memoriile.Nu am ajuns la faza in care ar trebui sa cred in necesitatea lor ,nici pentru prezentul imediat si nici pentru viitor.Imi ajunge daca raman in amintirea fostilor mei elevi,acum multi sunt bunici,ca subiect de poveste,anecdota,ticuri,porecla si de ce nu si unele realizari.
    Isa,nici mie nu mi-a fost usor in viata ,ca la atata lume de la noi,dar am amintirea unei vieti frumoase si cum mai spuneam nu de mult „Nimic din ce este omeneste posibil nu-mi este srain”(este motto-ul ca care Karl Mrx isi incepe opera „Capitalul”)De ce as fi nemultumit.N-am fost bogat,vorbind material,dar am avut multe impliniri pe mai toate planurile.Exceptand faptul ca am crescut fara tata,pot spune ca Dumnezeu m-a daruit si cu ceva noroc,poate peste medie si cealalta parte mi-am facut-o eu,Uite ca sunt si „modest”.
    Isa, cam mai peste tot,cum si tu obsrvi,lucreaza „Legea compensatiei”.Unii cu bani si cu prostie,noi ma saracuti dar mai cu glagorie,Ma prefer asa.Spune-mi un bogat tampit(ca mai toti bogatii) cu averea din furat sa fie pomenit de bine dupa ce pleaca la Hades.Aproape nici unul.M-am intins la vorba,dar unde ma simt bine stau,unde nu,plec incet pentru a nu starni panica.Cred ca ai remarcat.O seara frumoasa si sanatate de la ,tata Borgo.

    ionborgo

    22 Iulie 2008 at 21:11

  27. Isabelle, ce ai vazut tu, cu comentariu sters etc, NU am sters eu, asta e una din pb, nu stiu cine naiba sau cum naiba isi baga nasul in blog, doar eu stiu parola, crede-ma. M-o fi hackuit vreunul si nu stiu. Pt ca altfel nu imi explic, am intrebat si pe altii care au platforma blogspot cum e posibil sa mi apara mie comentariu sters daca eu nu am sters nimic, nici nu am moderat nimic. Ma disperase chestia intr/o vreme. Ai vazut ca nu am moderare comentarii.
    La mine treaba ii alta. Da, tine de blogosfera, dar e suparare de alt gen. Si asta e pe langa supararile personale, pt ca m/am atasat de pers respective. Desi nu inteleg de ce si cum, merg mai departe. De aia zisesem ca is interpretata gresit. Dar asta e, ma obisnuiesc, intalnim si din astea in viata. Nu sunt eu mai deosebita decat altii, crede-ma 😉 Seman cu tine, ce vrei ;-))) is curioasa cum o sa fiu la 40 de ani daca la 26 is asa.
    Draga mea, da, iar leapsa. 😛 suntem chit 😛 o dai mai departe , lool 😉
    te imbratisez, de maine nu mai scriu, decat eventual, la comentarii…am hotarat si nu dau inapoi, pana fac 26 ani.
    te pupic, merg sa ling o inghetata, lool 😉
    Isa draga!

    Jamilla

    22 Iulie 2008 at 21:15

  28. uite, eu mai am d einvatat la capitolul detasae…inca nu rad cand vad cum is altii…eu sufar si duc, mai ales daca is acuzata pe nedrept….deh, o mamaliguta sau mai degraba, una cu prea mult bun simt;-)
    incet incet, ma trezesc si eu. bine ca va am si pe voi, ma sustineti si ma ridic si merg mai departe.
    seara buna draga mea, ca pe langa inghetata, ma lipesc si de cartea „malina” – ingeborg bachman (am terminat-o pe aia a lui levy)
    isabelle, sa stii ca tin la tine, chiar daca nu arat.

    Jamilla

    22 Iulie 2008 at 21:19

  29. Elisa,
    Noi cei de aici de pe bloage,care avem si ceva bunsimt si cum spuneam mai inainte,ceva glagorie in mansarda,suntem obligati a ne pretui si respecta,Nu vezi ca viata reala este plina de grobieni,mitocani,imbuibati,suficienti,semidocti arivisti si prosti cu averi.De pretuirea lor nu avem nevoie,Avem nevoie de pretuirea noastra a celor care am dobandit”avere intelectuala”nu cu bani ci cu truda prin „sudoarea fruntii” Aceste valori sunt trainice.Vorba cantecului ardelenesc”tot c-o lingura mananci ” si „nu duci cu tine decat patru scanduri”.dar amintirea si gandul frumos al celorlalti la ceas de cuget,te incalzeste acolo-n stele.Poate-i o consolare in fata neputintei si prostiei,dar nu este nimic.Cel bogat va fi un complexat permanent,cei ca noi vor tine fruntea sus si asta-i doare.Spun aceste lucruri si pentru @Jamilla,de nemernicii ce-i violenteaza blogul si ne jignesc prin existenta lor de tembeli.Somn usor in avion!tata Borgo.azi Filozoful:P

    ionborgo

    22 Iulie 2008 at 21:21

  30. Jam, cred că am mai văzut pe undeva… Cred că cineva a scris ceva şi nu a ştiut să semneze, ca să zic aşa. De aceea a dispărut comentariul.
    Băăăăăăă, ştii cum o să fii??? Şi mai şi 😀 😀 😀
    Şi dacă vrei să ştii şi eu „mi-am luat-o” de la persoane pe care le plăceam. Aşa că, Jam, uite aicea sfat: Nu este obligatoriu ca dacă tu placi pe cineva şi el să te placă pe tine. Şi … invers! 😀 Plus de asta virtualul este înşelător, dacă eşti atentă-atentă-atentă vezi care cum şi în ce fel… Şi mai este ceva, mult mai grav: în virtual este minunat iar când ai de-a face cu el în realitate… rămâi mască. Dar, la fel de bine, poate fi şi invers. Am exemple: şi – şi. Nu este de condamnat. Oamenii se înţeleg sau nu, se plac sau nu, nu este un capăt de ţară.
    Deci: Balanţă de septembrie sau de octombrie? Ca să ştiu câte luni vorbesc de una singură la tine pe blog 😀 😀 😀

    isabellelorelai

    22 Iulie 2008 at 21:29

  31. Tati, îmi pare rău că nu vrei să scrii SCURTE amintiri. Câte o jumătate de pagină. Deşi am văzut că scrii mult-mult şi repede 😀 😀 😀 Ţi-aş face o pagină a dumitale: Gânduri de şcoală veche. Tezele, extemporalele… măcar vreo 10 cu aiureli scrise de copii şi tot poţi. Copii care au ajuns ceva în viaţă… În fine, cum vrei dumneata.
    Ştiu că viaţa nu a fost uşoară dar ai avut noroc de o famile perfectă şi sănătate (cu excepţia inimii, evident). Îmi aduc aminte de prietenul dumitale trist…
    Tati, toţi ăştia, bogătanii publici, ca să zic aşa, s-au priceput la ceva, totuşi… Păi trebuie să te pricepi, frate, să furi şi să nu te prindă nimeni.
    Eu cunosc persoane care s-au îmbogăţit pe munca lor – în special în domeniul IT.
    Tati, nu mă provoca 😀 că am văzut eu într-un loc nişte lucrururi puţin cam aiurea. Era vorba de un… tiriplic. Ştii unde, nu? Abia duminică am văzut…

    isabellelorelai

    22 Iulie 2008 at 21:41

  32. JAMILA: eu am fost făcută pe faţă securistă şi omul portocaliu al preşedintelui Băsescu! LA NAIBA! Paranoia în toată regula! Sunt ultima Fată James Bond a blogosferei 😆
    Dă-i în rahat, că nu merită! 😀 Aşa mi s-a spus şi mie, să nu le dau satisfacţie. Nu numai că nu le dau satifacţie, dar îi şi enervez 😀 Ura!
    1. Îngheţată mănânc şi io 😀 că am scăpat de problema cu zahărul 😀
    2. Eu bag Ghidul Nesimţitului – iar – Radu Paraschivescu, că am un chef nebun de râs. DACĂ promiţi că eşti cuminte – da’ cuminte – îţi trimit pe e-mail un link al unui blog unde, dacă citeşti comentariile, te strici de râs. Şi îţi iei şi doctoratul în psihologie. Pe cuvânt de onoare! 😀
    .
    Tati 😀 Mulţumesc!

    isabellelorelai

    22 Iulie 2008 at 21:49

  33. Isa,
    Am spus bogatii din furaciuni nu cei cu „sudoarea fruntii”cei din IT au invatat de le-au sarit capacele,ma refeream la cei calificati la munca cu tiripliciul si cu ciorditul de „mare anvergura”O cum nu vii Tepes Doamne….”Mai vorbim,dar de cand m-am pensionat mi-am pierdut umorul 🙂 O seara frumoasa,tata Borgo:P

    ionborgo

    22 Iulie 2008 at 21:59

  34. Tati, umorul nu se pierde… 😀 Se câştigă 😀
    O super seară, Tati 😀

    isabellelorelai

    22 Iulie 2008 at 22:03

  35. Balanta de sfarsit de septembrie, am zis si pe blog 😛
    mai, eu am impresia sau am simtit ca si pe tine te-am necajit cu lipsa mea, nu numai pe aia care m-au suparat 😉 uneori, par cumva pe blog (de ex, indoferenta) si alta sunt in realitate (cu griji din aproape orice), insa nu is o fata rea. nu, nu mi fac reclama, ziceam asta pt ca venii vorba de oameni in general, cum sunt unii pe virtual si cum sunt in real.
    scumpete, pofta mare, ma bag la nani. o sa fiu cuminte, ca sa primesc linkul ala, am nevoie sa mai si rad 😉 lool
    te imbratisez, isabelle, seara buna! nu pot promite sa nu ma mai necajesc, am cam sufert in ultimele 2 zile, stiu eu de ce, dar pot sa ti promit ca ,ma straduiesc sa am mai multa grija de mine. trebuie, nu as mai suporta s-ajung la buc si tot pe la doctori sa stau. stiu ca simti si intelegi suferintele mele, dar nu stii toata povestea, nu ma are rost acum sa povestesc, si cum am fost surprinsa sa aflu care era de fapt problema sanatatii mele (starile de rau se repetau in ultimele 2 ;luni, la fiecare 2-3 zile), apoi problema cu banii, ca era vorba de o suma mare pt mine (s-a rezolvat cu credit la banca facut de parinti), plus urmele sufletesti ale unor pb de la serv. numai in dragoste mi-a mers bine in tot acest timp.
    acum sunt foarte bine pe toate planurile, insa nu sunt linistita sufleteste in totalitate, de aici si dorinta de retragere momentan din blog.
    m-au durut si inca ma dor niste chestii. nu ma intreba. trece, toate trec.
    muaaah!

    Jamilla

    22 Iulie 2008 at 22:06

  36. Jam, suntem ca babele care au ieşit din puşcărie 😀 😀 😀 Eram la tine pe blog 😀
    Măi, să ştii că şi eu am făcut o greşeală imensă: Când am scris despre supărarea mea m-am gândit doar să scap de idioţii ăia. Dar nu m-am gândit că oamenii drăguţi şi normali şi buni şi prietenoşi şi care nu mi-au făcut nimic se vor simţi prost. Fapt pentru care nu mai zic… Dacă mă enervează unul îi şterg comentariul şi gata.
    Somn uşor. Mâine îţi dau link-ul. Te pup. 😀

    isabellelorelai

    22 Iulie 2008 at 22:13

  37. Ti-am scris un mail.
    Cand ai tu timp,te rog sa il citesti.
    Noapte buna

    Mary Grey

    22 Iulie 2008 at 22:29

  38. Uneori se si transforma:P. La fel,noapte buna tata Borgo:P

    ionborgo

    22 Iulie 2008 at 22:44

  39. Copilaş, ok. Deschid acum. Noapte bună
    .
    Tati: CORECT 😀 Noapte bună!

    isabellelorelai

    22 Iulie 2008 at 23:28

  40. sı ınfıorator de ıncapatanata! Ş=

    mesterulmanole

    22 Iulie 2008 at 23:33

  41. Greştit: oribil de încăpăţânată. Dar… cu motiv.
    Ştii ce nu înţeleg eu? De ce unii oameni vorbesc despre alţii fără să îi cunoască? Tu nu mă cunoşti, de exemplu…

    isabellelorelai

    22 Iulie 2008 at 23:52

  42. 27 septembrie. de aia am fost toata viata la extreme. o afurisita de balanta. 😛
    pupici

    Jamilla

    23 Iulie 2008 at 08:12

  43. Jam, păi toţi suntem la extreme. Indiferent de zodie. Măcar o dată în viaţă 😀
    Te pup.

    isabellelorelai

    23 Iulie 2008 at 20:30


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

