Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Eu sunt eu

with 15 comments

Trenuri somnoroase pleacă întrebând

Ce-i cu mine-n gară, ce-oi avea de gând,

Plec şi eu din gară şi tristeţea-mi port

Spre mirajul galben din aeroport.

.
Galbenă-i lumina, ochii mei sunt trişti,

Toţi privesc la mine ca la terorişti.

Unde-aş pune pasul liber şi corect,

Fără îndoială, aş părea suspect.

.
Şi pe zi ce trece lumea-i tot mai rea,

Când nu vreau nimica, crede că aş vrea.

Gara mă somează, iarba nu-mi dă loc,

Pe aeroporturi parcă aş da foc.

.
Încordarea-n lume a crescut cumplit,

Eu mă simt suspectul care a iubit,

Şi cu cât iubirea mi-o arăt firesc,

Cu atât toţi ceilalţi straniu mă privesc.

.
Am cocoaşă-n spate şi am mâini prea mari,

Ştergători de lacrimi am la ochelari,

Cum în lumea asta totul e cum nu-i,

Mă transform în altul fără voia lui.

.
Bat cu pumnu-n masă şi cu biciu-n cal,

Nu mai sunt patetic şi sentimental,

Fug râzând din gară la aeroport,

Un pistol cu apă într-o mână port.

.
Pun pistolu-n ceafă la aviator,

Nu crâcni, urmează ruta ta de zbor,

Ruta dumitale este ruta mea,

Dar eu sunt eu însumi, nu altcineva.

.
Vreau după acestea pe acest pământ

Să mă luaţi cu toţii drept ceea ce sunt,

Acum observ cât e de greu,

Să vă arăt că eu sunt eu.

Adrian Păunescu

Written by IsabelleLorelai

20 Iulie 2008 la 23:06

15 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ma bucur, Isabela, ca suntem destul demulti care ne gandim azi la dl Paunescu. La Multi Ani si din partea mea si, mai ales, multa sanatate si inspiratie. Iar tie iti doresc numai fericire, sa te bucuri de viata si sa ramai mereu aceeasi fata sufletista si saritoare pe care am cunoscut-o cu atat de multi ani in urma. Si frumoasa!

    corinacretu

    21 Iulie 2008 at 00:02

    • doar o strofa: In lumea-ngusta eu constat discret . Stangand din umeri ,sa nu fiu lovit, . A mai „plecat de-aici un OM,poet
      Abia acum ajuns la locul potrivit !

      constantin D C

      23 Februarie 2014 at 12:59

  2. Corina, din păcate nu a „mers” blogul. De la ora 17.00 mă chinuiesc să pun postul ăsta… Defapt nici să intru pe blog nu am putut.
    – Maestrului îi este necesară, în primul rând, multă-multă-multă sănătate. Şi linişte. Şi să nu se mai enerveze.
    Corina, îţi doresc concediu plăcut – ai grijă de tine şi de cele mici. Să te odihneşti.
    A, da, sufletistă şi săritoare sunt şi mai şi 😀 cu frumuseţea am ceva probleme 😀 😀 Te pup, Corina, din tot sufletul. Vacanţă frumoasă!
    .
    P.S. Corina: cea mai mare realizare a adolescenţei noastre era să să intrăm la Cenaclul Flacără. Aveam altceva? Cum să înţeleagă unii? Am prins ultimul concert Phoenix la Polivalentă. Şi dacă îţi spun ceva mori pe loc: am şi cântat folk la Cenaclul Flacăra (şi la Club A – acum acolo este… PD-L… să mor, nu alta 😀 ). La tinere speranţe 😀 Cântam cu o trupă. Poeziile maestrului le aveam copiate de mână. De unde fotocopiatoare? Acum sunt de toate. Nimeni nu mai preţuieşte nimic. Din păcate.

    isabellelorelai

    21 Iulie 2008 at 00:11

  3. La multi ani maestre!
    Cand spun Adrian Paunescu spun „:Ruga pentru parinti” si „Ne mor prietenii..”
    Doamne ajuta!

  4. Bună dimineaţa, isabellelorelai! Mulţumesc pentru vizite :))! Şi pentru seminţele civice pe care le presari…

    marinelas2002

    21 Iulie 2008 at 10:51

  5. Doamne ajută, Gabi.
    .
    Bună dimineaţa, Marinela. Îmi place să „te citesc”. Aşa că: plăcerea este de partea mea 😀
    Mulţumesc.

    isabellelorelai

    21 Iulie 2008 at 11:34

  6. Iţi mulţumim că ne susţii! Ia şi tu parte la acest proiect! Echipa Romania-curată.RO

    Romania Curată

    21 Iulie 2008 at 12:51

  7. m-a impresionat poezia…poate ca am doar starea nepotrivita. nu am maini mari, insa am maini nepotrivite pt viata. nu am cocoasa, insa imi lipsesc altele. suplinesc cu ce pot.
    in rest, cu dumnezeu inainte! sunt linistita. linistita si un pic goala pe dinauntru. stiu ca are sa treaca.
    La multi ani, maestre, la mai multe poeme!!!
    Isabelle, te pup!!!

    Jamilla

    21 Iulie 2008 at 13:24

  8. Isa,fata draga!
    Am revenit.Mi-a fost stricat PC-ul ,mai exact a cazut linia de internet si „m-am rupt de lume”.Sper ca esti bine .Remarc atentia cu care tu aniversezi fiecare personalitate notorie din viata publica(si din cealalta viata).
    Pentru Adrian Paunescu,poetul si gazetarul ce ne-a marcat cu al sau „Cenaclu”tineretea si maturitatea sa-i uram „Multa sanatatae ,fericire in familie si La Multi Ani”.
    Cu drag si respect,tata Borgo!

    ionborgo

    21 Iulie 2008 at 13:25

  9. La multi ani d-lui Adrian Paunescu!Sa fie sanatos si sa mai scrie… 🙂
    Te imbratisez Isabelle.O zi faina iti doresc. 🙂

    Elisa

    21 Iulie 2008 at 15:44

  10. Jamilla, am văzut ce mi-ai răspuns pe blogul tău şi cred că NU ai înţeles: eu chiar NU te întreb nimic. Un singur lucru sper însă să înţelegi acum: tăcerile mele.
    .
    Tati Ionborgo, am văzut pe celelate bloguri. Fix pe 19 iulie, la miezul nopţii. Îmi pare rău că altceva „mai interesant” nu găsesc.
    .
    Elisa te pup. Şi leapşa 😀 Mai sus un pic…
    .
    România curată: asta încerc de 47 de ani. Să ţin măcar bucăţica mea de Românie curată. Aşa mi-am învăţat şi copilul. Particip şi la proiecte, găsesc eu o cale.

    isabellelorelai

    21 Iulie 2008 at 21:41

  11. M-am trezit si eu!
    La multi ani, poezie!
    Avand o varsta, am avut bucuria sa particip la prima sedinta ca Cenaclului Flacara, prin sept.1973, la Casa de Cultura a sect.1 , in str.Slatineanu.Nu voi uita niciodata ziua aceea si nici tot ce a urmat.L-am urmarit, l-am citit, am plans alaturi de el atunci cand soarta i-a jucat feste. Istoria a trecut ca un tavalug peste viata lui. A fost si este adulat si injurat incredibil.
    Va amintiti extraordinare sale interviuri cu atatea personalitati ale culturii romane? Istoria literaturii este suverana.Ea il va pune pe ziaristul, poetul , scriitorul si cetateanul Adrian Paunescu la locul sau.Ii doresc multa sanatate si sa nu-l paraseasca niciodata poezia.

    zinca beiu

    23 Iulie 2008 at 10:07

  12. Zinca, oameni şi oameni. Ştii tu, fiecare face ce a învăţat…

    isabellelorelai

    23 Iulie 2008 at 20:27

  13. de fiecare data cand intru nu-mi vine sa mai ies, citesc tot, de la articole pana la comentarii…imi face bine asta…extrem de bine mai ales in mom mai delicate…as indrazni cu o rugaminte, sper sa nu vi se para prea indrazneatza…as dori mult, dar mult de tot o adresa de mail de-a dvs daca se poate…daca nu, e ok…poate o sa am curanj sa mai intervin si in alte dati cu vre-un comment…sper…o seara frumoasa!…

    between darkness and wonder

    26 Iulie 2008 at 23:19

  14. Tu îmi aduci aminte de mine 😀 când am comentat prima dată pe un blog. Citeam Jurnalul Naţional on line şi am zărit blogul lui Victor Ciutacu. Am apăsat, am intrat, habar nu aveam pe ce trebuie să apăs ca să „spun” şi eu ceva. Am plecat… M-am întors pentru că avea un articol mişto, îi beştelea pe cei care nu făcuseră deszăpezirea (ianuarie, anul ăsta). Noroc că scriseseră câţiva şi apărea un text: 5 comentarii 😀 10 minute m-am gândit dacă să scriu sau nu. Am scris, vorba ta, mi-am făcut curaj 😀
    Însă îţi spun de pe acum că nu folosesc mess-ul.
    O seară bună şi ţie.

    isabellelorelai

    26 Iulie 2008 at 23:28


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

