Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

ZI DE ELISA VERDE SMARAGD DE SMARALD

with 22 comments

Fată verde cu părul pădure, simţi cum privirea lor vrea să te fure

Noaptea-n ei ţese ie, zburătorii ca să vie

Noaptea-n ei ţese ie, nimeni urma să le-o ştie

Fată verde ei te sărută, cu privirea lor cea mută

Ochii negrii, ochi de ţigani, noaptea-n ei ţese ie, zburătorii ca să vie

Noaptea-n ei ţese ie, nimeni urma să le-o ştie

Umezi sunt de dor, si-al lor vis plin de zbor

Noapte-n ei se scaldă, in sclipiri ca de salbă…

În sclipiri de salbă…, fată verde cu părul pădure

Fată verde cu părul pădure, simţi cum privirea lor vrea să te fure…

Noaptea-n ei ţese ie, zburătorii ca să vie

Noaptea-n ei ţese ie, nimeni urma să le-o ştie

ELISALA MULŢI ANI!

LA MULŢI ANI, ELISA!

P.S.: PRĂJITURA O DĂ ELISA – LA EA PE BLOG – AICI

Written by IsabelleLorelai

17 Iulie 2008 la 00:00

22 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Draga Isabelle,poate fi cineva mai fericit decat mine???Poate fi cineva mai bucuros ,ca are prieteni,decat mine???Traiesc niste emotii de neinchipuit,pentru prima data in viata mea destul de lunga,simt ca nu sunt singura,ca exista oameni carora le pasa de mine si ei nici macar nu ma cunosc.Poate fi ceva mai minunat in viata decat sa simti aproape de sufletul tau pe cei pe care-i apreciezi pentru ce fac,ii admiri pentru ce sunt,ii iubesti pentru ce simt pentru lumea in care traiesc??
    MULTUMESC ISABELLE,MULTUMESC MULT!!!Sa-ti dea Dumnezeu sanatate,sa poti sa-ti continui menirea,menirea de a fi OM intre oameni si de a ajuta oameni la nevoie.Te imbratisez cu tot dragul si te astept,te astept sa te ascult(citesc) si nu incetez sa ma minunez ca exista oameni ca tine.In noaptea asta m-ati coplesit de emotii,dar dimineata sper sa ma acompaniati la treaba…,mai am multe de facut si sper sa-mi tineti companie.Te pup.O lacrima de bucurie si multumire.

    Elisa

    17 Iulie 2008 at 01:11

  2. La multi ani ,Elisa!
    Am vrut sa intru pe blogul Elisei,dar n-am reusit.Foarte greu intru pe Blogger.Am si eu o floare verde pentru Elisa.

    si un buchet verde.

    g1b2i3

    17 Iulie 2008 at 01:32

  3. Elisa, la multi ani si tot ce iti doresti sa ti se implineasca! Sanatate si bucurie!

    Oana

    17 Iulie 2008 at 02:22

  4. Elisa, din nou la multi ani!
    N-am timp sa fac niscava manevre pe blog, dar iti daruiesd in gandul meu, catre gandul tau „Repetabila povara” de Adrian Paunesc.Asta, asa, ca sa mai bazaim putin !

    zinca beiu

    17 Iulie 2008 at 07:01

  5. ELISA, LA MULŢI ANI! Şi toată fericirea din lume ţi-o doresc!
    Să dea Dumnezeu să fii sănătoasă şi liniştită, alături de cei dragi ţie!
    Şi… să fii VERDE, FATĂ VERDE CU PĂRUL PĂDURE 😀

    isabellelorelai

    17 Iulie 2008 at 09:41

  6. La multi ani , Elisa! 🙂

    mesterulmanole

    17 Iulie 2008 at 10:41

  7. Nu…,ca nu pot duce atatea emotii,sigur ca plang,sigur ca sunt lacrimi de bucurie si de emotii,sigur ca va iubesc,ca nu stiu altfel si sigur ca voi m-ati perceput asa cum sunt.Multumesc mult din tot sufletul meu,tuturor,,Gabi,Oana,Zinca Beiu,Manole si tie Isabelle,si tuturor care au un gand bun pentru mine astazi,o zi ca toate celelalte,dar cat de diferita!!!!Va imbratisez cu mult respect si va doresc BINELE,BUCURIA,SPERANTA si VIATA FRUMOASA! 🙂

    Elisa

    17 Iulie 2008 at 12:23

  8. Elisa, am un prieten (artist, evident 😀 ) care spune că e bine să plângi. Spune că plânsul vine de la Dumnezeu (tatăl prietenului este preot, aşa că îl cred).
    Elisa, eu îţi mulţumesc ţie.
    Tu ai fost mereu alături de mine, indiferent ce s-a spus, indiferent ce s-a scris, indiferent de bănuieli… ÎŢI MULŢUMESC!

    isabellelorelai

    17 Iulie 2008 at 12:32

  9. La multi ani, Elisa! Sa fii sanatoasa, fericita, iubita si ingerii sa-ti vegheze pasii. 🙂

    SMINCHY

    17 Iulie 2008 at 14:24

  10. Buna ziua!
    La multi ani Elisa!
    Si un off-topic: Vroiam sa va anunt ca Oana a trecut cu bine de prima parte a tratamentului! Se va intoarce din Austria zilele urmatoare! Urmeaza sa vorbescu cu ea si sa va spun cum sta cu situatia financiara pentru a doua serie de tratamente! A facut foarte multe progrese! 🙂
    Urmeaza sa scriu al doilea articol despre situatia actuala!
    Va multumim tuturor!

    mara

    17 Iulie 2008 at 14:27

  11. Elisa,la multi ani si tot binele di lume!
    ***

    O zi frumoasa Buno! :))

  12. Elisa !!!
    La multi ani cu sanatate si ceva noroc,de la Tata Borgo.

    @Isa,
    „Fata verde cu parul padure”Azi cu acest post te-ai intrecut pe tine.Cu drag,de la tata Borgo:) 🙂

    ionborgo

    17 Iulie 2008 at 16:09

  13. La multi ani si din partea mea.
    Cu sanatate si bucurii
    http://www.dpchallenge.com/image.php?IMAGE_ID=388217

    Mary Grey

    17 Iulie 2008 at 17:39

  14. Gabi, o zi bună şi ţie!
    .
    Tati, păi habar nu ai că am umblat pe toate continentele după tot… verdele 😀
    .
    Mara, ce bine îmi pare! 😀 O veste bună prinde bine la casa omului 😀 Tocmai de ziua Elisei care e cu… 7. Cifra perfectă 😀
    Mara, păi nici noi nu am stat degeaba: eu am zăpăcit-o de minţi pe săraca Andreea (pe care o iert dacă mă urăşte 😀 ). Andreea a scris la Jurnalul Naţional despre Oana şi te rog să menţionezi asta în articol, pentru credibilitate totală. În sfârşit mi-au pus un mesaj pe blogul primăriei, probabil că îi exasperasem şi pe ei.
    http://www.jurnalul.ro/articole/128054/visul-unei-campioane
    http://www.antena3.ro/sport/Sufletul-unei-campioane-a-invins-destinul-crunt_pov_27746_ext.html
    http://www.primarieploiestiblog.ro/index.php/cazuri-umanitare
    https://isabellelorelai.wordpress.com/2008/07/04/intre-intuneric-gropi-si-absurd-sunt-oamenii-sau-nu

    isabellelorelai

    17 Iulie 2008 at 20:47

  15. Cum as putea sa te urasc, buna mea? 😀 De la mine, numai iubire! Nu prea stiu sa urasc…
    In alta ordine de idei, ia zi, te fac patru sucuri maine? 🙂

    SMINCHY

    17 Iulie 2008 at 22:26

  16. Evident 😀 La ce oră? Musai după 16.00 (atunci ajunge femeia la mama).

    isabellelorelai

    17 Iulie 2008 at 22:45

  17. Pai sa fie la 17:30 in acelasi loc in care stabilisem saptamana trecuta?

    SMINCHY

    17 Iulie 2008 at 23:00

  18. OK de OK 😀

    isabellelorelai

    17 Iulie 2008 at 23:05

  19. OK. Asa ramane! 🙂 Noapte buna, buna mea!

    SMINCHY

    17 Iulie 2008 at 23:18

  20. Noapte bună, Andreea 😀

    isabellelorelai

    17 Iulie 2008 at 23:27

  21. Va multumesc tuturor pentru urarile voastre de bine,va multumesc ca sunteti alaturi de draga mea Isabelle,fata minune,care face minuni,care razbate prin ziduri,care patrunde prin nori,care se nalta cu zambet si aduce fericire.va maultumesc inca o data,tata Borgo.mara,SMINCHY,Gabi,mama lui Bogdan,Mary Grey,Mesterulmanole,Zinca Beiu,Oana,gib2i3 si tuturor care ati avut astazi un gand bun pentru mine.Te imbratisez Isabelle si-ti multumesc cu adanca plecaciune.Noapte buna BUNA MEA!!

    Elisa

    18 Iulie 2008 at 00:34

  22. Belo Blog de sensibilitate şi de pace, va reflecta punctul de vedere al unei persoane de frumusete, cultura si traditie, aici este meu de admiratie si afectiune departe de Brazilia Caut pentru a intra în legătură, carlospanzariello@msn.com cu afectiune …. …..

    Carlos Panzariello

    8 August 2009 at 05:39


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

