Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

MAIA

with 7 comments

Maia Morgenstern

7 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. foarte frumos ceea ce faci. valorile trebuie aduse in prim plan si mai ales recunoscute.
    de obicei, romanii apreciaza valoarea dupa ce nu o mai au.
    felicitari!

    mesterulmanole

    15 Iulie 2008 at 11:27

  2. nu stiu daca ai vazut-o in piesa „Ghetou”……(am vazut piesa de cel putin 6 ori inainte sa -i iau un interviu ) Stii cat de superb a jucat piesa aceea… plangeam de fiecare data cand ajungea la „prezentarea de moda”…o actrita sublima!

    LORELEI

    15 Iulie 2008 at 13:01

  3. Meşterul Manole, asta vrea sufletul meu. Şi mintea îl urmează.
    .
    Lorelei: Lola Blau – „Astă seară Lola Blau” – şi „Balanţa” – preferatele mele. Plus de asta: văzut în mediu restrâns, am avut bafta să organizez un eveniment. Nu intru în amănunte.
    Şi am fost şi pe la Auschwitz-Birchenau. Nu vreau să mă gândesc…

    isabellelorelai

    15 Iulie 2008 at 14:39

  4. Doamna Maia Morgestern imiplace foarte mult,nu numai ca actrita,ci si ca om.Ii doresc multa sanatate alaturi de familie si succes in cariera.

    g1b2i3

    15 Iulie 2008 at 15:12

  5. Gabi, da, este o femeie minunată. Să fie sănătoasă şi fericită.

    isabellelorelai

    15 Iulie 2008 at 15:40

  6. Pe Maia am văzut-o pentru prima oară în „Balanţa”. Mi s-a părut puţin cam vulgară, deşi i-am apreciat interpretarea. Ulterior, în „The Passion of the Christ”, a făcut un rol năucitor. Ocolit pe nedrept de Oscar. A vorbit puţin. Tot rolul ei a constat în ochi. În privirea încărcată de un tragism mut, pierdută în abisul durerii unei mame căreia îi este smuls fiul… O actriţă de excepţie.

    agnosticus

    15 Iulie 2008 at 18:28

  7. Agnosticus, corect. Eu una am făcut pasiune pentru film. Două luni m-am rugat de fiu-meu să mi-l dea, zicea că e prea dur. Nu mi s-a părut dur. Mi s-a părut real.

    isabellelorelai

    16 Iulie 2008 at 00:33


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

