Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

NADIA

with 20 comments

Nadia Comăneci şi Bart Conner – site personal

20 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Da, ai dreptate, despre ele vprbeam , dar, din greseala, n-am observat spatiul. Isabelle, faci ceea ce trebuie sa faca orice roman, oriunde s-ar afla: promovezi cultura si spiritualitatea romaneasca. Si eu am facut asta, pe unde m-au purtat pasii.Si, evident, o voi mai face.

    zinca beiu

    14 Iulie 2008 at 10:52

  2. Zinca, aşa mi se pare normal. Eu una m-am săturat de aiurelile de la tv. De multe ori am impresia că ne batem noi joc de noi.

    isabellelorelai

    14 Iulie 2008 at 11:30

  3. waw imi plac mult de tot postarile tale actuale! pare o schimbare majora de privire(nu stiu dar asa vad eu-scuze daca gresesc) si ma bucur ca ne arati si partea aceea care trebuie sa „umple bateriile” sperantei.Fara oameni cu talent , frumos, cu spirit de invingatori si purtatori de stindarduri ne-am stinge ca natiune.
    Sper ca nu esti suparata pe mine cu drag Lorelei.(nu Lorelai.) 🙂 .

    LORELEI

    14 Iulie 2008 at 12:43

  4. Lorelei, nu este nicio schimbare. Aşa a fost mereu. Un fel de… Şi/Şi. Aşa este viaţa. Pur şi simplu simt nevoia să îmi aduc aminte de oameni minunaţi pe care îi cunosc şi care fac cinste aceste ţări. Iar eu am avut marele noroc să îi cunosc.

    isabellelorelai

    14 Iulie 2008 at 12:50

  5. Fain…scrie si cate ceva despre actori 🙂 eu de exemplu am realizat interviuri cu cativa celebrii( prin 1993) cel mai mult m-a emotionat cand l-am cunoscut pe Andrei Serban.(intr-un interviu evident)…eh vremuri…

    LORELEI

    14 Iulie 2008 at 13:01

  6. Stau si ma-ntreb:oare n-ar trebui televiziunile sa faca asta??macar una din ele si nu asa… din an in paste,ci zilnic si la ore de audienta maxima.Prea ne-am ticalosit si spunem ca nu se mai poate trai in Romania,numai la stomac ne gandim….Iata cate exemple,modele de urmat si nu sa-si violeze nepoata,sau fiica,fiindca asa a vazut la TiVi si ia sa incerce si el….
    Bravo Isabelle,promoveaza valoarea si vezi cum faci…,poate influentezi factorii de media.Stiu ca sunt programe pe Cultural si pe RVR1,dar nu se uita si cine trebuie acolo.De aceea trebuie sa fortam televiziunile la care se uita si ….brutele alea(scuza-ma,te rog) sa ridice stacheta,sa termine cu stirile oripilante si sa le inlocuiasca cu stirile din lumea gloriei romanesti.Macar generatiei urmatoare sa-i fie de folos in schimbarea mentalitatii ,in modificarea scarii valorilor,in a face deosebire intre regula si exceptie.
    Multumesc Isabelle. 🙂

    Elisa

    14 Iulie 2008 at 16:34

  7. ti-am mai lasat un comment…Lasa nu-i bai…

    LORELEI

    14 Iulie 2008 at 23:03

  8. Cand Nadia implinea 46 de ani am scris si eu pe forum.Pe nimeni nu a interesat pentru ca era nu stiu ce chestie politica.Tot atunci si Lucian Bute castigase meciul de box si s-a intamplat cam la fel.Nu ai vazut ca despre multi oameni se vorbeste doar dupa ce inchid ochii?Atunci apar articole si emisiuni TV.Frumoase poze ai gasit cu Nadia.
    Isabellelorelai,azi am fost cam ocupata si n-am avut timp sa te vizitez.Vreau sa citesti si tu un mesaj pentru amadoua.

    g1b2i3

    14 Iulie 2008 at 23:04

  9. Aici e mesajul:
    cineva said,

    iulie 13, 2008 @ 11:27 pm · Editează

    va multumesc ca existati isabellelorelai g1b2i3 si alti oameni ca voi!
    Sa va dea Dumnezeu sanatate si fericire

    g1b2i3

    14 Iulie 2008 at 23:06

  10. Isabelle,sper ca esti bine….Unde esti??Ai necaz cu mama?Iti doresc sa-ti fie bine si sanatate mamei tale.Te pup.

    Elisa

    15 Iulie 2008 at 01:00

  11. Din nefericire, trăim doar cu amintirea marilor glorii. Blestemul care apasă asupra artiştilor (şi mai cu seamă asupra pictorior şi poeţilor) tinde să se generalizeze. Adică îi apreciem doar după ce nu-i mai avem printre noi…

    agnosticus

    15 Iulie 2008 at 08:01

  12. Lorelei, nu înţeleg de ce nu le publici pe blog-ul tău. Eu am redat pe blog diverse interviuri. Din punctul meu de vedere, întâlnirea cu o persoană de acest gen înseamnă foarte mult şi nu oricui îi este dat să trăiască aşa ceva. Eu am avut acest noroc. Imens aş putea spune.
    .
    Elisa, eu nu am nicio influenţă, ca om simplu. Televiziunile au treaba lor… în goana după bani. Oamenii, la fel. Eu cunosc atâţia oameni minunaţi şi îi pun pe blog fără să spun precis că îi cunosc. Sau în ce colţ de lume i-am cunoscut. Nu asta este important. Important este să ne cunoaştem valoarea ca popor.
    .
    Lorelei, acum am intrat pe blog.
    .
    Gabi: la următoarea aniversare a Nadiei – 12 noiembrie – pune pe forum şi filmuleţe cu Nadia. Acolo sunt oameni care nu au trăit ce am trăit noi şi nu au cum să înţeleagă.
    .
    1. Filmare din 76, fără comentariu. Se aude în schimb sala. Rumoarea şi exclamaţiile sălii. Excepţional şi emoţionant. Eu am plâns când am revăzut asta:

    2. Comentariile crainicilor străini:

    3. Filmul cu Nadia, de pe pagina ei de web. Cu imagini de când avea ea 6 anişori. Şi comentariile antrenorului.
    http://www.bartandnadia.com/video_nadia.html
    Altceva ce să mai spun?
    .
    Gabi, să dea Dumnezeu sănătate şi fericire tuturor oamenilor.
    .
    Elisa, mie mi-a fost niţel rău. Am avut nişte drumuri de făcut, am onorat şi o invitaţie într-un loc. Am cam umblat brambura. Iar căldura m-a moleşit un pic. Sărutmâna mult mult de grijă. Tu mereu te îngrijorezi când dispar. Iartă-mă, Elisa.
    .
    Agnosticus, da, ai dreptate, am şi scris despre asta, când a murit Ovidiu Iuliu Moldovan. Cât a trăit şi suferit nimeni nu s-a gândit la el. Cum a murit, cum au dat năvală cu tv-urile.
    https://isabellelorelai.wordpress.com/2008/04/06/o-zi
    Mi-am făcut pe blog şi o alee a amintirilor
    https://isabellelorelai.wordpress.com/2008/03/16/in-memoriam
    Da, ai dreptate… Din păcate. Credeam că exagerez eu. Bine că ai spus-o şi tu.
    .
    Vă mulţumesc.

    isabellelorelai

    15 Iulie 2008 at 10:26

  13. Isabelle,asta spuneam si eu:”important este sa ne cunoastem valoarea ca popor” asa cum spui tu.
    Da ,ma ingrijorez ca stiu cum postezi tu zilnic si cand ajungi acasa si raspunzi la comentarii,poate noaptea tarziu…,stiu tot.lol….sunt pe urmele tale 😆
    Iti doresc sanatate sa le poti face pe toate.Te pup si n-am pentru ce sa te iert…,fii cuminte 🙂

    Elisa

    15 Iulie 2008 at 11:54

  14. Sincer…Nu stiu daca este legal sa redai un interviu luat cu ani in urma,eu le am toate pe casete,unele au fost publicate la rubrica cultural in „Agape”1992-’93….o sa ma interesez.

    LORELEI

    15 Iulie 2008 at 12:06

  15. Elisa, cred că o cunoaştem, numai că uităm.
    În ultimul timp am o stare proastă, am multe articole şi nu ştiu cu care să încep. Ma uit la ele şi atât…
    Am hălăduit puţin prin blogosferă să dezleg un mister. L-am dezlegat 😀 E verde. Şi urmează… 😀 Va fi o zi veselă-veselă!
    .
    Lorelei, eu am postat articolul, sursa, autorul şi am pus link-ul. Blogul nu face reclamă, aşa că…

    isabellelorelai

    15 Iulie 2008 at 14:34

  16. Isabellelorelai,am luat filmuletele si daca voi mai exista pana la urmatoarea aniversare,sigur le voi posta acolo.Acum trebuie sa merg cu articolul tau despre Daria.

    g1b2i3

    15 Iulie 2008 at 15:15

  17. Îmi place cum spui tu, Gabi, „trebuie să merg” 😀

    isabellelorelai

    15 Iulie 2008 at 15:38

  18. Multumesc pentru tot ce postezi.
    Multumesc pentru vizitele tale.
    Te pup dulce

    Mary Grey

    16 Iulie 2008 at 11:22

  19. Te pup şi eu, Copilaş trist.

    isabellelorelai

    16 Iulie 2008 at 12:50

  20. […] pentru cibernetica, Nicolae Paulescu pentru insulina, Henri Coanda pentru motorul cu reactie, Nadia Comaneci pentru gimnastica si Ilie Nastase pentru tenis. Campania a fost preluata si sustinuta de ProTV, […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

