Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Yanni

with 7 comments

Written by IsabelleLorelai

12 Iulie 2008 la 16:25

Publicat în arte, muzica

Tagged with

7 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. multam fain ! pentru tot ce ne daruiesti!

    LORELEI

    12 Iulie 2008 at 19:54

  2. Mă bucur că ţi-a plăcut, Lorelai.

    isabellelorelai

    13 Iulie 2008 at 10:45

  3. Am ascultat si parca am fost la un concert…,mi-a placut tare mult.Multumesc pentru o sambata seara speciala pe care mi-ai oferit-o,draga Isabelle.Te pup si-ti doresc Duminica placuta. 🙂

    Elisa

    13 Iulie 2008 at 12:25

  4. Elisa, mulţumesc 😀 Şi ţie o duminică plăcută. Sper să te odihneşti – nu să faci compot, adică. Pauză de bucătărie 😆

    isabellelorelai

    13 Iulie 2008 at 13:08

  5. Nu,nu…nu mai fac acum compot,urmeaza sa GEM,caci am abonati, la gemul de mere de vara combinate cu corcoduse galbene,la Timisoara 🙂

    Elisa

    13 Iulie 2008 at 17:34

  6. Ce-ti spuneam…! Daca-ti spun ca am fost daruiti cu talent, spun banalitati.N-o sa-mi pierd niciodata optimispul si speranta ca acest popor nu va disparea niciodata pentru ca si arta e perena si asta stim sa facem cel mai bine.N-om fii noi prea harnici, dar artisti suntem sigur.

    zinca beiu

    13 Iulie 2008 at 21:44

  7. Elisa, mă omori… 😀 Timişoara, Timişoara, am înţeles, zii strada 😀
    .
    Zinca, de Alina şi Angela zici, da? Cred că nu ai găsit spaţiile pentru comentarii. De acum încolo scriu eu ceva la primul comentariu şi apoi şterg, până te obişnuieşti cu faţa asta nouă de blog.
    Harnici suntem, spor nu prea avem 😀

    isabellelorelai

    13 Iulie 2008 at 21:56


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

