Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

NICOLAE VOICULEŢ. Sau NIVO. Sau cum să baţi Bucureştiul două ore pentru o prăjitură

with 49 comments

Să mergem să mâncăm ceva, zice Nicolae. Frate, spun eu, nu mănânc decât îngheţată pe căldurile astea. A, da, bine, zice Nicolae, mergem să mâncăm îngheţată. Soro, ştiu eu o cofetărie unde are prăjituri foarte bune. Că el e cam zurliu, ştiu bine. Dar eu, mai înţeleaptă şi muuuult mai mare decât el, să nu-l întreb eu unde e cofetăria? Adică l-am întrebat, dar era prea târziu. Când am ajuns pe Şoseaua Nordului sau cam aşa ceva. Bine măi omule, la naiba, aveam cofetărie cu prăjituri bune lângă casă, 5 minute, atât…, zic eu. Aha, ai zis naiba, replică Nicolae. Şi mai spune: aici sunt cele mai bune prăjituri din lume. În sfârşit ajungem. Parchează ditai tancul pe jumătate din trotuar, chestie care mă enervează foarte foarte tare. Păi nu e parcare, zice el calm. Trecem strada pe unde nu trebuia, chestie care iar mă enervează foarte tare. Nu era trecere de pietoni decât zece metri mai încolo, e drept. În fine, ditai coada. După o oră pe drum, încă cin’şpe minute la coadă. Şi începe: aia e foarte bună, ailaltă e şi mai bună, uite aia este nu ştiu cum… Eu vreau o tartă cu fructe, zic. A, nu, trebuie să mănânci din fiecare. Frate, mai taci, nu pot (nu am intrat în dataliile cu analizele). Vreau o tartă şi atât. Pe la jumătatea cozii, o doamnă saltă ultimele tarte. Bun, am să mănânc o mascotă. Ajungem. Şi începe: o mascotă, dar tarte nu mai aduceţi, un ecler, dar tarte nu mai aduceţi, o – nu ştiu ce era aia – dar tarte nu mai aduceţi, nu, da, bine, foarte rău, şi un tiramisu pe farfuria cu mascota. Pe care tiramisu nu l-am mâncat. Am zărit un afiş pe geam. Săptămâna următoare se închide cofetăria, că vine concediul, Slavă Domnului! Bun, încă o oră pe drum. Dacă mai dispar o zi de pe bloage să ştiţi că am ajuns la cofetăria din Buşteni…

Ochii tăi. Frumos clip

Şi ce era mai important: la cofetăria asta aveau profierol. Dar l-am văzut prea târziu…

Nu mai ştiu exact de când îl cunosc pe Nicolae. Cred că nu are importanţă. Parcă îl ştiu de când pământul. Când l-am cunoscut avea buza plină de sânge. Ne vorbeam cu dumneavoastră. Ce s-a întâmplat, aveţi sânge…? A, m-a rănit naiul, nu-i nimic.  Cum să vă rănească naiul? Nu am mai repetat de mult. Trebuie să studiez zilnic, mi-a fost cam rău o săptămână şi nu am cântat. Acum el s-a răzbunat… De ştiut îl ştiu din tinereţe. A mea, că el era copil. Stătea în gazdă într-un bloc vecin cu al meu. Era la liceul de muzică.

Maestrul lui Nicolae este Gheorghe Zamfir

Am să vă mai spun una-alta despre Nicolae, când mi-or trece nervii cu prăjitura. De exemplu faza cu florile. E mort după flori. Da, ne-am certat groaznic pentru nişte flori. Bine, acum aş putea spune ce vreau eu, că el habar nu are să scrie pe blog. Dar dacă învaţă m-am nenorocit… Oricum, să vedem cum facem un concert de binefacere pentru oamenii mei bolnavi. Nicolae a spus că vrea să facă un concert pentru ei. Să strângem câţiva bănuţi pentru ei. Mai vedem. Mă gândeam că Nicolae a cântat în catedrale. De ce nu ar cânta şi la Patriarhie? Acolo vin mulţi oameni credincioşi. Şi care Patriarhie are şi tv, Trinitas (se uită mama la slujbe, zilnic – să le dea Dumnezeu sănătate).

Ave Maria. Şi l-am iertat. Dacă stau să mă gândesc bine, de trei ori a cântat Nicolae Ave Maria pentru mine. E mişto, te simţi bine… Mulţumesc, Nicolae.

 

Mai ţineţi minte „Romania, Simply surprising”?

Nicolae cântă.

49 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Isabelle,am urmarit cu foarte mare placere articolul despre Nicolae Voiculet.Imi place muzica pe care o face el,caci muzica nu exista decat in momentele in care este cantata.Cata sensibilitate degaja tot ce-am ascultat!Nu sunt in masura sa fac aprecieri decat ca simplu iubitor de muzica.Te felicit pentru ideea de a-l mediatiza pe blogul tau si doresc succes proiectului care va sa vie!.Te imbratisez. 🙂

    Elisa

    10 Iulie 2008 at 16:10

  2. Elisa, să îl auzi tu cântând d’alea de la voi, din zonă, plângi, nu alta. Nu am cum să pun mp3 cu doine, balade şi alte minunăţii din folclor. Nu vrea blogul. Dar văd eu cum fac…
    Te pup, Elisa 😀

    isabellelorelai

    10 Iulie 2008 at 16:18

  3. Pai lasa ca voi cauta eu pe youtube…,nu?
    Azi m-am uitat mai atent pe blogul tau si am vazut ce sursa de informatii si de frumos si de util esti.Si eu ascult R3 net,mai intram si pe chat,hehe…iarna,cand noptile sunt lungi.
    Te pup si multam pentru tot ce oferi tu.Sa fii sanatoasa,draga mea!

    Elisa

    10 Iulie 2008 at 21:03

  4. Elisa, nu sunt grozave alea de pe tub. Eu am înregistrări din concerte, le-a transformat fiu-meu în mp3, dar nu pot să le pun pe blog, nu le acceptă platforma wordpress.
    Mulţumesc, Elisa, te pup şi eu. 😀

    isabellelorelai

    10 Iulie 2008 at 23:07

  5. Isa,
    Fratele meu vitreg,Dunmnezeu sa-l ierte,mergea de la Sebes la Sibiu cu masina,impreuna cu cele doua fete pentru o prajitura sau un profiterol bun.Asa ca doua ore pentru o prajitura mi se pare o nimica toata.sa-ti fie de bine!Cu drag ,tata Borgo:)

    ionborgo

    10 Iulie 2008 at 23:13

  6. Tati, dumneata cu cine ţii? 😀 😀 😀
    Bag seama că ţii cu băieţii 😀
    Păi cu mine trebuia să ţii, nu cu el. Şi ei mergeau, nu stăteau, ca pe străzile din Bucureşti 😀
    Mulţumesc, Tati.
    Dumnezeu să îl odihnească în pace pe fratele dumitale.

    isabellelorelai

    10 Iulie 2008 at 23:18

  7. Isa,
    Eu tin cu tine!Si pace!Dar dupa cum te cunosc eu,tu esti „barbata” din fire.Stii sa lupti.Cu drag,tata Borgo.:)

    ionborgo

    10 Iulie 2008 at 23:35

  8. Tati, 😀 Mulţumesc
    Eu şi „Zoe fii bărbată” 😀

    isabellelorelai

    10 Iulie 2008 at 23:38

  9. Si eu am fost la un concert al domnului Voiculet. Canta fantastic! Felicitari! Este bine sa aflam despre adevaratii artisti ai Romaniei, ne-am saturat de manelisti! Bine faceti doamna ca ne spuneti despre domnul Voiculet, cred ca este un om foarte dragut.

    Bodan

    11 Iulie 2008 at 10:59

  10. Eu sunt din Sibiu si am fost la concert. Senzational! Nici nu stiam pana atunci de dansul. Nu este normal ca adevaratii artisti sa nu fie promovati

    claudiu

    11 Iulie 2008 at 11:15

  11. Din păcate nu prea este promovat, este adevărat. Dar cine ştie… Viaţa oferă surprize mari.

    isabellelorelai

    11 Iulie 2008 at 11:23

  12. Doamna, va rog sa nu va suparati, dar cred ca si promovarea asta tine de managerul artistului. Eu am vazut la dumneavoastra pe blog despre domnul Voiculet si apoi am cautat pe net, pentru ca, ma scuzati din nou, nu auzisem de dansul. Am vazut ca a cantat in toata lumea muzica noastra, muzica romaneasca. Am vazut ca a fost invitat la jocurile olimpice la Beijing. Am gasit si biografia domniei sale. Va rog sa ma lasati sa o pun aici la dumneavoastra, sa citeasca oamenii
    SCURTA BIOGRAFIE
    Nicolae Voiculet, interpret, compozitor si dirijor, slujitor al sunetului, s-a nascut acum 40 de ani la Sinaia.
    Inca din copilarie, tatal sau care era preot, l-a indrumat spre trairea si spre simtirea in arta,
    i-a fost mentor, l-a modelat si l-a descoperit, pregatindu-l pentru a face performanta si pentru a se intrece pe sine insusi.
    De la varsta de cinci ani, Nicolae Voiculet si-a intrerupt copilaria pentru a-si dedica viata evolutiei sale in arta. A inceput studiind arta vocala si arta dirijorala, obtinand doar premiul intai la toate festivalurile de interpretare si de creatie la care a participat. S-a dovedit a fi de mic o fire ambitioasa si carismatica, iar tenacitatea si constanta in studiu l-au ajutat sa se afle printre elitele artistice.

    Artistul a inceput sa studieze naiul de la varsta de treisprezece ani, iar din acel moment a fost constient ca sufletul sau exista prin vibratia acestui intrument complex si sensibil. Naiul a prins radacini in fiinta sa si l-a daruit lumii ca artist complet prin sunet.
    Vreme de patru ani a studiat impreuna cu maestrul sau, Gheorge Zamfir. Ei si-au unit fortele in idealul creatiei, formand un front comun in sustinerea folclorului romanesc.

    Nicolae Voiculet este renumit in intreaga lume pentru virtuozitatea sa, exprimata prin maniera interpretarii, dar si prin tehnica impecabila, tehnica pe care a deprins-o datorita multor ani de studiu intens.
    A fost elev merituos al Liceului de Arte George Enescu si al Academiei Nationale de Muzica. Are pana in prezent peste treizeci de ani de cariera, fiind un fiu iubit al scenei, impartasind publicului sau in acest spatiu inaltarea prin credinta si iubire, dragoste de semeni nascuta din bucuria de a darui.

    Nicolae Voiculet, a colaborat cu artisti emeriti, alaturi de care a concertat in intreaga lume, fiind un ambasador al identitatii poporului roman. A fost invitat sa concerteze in mari centre ale
    culturii mondiale alaturi de orchestra sa „Project Romania”, Viena, Paris, Praga, Stockholm, Bruxelles, New York, Washington, Tokyo sau Kuwait City fiind doar cateva din locatiile in care el a fost ovationat pentru puritatea si profunzimea muzicii sale. A fost fondator al multor proiecte ce au avut ca scop promovarea imaginii Romaniei in lume. Datorita calitatii umane inalte pe care o are, s-a implicat intens in campanii umanitare, in concerte caritabile, fiind aliat al celor in suferinta, daruindu-le speranta si credinta prin puterea sunetului sau.
    Nicolae Voiculet, un om constient de menirea sa in lume, un artist evoluat in spirit, in arta si-n dragoste de semeni, continua sa-si elogieze pamantul natal prin cant in intreaga lume, ARTA ii este rugaciunea, iar Romania ii este SUNETUL.
    Doamna,
    Vedeti, acest om a fost crescut in respectul pentru tara si traditie, pentru credinta. De ce managerul lui nu a facut tot posibilul ca domnul Voiculet sa ajunga la Bruxelles cand cu integrarea. De ce a ajuns muzica tiganeasca, cu domnul Damian? Nu am nimic cu dansul, domnul Damian este foarte mediatizat, dar nu canta la nai, nu va suparati, si nici muzica romaneasca populara, folclor adica, nu am auzit sa cante.

    Sergiu Dumitru

    11 Iulie 2008 at 11:36

  13. Domnule Sergiu,
    Promit că îl întreb şi vă răspund. Acum Nicolae se pregăteşte să plece la câteva concerte din ţară, cred pe litoral. În ceea ce priveşte Beijingul, va ajunge acolo doar dacă el îşi asigură toate cheltuilile, cu drum etc. Şi mie mi se pare cidat să mergi să cânţi la concerte prin România, să baţi drumurile zi şi noapte ca să faci rost de bani cu care să mergi apoi la Beijing ca să promovezi România. El o face. Eu nu m-aş încumeta, sincer…
    Mulţumesc pentru biografie.

    isabellelorelai

    11 Iulie 2008 at 11:43

  14. Eu il stiu pe domnul Voiculet de la Londra de acum 4 ani. M-am simtit MANDRA CA SUNT ROMANCA. Stiti ca este greu printre straini… Dar la acel concert in aer liber m-am simtit si eu cetateal al lumii. Acolo erau oameni de toate culorile si toate natiile, se vorbeau mai mult de 10 limbi. Dar de dansat s-a dajsat, mai bine zis jucat, DOAR ROMANESTE. A fost minunat. Ma bucur ca am gasit acest blog ca sa pot spune domnului Voiculet cat de bine m-am simtit atunci. Si sa continue, orice ar fi.
    Imi aduc aminte ca erau obositi si nemancati, nu mai puteau canta iar oamenii aceia straini cereau sa cante in continuare.

    Maria

    11 Iulie 2008 at 11:59

  15. Doamna Isabellelorelai, am vazut ca domnul Nicolae a cantat in catedrala la Praga. Da la noi in catedrala de la patriarhie de ce nu canta doamna, ca bine ziceti? Pai biserica cu asta trebuie sa se ocupe cu acte de caritate nu cu scandaluri, sa stranga doamna bani pentru oamenii bolnavi si saraci ca am ramas ingrozit de cati copii bolnavi sunt aici la dvs ca daca partidele nu fac nimica sa faca biserica si artistii doamna ca nu se mai poate

    ion

    11 Iulie 2008 at 12:05

  16. toate prajiturile din lume pentru domnul voiculet ca frumos mai canta
    eu sunt din arad si tare mult as vrea sa ne cante niste doine

    Anca

    11 Iulie 2008 at 12:08

  17. eu am plecat de multi ani din romania in germania dar tot imi tresalta inima cand aud folclor romanesc
    ar trebui facut mult mai mult cu acesti oameni de valoare
    sa faca domnii nicolae voiculet si gheorghe zamfir un concert si sa arate lumii ca statul nu se ingrijeste de ei si ca la unele televiziuni se dau numai manelisti in timp ce valorile noastre stau pe tusa
    numai bine tuturor

    Ingrid

    11 Iulie 2008 at 12:18

  18. stiu clipul de la MTV m-am si mirat
    fain clip
    unde gasesc cd cu muzica lui voiculet?

    Serban

    11 Iulie 2008 at 12:22

  19. ce flori ii plac domnului nicolae? un om daca iubeste florile nu poate fi decat un om bun
    ce frumos e clipul cu romania dar vad ca e facut de o firma
    pai statul roman a bagat milioane de euro in clipul cu dracula aiurea in tramvai si clipul asta de un minut te rascoleste pe dinauntru
    hai romania
    domnu voiculet sa nu va lasati

    vali

    11 Iulie 2008 at 12:30

  20. Eu am discul asta De dragoste dar este vechi. Alte discuri nu mai scoate domnul Voiculet? Eu l/am cumparat pentru melodia cu Maria ca asa o cheama pe sotia mea. Mereu ascultam
    Felicitari domnul Voiculet si mai scoateti discuri

    Constantin Ion

    11 Iulie 2008 at 12:35

  21. Mama lui Nicolae se numeşte Maria, el a compus piesa special pentru mama sa.
    Vă mulţumesc frumos pentru aprecieri şi promit că am să-i arăt lui Nicolae blogul şi îl învăţ cum să vă răspundă.
    PS: florile lui preferate sunt crinii imperiali – de la al căror parfum pe mine mă doare capul 😀

    isabellelorelai

    11 Iulie 2008 at 12:42

  22. Candva am cochetat si eu cu naiul… Greu. Trebuie sa fii nascut pentru asa ceva. Nu e treaba usoara… Cum bine spuneati doamna trebuie sa studiezi ore in sir pe zi si ani buni si lungi dar daca nu ai talent si daca nu simti tot degeaba. Asa din gura cantam toti dar la un instrument e mai greu. Dar ce nu inteleg eu este de ce domnul Voiculet nu are o pagina un sait cum se zice sau un blog? Ca eu am crezut ca asta e blogul lui dupa aia am vazut ca e al unui prieten. Doamna cred ca este frumos sa ai prieteni artisti ca mai uiti de necazurile zilnice.
    Succes domnului Voiculet si sa/si faca sait sau blog sa comunice cu oamenii ca acuma internetul asta ne aduce pe toti aproape
    http://www.avramseby.com/diverse/nicolae-voiculet.html

    Dan Simion

    11 Iulie 2008 at 13:08

  23. vad ca jurnalul national l-a numit de doua ori omul zilei pe domnul voiculet. de ce nu face jurnalul national un concert cu el la muzeul satului? si strangeti si bani pentru copii cu ocazia asta cu antena 1.

    vlad

    11 Iulie 2008 at 13:16

  24. si este si decorat, am uitat sa spun

    vlad

    11 Iulie 2008 at 13:17

  25. Eu il stiu pe Voiculet din America, am fost in vizita la prietenii mei din Chicago si am mers la concert la catedrala. A fost foarte frumos. Acolo nu erau doar romani… Si americanii il apreciaza foarte mult. Si tot acolo am aflat ca Damian DOAR a fost nominalizat la un premiu colectiv Grammy / Grammy Awards / nicidecum sa fi castigat vreunul cum se spune pe aici. Pacar ca Voiculet nu este mediatizat. Sa/si faca blog sa discutam si noi cu el sa ii mai dam idei.

    Sinziana

    11 Iulie 2008 at 13:35

  26. si nu mai ziceti despre dvs ca sunteti complicata… ca toti suntem asa… toti uram minciuna si falsitatea si ne dezbaram de cei care practica astfel de… tactici

    Sinziana

    11 Iulie 2008 at 13:41

  27. vreau sa stii ca ideea ta, isabela, cu proiect romania si romania in sunete-romania in muzica lumii a prins foarte bine si l-au ajutat pe nicolae…
    ce mica este lumea cu internetul asta
    http://www.ziare.com/index.php?module=news&news_id=46679

    anonim

    11 Iulie 2008 at 13:53

  28. Este si Laurentiu Cazan in poza. Dumneavoastra le-ati facut? Cred ca a fost un concert pe cinste. Imi pare bine ca am aflat de domnul Voiculet. Mult succes

    SANDA

    11 Iulie 2008 at 14:28

  29. Isa,
    Cand m-am referit la „Zoe fi barbata” m-am gandit la curaj nu la sensul literar 🙂 tata Borgo.

    ionborgo

    11 Iulie 2008 at 15:36

  30. http://www.webshots.com/search?query=hibicus

    http://images.google.ro/images?q=HIBISCUS&hl=ro&client=firefox-a&channel=s&rls=org.mozilla:en-US:official&pwst=1&um=1&ie=UTF-8&sa=X&oi=images&ct=title

    Draga mea,vezi deosebirea?ca mie mi se pare ca-i aceeasi planta,cu variatiuni si totusi ii zice diferit:HIBICUS si HIBISCUS 🙂

    Elisa

    11 Iulie 2008 at 15:45

  31. Tati 😀 ştiu, am glumit, „bag” nişte curaj 😀

    isabellelorelai

    11 Iulie 2008 at 16:10

  32. Elisa, zice tanti wiki că sunt peste 200 de specii
    http://en.wikipedia.org/wiki/Hibiscus
    Unele seamănă cu trandafirul japonez 😀 Habar nu am 😀
    Uite despre ceai, ce am găsit:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Hibiscus_tea
    .
    Nu găsesc folclor. Uite Cerul
    http://www.trilulilu.ro/avramseby/ecea3137318007

    isabellelorelai

    11 Iulie 2008 at 16:11

  33. Pentru Corina. Dacă treci pe aici…
    http://www.trilulilu.ro/avramseby/9996fa768aacec

    isabellelorelai

    11 Iulie 2008 at 16:30

  34. Da, Nicolea Voiculet este un artist roman. Ii urez sa mearga pe acest drum batatorit si de alti artisti, sa ne reaminteasca de aripa de flutur care ne mangaie aici, in zona inimii. Romania nu duce lipsa de artisti, e samanta buna aici. Apar si se desavarsesc atunci cand vrea Bunul Dumnezeu.
    Trinitas TV este un post f.bun, de informare in special.Si eu mai ascult slujba de vecernie, in direct de la Biserica Radu-Voda. este o binecuvantare pentru oamenii nevoiti sa-si traiasca zilele intre patru pereti.
    Ideea cu spectacolul de binefacere este extraordinara.Ar fi minunat sa se realizeze.

    zinca beiu

    11 Iulie 2008 at 22:21

  35. O prietenie frumoasa si un articol pe care l-am citit cu mare placere.Parca as fi fost si eu alaturi de voi pe drumul spre cofetarie .Cand am auzit de profiterol,mi-am amintit ca imi placea pe vremuri.Isabellelorelai,nu il cunosc prea bine pe acest artist talentat si am sa pun la mine pe blog video cu Ave Maria.E un tanar dragut,talentat si sensibil si sper ca vei reusi sa organizezi concertul de binefacere.Cine stie,poate ca vor veni mai multi artisti.
    Multa sanatate tuturor si zile senine!

    Gabi

    11 Iulie 2008 at 23:35

  36. Zinca, eu nu am cum să o duc pe mama la biserică, îmi este mult prea greu. Sper să reuşim ceva. El vrea să cânte, trebuie să mai vrea şi alţii. Ar fi bine…
    .
    Gabi, unde este pisoiul?
    Mulţumesc.
    Şi eu sper, să vedem. Şi ţie multă sănătate.

    isabellelorelai

    12 Iulie 2008 at 01:09

  37. Mulţumesc tuturor. Poate că Nicolae îşi face blog.
    Sănătate multă tuturor!
    .
    PS pentru „Anonim” 😀 : Ţi-am trimis e-mail cu numărul meu de telefon.

    isabellelorelai

    12 Iulie 2008 at 12:15

  38. l-am vazut la tv de curind
    chiar des – interviu la trinitas, la tvr cu olimpicii si undeva la mare, la un festival.
    sper sa apara cit mai des, mi-a placut

    Valentina

    1 Septembrie 2008 at 17:29

  39. Frate! te-am vazut cu Zamfir, azi la spital! Faceti frate un concert voi doi, ce mama dracului ii lasati pe toti tiganii sa se dea in stamba!!!
    Voiculet, cinta nene cu Zamfir! cintati amindoi si rupeti bucurestiul! ce tot cinta damian ala? ala cinta la nai? unde cinta la nai? cinta la toba sau ce o fi aia, ca la nai nu mai are suflu in el!!!
    mama ce chestie apare damian cu tiganii si cade lumea pe spate!
    Voiculet cinta frate cu Zamfir, faceti concert ca moare lumea nu alta!

    Dan

    1 Septembrie 2008 at 19:43

  40. DIN PACATE ACUM DOMNUL VOICULET A LUAT=O RAZNA. UMBLA CU DNA COLUMBEANU CREZAND POATE CA ASTA II VA ADUCE FAIMA. FAIMA I-A ADUS. DAR PROASTA. PACAT. MARE PACAT. NOI APRECIEM PROSUSUL UNUI ARTIST. ADICA MUZICA IN CAZUL DOMNULUI VOICULET, NU CU CINE UMBLA PRIN BARURI, CLUBURI SI RESTAUTRANTE. O FI SI DANSUL LA FEL DE PARVENIT, OARE. MA INTREB. SE PARE CA DA.
    DACA ASA AR FI FACUT SI DOMNUL TUDOR GHEORGHE..,
    DOMNUL VOICULET NU ITI MERITA PRIETENIA

    CARMEN

    29 Martie 2009 at 14:45

  41. ERA SA UIT. LA CATI COPII BOLNAVI AI TU AICI, DACA ITI ERA PRIETEN SI TE APRECIA FACEA SI EL UN CONCERT DE BINEFACERE PENTRU UN COPIL SAU MAI MULTI, DECAT SA UMBLE CU DNA CU SANII GOI. PACAT MARE PACAT. AM AJUNS SA II APRECIEZ PE CANTARETII AIA CARE CANTA RAP SAU CUM II ZICE. O SA VADA EL CAND S-O SUPARA IRI SI II DA CU FLIT.

    CARMEN

    29 Martie 2009 at 16:33

  42. Carmen, aşa sunt artiştii. Eu nu îi judec, ei sunt un pic mai speciali. Unii spun că sunt mai „ciudaţi”, oameni de neînţeles. Îţi dai seama că nu am de gând să îl caracterizez după persoanele cu care este prieten, cu care se afişează în public. Ei au o lume a lor, care pe mine, sincer, mă lasă rece.
    Cu domnul Tudor Gheorghe este altceva. Are o altă vârstă, este actor în primul rând.
    De concert ce să-ţi zic. Aici da, am avut o problemă. L-am rugat să vorbească cu doamna Monica Columbeanu şi cu domnul Irinel Columbeanu pentru a susţine un concert umanitar în sprijinul copiilor bolnavi de cancer şi leucemie de la Asociaţia PAVEL, dumnealor având o fundaţie şi multe cunoştinţe. Din păcate nu am primit niciun răspuns. Dar nu-i nimic, voi găsi pe cineva să ajute.

    isabellelorelai

    29 Martie 2009 at 18:56

  43. VREAU SA ITI SPUN SI EU LA MULTI ANI PENTRU AZI
    AM VAZUT MAI SUS DE LA PRIETENII TAI CA ESTE ZIUA TA
    NU AM VRUT SA SCRIU ACOLO DAR AM OBSERVAT CA EL NU TI/A SPUS LA MULTI ANI PACAT… IMI PARE RAU

    CARMEN

    30 Martie 2009 at 12:01

    • Carmen, mulţumesc! Poţi să scrii şi acolo.
      El m-a sunat, că nu ştie să scrie pe blog 😀

      isabellelorelai

      30 Martie 2009 at 12:07

  44. PAI PINA LA URMA CE FACE? TE AJUTA SAU NU?
    UITE CE ZICE AICI
    http://www.revistafelicia.ro/da_divertisment_si_vedete-cand_cum_si_unde_facem_gesturi_umanitare__1005571.htm
    Nicolae Voiculeţ, naistul celebru în lume, care duce departe numele României, crede în bunătatea colectivă. “Am văzut campanii afară bine puse la punct. Prin contrast, multe evenimente făcute în ţară au fost după ureche. Important este totusi să-si atingă scopul. Dacă un om bolnav a fost sprijinit într-o operaţie care l-a însănătosit, atunci niciun efort nu a fost în zadar. Cred că asta e cheia reusitei: să adăugăm si noi ceva, să fim numerosi întru generozotate.”
    VREU SA VAD CONCRET!!!

    CARMEN

    10 Aprilie 2009 at 13:19

  45. Ia, priviti, inca o realizare deosebita a artistilor nostri. Bravo, minunata colaborare
    http://happyhour.protv.ro/video-catalin-josan-si-nicolae-voiculet-ave-maria/31957

    vali80

    19 Decembrie 2009 at 04:52

  46. Trebuie neaparat sa ai pagina WEB? vOIAM SA ZIC SI EU CEVA, DAR SCRIU DEGEABA, CA NU APARE, NEAVAND PAGINA WEB…

    Rostropcea

    30 Aprilie 2011 at 00:09

  47. Nicolae Voiculet a facut liceul de muzica George Enescu la seral, pentru ca a cazut la teorie la treapta II-a. Nu il mai saltati atat in slavi. Aflati adevarul. Conservatorul nu l-a terminat, pentru ca nu si-a dat examenele la teorie. NU ESTE ABSOLVENT DE CONSERATOR! Interesati-va!!! In USA, unde prin pilele domnilor cu epoleti de dinainte de revolutie a ajuns, a practicat ca gigolo. Facea bucurii doamnelor in varsta. Interesati-va de adevar! Zamfir ii dadea lectii atunci cand se grabea sa plece, cand isi cauta hainele in sifonier. Este un jalnic imitator al Maestrului, Zamfir rade de el si cu fundul. E de o incultura crassa. Un submediocru si un penibil care se afla in treaba datorita masoneriei, in care l-a introdus tatal sau, fost preot raspopit din Busteni. Va spune ceva asta ? Preot raspopit si practicant al spiritismului? Va intreceti in laude si elogii la adresa unui indracit dar habar n-aveti cui ii dedicati ditirambi… Asa ca doamna draga, desi nu vei pastra acest mesaj, te acuz ca ai interese sa-l promovezi pe acest nesimtit. Daca si ASTA ARE FATZA SA REPREZINTE ROMANIA, e trist. Macar puneti-l sa termine Conservatorul, dar el n-o poate face nici pe bani, atat e de incapabil.

    Rostropcea

    30 Aprilie 2011 at 00:20


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

