Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Oameni

with 10 comments

Eu cred că un om este ceea ce îşi aduce aminte despre sine însuşi.

Bunăoară, eu mă consider pe mine ceea ce îmi aduc aminte că sunt.

De asta uneori oamenii sunt în aparenţă schimbători sau au umori diferite.

De fiecare dată îţi aduci aminte alte lucruri despre tine însuţi.

Gând – Nichita Stănescu.

Written by IsabelleLorelai

8 Iulie 2008 la 00:47

10 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Iubita,sa nu plangi din cauza mea…
    Daca scriu este ca sa nu o iau razna(desi nu am pretentia ca sunt chiar ok).
    Multumesc mult ca mai vii in vizita la mine,e placut sa stii ca cineva isi face timp sa iti citeasca gandurile.Mie sincer mi se face rusine de lamentarile mele,mai ales cand stiu ca alte suflete sufera mult mai mult si ca in final asta e viata….are bune si rele.
    Bine,te pup.
    Hai sa iti dau si o poza draguta,vrei?
    http://www.pbase.com/woodmist/image/63830065

    Mary Grey

    8 Iulie 2008 at 03:08

  2. Copilaş, poţi să şi mori de râs, dar gândurile tale îmi fac bine. Şi faptul că plâng îmi face bine. Şi faptul că poţi să-ţi scrii gândurile îmi face bine. Să scrii, te rog. Floarea soarelui. Mulţumesc.

    isabellelorelai

    8 Iulie 2008 at 12:11

  3. Pai da, din respect pentru ” copilul care-am fost ” trebuie sa-mi regasesc zambetul si daca pentru asta trebuie sa curg rauri de lacrimi, nimic nu va fii prea putin …
    Nichita….genial… 🙂
    Felicitari sestro, articolele tale sunt oaza si boare 🙂
    O zi minunata iti doresc 🙂
    Sibilla

    sfinx667

    8 Iulie 2008 at 17:31

  4. Păi da, Sestro, jură tu cu mâna pe inimă că nu te joci cu Zoran şi nu te oftici când pierzi. Că eu mă oftic 😀
    Sestro, trebuie să le îndurăm pe toate, trebuie. Toţi am pierdut mai mulţi sau mai puţini oameni dragi.
    Suntem râuri de lacrimi şi avem mare noroc că putem plânge.
    Toţi avem câte un cimitir în suflet. Aşa mi-a zis Cristal.

    isabellelorelai

    8 Iulie 2008 at 20:53

  5. Isa,
    Stii ce-mi sugereaza oul cu picatura(lacrima)?Esenta vietii inlacrimate !Cand la Niko pe blog am spus”speranta din ochii celor in suferinta” nu am gresit.Am privit si privesc chipurile acestor copii si nu ma pot minuna destul ce frumosi sunt.Oare care le este viata si care le va fi destinul.In suferinta nu incap vorbe ci fapte.Si cei pusi si platiti ca sa le auda si sa faca sunt surzi.Eu asta am priceput din postare .Cu drag si respect,tata Borgo.

    ionborgo

    8 Iulie 2008 at 21:14

  6. Tati, şi mie oul cu lacrima mi-a sugerat acelaşi lucru, mi-a plăcut mult ca idee. Viaţa în esenţa ei.
    Expresia copiilor m-a impresionat, prin expresie ne reprezintă şi pe noi copii şi pe cei ce vor urma. Iar ei vor deveni ceea ce suntem noi.
    Noi suntem de vină pentru nesimţirea celor care ar trebui să aibă grijă de viaţă. Noi şi numai noi, că îi lăsăm, pe banii noştri, să-şi bată joc de ţară.
    P.S.: Şi mai ziceai că nu te pricepi la artă… 😀 O seară bună, Tati.

    isabellelorelai

    8 Iulie 2008 at 21:28

  7. Isa,
    Multumesc.La arta ma cam pricep,dar ma inghesuie modestia 🙂 .Noapte buma,tata Borgo.

    ionborgo

    8 Iulie 2008 at 22:21

  8. Tati, 😀 😀 😀 Noapte bună, Tati 😀

    isabellelorelai

    8 Iulie 2008 at 22:22

  9. Un copil.

    g1b2i3

    9 Iulie 2008 at 04:52

  10. Mulţumesc, Gabi 😀

    isabellelorelai

    9 Iulie 2008 at 09:33


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

