Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Sunt oameni care iubesc pentru eternitate. Taking Over: Daria

with 19 comments

Mi-am „aruncat” un ochi pe Top Blogs WordPress (aşa le-am descoperit pe Mara şi pe Oana Anesia) şi mi-a atras atenţia un articol: Haideţi să ne unim forţele pentru un scop umanitar. Nu mă aşteptam să fie scris de un tânăr domn. Se numeşte ANDREI. M-am întors să iau link-ul pentru taking over şi am găsit un post nou: În memoria ta, frăţioare. Mi-a sfâşiat sufletul. Andrei îşi iubeşte la fel de mult fratele, deşi a murit acum 13 ani, la vârsta de 13 ani. Dumnezeu să îl odihnească în pace. Andrei iubeşte pentru eternitate şi suferă cumplit. Cu toată durerea, sufletul lui a mai găsit cuvinte şi pentru Daria.

DARIA

Are 11 luni. Pe 15 iulie împlineşte un anişor. Are o boală extrem de rară, în formă severă. Hipercolesterolemie (trebuie să scriu bolile astea literă cu literă). Daria are şanse să trăiască şi să se facă bine. Poate fi operată în străinătate. Are nevoie de 85.000 de Euro.

Conturi deschise la BRD Iaşi (cod SWIFT: BRDEROBU):

RO96 BRDE 240SV0 159 757 2400 pentru RON

RO88 BRDE 240SV0 159 773 2400 pentru EUR

RO46 BRDE 240SV2 456 720 2400 pentru USD

Titular cont: SÎRBU CONSTANTIN FLORIN

… Iată de ce dorim să vă povestim ceea ce ni se întâmplă. Pentru că sperăm în înţelegere şi ajutor. Vrem să ne facem cunoscut cazul fiindcă doar aşa toţi cei care ar putea să ne sprijine o pot face. Orice ajutor (material, rugăciune pentru sănătatea Dariei, informaţii, recomandări pe care ni le puteţi face la firme care pot să ne sponsorizeze fiind scutite astfel de la plata impozitului pe profit cu până la 20%) pe care ni-l puteţi oferi îi va creşte Dariei şansa de a trăi. Vă mulţumim pentru că ne ajutaţi, fie şi numai citind aceste rânduri! Părinţii Dariei

Andreea Sminchy ştie mai multe despre Daria şi boala ei – Scrisoarea părinţilor o puteţi citi AICIŞi, ca orice păpuşă, Daria are BLOG. Trist. AICI găsiţi toate documentele medicale.

Taking over.

 

19 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Florin se numeste>?

    Andrei Lazar

    7 Iulie 2008 at 14:33

  2. ANDREI, IARTĂ-MĂ, ANDREI! Ca să vezi că durerea ta m-a dus cu gândul la durerea mea. Iartă-mă.
    Am spus exact ce nu vroiam să spun.

    isabellelorelai

    7 Iulie 2008 at 14:42

  3. Buno as coase in continuu ,chiar daca sunt mioapa,daca asta l-ar ajuta pe Bodo ,…si as fi si mai fericita daca as putea sa ajuta si alte suflete incercate
    http://bogdan-andrei.blogspot.com/search/label/Alte%20suflete%20incercare
    Tu stii Buno cum e sa vrei sa faci mult ,dar …
    Doamne ajuta!

  4. Gabi, ştiu că ţi-e greu. Ştiu că ştiu, nu ştiu pentru că doar cred. Ştiu cum este să îţi fie greu şi punct. O să vină timpul când vei putea ajuta şi altfel decât o faci acum. Nu se ştie…

    isabellelorelai

    7 Iulie 2008 at 15:16

  5. Draga Isa,
    m-ai inteles gresit.ma doare durerea tuturor celor in nevoi ,fie ele de sanatate,fie ele de saracie,indiferent de statutul social al lor.Daca doresti sinceritate,trasatura ce ma caracterizeaza,te rog sa intelegi ca si eu am perioade dificile,Stii ca sunt cardiac post infarct cu sechele, si inceputul acesta de vara cu canicula asta inervanta nu-mi prieste,Celorlati prieteni ai nostri le-am ascuns acest fapt.Am tensiunea variabila cu valori extreme si uneori ,din apatie,nici la calculator nu ma indemn.Am mai comentat pe ici colo la cunoscuti,pe la corina cate un articol ,in rest cam nimic.
    Isa,Eu inteleg ce faci tu,Uneori peste limitele posibilului.Stiu ca esti o raza de speranta si bine faci,dar uneori tragismul nu ma lasa sa scriu banalitati.Sunt unele cazuri care sunt deasupra comentariilor.Sunt cazuri care trebuie rezolvate si atunci cand stii ca nu poti face mare lucru,o banalitate spuse,mie,mi se pare un sacrilegiu.Sper sa ma intelegi.Eu nu sunt cameleon si nu-mi schimb sau parasesc prietenii.Uneori le dau ragaz sa ma cunoasca mai bine.Din postare ,unde amintesti de mine,tocmai asta i-am spus Sibillei,ca te admir si te inteleg.In rest toate bune.Iti doresc mult bine si am sa-ti mai spun din gandurile mele.Cu drag,tata Borgo.

    ionborgo

    7 Iulie 2008 at 23:38

  6. Tati, trebuia să îmi spui, atâta tot. În momentul în care ai spus că „nu mai ştiu cum să comunic cu ea” m-am simţit ca o ciudată. Nu m-am schimbat.
    Îmi pare rău că nu te simţi bine, nu ştiu dacă te consolează sau încurajează cu ceva, dar mulţi păţim aşa, fără să avem diagnosticul dumitale. Încearcă să te protejezi cât mai bine.
    Tati, ai să vezi că până la urmă tot am să rezolv ceva, nu mă las. Ai să vezi… Tot ce vreau este să nu mai văd români plângând. Suntem un popor din ce în ce mai trist.
    Tati, ai grijă de dumneta, sănătatea este mai presus de orice. Fără ea, nimic nu mai contează.

    isabellelorelai

    8 Iulie 2008 at 00:31

  7. Draga Isa,
    Ma bucur ca ma intelegi si promit ca de cate ori intru pe calculator am sa-ti spun cate ceva despre viata in general si despre prietenie in special,asa cum o percep eu.Si eu am luat copite de la „prietenii” pe care i-am ajutat fizic,moral,material si cum m-am priceput si nu m-am descurajat,Mi-am lins ranile si am mars inainte.Nu am privit inapoi pentru a nu-mi reaminti dezamagirile.Viata mi-a fost destul de frumoasa,asezonata cu dezamagiri.Poate asa este normal.Acum cu alegerile locale,un prieten deo viata,inca de la gradinita ,s-a suparat pe mine ca nu l-am sustinut destul pentru a ajunge a 4-a oara primar.N-am avut nici cel mai mic amestec,nu m-am ocupat de nimic cu tenta politica,dar el tinand cont ca in anii anteriori l-am ajutat ,acum spera sa-l ajut impotriva tendintei generale.N-am putut din motive de sanatate ,dar el nu a inteles.N-am ce sa-i fac,atat pricepe,asa se comporta.Eu inapoi,cum ti-am mai zis ,nu privesc,iti mai aduci aminte de filmul(foarte vechi)”Priveste inapoi cu manie”.Eu nu pot si de aceea nu privesc inapoi.Azi ,la noi este mai racoare,a plouat azi noapte si ma simt foarte bine.In rest iti doresc zile luminoase si pe cat posibil bune.Cu mult drag,tata Borgo.

    ionborgo

    8 Iulie 2008 at 09:54

  8. Tati, întotdeauna te-am înţeles, excepţie făcând ceea ce ai spus altcuiva în loc să-mi spui mie. Acum am înţeses şi asta, dar nu îmi pare rău că s-a întâmplat, sincer. Ba chiar mă bucur. Şi ca să fiu şi mai sinceră, credeam că ai să te superi şi ai să-mi zici ceva de „dulce”.
    😀
    Tati, binele se uită uşor şi repede. De multe ori nu există nici cuvântul mulţumesc. În schimb răul? Vai de capul meu… Nu vreau să-mi amintesc, eu zic că roata se întoarce şi asta e. Nimeni nu mă obligă să mai am de-a face cu o astfel de persoană.
    Ştii, Tati, stai mult timp cu un om de vorbă, crezi că sunteţi prieteni. El îţi spune păsurile lui, tu îl asculţi, ore în şir, zile în şir, lini în şir, că poţi sau nu poţi, ai timp sau nu ai timp. Când vrei şi tu să spui ceva ce te doare el nu te aude. După ce, în sfârşit te aude, te jigneşte. Asta este prietenie? Nu. Asta este aiureală.
    Tati, la noi nu plouă şi tare aş vrea, pentru că nici mama nu se simte bine. Nici eu nu prea am chef de salturi 😀 , mai mult mă târâi. Ai grijă de dumneata, Tati.

    isabellelorelai

    8 Iulie 2008 at 12:41

  9. Am gasit in Crestin Ortodox :

    Doamne, eu Te rog frumos,
    Ca esti Iubitor si Bun,
    Sa fiu, Doamne, sanatos
    Si sa merg pe al Tau drum!

    Ma fereste, Bun Parinte,
    Si de rele, si de boala,
    Ajuta-mi sa fiu cuminte
    Si acasa, si la scoala!

    Sa ma straduiesc mereu,
    Sa ma port cum se cuvine
    Si s-aduc in jurul meu
    Bucurie, nu suspine!

    Doamne, Doamne, Bun Parinte,
    Eu acum Iti multumesc
    Si Te rog mereu fierbinte
    Sa ma ierti cand mai gresesc!

    Si atat Te mai rog eu:
    Pe parinti, surori si frati
    Sa-i ajuti, Doamne, mereu
    Si sa fim apropiati!
    Amin!
    O voi rosti pentru toti copilasii, la fel sa facem toti, o mica rugaciune din suflet pentru acesti copii !
    Doamne fii cu ei !!!
    Sibilla

    sfinx667

    8 Iulie 2008 at 17:45

  10. Bogdaproste, Sestro.

    isabellelorelai

    8 Iulie 2008 at 20:54

  11. daca vreti sa faceti mai mult, haideti sa ma ajutati maine sa impartim niste fluturasi despre Daria prin parcuri, acolo unde sunt parinti cu copii, pentru ca va dati seama ca ei pot fi sensibilizati cel mai usor ca sa ajute un alt copil! astept raspunsuri pe blogul meu http://andrei1l.wordpress.com/ sau la id mess (andrei1l) l de la Lazar
    multumesc anticipat. mi-as dori sa fac o colaborare cu mai multi tineri pt a ajuta alti tineri si copii. un fel de Fundatie a noastra

    Andrei Lazar

    8 Iulie 2008 at 21:43

  12. Andrei, am să pun anunţul pe blog. Tu eşti din Iaşi, nu? Eu sunt din Bucureşti, ceilalţi sunt din Banat. Dar vezi că un student din Iaşi are blog, a pus cazul Dariei. Stai să îl caut.
    Uite (am pus şi pe blogul tău link-ul)
    http://cristianchiribau.wordpress.com/2008/07/07/ajutati-o-pe-daria
    Şi uite:
    http://sminchy.wordpress.com/2008/07/06/taking-over-povestea-dariei

    isabellelorelai

    8 Iulie 2008 at 21:52

  13. ok, ms mult
    s-a dat si la teleM ieri si azi in presa http://www.ziaruldeiasi.ro/cms/site/z_is/news/salvati_o_pe_daria_159413.html

    sper sa reusesc sa fac ceva. ms mult. sufletul meu va fi mereu pregatit sa ii ajute pe altii. pt ca si pe mine Dumnezeu m-a ajutat si cineva de sus ar fi meritat sa respire.

    Andrei Lazar

    8 Iulie 2008 at 22:14

  14. Ştiu, am văzut la tine, deja am pus link-ul de la ziar pe blog.
    Andrei, dacă ne ajută Dumnezeu şi statul româm, Bogdan Tiron face o fundaţie Mecenat. Când se realizează te contactez. Oricum, Andreea a dat cazul Dariei lui Bogdan Tiron. Ai să vezi că va fi bine.

    isabellelorelai

    8 Iulie 2008 at 22:17

  15. Haideti sa o ajutam pe Daria sa traiasca

    Daria are doar 11 luni şi suferă de o formă severă şi extrem de rară de hipercolesterolemie având colesterolul LDL de aproape 1000 mg/dl (valorile normale sunt intre 50 si 100 mg/dl), fapt pentru care are nevoie de o intervenţie chirurgicală în străinătate al cărei cost este de 85.000 de euro.

    Conturi deschise la BRD Iaşi (cod SWIFT: BRDEROBU)
    RO96BRDE240SV01597572400 pentru RON
    – RO88BRDE240SV01597732400 pentru EUR
    – RO46BRDE240SV24567202400 pentru USD
    Titular cont: SÎRBU CONSTANTIN FLORIN
    mai multe info: http://dariasarbu.uv.ro/site/
    sau in Ziarul de IASI : http://www.ziaruldeiasi.ro/cms/site/z_is/news/salvati_o_pe_daria_159413.html

    asa va arata fluturasul. simplu dar sper sa fie inteles de parinti

    Andrei Lazar

    8 Iulie 2008 at 22:47

  16. Andrei, e ok. Să-ţi mai zic ceva: dacă părinţii au un prieten cu firmă, acesta poate face un contract cu Romtelecomul pentru un Teledon, de 2 Euro şi de 10 Euro, sau cum s-o putea.
    Uite aici un model, pe 3 iulie s-au strâns banii pentru fetiţă
    http://inimapentrualexa.ro

    isabellelorelai

    8 Iulie 2008 at 23:06

  17. […] Andrei. Şi…g1b2i3 on Oamenig1b2i3 on Şi oameni. Şi Andrei. Şi…isabellelorelai on SUNT OAMENI CARE IUBESC PENTRU…Andrei Lazar on SUNT OAMENI CARE IUBESC PENTRU…isabellelorelai on Oameniionborgo on […]

  18. Daruim pentru Daria […]
    Parintii speră în înţelegere şi ajutor. Orice ajutor (material, rugăciune pentru sănătatea Dariei, informaţii, recomandări pe care le puteţi face la firme care pot să sponsorizeze fiind scutite astfel de la plata impozitului pe profit cu până la 20%) pe care i-l puteţi oferi îi va creşte Dariei şansa de a trăi.
    http://www.razbointrucuvant.ro/Fratii-mai-mici-ai-lui-Hristos/2008/07/08/daruim-pentru-daria

    isabellelorelai

    10 Iulie 2008 at 00:55

  19. […] Iar eu am preluat de la Isabelle. […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

