Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

DEGEŢICA

with 41 comments

Povestea nu începe cu „a fost odată”. Începe cu este. Pe acest pământ este o femeie. Nela se numeşte. O doamnă obişnuită, cu familie, cu copii. Acum doi ani, Nela s-a gândit că lumea este frumoasă şi că merită să mai facă un copil. Aşa s-a născut Degeţica Alexia. Cred că pe 19 octombrie 2006 s-a născut. Când venise toamna. Încă mai erau crizanteme prin grădini. Degeţica Alexia a făcut apoi ce fac toţi copiii. A crescut un pic. Într-o zi, să fi fost 8 septembrie 2007, i s-a făcut rău. Picioruşele ei nu mai voiau să se mişte. Nela a dus-o pe Degeţica Alexia la doctor. La Galaţi. Apoi la Bucureşti. De atunci tot plouă. O toamnă lungă şi rece, cu ploi necontenite, este viaţa copilului Alexia Mihai Degeţica. Operaţie. Apoi drumul la Cluj, în loc de drumul la mare. Apoi curele de citostatice. În loc de joacă în parc. Degeţica Alexia s-a ţinut tare. Ca un om mare, la 1 an şi 5 luni (vorba vine ca un om mare; eu sunt om mare şi îmi vine să mor doar dacă mă gândesc la chimioterapie). Din nou operaţie. Tot la Cluj. Din nou Degeţica Alexia s-a ţinut tare. Boala asta înfiorătoare pe care o are Degeţica se numeşte Neuroblastom toracic. Adică tumoră la nivelul cutiei toracice, stadiul IV. Degeţica Alexia a aflat că se poate face bine dacă ajunge într-un loc fermecat, unde să facă un transpant allogen de măduvă. Regele locului fermecat a spus că îi face transplantul dacă Degeţica Alexia îi aduce repede-repede 150.000 de Euro. Nela, mamă de Degeţică, a stat şi s-a gândit: Doamne, de unde să iau eu banii ăştia? Eu sunt un biet cadru didactic, soţul meu doar asistent medical – nu ne cheamă cu „escu” în coadă, vorba lui Bogdan Tiron. Ce ne facem? Cum să salvăm Degeţica?

Au vorbit cu oamenii, au alergat, au spus tuturor. Apoi au făcut un blog.

alexiadegeticajn

Şi speră, tot speră, că prinţi şi prinţese din lumea largă vor veni, vor vedea cifrele magice şi vor vrea să-i dea măcar câte 10 RON.

RO18 RNCB 0144 0175 0719 0001 (LEI)

RO10 RNCB 0141 0175 0719 0004 (EURO)

COD SWIFT:RNCBROBUGL0(zero)

RO80 RNCB 0141 0175 0719 0005(USD)

COD SWIFT:RNCBROBUGL0(zero)

Banca Comerciala Romana-Sucursala Galati

Titular:Mihai Nela (mama)

email:m_nela_77@yahoo.com
tel:0765234889; 0726682542

Cont paypal Nela Mihai, mama Alexiei:

m_nela_77@yahoo.com

Sincer, nu ştiu dacă ei cred în 10 RON lângă alţi 10 RON, că nu îi cunosc, dar eu sigur cred. Cum altfel să fac să primească Degeţica o pagină la Supravietuitori?

Nu vreau să închei povestea. Pentru că mă întreb: oare există pe undeva un om bun şi drăguţ, care să aibă o firmă şi să vrea să înfiinţeze un teledon pentru Degeţica? Aşa cum are Fetiţa cu inimile Alexa, care a strâns deja bănuţii pentru operaţie? Am întrebat-o pe Sminchy cum se face şi ea mi-a spus aşa: „Numerele de Teledon se pot obţine numai dacă eşti persoană juridică sau Fundaţie. Romtelecom-ul este mai receptiv decât companiile de telefonie mobilă. Alexa a fost ajutată de un prieten de familie, care are o firmă. Prin această firmă s-a încheiat convenţia cu Romtelecom. În contract se stipulează că banii vor merge direct în contul deschis pentru copil”. Aş încheia povestea asta cu Degeţica Alexia dacă aş găsi un om bun, cu firmă. Sau cu Fundaţie. Care să facă un contract pentru Teledon cu Degeţica. Apoi povestea s-ar încheia fericit, ca cea a Fetiţei cu inimile Alexa, cu bănuţii strânşi.

UPDATE 25.07.2008 ACASĂ TV. Un târg cinic cu destinul! 150.000 de euro pentru viaţa unei fetiţe de doi ani! Dacă părinţii ei nu fac rost de aceşti bani într-o lună, îşi pot pierde copila! Îşi pun ultima speranţă în noi! Alexia lor suferă de cancer. A trecut deja prin două operaţii complicate. A făcut 14 şedinţe de chimioterapie.

UPDATE: Pe 5 septembrie 2008, Ministerul Sănătăţii a aprobat dosarul. Din data de 10 septembrie 2008, Alexia Mihai se află la tratament la Institutul de Cancerologie Gustave Roussy din Paris.

41 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Buna mea, i-am trimis mail Nellei. Poate gasesc vreo cunostinta cu o firma… Doamne ajuta!

    SMINCHY

    6 Iulie 2008 at 18:04

  2. ISABELLE !

    daca am un gram de noroc, un gram …
    poate reusesc eu.
    dorinta si vointa am.

    sunt clauze speciale ?
    vechime firma ?
    cifra de afaceri ?
    obiect de activitate ?

    vrei sa ma informezi … ?

    sigur, daca poti !

    pe maine ,
    curaj si incredere … !

    elena.n

    6 Iulie 2008 at 19:07

  3. hei !
    nu pot sa cred !

    uaauuuu, iar Andreea !

    elena.n

    6 Iulie 2008 at 19:08

  4. Andreea, uite ce spune Elena 😀 Poţi să-i dai detalii?
    .
    Elena, uite ce spune Andreea 😀 Poate ne spune ea, eu sunt pe lângă…
    .
    Am un soi de disperare, nu ştiu de ce, vreau să o vadă cineva şi pe Degeţica, să o ajutăm cumva mai repede.

    isabellelorelai

    6 Iulie 2008 at 19:13

  5. daca … Andreea e sefa, stiu cum sa ajung la ea 🙂

    elena.n

    6 Iulie 2008 at 19:25

  6. Incercam, buna mea, incercam!
    Elena, ti-am trimis mail!
    Parca e telepatie aici :))

    SMINCHY

    6 Iulie 2008 at 19:30

  7. Elena, mulţumesc. Poate… poate. Poate…
    .
    Andreea, nu parcă, ci sigur 😀
    .
    Şi ce am zis până acum şi nu s-a întâmplat?

    isabellelorelai

    6 Iulie 2008 at 19:31

  8. vai, vai …
    nu stiu ce se intampla …

    Andreea !
    e vina ta !! 🙂

    elena.n

    6 Iulie 2008 at 19:33

  9. Alo, voi de „intermediar” aţi auzit? 😀 😀 😀

    isabellelorelai

    6 Iulie 2008 at 19:34

  10. 😀 Isabela! Tu esti divina! (Na, ca am inceput sa vorbesc moldovineste) 😆

    SMINCHY

    6 Iulie 2008 at 19:38

  11. Isabelle !

    ‘poate’ spun … cand nu sunt sigura de un lucru !
    maine dupa ora 14,00 stiu sa spun …
    fara …’ poate’

    acum am intrat la birou sa-mi iau un proiect acasa, ‘poate’ il mai rasfoiesc un pic sa fiu maine la inaltime !

    zic ‘poate’ … pt ca am promis la niste copii frumosi ca joc un baschet cu ei 🙂

    nu stiu cand scap …
    🙂

    elena.n

    6 Iulie 2008 at 19:38

  12. vreau sa-ti spun …

    blogul acum are o imagine … OK !
    te reprezinta !
    🙂

    nu se mai citeste cu dificultate postarile.

    perfectionista 🙂 ce esti !

    elena.n

    6 Iulie 2008 at 19:40

  13. URA! Sunt intermediarul perfect! 😀 7.38 amândouă, Ole! 😀

    isabellelorelai

    6 Iulie 2008 at 19:40

  14. Deci esti mult prea tare! 🙂

    SMINCHY

    6 Iulie 2008 at 19:41

  15. Andreea !
    eu sunt ardeleanca … un pic 🙂

    te pup … raza de soare 🙂

    elena.n

    6 Iulie 2008 at 19:42

  16. am plecat …
    ma cuprinde un senntiment …

    stie Andreea, de care sentiment vorbesc !

    va pup.

    elena.n

    6 Iulie 2008 at 19:43

  17. Andreea, eu ştiu şi moldoveneşte, să băgăm la CV 😀
    .
    Elena, ai grijă la cotonogeală, că şi la baschet se face buba. 😀
    Am căutat o „faţă” de blog pe fond alb, cu litere un pic mai mărişoare. Alea de până acum mi-au conferit mult spaţiu, că eu postez mult şi îmi conveneau că erau „late”. Dar nu vedeau Mary Grey, apoi Laura şi nici Zinca. Acum sper că se vede.

    isabellelorelai

    6 Iulie 2008 at 19:45

  18. Voi scrieţi mai repede decât mine, mă enervaţi 😀 😀 😀
    41, 42, 43… Ştiu şi eu sentimentul ăla…
    .
    Să vedeţi o chestie: Andreea, i-am spus Elenei că în august mă duc la ea. Da’ acuma mă gândesc că în august ar trebui să vină ea la noi… 😆 August, da? Nu s-a schimbat, nu?

    isabellelorelai

    6 Iulie 2008 at 19:48

  19. Nu, buna mea. Nu s-a schimbat! Astept telefonul ala pentru suc, ca sa iti dau si „amenda” 😀

    sminchy

    6 Iulie 2008 at 20:30

  20. Aha. Păi? – partea I.
    Marţi te sun – partea a II-a.
    😀

    isabellelorelai

    6 Iulie 2008 at 20:33

  21. In sfarsit pot citi posturile tale.Un pupic.
    Si sa ai o saptamana frumoasa.

    Mary Grey

    6 Iulie 2008 at 21:58

  22. Copilaş, uf 😀
    Şi eu te pup. O săptămână bună-bună.

    isabellelorelai

    6 Iulie 2008 at 22:06

  23. Isabelle,bucuria pe care o simti tu si o transmiti cand reusesti ceva si reusesti tot timpul,se poate compara ,oare,cu ceva?Iti simt bucuria reusitei si-ti doresc din toata inima cat mai multe reusite si multa sanatate.Te imbratisez draga mea. 🙂

    Elisa

    6 Iulie 2008 at 22:46

  24. Elisa, nu nu se compară. O umbră de tristeţe însă am. Te pup şi eu. 😀

    isabellelorelai

    6 Iulie 2008 at 22:52

  25. Isabelle !

    am primit cateva informatii referitor la … f.pt Teledon.
    (Andreea)
    asteptam un raspuns azi.
    (venim cu informatii, Andreea)

    se poate, Isabelle !
    se pot face multe … depinde de noi … ‘oamenii’ !

    te pup.

    elena.n

    8 Iulie 2008 at 10:53

  26. Elena, voi două vă mişcaţi cu 😀 talent. Sunteţi minunate. Aş vrea să pot şi eu face mai mult. Am senzaţia de multe ori că am pietre de moară atârnate de picioare. Dar cred că şi eu am să reuşesc ceva, în curând. Depinde de alţi oameni, evident. Să vedem…

    isabellelorelai

    8 Iulie 2008 at 12:14

  27. draga mea ,
    sti ce faci tu !?
    faci sa creasca aripi ‘ingerilor buni’ .

    Isabelle !
    crede’n tine … crede !!

    esti atat de faina cand … ne dai elan !

    intr-o zi am sa-ti spun … ce iubesc eu … cel mai mult la TINE !

    elena.n

    8 Iulie 2008 at 12:34

  28. Elena, că tot nu ne vede şi nu ne aude nimeni, să ştii că asta fac şi în realitate. Asta am făcut mereu şi am să fac până am să mor: am să ajut. Pentru că de câte ori am fost în necaz, şi am tot fost, am fost singură cuc. Eu fac exact invers. Ţi-am spus că sunt ciudată 😀
    Atât de ciudată… 😀
    Te pup, Elena.

    isabellelorelai

    8 Iulie 2008 at 12:45

  29. mi-e greu sa cred … ca la necaz … ” ai fost sing cuc”
    esti usor de indragit !

    noi, fete destepte ce suntem 🙂 invatam din trecut si traim in prezent, iar in prezent … este suficient sa spui cu voce tare ‘am nevoie’ si pe mine ma gasesti 🙂

    stiu ca nu crezi ! te-am simtit …
    nu-ti ramane decat sa incerci !

    azi am vb cu capitala Romtelecom.
    am gasit o tipa OK.
    trebuie sa semnez o conventie … dar nu inainte de-a prezenta o serie de documente care ajung la juristii din Romtelecom,
    dupa o analiza primesc raspunsul.

    am vorbit cu mama micutei …
    mi-a promis ca-mi pune la dipozitie cateva informatii care sunt necesare pt obtinerea liniei Teledon. (maine. era la spital cu fetita ei azi)

    mi-a trecut prin cap sa infiintam o firma numai pt asa ceva … dar … Julia (Romtelecom)spune : trebuie fundatie.

    ceea ce putem … , ducem pana la capat.
    din pacate (fericire) … sunt asa de ocupata …
    renunt la pauza de masa sa pot sta cu tine un pic 🙂
    e mai sanatos !! 😉
    e mult mai sanatos 🙂

    te pup.

    elena.n

    9 Iulie 2008 at 17:58

  30. Elena, am să încerc să povestesc în postul următor, tot despre mame. Să vezi tu ce talent am… 😀 Asta este cel mai greu la mine, nu pot să strig după ajutor. Nu pot şi gata. Ai să vezi ce am păţit… Îţi mulţumesc, Elena.
    .
    Să-ţi dea Dumnezeu sănătate, dacă reuşeşti am să fac un post şi am să anunţ din blog în blog, din om în om.
    Despre fundaţie? În Bogdan Tiron îmi stă speranţa, cu Fundaţia Mecenat. Aş vrea mult să ne spună, să sprijinim.
    .
    Îţi mulţumesc pentru tot. O să afli cât de mult contează pentru mine. Îţi mulţumesc. Te pup şi eu.

    isabellelorelai

    9 Iulie 2008 at 21:23

  31. Daruim pentru Daria […]
    Parintii speră în înţelegere şi ajutor. Orice ajutor (material, rugăciune pentru sănătatea Dariei, informaţii, recomandări pe care le puteţi face la firme care pot să sponsorizeze fiind scutite astfel de la plata impozitului pe profit cu până la 20%) pe care i-l puteţi oferi îi va creşte Dariei şansa de a trăi.
    http://www.razbointrucuvant.ro/Fratii-mai-mici-ai-lui-Hristos/2008/07/08/daruim-pentru-daria

    Daruim pentru Daria

    10 Iulie 2008 at 00:37

  32. Alexia are 1 an si 5 luni si suferă de Neuroblastom toracic. Adică tumoră la nivelul cutiei toracice, stadiul IV…
    http://www.razbointrucuvant.ro/Fratii-mai-mici-ai-lui-Hristos

  33. Doamne ajută tuturor!

    isabellelorelai

    10 Iulie 2008 at 00:51

  34. […] scris prima dată despre Alexia pe 5 iunie 2008. Apoi pe 2 iulie, 6 iulie, 16 iulie, 25 iulie şi 27 iulie 2008. Pe Alexia am „întâlnit-o” la Andreea Sminchise, pe 4 […]

  35. […] O vorbă bună. Ce ne costă? Cât de costă? 5 minute şi un pic de suflet. Ce ne costă să spunem şi altora că există oameni care îi pot salva? Care nu le cer bani, care îi respectă ca fiinţe umane şi îşi respectă meseria? Acum ceva timp am scris despre dr. Sergiu Stoica. Am aflat că dr. Stoica nu dă interviuri, nu vrea să apară la tv sau în ziare. Ce nu poate însă domnul dr. Sergiu Stoica să facă este să le interzică oamenilor să vorbească frumos despre el. Mă gândeam: ce ne opreşte să vorbim frumos despre un om dacă ştim că este un om bun? Dacă l-am cunoscut, dacă ne-a ajutat, dacă ne-a respectat? De ce să vorbim doar despre cei care ne fac rău? Oare cât de mult noroc trebuie să ai ca să întâlneşti un Om bun, un Medic bun, care să te salveze? Sau ghinion că nu l-ai întâlnit? Unde sunt toţi oamenii aceştia buni, de care avem atâta nevoie? La postarea despre domnul dr. Stoica am primit un gând frumos pentru doamna Dr. Rodica Cosnarovici, medic oncolog la Institutul Oncologic I. Chircuţă din Cluj, secţia oncologie pediatrică. Gândul bun pentru doamna doctor este de la Nela, mama Alexiei Mihai. Alexia a avut cancer. Are 2 ani şi un pic. Degeţica. […]

  36. […] nu apartine niciunei categorii.    O poveste trista spusa de Isabellelorelai."Degetica". Povestea nu începe cu „a fost odată”. Începe cu este. Pe acest pământ este o femeie. […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

