Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Tata, mama şi căsuţa cu păpuşi

with 39 comments

Când eram eu copil aveam o colegă de joacă. Era alintată Ţuţu. Avea mamă, tată, bunici, mătuşi, unchi şi o căsuţă cu păpuşi. Tatăl ei transformase debaraua în căsuţă pentru păpuşile fetiţei. Mă mai primea şi pe mine, cu o condiţie: să nu pun mâna pe păpuşi. Au trecut 43 şi de ani şi îmi amintesc perfect păpuşile fetiţei Ţuţu. Tot scormonesc prin memorie după păpuşile mele şi nu găsesc nici una. La amintirea asta am ajuns văzând o fotografie, a unui tată cu păpuşa lui de fetiţă în cârcă.

Şi iar scormonesc prin memorie. Şi iar nu găsesc nicio imagine cu tata şi cu mine… În fine, nu vreau să intru în amănunte, tata a plecat când aveam 5 ani şi punct. De aceea m-a impresionat mult lupta unui tată pentru a-şi salva fetiţa, o păpuşă.

Antonia. 6 anişori. Leucemie. Tată de păpuşă

De la un tata disperat: Apel catre prieteni, catre cunoscuti, necunoscuti… oameni cu suflet. Imi pare rau ca trebuie sa fac un  apel, insa viata nu e intotdeauna dreapta asa cum ne-am dori, iar boala nu te intreaba cand vine. Ma vad in situatia de a va solicita  ajutorul,  pentru fiica  mea Antonia (6 ani), care de peste 1 an  este in spital (In Romania), iar din 31 martie 2008  in Italia) in incercarea de a stavili o boala cumplita: leucemia. Antonia este internata din data de 31 martie 2008  intr-o clinica din Italia, unde doctorii au primit-o la tratament, in pofida opiniei doctorilor nostri care spun ca boala este tratabila si la noi in tara. Din pacate nu este adevarat, starea sanatatii copilului evoluand nu tocmai bine in urma tratamentelor primite aici. Am fost  fost nevoiti sa plecam in strainatate, va inchipuiti si singuri ca nu este deloc usor, insa nici nu pot trai cu gandul ca sansa cat de mica de a  salva copilul este ignorata din lipsa de bani. Cheltuielile de spitalizare sunt  estimate in jurul sumei de 60 000  Euro (suma pe care o avem in prezent este 15 000 Euro). Sunt absolut convins ca fiecare din noi ar incerca tot posibilul, numai sa isi vada copilul sanatos. Haideti sa nu ramanem indiferenti la suferinta acestui copil, care la numai 6 ani a fost incercat cat altii intr-o viata. Va multumesc! Orice ajutor conteaza, asa ca va rugam nu ezitati sa contribuiti la redobandirea copilariei Antoniei, chiar daca suma pe care vreti sa o donati vi se pare simbolica. Pentru ea orice banut, conteaza! Va multumim! Conform legilor invigoare, ca persoana juridica, aveti posibilitatea sa donati 20% din impozitul pe profit, dar nu mai mult de 3 la mie din cifra de afaceri. (se semneaza  contract de donatie, cu actele medicale atasate contractului)

Conturile in care se pot depune bani sunt deschise la Banca Raiffaisen pe numele Vasile Amor Dor Vevisor (tatal)

RON: RO78 RZBR 00000 6001 0038198

USD: RO02 RZBR 00000 6001 0038208

EURO: RO40 RZBR 00000 6001 0038203

RAIFFEISEN BANK SUCURSALA TITAN. Pentru cine doreste sa ia legatura cu familia  poate suna la  0729.336.130.

Vasile Amor Dor Vevisor. (tatal  fetitei).

 

Suflet de mamă. De păpuşă…Emma

Nu stiu cum sa incep. E greu sa imi scriu toate ideile si toate temerile. Caut si nu gasesc si totusi poate ca raspunsul este in fata mea, iar eu nu pot sa vad. Poate ca asa a fost de la inceput, iar eu am incercat sa tin cu dintii de ceva ce nu este al meu. Imi plange sufletul si ca niciodata pot iar sa plang. Ma uit la Emma cat de vesela si cata energie are … si nu vreau sa cred si nu pot sa accept ca nu va mai fi. Nu ma mai mangaie, nu ma mai saruta, nu ma mai ia de gat… se detaseaza tot mai mult de mine. Poate ca niciodata nu a fost a mea si totul a fost o iluzie. Plang in continuare. Am obosit, ma simt daramata asa cum nu m-am mai simtit niciodata. Caut o solutie si nu mai gasesc nimic. Totul se naruie in jurul meu. Emma. 6 anişori. Cancer. Emma a fost diagnosticata in 2005 cu Rhabdomyosarcoma. Prima operatie a avut loc pe 19 oct. 2005, cand i-au fost extirpate patru tumori maligne, dupa care au urmat sedintele de chimioterapie si radioterapie cu doze de high risk, punctii medulare. In 11 septembrie 2006, Emma insotita de familie pleaca la Budapesta, pentru a face un nou test. Dupa o lunga perioada de suferinta familia fetitei a primit mult doritul raspuns: Emma era sanatoasa. Clipele de fericire au fost scurte, pentru ca micuta a inceput din nou sa acuze dureri la piciorul drept si sa schiopateze. Examenul RMN din dec. 2006 a indicat ca exista cinci ganglioni inflamati in trei zone diferite ale corpului (in zona abdomen-inghinal-genunchi). Dupa analize medicale amanuntite si decizii greu de luat, Emma reia sedintele de chimioterapie, iar dupa numai doua cure, examenul RMN arata ca ganglionii ramasi neextirpati au disparut. In martie 2007, Emma pleaca la spitalul din Miskolc unde i se recolteaza celule stem pentru autotransplant. Costul operatiei se ridica la suma de 51.600 de euro. Deoarece familia nu dispunea de acesti bani la data respectiva, iar demersurile pentru strangerea fondurilor necesita timp, la ora actuala, costul operatiei a ajuns la suma de 64.400 de euro. Primaria comunei Giroc a initiat actiuni pentru strangere de fonduri. In acest moment, fetita mai are nevoie de 20.000 de euro. Informatii despre Emma pot fi aflate de la mama fetitei, Aida Ciolac, telefoane 0744-812.473, 0256-395.957, sau de la Serviciul Social al Primariei Giroc, telefon 0256-395.791 sau 0751.078.737.

10 aprilie 2009. Dumnezeu să te odihnească în pace, Înger mic şi chinuit. Drum bun, Emma, printre stele.


*

Maria… 4 anişori. O păpuşă… rară

La doar 4 ani, Maria este macinata de o boala foarte grava si extrem de rara, Tirozinemie de tip 1. Dupa numeroasele investigatii facute timp de un an de zile in Romania, fara insa a primi vreun diagnostic, parintii au ajuns la un medic la Institutul Kremlin Bicetre de la Paris. Maria a fost diagnosticata cu aceasta boala de metabolism foarte rara, care conduce la acumularea de tirozina in sange. In cazul Mariei, efectele bolii sunt ciroza hepatica, rahitismul evoluat si simptomul renal. Aceste efecte atrag dupa sine altele la fel de grave si de chinuitoare pentru ea. Medicii de la Spitalul Kremlin Bicetre din Paris i-au recomandat Mariei NTBC (Orfadin) -15 mg/zi si regim hipoproteic (pentru tot restul vietii), Fosfoneuros – 30mg/kg/zi (pana se va opri din crestere), si Tyr 2 Prima – 20g/zi (pana se va opri din crestere). “Regimul hipoproteic este de departe cel mai sever regim pe care ni l-am putut inchipui vreodata: suntem nevoiti sa numaram proteinele din alimentele consumate zilnic de Maria si sa-i refuzam orice abatere de la restrictiile date. S-a sfarsit cu alimentele din carne, lactate sau dulciuri. Si daca ar fi numai asta! Imi privesc fetita tanjind dupa o bucatica de branzica sau o feliuta de paine… Problema cea mai mare a tratamentului este insa legata de costuri. Este vorba despre 3.000 de euro pe luna, suma care va creste o data cu greutatea Mariei. Parintii au reusit sa suporte costurile de deplasare si spitalizare in Paris, precum si tratamentul pana la sfarsitul lunii iunie (aproximativ 10.000 EUR). Medicamentele nu sunt incluse pe lista de medicamente compensate de Casa de Asigurari de Sanatate din Romania. Motivul este probabil legat de faptul ca nu mai exista un alt caz de tirozinemie diagnosticat in Romania. Mâncarea aceasta specială pentru Maria nu se găseşte în România. În Franţa da, evident… Şi iarăşi nişte cifre, care pot înlocui nesimţirea statului român, cu bunul simţ şi altruismul oamenilor simpli:

BRD, Agentia Eremia Grigorescu, Pitesti

LEI: RO49 BRDE 030 SV 4750 5600 300

EURO: RO47 BRDE 030 SV 5824 3000 300

Simona Chiritescu (mama)

Familia Mariei poate fi contactata la numarul de telefon: 0740.825.287 (Simona Chiritescu). Documente medicale raspuns-cas-ag11

scan-docmchiritescu

07.03.2009. Noutăţi despre Maria – aici13 iunie 2009. 138.206 euro au fost strânşi pentru Maria în cadrul campaniei Europa fm.

O căsuţă plină cu păpuşi…

39 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. De săptămâna trecută mi-am propus ceva: să las blogul ăsta să moară. Încet, încet… Pentru că am observat nişte lucruri. Am ceva pe suflet şi nu pot să spun, pentru că nu vreau să jignesc pe nimeni.

    isabellelorelai

    25 Iunie 2008 at 12:59

  2. O zi frumoasa Buno!
    Iti multumesc pentru toate cazurile postate,dar mai ales pentru EMMA,intamplarea face sa o cunost atat pe ea cat si pe mama ei care-i constanteanca.Nu pot sa spun mai mult…
    Doamne ajuta!

  3. De ce, ISABELLE ????
    De ce ???????

    Pe mine ma doare decizia TA !
    dar … accept …
    ai sa-mi lipsesti …

    elena.n

    25 Iunie 2008 at 14:02

  4. Ce-ai patit, buna mea? Cine te-a ranit? Chiar crezi ca merita sa lasi blogul?
    Sunt aici daca ai nevoie de ceva…

    SMINCHY

    25 Iunie 2008 at 15:16

  5. Emma azi la ora 16 are RMN sa se vada ce si daca mai e de facut ceva…
    Doamne ajuta!

  6. Iar te-a intristat cineva .Nu abandona ,tu stii ca ceea ce faci este spre binele multora.
    Iertare daca te-am suparat .

    Mary Grey

    25 Iunie 2008 at 19:20

  7. Isabelle !
    este adevarat … este blogul TAU !
    dar … de ce sa moara ????
    (zau, nu inteleg)

    TU, ai hotarat asa … !?
    si nu-ti pasa de NOI … !!??

    vad / constat … de cei care fac comentarii ‘aiurea’ / de ei iti pasa, pui la suflet !

    cei care te apreciaza / te respecta …
    nu au sansa !?
    hmmm !!! doare … nu putin.

    sti … daca ar fi dupa mine nu ar muri … nici macar … un fluture, o planta, …

    uneori realizez … locul meu e … nicaieri …
    nu inteleg oamenii ! nu … nu …
    nu te inteleg … nici pe tine !?

    dar nu sunt suparata.
    ma bucur ca am avut ocazia sa schimb cateva vorbe / ganduri.

    azi am fost la Arthemis …
    inclusiv ea … a privit in gol cand … am povestit de decizia ta !

    despartirile se fac … cu zambetul pe buze … ia de aici 🙂 🙂 🙂

    (acest msj e doar pt TINE si pt sufletul tau)

    elena.n

    25 Iunie 2008 at 20:18

  8. Bă, mă enervaţi 😀 Pentru că este inutil, d’aia.
    .
    Acum lăsaţi văicăreala că avem nevoie de copii deştepţi şi săraci. Avem nevoie şi de telefon ceva, un contact:
    .
    Buna ziua, Isabela,
    Multumesc frumos pentru ajutor! Am intrat in contact si cu profesoara Iarinei si cu bunicii ei. Am aranjat sa ne vedem in Iulie, cand o sa ajungem la Iasi, in caravana. Vrem sa o cunoastem pe Iarina si o vom ajuta cu ce putem.
    Daca mai ai idee si de alte cazuri, ale unor copii sub 18 ani, care sunt foarte buni la ceva (matematica, desen, muzica, sah, etc.), si nu au o situatie financiara foarte buna (nu au parinti, nu sunt ajutati de stat, etc.), nu ezita sa ne trimiti pe adresa redactiei, respectivele cazuri.
    O zi buna si multa bafta in continuare in tot ceea ce faci!
    Cu respect, „Teo LIVE”
    .
    Am mai trimis pentru o fetiţă pe care o cunosc eu, pictoriţă din Satu Mare, Luciana.

    isabellelorelai

    25 Iunie 2008 at 21:57

  9. 😆 Inutil???? Hai ca esti comica! Adica ai reusit sa faci asta pentru Iarina, ai reusit sa strangi banutii pentru Florentina, ai reusit sa atragi atentia tuturor ca in lumea mai sunt si alte nevoi decat vuitoane si di end gi-uri, si ii spui blogului tau INUTIL??? HA! N-am sa te las sa-l jignesti! Si daca el nu se revolta, ma revolt eu! Ha! 😆
    In alta ordine de idei, cautam copii geniali! 🙂 La munca!
    Te pup, buna mea!

    sminchy

    25 Iunie 2008 at 23:01

  10. Ce sunt alea di end gi-uri?

    isabellelorelai

    25 Iunie 2008 at 23:59

  11. 😀 Dolce si Gabane 😆

    sminchy

    26 Iunie 2008 at 00:42

  12. Aha, bănuiam eu ceva da’ am zis să nu mă fac de râs. Bine cu nu e ceva cu microunde 😆
    .
    Andreea, uite speţă, te rog să te gândeşti tu dacă poţi să faci publică treaba asta, eu cred că este faină rău: Oana Stoica Mujea scrie cărţi fantasy. A trimis cărţi cuiva şi uite ce răspuns a primit:
    .
    Buna, Oana!
    Ma numesc Alina Tuica, sunt cea care a creat proiectul “Biblioteci pentru orfani”. Ma bucur tare mult ca mai exista persoane ca tine, care vor sa ajute. Am adresa ta de e-mail de la Raluca, cea care colaboreaza cu bookblog.ro. Astazi tocmai te-am adaugat pe lista de Messenger, pana acum efectiv nu am avut timp… Astept un semn de la tine, pe mail sau messenger.Intr-o saptamana va fi functional si site-ul la care lucrez acum, http://www.cartipentruorfani.ro, si vei putea verifica online la ce casa de copii unde au ajuns cartile oferite de tine. Adresa la care le poti trimite este deocamdata adresa mea personala: Str. Mitropolit Dosoftei nr. 81, ap. 2, sector 5, Bucuresti, Cod: 050193, Alina Tuica. Nu stiu carui camin le voi preda, deocamdata, ca sa le poti trimite direct acolo.
    Multumesc!Alina Tuica
    .
    Oana vrea să dea cărţi şi altor copii, mi-am adus aminte de studenta din Braşov despre care ai scris tu. Ce ar fi să facem un fel de reţea de donaţie de carte pentru copii.

    isabellelorelai

    26 Iunie 2008 at 09:49

  13. Gabi (mămica lui Bodo) drago, de la tine am luat cazul, nu ai observat? Doar că am căutat şi aşa am găsit blogul mamei Emmei. Sper ca Emma să fie bine. Din nou mă revolt împotriva sistemului medical din România, cum îi apucă pe ei moralitatea fix când nu trebuie… Mă mir că nu le este ruşine.
    .
    Copilaş, pe tine am de gând să te înfiez, dacă ai chef 😀 În realitate nu sunt aşa supărăcioasă 😀 Oricum, îmi trece repede. Te pup.
    .
    Elena, problema este că am văzut comentarii care m-au întristat de la persoane pe care le apreciam. Nu vreau să spun mai mult, dar ai avut senzaţia vreodată că tot ce faci tu, lupta ta pentru un pic de solidaritate între oameni, faptul că scrii peste tot, pe la teveuri, ziate etc, faptul că îţi dai ultimul bănuţ numai ca să faci bine, toate astea nu contează? Ai dat mere la căluţ? 😀 Auzi, printre copiii ăia de care ai grijă tu, nu este vreunul supradotat? Na, că am comis-o… 😆 Copilaşii tăi nu ar citi şi ei o carte scrisă de Oana? Şi ce tot zici că nu contezi? Şi nu am zis că omor blogul, am zis că îl las să moară. Ştii cum moare un blog? Îţi explic pe e-mail.

    isabellelorelai

    26 Iunie 2008 at 10:09

  14. Foare tare initiativa!Buna dimineata, in primul rand… 🙂 Spune-i Oanei ca o rog sa-mi trimita si mie pe mail adresa de e-mail a Alinei Tuica! Dam si in ziar si pe blog! 🙂
    O zi frumoasa, buna mea!

    sminchy

    26 Iunie 2008 at 10:21

  15. ok 😀 Andreea, da’ poţi să zici şi de Oana ceva? Că şi ea dă cărţi gratis. Se zbate să publice, nici măcar nu cere bani şi tot degeaba… Probabil că dacă ai doar 28 de ani şi eşti scriitor e un păcat, frate…

    isabellelorelai

    26 Iunie 2008 at 10:34

  16. Sa ma infiezi? Waw!
    Ti-am spus la un moment dat ca iti scriu un mail,era ceva care ma preocupa dar s-a rezolvat.
    Dispar la munci.

    Mary Grey

    26 Iunie 2008 at 10:39

  17. Copilaş, spor la treabă.

    isabellelorelai

    26 Iunie 2008 at 11:01

  18. Se poate, se poate! 🙂
    In Romania e o crima sa fii bun la ceva… 😦

    SMINCHY

    26 Iunie 2008 at 13:16

  19. I-am dat Oanei pe e-mai adresele tale – şi JN şi yahoo. Vrei să-ţi trimit adresa Oanei? Îţi trimit imediat.

    isabellelorelai

    26 Iunie 2008 at 13:21

  20. Isabelle, nu vreau sa-mi fac reclama pe spatele unor copii oropsiti. Lasa, eu, cel putin, pot sa ma duc acasa seara, ziua, pot sa imi platesc un tratament, pot sa ma bazez pe o familie. De ei e mai rau pentru ca nu au pe cine se baza. Nu are cine le da nici o mana de ajutor. Daca nu ar fi oameni ca voi si ca altii, numai in mila lui Dumnezeu mai stau. Stiu, din pacate, ca doar o mana de oameni nu poate lua toata suferinta. Dar sunteti de admirat ca luptati pentru fiecare suflet in parte.

    Oana

    26 Iunie 2008 at 22:34

  21. […] De la un tata disperat: Apel catre prieteni, catre cunoscuti, necunoscuti… oameni cu suflet. Imi pare rau ca trebuie sa fac un apel, insa viata nu e intotdeauna dreapta asa cum ne-am dori, iar boala nu te intreaba cand vine. Ma vad in situatia de a va solicita ajutorul, pentru fiica mea Antonia (6 ani), care de peste 1 an este in spital (In Romania), iar din 31 martie 2008 in Italia) in incercarea de a stavili o boala cumplita: leucemia. Antonia este internata din data de 31 martie 2008 intr-o clinica din Italia, unde doctorii au primit-o la tratament, in pofida opiniei doctorilor nostri care spun ca boala este tratabila si la noi in tara…continuarea pe blogul Isabellelorelai . […]

  22. Liv, mulţumesc!
    .
    Ce reclamă, Merline? Ce este este, ce nu este nu este. Cartea este carte. Adică dacă eu ajut nişte oameni înseamnă că îmi fac reclamă? La ce? Păi ce, tu vinzi figidere? Ce dracu’, nu mai poţi vorbi normal şi firesc despre un om care scrie? Care oferă cărţi? Păi cine mai oferă cărţi? Dă-mi un exemplu şi am tăcut.
    Şi ce tratament faci ziua?
    .
    Mulţumesc, Gabi, Doamne ajută!

    isabellelorelai

    26 Iunie 2008 at 22:45

  23. Ei, Isabelle, stii cum se interpreteaza pe lumea asta. Nu vreau sa se pomeneasca de mine. Zic astia dupa ca m-a apucat binefacerea ca nu am unde publica 😀
    Nu fac nici un tratament, ca doctorul ala cel mai bun abia in noiembrie are timp de mine. Bine si atunci, nici nu cer sa lase cazurile serioase pentru ifosele mele. Sunt oameni mai nenorocititi si de-o fi sa mor, mare pierdere, ajung si eu bogata de pe lumea cealalta si, probabil, autor 😀

    Oana

    26 Iunie 2008 at 23:01

  24. Merline, eu sunt bătrână şi păţită şi am o întrebare: îţi ţine de cald, de rece, de foame, de ceva, interpretarea cuiva? Îţi zic eu: nu. Şi nu înţeleg o treabă: adică ce este rău în a se spune că o tânără scriitoare donează cărţi? Ce mama dracului e rău în asta? E mintea ta, creierul tău, munca ta, faci ce vrei tu cu ele, nu dai socoteală nimănui.
    Şi de-o fi să fie cum zici, la ce îţi foloseşte? Gândeşte-te bine şi dă-mi pe e-mail dacă pot să te ajut cu ceva, te rog.

    isabellelorelai

    26 Iunie 2008 at 23:10

  25. Poti sa omori doctorii, pentru inceput 😀
    Da, ai dreptate, dar nu stiu daca sa donez din ale mele, totusi, sunt niste copii, ale mele nu sunt chiar pentru copii. Cu toate ca Andreea zicea ca sunt si copii mai mari in centrele de plasament. O sa vad. Va spun eu ce am donat pana la urma, ca abia luni pun pachetul, fiind prea ocupata cu niste lansari saptamana asta. Probabil ca o sa le cumpar si niste carti de colorat pentru cei mai mici. Sper sa le mai trimita si altii. O carte in plus nu strica niciodata 😉

    Oana

    26 Iunie 2008 at 23:14

  26. Va salut si eu la ora tarzie din noapte … dar acum a adormit si Emma.
    Din pacate Emmei nu i se mai da nici o sansa. Am avut dosarul in cele mai mari clinici de oncologie din lume si ne-au trantit usa in nas.NU SE MAI POATE FACE NIMIC!
    Deci momentan nu avem nevoie de bani. Nu mi se pare corect sa strang niste bani in caz ca voi avea nevoie.Povestea scrisa si sumele prezentate sunt de anul trecut cand am adunat banuti sa mergem la autotransplant in Ungaria – Miskolc. Din fericire banii s-au strans la timp , din pacate chinul care l-a indurat acolo nu a fost de mare folos.
    Emma este in continuare in forma maxima si parca vrea sa profite de fiecare clipa. Ma uit la ea si imi vine sa plang. O iubesc atat de mult!
    In 24 a fost ziua ei si am petrecut-o in 3 , fara spital si ace. Pur si simplu a zis ca ea de ziua ei nu merge la spital , iar noi am inteles-o.
    Ieri am avut RMN , adevarat. Nici nu stiu ce sa spun de rezultat. Hm! Nu s-a intins mai sus la alte organe , dar ce este acolo nu vrea sa dea inapoi la chimioterapie , ba mai rau , se maresc incet dar sigur:((((((.
    Ma bucur sa vad ca mai sunt oameni care vor sa ajute neconditionat si va multumesc din suflet ca existati. Cu voi este mai usor sa mergi mai departe.
    Cat despre medici … hm , am avut parte de cea mai sufletista doctorita posibila si a incercat sa ne faca legaturi prin multe locuri. Acelasi lucru nu pot sa il spun si de sefa , pt care orgoliul este mai important decat viata copilului meu sau al altuia :((((( … pentru asta trebuie luptat cu adevarat.
    Va sarut si aveti grija de voi si va doresc tot binele din lume!
    Aida – mama Emmei

    aida

    26 Iunie 2008 at 23:21

  27. Aida, am senzaţia unui ciocan în cap. Îmi dau seama prin ce treci şi jur că nu vreau să fiu în locul tău. Citesc şi recitesc. Am bănuit că s-a întâmplat ceva, pentru că Gabi nu a mai zis nimic despre RMN. Sunt alături de tine. Şi totuşi ceva îmi spune că mai sunt speranţe. Aida, să vă dea Dumnezeu putere.

    isabellelorelai

    26 Iunie 2008 at 23:38

  28. Aida, cum sa nu mai fie sanse. Cand moare vreodata speranta. Sunt sigura ca mai exista o sansa, cat de mica. Fi tare pentru fetita ta. Trebuie sa razbiti.

    Oana

    26 Iunie 2008 at 23:40

  29. Oana, rezolvăm cu cărţile. Oana, şi eu am aceeaşi senzaţie, că mai există o şansă.

    isabellelorelai

    26 Iunie 2008 at 23:40

  30. Tinem corespondenta cu Sf. Anna din Viena. Vor sa scormoneasca inca de la inceput si sa faca ei toate analizele si abia atunci sa ne dea un rezultat clar , dar … raspunsul celor din America , acolo unde se fac cele mai mari studii , de unde provin protocoalele au zis ca nu
    Mai vedem …

    aida

    26 Iunie 2008 at 23:48

  31. Aida, dă-mi voie să nu mai am aşa de multă încredere în SUA. Plus de asta în ultimul timp s-au rezolvat multe cazuri în clinicile din Europa: Austria, Germania, Franţa, Belgia. Părerea mea este că trebuiesc strânşi bani. Sigur există o şansă. Aşa simt eu.

    isabellelorelai

    26 Iunie 2008 at 23:54

  32. Isabellelorelai,am simtit ca e ceva cu tine.Nu lasa blogul sa moara,nu esti tu un inger salvator pentru atatia oameni?Stii,am scris despre dorinta ta,teledonul si la RTV,nu numai pe forum,dar am trimis e-mail si mi-au multumit ca le-am scris.N-ar fi minunat ca oamenii de-acolo sa poata face ceva in acest sens?Nu mai fi necajita din cauza rautatilor.Daca ai stii cate jigniri si injuraturi am primit de la oameni care se cred superiori doar pentru ca au facut mai multa scoala decat mine.Era sa mor de suparare,dar am devenit mai puternica si mi-am vazut de drumul meu.Cei care jignesc o fac pentru ca sunt niste lasi,frustrati care,precis plang ca nu au pe nimeni apropiat.Cred ca ei nici sa iubeasca nu sunt in stare.
    Nu renunta,Isabellelorelai!

    g1b2i3

    27 Iunie 2008 at 12:58

  33. Gabi, blogul va muri de la sine. Ai să vezi. Te pup şi ai grijă de tine.

    isabellelorelai

    27 Iunie 2008 at 13:04

  34. […] ANTONIA VASILE […]

  35. Ciao dragelor!
    Inca nu avem nici un raspuns din Wien :(((( si a trecut atata timp … mai suna din cand in cand dupa bani …
    Intre timp am fost la mare unde am stat 4 saptamani , timp in care ne-am distrat si cutreierat. Emma a fost super multumita ca este laga mamaia ei (mama mea) …
    Acolo tata ne-a dat numarul de telefon al unui vindecator.
    A zis ca o va face bine si asta speram si noi. Parca incep sa dea inapoi. Vom vedea.
    Poate ca o sa zieti ca am luat-o razna , dar trebuie sa incerc ce aud …
    Va doresc toate cele bune!
    Aida

    aida

    31 Iulie 2008 at 13:47

  36. Aida, din câte ştiu lunile iulie şi august sunt mai de vacanţă pentru clinicile din străinătate şi rar se fac programări. Nu, nu cred că ai aluat-o razna. Şi chiar dacă ar fi aşa, ai motiv. Nu ai luat-o razna absolut deloc, din contră.
    Şi eu vă doresc tot binele din lume şi mă bucur că te-am „auzit”. Te pup.

    isabellelorelai

    3 August 2008 at 09:50

  37. […] trist scria pe 24 iunie 2008 despre Maria: „O viaţă normală pentru Maria”. Maria, fetiţa cu o boală rară. Născută pe 11 decembrie 2003, Maria a suferit timp de patru ani şi jumătate, fără ca […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

