Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Biografie

with 14 comments

Unde şi când m-am ivit în lumină nu ştiu,

din umbră mă ispitesc singur să cred

că lumea e o cântare.

Străin zâmbind, vrăjit suind,

în mijlocul ei mă-mplinesc cu mirare.

Câteodată spun vorbe cari nu mă cuprind,

câteodată iubesc lucruri cari nu-mi răspund.

De vânturi şi isprăvi visate îmi sunt

ochii plini,

de umblat umblu ca fiecare:

când vinovat pe coperişele iadului,

când fără păcat pe muntele cu crini.

Închis în cercul aceleiaşi vetre

fac schimb de taine cu strămoşii,

norodul spălat de ape subt pietre.

Seara se-ntâmplă mulcom s-ascult

în mine cum se tot revarsă

poveştile sângelui uitat de mult.

Binecuvânt pânea şi luna.

Ziua trăiesc împrăştiat cu furtuna.

Cu cuvinte stinse în gură

am cântat şi mai cânt marea trecere,

somnul lumii, îngerii de ceară.

De pe-un umăr pe altul

tăcând îmi trec steaua ca o povară.

LUCIAN BLAGA

Written by IsabelleLorelai

20 Iunie 2008 la 10:02

14 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. O zi frumoasa Buno!Si tot binele din lume ti-l dorim.Doamne ajuta!

  2. Isabellelorelai,n-am mai citit poezia asta pana acum.Sa-ti spun un „secret”-seamana putin cu biografia mea. 😦
    Din nou trebuie sa plec ca sa simt ca traiesc.
    Inca ceva.Din nou am scris despre teledonul pe care-l visezi.Asa de mult imi doresc ca visul tau sa devina realitate.

    g1b2i3

    20 Iunie 2008 at 11:53

  3. oare cine-si mai aminteste cand s-a ivit prima data?

    loreleienrose

    20 Iunie 2008 at 16:14

  4. Isabellelorelai,te rog frumos ceva.Am auzit astazi la stirile locale despre un tanar din Deva care mai are nevoie doar de 3000 de euro pentru o operatie la inima in Germania.NU stiu cum sa explic,dar intamplator m-am uitat pe acel post TV-e ca si cand trebuia sa aflu de Florin si prin mine sa afli si tu si sa-l ajuti sa stranga cei 3000 de euro.Multumesc.
    Florin Ierulescu este un tânăr de 29 de ani care iubeşte viaţa, o fire dinamică, o persoană care nu ezita să sară la nevoie în ajutorul unui prieten. Era un tânăr optimist, încrezător în propriile forţe, plin de speranţă, viaţă şi planuri de viitorDestinul avea să transformă viaţa lui Florin într-o tragedie pe care tânărul o trăieşte şi astazi.
    Iata ce a declarat Florin:
    DECLARAŢIE 1:
    „Am încercat să-i conving pe medici să mă opereze, cu tot riscul. Le dau în scris. Mi s-a răspuns că nu vor să îmi strice viitorul. Dar ce viitor am eu?”

    http://new.hunedoreanul.ro/comunitate/condamnat-la-moarte-de-propria-inima-2671107

    g1b2i3

    20 Iunie 2008 at 18:18

  5. Sestro, sestro….cum ne simti tu pe noi…si tot tu reusesti sa ne mangai…
    Felicitari isabellelorelai, suflet minunat.
    Un sfarsit de saptamana senin, liniste sufleteasca si multa sanatate iti doresc, draga prietena !
    Sibilla

    sfinx667

    21 Iunie 2008 at 03:09

  6. Sper ca esti bine Buno!
    O sambata frumoasa iti doresc si tot binele din lume!
    Doamne ajuta! 😀

  7. Ce mai faci?

    Mary Grey

    21 Iunie 2008 at 16:43

  8. De la Blaga am aflat ca moartea este o trecere spre o alta faza a vietii.Marea Trecere.
    Da, umblam cand pe acoperisul iadului, cand pe muntele cu crini. Sa ne asumam conditia de muritori- nremuritori ! Si sa ne purificam prin poezie.

    zinca beiu

    21 Iunie 2008 at 19:37

  9. Isabellelorelai, iti doresc o duminica frumoasa, cu ganduri bune si impliniri!

    forevergreen

    22 Iunie 2008 at 10:27

  10. Draga Isabelle,mi-e dor sa te aud,sa spui,sa constati,sa incurajezi,sa fii tu asa cum te stiu si sa fii sanatoasa as vrea sa aud.Te imbratisez si-ti doresc o Duminica fericita,draga mea.. 🙂

    Elisa

    22 Iunie 2008 at 10:58

  11. Ti s-a intamplat ceva rau?

    Mary Grey

    22 Iunie 2008 at 19:15

  12. Isabellelorelai,te-am tot cautat.Imi lipsesti mult.Sper ca esti bine si tu si fiul si mama ta.
    Avem nevoie de tine.
    Gabi.

    g1b2i3

    22 Iunie 2008 at 23:54

  13. Esti bine sestro?
    Ma ingrijorezi….sper sa fi doar intr-un mic concediu …
    O noua saptamana mai bogata in zambete si impliniri iti doresc, om bun si suflet minunat !
    Sibilla

    sfinx667

    23 Iunie 2008 at 00:13

  14. Mulţumesc, domniţelor şi scuze pentru absenţă, am avut o lucrare de predat musai luni (adică azi, 23).
    Vă pup.

    isabellelorelai

    23 Iunie 2008 at 09:53


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

