Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

VOI SUNTEŢI STĂPÂNII MEI!

with 13 comments


 

Nu te întreba ce poate face ţara pentru tine, întreabă-te ce poţi face tu pentru ţara ta. Robert Kennedy. 1962

13 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Felicitari,DOMNULE OPRESCU! Astept de ani buni acest moment si il iau ca pe o speranta pentru copiii mei.Va multumesc anticipat pentru ceea ce cred ca veti realiza.

    elena vadean

    15 Iunie 2008 at 21:09

  2. Felicitari, felicitari! Sper sa fie bine, am speranta ca va fi bine!

    Oana

    15 Iunie 2008 at 21:16

  3. Felicitari Doctore sper doar ca acum sa nu uiti de persoanele bolnave.Doamne ajuta!

  4. Elena, şi eu aştept de 10 ani!
    .
    Oana, sper ca totul să fie ok. De ceea ce mă temeam, şi mă tem şi acum, frauda, furtul, spune-i cum vrei, să nu se întâmple. Încă îmi este teamă. Toţi oamenii pe care îi cunosc, rude, vecini, prieteni, cunoştinţe, colegi, toţi au votat din primul tur cu doctorul. Şi toţi ne întrebam cum Dumnezeului nu a câştigat din prima. Poţi să-ţi imaginezi un bloc întreg, cu aproape 300 de oameni, care să voteze „în bloc” cu doctorul?
    .
    Gabi, nu are cum să uite! Doctorul cu asta se ocupă.
    .
    M-a sunat un prieten. La primul tur s-a dus cu jumate de familie, vre’o 8! Acum s-au strâns 30, să fie siguri 😀

    isabellelorelai

    15 Iunie 2008 at 21:23

  5. Ma bucur pentru voi ca primarul ales e cel pe care il iubiti si aveti incredere.Acum e nevoie de sprijinul vostru mai mult ca oricand ca sa poate realiza ceea ce a promis.Bucurestenii si-au pus mare speranta in om,in medic.Sa-i fiti alaturi!
    Isabellelorelai,sunt sigura ca si teledonul cu primaria va deveni realitate cat de curand.

    g1b2i3

    16 Iunie 2008 at 06:25

  6. Sunt foarte bucuroasa.Sa-i dea Dumnezeu sanatate!A trecut intr-o frumoasa etapa a vietii lui. O etapa grea. Va fi greu, va trebui sa lupte cu mafia. Sa aiba putere, ca munca e destula.

    zinca beiu

    16 Iunie 2008 at 07:24

  7. OFFTOPIC: isabelle, maica, mor de dorul tau! mai am un pic si ma scap de belelele naibii (proiectul si lucrarile)

    Jamilla

    16 Iunie 2008 at 09:10

  8. psŞ tot nu pricepui cum se duc in spam commenturile mele… am sa+ti scriu prin via M, te pupic!

    Jamilla

    16 Iunie 2008 at 09:11

  9. da, felicitari doctorului, dar va trebui sa mentina echilibrul intre multe presiuni

    georgescuradu

    16 Iunie 2008 at 10:19

  10. Gabi (pisoi), dacă ne amintim de faza cu „iubitul” aşa a fost şi cu domnul Băsescu. Important este ca Doctorul să nu „deraieze”, să nu lase ca cineva să îl aibă cu ceva la mână. Pentru treaba cu teledonul am două căi, una mai scurtă şi una mai lungă. Dacă nu mă vor ajuta, mai încerc şi la alte instituţii.
    .
    Zinca, dacă Doctorul nu va lăsa tentat (aşa cum el a spus), şi dacă se va înconjura de oameni care nu se lasă tentaţi, va reuşi. Dacă nu, nu. Ar deveni încă o mare dezamăgire. Ceva însă îmi spune că nu ne va dezamăgi.
    .
    Jam, mai mamă scumpă, cum să mori de dorul cuiva pe care nu îl cunoşti? 😀 Treci la MUNCĂ 😆
    Jam, am descoperit care e treaba cu spam-ul, este de la administrator (wordpress). Orice schimbare de IP o trimite în spam. Stai liniştită, că recuperez tot, că nu doar ale tale se duc acolo. Te pup. La muncă! 😀
    .
    Radu, Doctorul va trebui să dea cu şpăgarii de pământ. Indiferent din care partid provin ei.

    isabellelorelai

    16 Iunie 2008 at 11:07

  11. Ma bucur ca a castigat doctorul. Daca puteam vota, pe el as fi pus si eu stampila… Isabela, sa nu te superi ca nu comentez prea mult la astfel de postari. Motivul meu e lipsa acuta de incredere in clasa politica (fie ea de stanga, de dreapta sau de centru – de parca in Romania ar exista doctrine…) Nu voi ezita sa laud initiativele admirabile, atunci cand va fi cazul… Dar pana atunci voi fi rezervata in a ma entuziasma… Nu mi-o lua in nume de rau…

    SMINCHY

    16 Iunie 2008 at 12:58

  12. Isabelle,apreciez faptul ca a castigat Doctorul si as vrea sa fie asa cum zici tu,sa dea de pamant cu spagarii,insa,desi in legatura cu ce depinde de mine sunt optimista,ma tem ca ,incercand sa faca asa, se va face gol in jurul lui,va ramane singur,caci nu se poate lupta cu morile de vant.Sa vedem cum se va intelege cu consilierii,ca aia au mandate de la partidele lor.As vrea sa fie bine,sa termine macar santierele incepute in Bucuresti si nu sa le abandoneze si sa inceapa altele,ca va iesi o varza de 4 ani.In acelasi timp ma intreb ce face arhitectul general al Bucurestiului?N-are autoritate?De ce se face zob capitala noastra?Trebuie oprite constructiile in locurile parcurilor si a altor spatii verzi, dintre blocuri,caci,pe langa faptul ca va veti sufoca acolo,fara oxigen,mai arata si tare urat.
    Sper ca ma intelegi ca nu mi-e indiferent ce se-ntampla si ma uit neputincioasa la stiri despre Bucuresti. 😦

    Elisa

    16 Iunie 2008 at 14:18

  13. Andreea, eu respect opiniile tuturor, nici eu nu am „treabă” cu politica. Dar dacă tot a apărut omul ăsta, care vrea să fac ceva bun şi pentru noi, amărăştenii, îl susţin.
    .
    Elisa, vom vedea. Şi aşa, ca idee, păi până acum nu a fost tot singur? Şi ce, s-au terminat oamenii cinstiţi în ţara asta? Te pup.

    isabellelorelai

    16 Iunie 2008 at 14:34


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

