Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

aşteptare

with 21 comments

A aştepta înseamnă a supravieţui cât mai mult, a aluneca spre moarte încet.

Octavian Paler. Viaţa pe un peron

Digul

 

Marea loveşte digul pe care în seara aceea

n-am avut curajul să mergem la capăt. Piatra udă

luneca şi, la un pas de noi, era ruptă. Dacă eram neatenţi,

ne puteam prăbuşi în apa ce fierbea dedesubt.

Dar am fost atenţi. Ca totdeauna. Atât de atenţi

încât într-o zi vom renunţa să mai pătrundem pe dig.

Ne vom mulţumi să ne-aducem aminte de el,

apoi ne vom aduce aminte mai rar

şi îl vom uita în cele din urmă,

vom uita că-ntr-o seară eram poate hotărâţi să mergem la capăt.

Acum chiar dacă aş merge pe dig,

nu mai pot s-o fac decât singur: Pot aluneca

sau pot înainta curajos. E totuna.

Şi-aş vrea să uit în ce zi mă aflu, în ce an şi unde,

să ascult marea lovindu-se întruna de dig, să mă întreb

cine sunt, ce vârstă am şi ce caut aici.

Şi de ce m-am oprit în faţa acestui dig,

ca şi cum l-aş cunoaşte?

.

Octavian Paler. Scrisori imaginare

A pictat Ivan Aivazovsky

Written by IsabelleLorelai

12 Iunie 2008 la 00:48

21 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. O zi frumoasa Buno!Daca ai idee ce sa fac sa nu mai intre comentariile in spam,te rog spune-mi.Caci la mine nu apare nimic deosebit ,totul pare la fel ca inainte sa schimb „fata” blogului.Doamne ajuta!

  2. Gabi, habar nu am cum se face, dar stai liniştită că le recuperez acum, nu mai şterg la grămadă.
    O zi bună şi vouă. Doamne ajută.

    isabellelorelai

    12 Iunie 2008 at 11:08

  3. Of,of,digul asta.M-am cam intristat 😦
    Minunate civinte,minunate picturi.Imi plac asa de mult corabiile cu panze!Intotdeauna mi-au placut,iar sora mea cea mijlocie mi-a adus acum vreo doi un tablou micut si minunat cu o corabie cu panze.
    Cred ca mi-ar fi placut sa traiesc undeva intrun castel,candva,pe langa o mare albastra-verzuie si sa privesc corabiile. 🙂

    g1b2i3

    12 Iunie 2008 at 11:53

  4. g1b2i3

    12 Iunie 2008 at 12:26

  5. O zi frumoasa, buna mea! Vezi ca ti-am raspuns la intrebarea cu teledonul la mine pe blog! Pup! 🙂

    SMINCHY

    12 Iunie 2008 at 14:27

  6. Minunate cuvintele si picturile postate .Inca o data multumesc.Si te pup.

    Mary Grey

    12 Iunie 2008 at 18:59

  7. Isabela, imi cer scuze, nu am prea ajuns pe blog in ultimele zile si vad ca pierd articole atat de frumoase. O sa le citesc cu mai mare atentie in week-end. Imi place mult acest ultim material al tau, cu asteptarea si viata ca un peron.. Sa fii fericita, sper ca esti bine. Multumesc mult.

    corinacretu

    12 Iunie 2008 at 19:39

  8. Frumoasa seara! Ca toate celelalte ale vietii mele.La tine nu la fel?’
    Ce-mi place chestia cu axa orizontala! „Raul nu mai este opus binelui, ci a devenit o alternativa a binelui”.

    zinca beiu

    12 Iunie 2008 at 21:18

  9. Suntem intr-o continua asteptare, iar cand nu mai avem rabdare sau cand nu mai avem ce astepta… murim fie de mana noastra fie a destinului sfarsit
    Astept ziua de maine, ma intorc acasa, imi e dor de toata lumea inclusiv de tine.

    mesterulmanole

    12 Iunie 2008 at 23:11

  10. …Cate nu regreti in viata…ca ai asteptat prea mult sau prea putin,ca ai avut prea mult curaj sau nu ai avut deloc.Sper sa am destula intelepciune sa cuprind la piept ,cu destul curaj,fiecare pasiune, fiecare sincera iubire,fiecare cuvant fain si fiecare zambet, fiecare dragoste aratata si fiecare bucurie…

    rose4you

    12 Iunie 2008 at 23:44

  11. Neata Isabelle!Esti bine? Te imbratisez si-ti doresc o zi cu intamplari fericite.
    Chiar si singuri…nu aluneca,mergem mai departe…

    Elisa

    13 Iunie 2008 at 09:22

  12. Neata Isabelle!Esti bine? Te imbratisez si-ti doresc o zi cu intamplari fericite.
    Chiar si singuri…nu alunecam,mergem mai departe…

    Elisa

    13 Iunie 2008 at 09:23

  13. Buna mea, esti bine? Sper ca nu s-a intamplat nimic rau…
    Daca ai nevoie de mine astazi, ma gasesti la telefon. N-o sa fiu la birou…
    Te pup si iti urez o zi minunata!

    Sminchy

    13 Iunie 2008 at 11:05

  14. Cum esti Buno?!
    O sambata frumoasa iti doresc!Pupici de la Bodoganici 🙂

  15. Buna seara draga mea! Printre bagaje,emotii,temeri si meci m-am gindit sa-ti scriu un gind bun…Maine plecam la Hannover..am multe asteptari..si sper sa ma intorc la fel de optimista.Fetita mea este bine si foarte curajoasa,iar mi-a dat o lectie de viata.Te sarut si iti doresc sanatate si putere sa le faci pe toate cite ti-ai propus.

    ioana

    13 Iunie 2008 at 20:16

  16. Scuze Buno ,nu stiu de ce dar azi pentru mine a fost sambata!

  17. Esti bine?

    Mary Grey

    13 Iunie 2008 at 21:49

  18. Atat de multe a inteles prietenul sufletului meu Paler… si,atat de multe au ramas inca de neinteles…pentru, multi dintre noi…
    Sestro, sunt nitel trista, si obosita sufleteste, de multe, de prea multe, am venit cu curaj, dupa un zambet cald, vreau un zambet curat, in rest, mereu gasesc fie din cele inveninate, fie din cele la kg…
    Un sfarsit de saptamana placut si senin sestro…liniste sufleteasca si sanatate sa avem…
    pretuire si mult respect,
    Sibilla

    sfinx667

    13 Iunie 2008 at 23:28

  19. Sper ca esti bine, Isabela.

    corinacretu

    14 Iunie 2008 at 00:24

  20. Sărutmâna tuturor, sunt aşa şi aşa, mă descurc. Vorbim mâine, da?

    isabellelorelai

    14 Iunie 2008 at 01:09

  21. Gabi (pisoi), frumos, da. Mie mi-ar plăcea să am o cabană în munţi, un cal şi un câine. Şi atât. Frumoasă corabie, mulţumesc.
    .
    Andreea, mulţumesc. Te pup şi eu.
    .
    Copilaş, mă bucur că ţi-au plăcut. Te pupă mama.
    .
    Corina, gânduri scrise şi gânduri pictate. Puterea omului de a imagina realitatea. Şi de aştepta pe cineva care nu mai există. Te pup şi eu, şi sper că eşti ok după vizita din Italia. Eu am fost doar la Roma şi Milano. Şi Vatican, inclus 😀
    .
    Zinca, să te mint? Te mint: da, sunt seri frumoase. În ceea ce priveşte răul versus bine, o ţin pe-a mea şi pe-a lui Edmond Burke: pentru ca răul să învingă pe pământ, este deajuns ca oamenii buni să nu facă nimic.
    .
    Meştere Manole, suntem, da. Mă bucur că îţi este dor de toată lumea, inclusiv etc.
    .
    Rose Lorelei, aşa să faci. Pentru că apoi ei mor şi noi rămânem doar cu aşteptarea. Până când vom muri şi noi.
    .
    Elisa, mulţumesc. Mergem, că nu avem încotro.
    .
    Gabi (mămica lui Bogdan), sunt aşa, cum să-ţi spun… amestecat. Trăiri amestecate cu sentimente. Pupici lui Bodo.
    .
    Ioana: BAFTĂ. Să dea Dumnezeu ca operaţia să iasă bine şi totul să fie ok. Drum bun acum, şi drum bun, înapoi spre casă. Doamne ajută!
    .
    Gabi (mămica lui Bogdan), şi mie mi se mai întâmplă.
    .
    Copilaş, nu prea… Dar se rezolvă. Te pup.
    .
    Sibilla, nu mai lua în seamă toate prostiile, că nu are rost. Când te necăjeşte răutatea oamenilor, adu-ţi aminte ce a spus Aristotel: Suntem ce tot facem. Facem bine, facem rău, „facem nimic”… Simplu… Te pup, Sibilla.
    .
    Corina, acum nu, dar voi fi. Te pup.

    isabellelorelai

    14 Iunie 2008 at 11:47


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

