Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

8 – 15 – 18 iunie 2008. Mai credeţi în minuni? În minunile făcute de oameni?

with 20 comments

Astăzi este duminică, 8 iunie 2008. Ştefan, un copil bolnav, de doar 10 ani, orfan de tată, stă întins în pat şi îşi priveşte prietenul cum se joaca. Plânge stins, pentru că nu se poate ridica şi nu poate spune că suferă.

Ştefan nu poate sta în şezut, nu-şi poate ţine capul drept şi nu poate merge, nu poate vorbi. Ştefan nu are decat 15 kg, din 30, câte ar trebui să aibă un copil la vârsta lui. Mama lui nu mai are lacrimi să mai plângă. Soarta a fost necruţătoare cu ea. Când Ştefan avea 4 luni, mama lui l-a dus la medic. Trebuia să-i facă vaccinul, însă micuţul era răcit. “Doctoriţa a considerat că nu are nimic, aşa că i-a făcut injecţia”, îşi aminteşte Geta. După 5 zile însă, bebeluşul a făcut febră, convulsii. şi a intrat în comă. “Nimeni nu a fost tras la răspundere, iar noi am rămas cu copilul condamnat pe viaţă. A stat 5 zile în comă, iar când şi-a revenit, medicii i-au stabilit diagnosticul. Oricum, ei se asteptau să moară”, spune cu amăraciune femeia. În 2003, Ştefan şi-a pierdut tatăl. Un cancer galopant.

ŞTEFAN ARE DOUĂ ŞANSE: Prima : Un transplant de celule stem, la o clinica din China, pentru care are nevoie de 30.000 de euro; a doua : Pe noi. Care să punem mână de la mână, 10 RON lângă 10 RON, şi să-l salvăm.

Pe 23 aprilie 2007, Ştefan ar fi trebuit să fie în China. A pierdut programarea la operaţie pentru că în conturile lui nu s-au strâns decât jumătate din banii necesari plecării, iar medicii din Beijing cer ca intervenţia chirurgicală să fie achitată cu două luni înainte de internarea pacientului. Geta Craiu a reuşit, după multe insistenţe, să obţină o altă programare. Cei 30.000 de euro trebuiesc însă trimişi în contul clinicii până pe 15 iunie 2008.

Duminica viitoare, 15 iunie 2008, va fi ziua în care vom afla dacă oamenii mai pot face minuni. Dacă oamenii pot repara greşelile altor oameni. Un fel de a întoarce celălalt obraz…

Pe 18 iunie 2008, Ştefan împlineşte 10 ani.

Daca puteţi să dăruiţi, măcar 10 RON:

Cont: BCR, sucursala Galati

Titular: Craiu Geta

RON – RO83RNCB0141032266760003

EURO – RO56RNCB0141032266760004

USD – R002RNCB0141032266760006

Telefon dna. Craiu: 0740.493.059

Ştefan. Tetrapareza spastica forma severa. Orfan de tată. Are 10 ani.

Pe 18 iunie 2008 îi împlineşte, mai precis. LA MULŢI ANI, ŞTEFAN !

Rugămintea disperată a unei mame – AICI. Presa online Galaţi – AICI. Viaţa Liberă – AICI şi AICI

07.03.2009. Noutăţi despre Ştefan.

Astăzi am primit maci.

De la Bogdan-Andrei. Un băieţel. Mulţumesc, Bodo!

20 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. 🙂 🙂 🙂
    Buno.Buno…
    O zi frumoasa!

  2. Gabi, să vă dea Dumnezeu sănătate şi tot ce vă doriţi 😀

    isabellelorelai

    8 Iunie 2008 at 11:58

  3. Doamne, Doamne, cata suferinta in lumea asta mare si nebuna…si cat timp pierdem cu discutii interminabile, politicul ne-a tampit vorba ta…Doamne, fa sa vina minunea pentru puiul de zambet, ma voi ruga pentru el…. e un suflet nevinovat, un copilas…eu cred inca in minuni sestro..
    Ma bucur ca tu, una din minuni nu renunti, esti mereu om pentru oameni, asta e foarte important, implicarea ta ne motiveaza si pe noi, sa-ti dea Dumnezeu sanatate si putere sa poti continua, pentru ca faci treaba buna sestro !
    O duminica odihnitoare si un zambet in semn de pretuire suflet mare,
    respecte,
    Sibilla

    sfinx667

    8 Iunie 2008 at 16:18

  4. Sestro, mulţumesc, O zi bună să ai, te pup.

    isabellelorelai

    8 Iunie 2008 at 16:31

  5. mai sus am citit …
    „implicarea ta ne motiveaza si pe noi”

    implicarea ta ma motiveaza si pe mine, ISABELLE !
    iubesc copiii tare mult …
    fac lucruri care’mi vin pur si simplu … fara sa gandesc prea mult … ascult doar … ‘vocea’ interioara …
    si totusi … TU …. !!
    faci ceva … !!!???? …
    bunatatea ta … !!!??? …
    e asa frumos cand, cuiva ii pasa … e atat de frumos …

    Tot respectul … FEMEIE ! Poate chiar mai mult ….

    elena.n

    8 Iunie 2008 at 17:22

  6. mi-a fost dor de tine …
    nu e important …
    doar ti-am spus …. !
    e bine sa sti !

    elena.n

    8 Iunie 2008 at 17:24

  7. Ehe, uite cine s-a întors 😀
    Şi mie mi-a fost dor de tine, Elena. Bine ai venit acasă. Nu te întreb dacă a fost ok, pentru că după tonusul tău sunt convinsă că a fost 😀
    Eu, ce să fac? Tot aşa, sper în mai bine. Tot timpul. Cu convingere. Ştiu sigur că un gest, aparent neînsemnat, poate schimba soarta unui om. Mă refer la bine. Că de rău… Doamne fereşte. Te pup, Elena 😀

    isabellelorelai

    8 Iunie 2008 at 18:26

  8. Meriti o viata tare frumoasa …
    Tu … nu stiu daca iti dai seama … chiar nu stiu !?
    Esti valoroasa …
    Ti-o spun cu toata convingerea.

    A fost obositor.
    E munca … dar eu ma fost invatata … ‘munca sa fie o pasiune’

    am primit o floare.
    mi-a venit sa-i pun nume …
    numele ei este … este … Isabelle 🙂

    ii fac foto si iti trimit si tie.
    te pup … cu mare drag.

    elena.n

    8 Iunie 2008 at 18:46

  9. Macii sunt superbi.Si mie-mi aduce al meu,de pe camp,cand merge cu cainii la plimbare.I-am pus pe dreapta.Sa ai vesti bune saptamana asta.Te imbratisez Isabelle. 🙂

    Elisa

    8 Iunie 2008 at 19:28

  10. Elena, toţi oameni de pe pământul ăsta merită o viaţă frumoasă. Dacă am avea toţi aceleaşi şanse poate că nu s-ar mai întâmpla atâtea nenorociri. Zic şi eu, sunt cam idealistă. Elena, am o singură valoare: aia de om. Aşa mă văd eu. Tu mă vezi într-un fel. Sunt unii care mă văd inferioară lor. Cum o dai tot nu e bine 😀 Asta-i viaţa, ăştia-s oamenii, cu ei defilăm 😀 . Dacă munca este plăcută, parcă nu mai vezi oboseala. Dacă se usucă floarea, am încurcat-o 😀 Mai bine numeşte-o Andreea, să fie ea de vină 😀 😀 😀 Glumesc. Te pup şi îţi doresc o săptămână bună.
    .
    Elisa, îi aduce cu rădăcină? Am văzut pozele la tine pe blog, sunt frumoşi. Avea bunicul meu în grădina de flori maci de grădină. De la ăia mâncam seminţele 😀
    Şi eu sper. Mulţumesc, Elisa, să ai o săptămână liniştită şi … S-a mai copt ceva în grădină? 😀

    isabellelorelai

    8 Iunie 2008 at 21:05

  11. Isabelle !!
    trebuie sa recunosc ca in mintea mea …
    EXISTA (din pacate) ALB si NEGRU , FRUMOS si URAT, BUN si RAU ….

    Eu stiu ca esti doar … 🙂 UN OM !!
    dar ce OM !!! 🙂 ce OM ???

    Si eu sunt o idealista … 🙂
    am plans cand ceva nu-mi iesea la ‘perfectiune’, ori cineva nu se tinea de cuvant … mi-a trecut …

    O randunica nu aduce primavara !
    E un semn 🙂 ca vine primavara 😉

    Andreea !??? 🙂
    ea e vinovata ca sunt aici !!
    alta ‘vina’ nu are.

    Ai grija de tine, ISABELLE !

    elena.n

    9 Iunie 2008 at 06:56

  12. Elena, ce e rău să fii idealist? Şi perfecţionist? Eu zic că e ok 😀
    Andreea nu numai că nu este vinovată de ceva, ea este modelul meu de luptă. Îmi pare rău că ai înţeles greştit, se mai întâmplă. Ideea era, mai pe scurt, ca floarea ta să se numească mai bine Andreea. 😀
    Te pup, Elena.

    isabellelorelai

    9 Iunie 2008 at 11:47

  13. In minuni facute de om? da, cred 😉

    Petrisor Socol

    9 Iunie 2008 at 11:50

  14. Ce bine, Petrişor!
    Bine că ai venit, eram doar fete pe aici 😀

    isabellelorelai

    9 Iunie 2008 at 12:04

  15. Isabellelorelai,cred ca exista minuni facute de oameni.Uite,chiar aici am vazut cateva,poate ca sunt mai multe decat ne inchipuim!
    Iti daruiesc un camp cu flori. 🙂

    g1b2i3

    9 Iunie 2008 at 16:53

  16. O da,sunt multe fragute dar n-am timp sa le culeg.Chiar v-am chemat in ajutor lol.Sunt cam obosita,ca am mult de lucru.Te pup.

    Elisa

    9 Iunie 2008 at 18:54

  17. Găbiţă, la cât mai multe minuni, deci 😀 Pot să iau câmpul acasă?
    .
    Elisa, culeg eu. Am sosit 😀 Tu odihneşte-te. Te pup.

    isabellelorelai

    9 Iunie 2008 at 22:18

  18. […] trist scria în 2007 şi 2008 despre Ştefănică: „Fiţi voi miracolul pentru Ştefănică”. Ştefan, copilul orfan de tată, bolnav de tetrapareză spastică în formă severă care avea nevoie de […]

  19. […] Mai credeţi în minuni? În minunile făcute de oameni?   Eu cred si stiu ca oamenii pot face minuni.Am cunoscut asemenea oameni care sunt mai putin cunoscuti,care ajuta doar din bunatate,omenie,solidaritate fata de semenii lor aflati in suferinta. Oare e nevoie sa suferim si noi ca sa stim ce inseamna un miracol facut de oameni?Cineva spunea :"Uneori, suferintele nasc lumini ce calauzesc sufletul spre Divinitate". […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

