Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Ne înălţăm?

with 19 comments

Înălţarea Domnului

Giotto

şi Ziua Eroilor

Grigorescu

Gabi şi Zinca, mulţumesc de bună aducere aminte. Elisa, îţi mulţumesc! Cristalule, şi totuşi… Meştere Manole, locuri în care Înălţarea Domnului este garanţia înălţării noastre. Corina, alegem. O ştire de ultimă oră, doamnelor şi domnilor: Sibilla zâmbeşte în zbor 😀

Hristos s-a înălţat!

.

Veşti de la Matei Nicorici. Matei a suportat bine cele 8 cure de citostatice la care a fost supus, iar in aceste zile medicii francezi ii fac o serie de teste si analize amanuntite pentru a stabili cu certitudine care sunt pasii de urmat. Matei va fi supus apoi unei operatii de rezectie a tumorii si unui transplant allogenic de celule stem pentru vindecare. Andreea Sminchy – AICI – ne roagă să spunem o rugaciune si pentru el.

.

Scrisoarea a III-a. RALUCA TOPOR. Suntem elevii clasei a III-a A de la Şcoala Generală “Lucian Blaga ” Deva, jud. Hunedoara. Avem 10 ani, este cea mai frumoasă vârstă a copilăriei! Dar dintre noi acum lipseşte o fetiţă! RALUCA TOPOR. La începutul anului şcolar din clasa a II-a, septembrie 2006, RALUCA TOPOR era cu noi… În clasa a II-a RALUCA a frecventat puţin timp cursurile. În clasa a III-a RALUCA a venit puţin timp la şcoală, la începutul anului şcolar. În disperarea noastră căutăm ajutor şi ne îndreptăm gândurile spre toţi potenţialii oameni cu suflet mare din ţara aceasta! Acum colega noastră, RALUCA TOPOR, se zbate în suferinţă la o clinică de oncopediatrie din Cluj. În ultima vreme nu mai poate frecventa şcoala şi suferim alături de ea . Este un înger de fată, deşteaptă , talentată, cuminte, bună, înţeleaptă! Dorim să o avem din nou în mijlocul nostru, să înveţe din nou alături de noi, să mergem împreună în excursii, să ne jucăm, să ne bucurăm. Avem 10 ani, este cea mai frumoasă vârstă a copilăriei, şi ea nu se poate bucura alături de noi de frumuseţile copilăriei. Viaţa ei depinde de o operaţie foarte costisitoare şi cu tot efortul nostru, al colegilor, al familiilor noastre nu putem face faţa costurilor enorme. Dacă toţi ne-am uni eforturile, poate am reuşi să salvăm un copil nevinovat, care are dorinţa şi voinţa de a trăi. Să o ajutăm să poată trăi! Este scrisoarea cutremuratoare a unor copii din Deva. Colega lor, Raluca, are leucemie, iar sansa ei este o operatie extrem de costisitoare la o clinica din Ungaria. Familia fetitei trebuie sa stranga 150.000 de euro pentru a putea sa-i redea Ralucai sansa la viata. Cu ajutorul copiilor, al prietenilor, al cunoscutilor, in conturile fetitei s-au strans 17.000 de euro. Daca puteti sa o ajutati pe Raluca, faceti o donatie, cat de mica. Banca Transilvania Deva: Cont lei: RO20BTRL 0220 1201 6425 84XX; Cont valuta: R066BTRL 0220 4201 6425 84XX, BRD Agenţia Rusca: Cont lei: RO80BRDE 220SV 3004 3502 200, OTP BANK: Cont lei: R0580TPV 34 0000 1568 91 RO 01, Raiffeisen BANK: Cont lei: R098RZBR 0000 0600 0926 8725. Titular: TOPOR DORIN PETRICĂ. Daca sunteti din Deva, puteti merge sambata, la ora 18:00, la Casa de Cultura unde se va sustine un spectacol de caritate pentru RALUCA TOPOR.

Raluca nu a mai putut să lupte. Prea târziu a ajuns la Florenţa. Prea târziu a făcut operaţia. Prea târziu… Aproape cinci ani de chin. Dumnezeu să te odihnească în pace, Raluca.

.

Când cerul cade peste oameni – ALEXIA MIHAI

Alexia Mihai are aproape 2 ani. De la 10 luni se lupta cu o boala cumplita – neuroblastom toracic, stadiul 4. Tragica ei poveste incepe pe 8 septembrie 2007. In acea seara, Alexiei i s-a facut rau si nu se mai putea tine pe picioare. Parintii au mers cu ea la un control, de unde au fost indrumati sa spre Bucuresti, penru investigatii. Intre timp, in numai doua zile, Alexia nu-si mai putea misca aproape deloc picioarele. Un examen RMN efectuat in capitala a scos la iveala si cumplitul diagnostic – o tumora la nivelul toracelui. Singura sansa a Alexiei este acum un transplant allogen de maduva, operatie care se realizeaza doar in strainatate. Parintii au luat legatura cu Institutul Goustave Roussy, unde este internat si Matei, si au primit devizul de cheltuieli. Suma care le este necesara se ridica la aproximativ 150.000 de euro, bani care n-ar putea fi stransi niciodata dintr-un salariu de cadru didactic si unul de asistent medical. Cont: BCR-Sucursala Traian, Galati, RO 18 RNCB 0144 0175 0719 0001, Titular: Nela Mihai. Cont paypal Nela Mihai, mama Alexiei: m_nela_77@yahoo.com

UPDATE: Pe 5 septembrie 2008, Ministerul Sănătăţii a aprobat dosarul. Din data de 10 septembrie 2008, Alexia Mihai se află la tratament şi transplant, la Institutul de Cancerologie Gustave Roussy din Paris.

.

Coşmarul unui om – GEORGETA CONSTANTIN

“Zăceam inertă pe pat, dar simţeam cum mă apropii de o lumină puternică, tot mai mare, tot mai mare. Eram singură în oceanul acela de raze, fără simţuri, fără reacţii, fără apărare. În jurul meu era forfotă mare şi multe voci strigau disperate: „Doctore, ce facem? O pierdem, o pierdem””, îşi aminteşte Georgeta, la 15 ani de la operaţia care a nenorocit-o pe viaţă.

Ceea ce trebuia să fie o simplă operaţie de deplasare de şold şi rotulă s-a dovedit a fi un coşmar pentru Georgeta care, la 21 de ani, credea că toată lumea e a ei. Visele ei s-au năruit pe 11 octombrie 1993 la Spitalul CFR 2 din Capitală, pe un pat alb care, preţ de câteva minute, s-a transformat în dric de purtat morţii pe lumea cealaltă. “Doctorii mi-au făcut o anestezie în coloană, dar aceasta nu a avut nici un efect. Încă îmi simţeam picioarele. Au făcut-o pe a doua. La scurt timp mi-a scăzut tensiunea la 4 şi am încetat să mai mişc şi să respir. Auzeam vag nişte voci. Erau doctorii, care nu ştiau ce să-mi mai facă”, ne-a mărturisit Georgeta. Medicii au readus-o la viaţă şi au continuat operaţia. După cinci ore, fata ajungea la reanimare, cu complicaţii post-operatorii, pe care medicii nu i le-au adus la cunoştinţă. Întreg piciorul ei drept era negru ca tăciunele, fapt pentru care i s-a recomandat un tratament cu medicamente din străinătate. Nu s-a schimbat nimic. “Nu mai suportam nimic pe mine. Îmi era foarte cald şi nu puteam să respir. Vreme de 14 ore nu am reacţionat la nimic şi mama a crezut că am murit”. Dar Georgeta a trăit cu speranţa că va putea merge vreodată. A primit un laptop de pe care trimite e-mail-uri oamenilor să o ajute. Şi-a făcut blog ca să comunice cu toată lumea. Îi place să cânte şi spune că incidentul din spital i-a ucis din faşă o carieră muzicală. Are o casă în care pereţii, geamurile şi mobila stau să cadă, datorii pe care nu le mai poate număra, o indemnizaţie de 270 de lei pe lună din care îşi poate cumpăra doar pâine, o mamă şi un prieten care o cară în spate la WC, dar şi un optimism şi o încredere cum rar se văd la oameni aflaţi în situaţia ei. Acum vrea să trăiască, să-şi achite integral casa şi să o repare. “Ştiu că poate cer mult, dar nu mă mai pot descurca. Vreau să mă jute cineva, căci 15 ani am trăit în chin”, ne-a spus Georgeta. Dacă doriţi să o încurajaţi pe Georgeta, măcar cu o vorbă bună, puteţi să-i scrieţi pe blogul ei  AICI

Cont: BRD Agentia Floreasca. RO 07 BRDE 445 SV 854 298 544 50. RO 43 BRDE 445 SV 099 67 984 450 – euro. Titular: CONSTANTIN GEORGETA

Icoana este de AICI

19 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Adevarat, Hristos s-a innaltat !
    si da, sestro…zbor si eu, zbor zambind, datorita voua tuturor, datorita aripilor voastre mangaietoare, zambetelor voastre… fiti binecuvantati !
    senin si impliniri sestro )(
    Sibilla

    sfinx667

    5 Iunie 2008 at 12:58

  2. Sibilla, RESPECT! 😀

    isabellelorelai

    5 Iunie 2008 at 13:16

  3. Adevarat S-a inaltat! Buno 🙂
    Suntem pe baricade…sper ca esti bine?O zi frumoasa ca sufletul tau iti doresc.

    Gabi

    5 Iunie 2008 at 13:25

  4. Gabi, mulţumesc din nou, jur că uitasem 😀
    Mulţumesc pentru grijă, Gabi, se putea şi mai bine 😀
    dar asta e. Vă pup pe toţi trei 😀

    isabellelorelai

    5 Iunie 2008 at 13:33

  5. Adevarat! Hristos s-a inaltat! Sa ne rugam pentru cei plecati dintre noi, jertfiti pentru libertatea noastra. Si pentru fratii mai mici ai lui Hristos, care au nevoie de noi!
    Te pup, Isabela!

    SMINCHY

    5 Iunie 2008 at 13:52

  6. Gabi, 😀
    .
    Andreea, te anunţ că Zinca deja face asta. Să îi mulţumim. Te pup 😀
    .
    Să nu uitaţi să votaţi O FEMEIE, DOAMNĂ, cum vreţi să îi spuneţi, în CE:
    Detalii aici:
    http://corinacretu.wordpress.com/2008/06/04/pentru-macar-o-doamna-a-europei
    De votat se votează aici:
    http://www.femalesinfront.eu/default.asp?view=front&lang=gb

    isabellelorelai

    5 Iunie 2008 at 14:00

  7. Hristos s-a Inaltat, Isabela! Sa le ajute Dumnezeu tuturor copiilor.
    O zi frumoasa tuturor!

    corinacretu

    5 Iunie 2008 at 16:41

  8. Isabellelorelai,cunosc si eu povestea Ralucai.Am vazut-o la stirile locale Antena 1 Deva.Am cautat-o pe site-ul lor si n-am gasit-o.Site-ul nu e prea actualizat.
    Voi face cunoscute acum aceste cazuri acolo pe unde merg din cand in cand.

    Adevarat s-a inaltat!Am aflat mai tarziu ce sarbatoare e azi.

    In 5 iunie s-a nascut sora mea cea mica(cu 11 ani si ceva mai mica decat mine).A implinit azi 40 de ani.Mai e si Ziua Mediului,iar anul acesta a picat si Ziua Inaltarii si Ziua Eroilor.
    Multe evenimente sunt azi!

    g1b2i3

    5 Iunie 2008 at 17:48

  9. Icoana Inaltarii Domnului este absolut superba. Multumesc, Isabela.

    corinacretu

    5 Iunie 2008 at 18:18

  10. […] iunie 5, 2008 · Înregistrat sub Uncategorized &#183 Tagged Ziua Mondiala a Mediului Update:Isabellelorelai ne spune ca azi e Ziua Inaltarii.Ne mai spune ca niste copii au nevoie de ajutorul n… […]

  11. Acum plang si-mi zic ca eu nu sunt Dumnezeu sa aleg pe cine sa ajut si pe cine nu,caci nu pot pe toti si care sa fie criteriu?Normal ca o luam de jos in sus,dar cei mai in varsta de ce sa moara??Ma doare ca sunt in aceasta situatie,ca eu trebuie sa aleg dintre cei multi ,pe care din ei sa-i ajut si lacrimile ce siroiesc nu-i pot ajuta pe ei.Ma doare rau ,poate ca si fiindca azi este INALTAREA DOMNULUI.

    Elisa

    5 Iunie 2008 at 18:33

  12. Corina, Adevătat s-a Înălţat! Să dea Dumnezeu sănătate tuturor! Te pup. Şi bine ai venit acasă.
    .
    Gabi, să-ţi trăiască sora! LA MULŢI ANI, sora lui Gabi! Sănătate şi noroc!
    Gabi, am sărbătorit şi Ziua Mediului. De fapt o sărbătoresc zilnic. Merg pe jos, am pus becuri economice peste tot şi alte chestii.
    .
    Corina, este. Copiaz-o sau ia link-ul de la Credo, de sub icoană.
    .
    Gabi, sărutmâna de ajutor.
    .
    Elisa, să vezi ce plâng eu când le pun pe blog. Să ştii tu că m-am gândit că oamenii nu mai vin pe aici din cauza asta. Dar nu pot să nu le pun. Nu pot, pur şi simplu. Dacă vor să vină, bine, dacă nu, nu. Asta e.
    Dacă poţi ajuta pe cineva, ajută pe cine vrei tu. Dacă vrei ne şi organizăm între noi care cui să dăm ceva ajutor. Faci bine că te gândeşti la Georgeta. Nu-ţi face ptrobleme că ai ales-o pe ea, dau eu pentru copii.
    Uite ce mi s-a întâmplat în seara asta (apropos de vârstă): veneam de la mine acasă spre maică-mea. Pe o alee din spatele blocului o doamnă în vârstă, absolut onorabilă, mergea cu greu şchiopătând. S-a oprit şi s-a sprijinit de un stâlp din acela de plastic care opreşte maşinile să parcheze pe trotuar. Când m-am apropiat de dânsa mi-a spus bună seara, şi-a cerut scuze că mă opreşte şi a început să plângă. Mi-a spus că a fost la farmacie şi nu i-au ajuns banii să-şi cumpere un medicamement pentru picioare. Doamne, îi era atât de ruşine… Îi gâlgâia plânsul în gât. I-am dat toti banii pentru medicament şi am rugat-o să zică bogdaproste pentru bunică-mea. Ştii ce spunea bunica mea? Că pomana se dă cui cere, că sigur nu îşi bate joc de ea. Ştii care e culmea? De obicei merg pe trotuarul de vis a vis, că pe ăla iau crengile de la pomi în cap, că sunt cam lungancă.

    isabellelorelai

    5 Iunie 2008 at 21:49

  13. Sestro…eu am sabatorit altfel Inaltarea pe sfinx…cu si prin voi…Dumnezeu e cu adevarat iubire, si da, am simtit cu totii ca Iisus s-a Inaltat !
    Am dat link spre ” casa ” ta mai multor oameni, am povestit ce eforturi faci tu si au promis sa te citeasca, eu sper sa faca mai mult, le acord credit deocamdata, si, ma rog la Dumnezeu sa se implice 🙂
    multumiri si recunostinta pentru tot sesro 🙂
    Fii binecuvantata,
    Sibilla

    sfinx667

    6 Iunie 2008 at 01:58

  14. Sibilla, mă bucur că eşti ok. 😀 Este atât de bine să ştii că ai oameni alături atunci când îţi este greu. Şi care să o spună pe faţă. Am dat şi eu linkul celor de la bănci. Măcar un om, din 10 sau 20, dacă oferă măcar 10 lei noi, şi tot înseamnă ceva. Chiar înseamnă ceva.
    Te pup, Sestro, Respect!

    isabellelorelai

    6 Iunie 2008 at 09:34

  15. […] scris prima dată despre Alexia pe 5 iunie 2008. Apoi pe 2 iulie, 6 iulie, 16 iulie, 25 iulie şi 27 iulie 2008. Pe Alexia am „întâlnit-o” la […]

  16. […] 5 iunie 2008, de Înălţare, Andreea Sminchy mi-a arătat o scrisoare foarte frumoasă, a unor copii de clasa a III-a. 21 de […]

  17. asi dori sa com[lectez povestea mea cu stima si respect constantin georgeta

    constantin

    7 Mai 2014 at 19:05


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

