Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

floare albă

with 19 comments

Te-am purtat mereu în fire

Ca pe-un sâmbure de foc,

Floare albă de iubire,

Floare albă de noroc…

Te-ai ivit ca o romanţă

Dintr-un cer cu stele reci,

Floare albă de speranţă,

Floare albă de poteci…

Umbra timpului ce vine

Arde-n inima de jar,

Floare albă de ruine,

Floare albă de altar…

Ai ajuns din nou la mine

C-un descânt de fericire,

Floare albă de ruine,

Floare albă de iubire…

Încă te aştept, minune,

Într-un timp cu zile clare,

Pe o margin’ de genune

Poleită-n foc de soare…

Vino, dragoste, cu mine

Pe uitatul ţărm de mare,

Să refacem din ruine

Prăbuşitele altare…

Pavel Coruţ

 Sestro, nimeni nu are dreptul să-ţi ia zâmbetul din zbor.

Written by IsabelleLorelai

5 Iunie 2008 la 01:23

19 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. SESTRO, HVALA LEPO 🙂 )()()(
    DUMNEZEU E IUBIRE, DUMNEZEU E IN TOATE, DUMNEZEU A RASARIT ZAMBETUL PRIN TINE SI CEILALTI PRIETENI DE SUFLET AI MEI !
    MULTUMESC SUFLET…ALB !!!
    Mi-e drag Corut, si voua va doresc tot ce-mi doresc mie, si, sa fiti binecuvantati cu totii !
    MULTUMESC MULT…SUNT EMOTIONATA SESTRO… 🙂
    RECUNOSTINTA,
    Sibilla

    sfinx667

    5 Iunie 2008 at 01:34

  2. SESTRO, RESPECT.
    Duso, oamenii sunt… oameni. Timpul este timp. Şi le rezolvă pe toate.
    Duso, nu fi tristă, că nu merită.
    Te pup, Sibilla.

    isabellelorelai

    5 Iunie 2008 at 01:37

  3. Felicitari pentru acest gest de solidaritate !
    E primul meu comentariu aici, dar te apreciez din clipa cand te-am descoperit si ma bucur nespus ca exista OAMENI adevarati si verticali ca tine 🙂
    Fii binecuvantata !

    Pescarusul argintiu

    5 Iunie 2008 at 01:42

  4. Pescăruşule Argintiu, aşa consider eu că este normal. Asta ne defineşte ca oameni.
    Bine ai venit şi îţi mulţumesc 😀

    isabellelorelai

    5 Iunie 2008 at 01:47

  5. […]  https://isabellelorelai.wordpress.com/2008/06/05/floare-alba/#comments […]

  6. Buno Hristos S-a inaltat!O zi frumoasa iti doresc .E nevoie sa-ti spun ca-mi place ce-am citi?! Cred ca stii deja ca da si ca esti un exemplu pentru mine : )

    Gabi

    5 Iunie 2008 at 07:34

  7. Astazi este Inaltarea.Astazi este Ziua Eroilor.Trebuie sa ne gandim la ei cu multa dragoste si recunostinta.Daca nu erau ei, astazi noi am fi fost altfel. Toate florile tale albe sa le punem pe marmantul lor, pe Mormantul soldatului necunoscut ! Fug la biserica.Va pup, dragele mele.

    zinca beiu

    5 Iunie 2008 at 08:57

  8. Revin.Am uitat sa-ti spun: citesc cartea lui Dan Puric ” Cine suntem”.Te unge pe suflet!

    zinca beiu

    5 Iunie 2008 at 08:59

  9. Sestro e un exemplu in multe, pentru noi toti 🙂
    Hvala lepo sestro !
    zambete si impliniri ,
    Sibilla

    sfinx667

    5 Iunie 2008 at 12:59

  10. Meştere, dacă vrei să se vadă mesajul, pune doar link-ul articolului, fără comentarii. Dacă nu, nu 😀
    .
    Gabi, Adevărat S-a Înălţat! Şi mulţumesc că mi-ai amintit 😀
    .
    Zinca, SĂ TRĂIŢI! Am executat 😀 Corect, ai dreptate, mulţumesc că mi-ai amintit. Te pup şi eu.
    Zinca, o cumpăr şi eu azi, mulţam.
    .
    Sestro, ZBOARĂ, Sibilla, nu te lăsa 😀

    isabellelorelai

    5 Iunie 2008 at 13:14

  11. Flori albe si de la mine,Isabellelorelai.

    g1b2i3

    5 Iunie 2008 at 17:40

  12. Flori albe si de la mine.

    g1b2i3

    5 Iunie 2008 at 18:09

  13. Gabi, sărutmâna de lăcrămioare.
    (nu ştiu ce se întâmplă cu blogul, de la un timp se duc multe comentarii în spam, aiurea. Acum am dat să le şterg din spam şi am văzut pisoiul. Acum mă gândesc câte mesaje am şters, dacă nu aveau imagine, ca a ta, de exemplu)
    .
    Zinca, am cumpărat cartea.

    isabellelorelai

    5 Iunie 2008 at 21:26

  14. Albul este culoarea mea de zodie.Sunt superbe toate,nu poti alege una,dar tu esti mai minunata,Isabelle.Te pup. 🙂

    Elisa

    6 Iunie 2008 at 17:02

  15. Elisa, este că sunt frumoase? 😀
    Mulţumesc, Elisa, ba tu eşti mai minunată. Te pup şi eu.

    isabellelorelai

    6 Iunie 2008 at 22:06

  16. Superbe flori, frumos blog, un luminos suflet…!

    Va astept si pe rEvolutia interioara, la adresa:

    georgeenea.blogspot.com

    Va multumesc!

    George Enea

    16 Noiembrie 2008 at 23:30

  17. Mulţumesc!

    isabellelorelai

    17 Noiembrie 2008 at 00:22

  18. cautam de mult poezia asta…
    am cartea, dar e undeva acasa, peste mari si tari.

    multumesc.

    aziz

    4 Octombrie 2009 at 06:39


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

