Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Către: Bloggerii din Braşov şi din Bucureşti

with 31 comments

Andreea SminckyBlog de Suflet – AICI, jurnalist la Jurnalul Naţional,care se ocupă de cazurile copiilor grav bolnavi, a primit astazi, 2 iunie 2008, un telefon de la tatal Antoniei, un copil în vârstă de 6 ani, bolnav de leucemie.

I-a spus disperat Andreei ca niste persoane incearca sa faca bani pe seama fetitei lui.

Nasa micutei a aflat ca in Brasov cativa indivizi umbla cu o fotografie a Antoniei spunand ca sunt de la o fundatie care strange bani pentru ea.

Tatal fetitei a verificat datele acelei fundatii si a aflat ca ea nu exista.

Mai mult, el spune ca nu au autorizat pe nimeni sa stranga bani pe strada sau din usa in usa pentru fiica lui.

Donatiile se pot face DOAR in conturile umanitare, deschise la banca. Ce suflet gaunos trebuie sa ai ca sa faci asta? Sa incerci sa te imbogatesti pe seama unui copil bolnav, care are cu adevarat nevoie de banii aceia. Si cata incredere sa mai aiba oamenii inselati in demersurile reale de ajutorare a micutilor cu probleme atata timp cat pe strazi umbla astfel de nemernici?

VA ROG, NU DATI BANI CELOR CARE VA CER PE STRADA PENTRU DIVERSE CAUZE UMANITARE FARA SA VERIFICATI DACA ELE SUNT REALE. CERETI-LE CELOR CARE VA SOLICITA BANI DATELE DE CONTACT ALE CELOR PE CARE SE PRESUPUNE CA II AJUTA! AR TREBUI SA LE AIBA! CERETI-LE DOCUMENTE MEDICALE! CERETI-LE DATELE DE IDENTIFICARE ALE FUNDATIEI PE CARE SPUN CA O REPREZINTA SI CONTACTUL UNUI REPREZENTANT AUTORIZAT! PUNETI CAT MAI MULTE INTREBARI! DACA INCEP SA SA BALBAIE, SA FITI SIGURI CA CEVA NU E IN REGULA! NU INCURAJATI ASTFEL DE NEMERNICII!

DACA SUNTETI DIN BRASOV, NU DATI BANI NICIUNEI PERSOANE CARE SPUNE CA VREA SA O AJUTE PE ANTONIA VASILE!

Daca vreti sa o ajutati cu adevarat, tatal Antoniei poate fi contactat la numarul de telefon: 0729.336.130. Vă mulţumim. 

UPDATE 04.06.2008: CEL CARE INCEARCA SA FACA BANI PE SEAMA ANTONIEI ESTE IN BUCURESTIESTE VORBA DESPRE UN BARBAT CARE SPUNE CA ESTE DE LA O FUNDATIE DIN BRASOV (inexistenta, verificat) SI CERE BANI IN NUMELE ANTONIEI. ARE LA EL O FOTOGRAFIE CU FETITA SI UN CHITANTIER. ULTIMA DATA A FOST VAZUT IN STATIA DE METROU PIATA IANCULUI.

31 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Extraordinar!! Pana unde se poate ajunge??!!Incredibil!!!Ce specie de vietate e si asta?O vietate care este doar …vicleana,josnica si execrabila. Ma cutremura stirea asta.Nu-i posibil. 😦 😦

    Elisa

    2 Iunie 2008 at 23:20

  2. Nişte nenorociţi, Elisa. Uite, un studiu de caz pentru Laura…

    isabellelorelai

    2 Iunie 2008 at 23:21

  3. Isabela, este absolut cutremurator. O sa incerc si eu sa vorbesc cu colegii nostri din Brasov.
    Tot incerc sa postez ceva pentru Bogdan Andrei, dar imi respinge mesajul, asa ca il postez aici:
    „Bogdan, ma bucur mult ca a ajuns cadoul. Isabela e cu organizarea si e un om cu totul deosebit. Iti doresc sanatate, sa fii vesel si fericit, sa ai numai bucurii – iar parintii tai sa se bucure de reusita ta. Numai bine, tie si tuturor celor dragi tie. Cu drag, Corina”

    Iti multumesc, Isabela, pentru tot ce faci. Sa ai numai bucurii si o saptamana frumoasa.

    corinacretu

    3 Iunie 2008 at 00:23

  4. Să nu judecăm pe nimeni!Fiţi voi un exemplu şi întoarceţi celălalt obraz chiar dacă doare.Pe blog la mine, am un articol care se intitulează sugestiv „Celălalt obraz”…Citiţi-l!!!!!Vă rog, opriţi violenţa verbală.Degeaba facem un bine când suntem atât de înverşunaţi împotriva oamenilor inconştienţi..:(:( Oamenii inconştienţi sunt tot suflete ca şi noi..Puţină înţelepciune vă rog…:(

    Cristian

    3 Iunie 2008 at 06:24

  5. 😦 Imi pare rau ca aveti dreptate.

    O zi frumoasa Buno!

    Gabi

    3 Iunie 2008 at 08:54

  6. Cristian, să te ajute Dumnezeu să ai numai zile senine toată viaţa ta. Să te ajute Dumnezeu să ai de a face şi să ai în preajmă doar oameni buni şi frumoşi, pentru care să nu fii nevoit să întorci şi celălalt obraz. Îmi pare rău că am apelat la tine, mă scuzi că te-am deranjat. Ofer eu celălat obraz. LOVIŢI! Să te ajute Dumnezeu, Cristian, să nu ajungi în situaţia acestor oameni disperaţi. Să faci un apel disperat, să te umileşti, să cerşeşti, să te târăşti pentru a salva o viaţă, iar alţii să strângă bani cu care să-şi cumpre habar nu am ce, în loc să-i dea copilului. Unde scrie că noi oamenii normali, trăitorii în cetate, trebuie să acceptăm aşa ceva?
    .
    De la un tata disperat:
    Apel catre prieteni, catre cunoscuti, necunoscuti….oameni cu suflet
    Imi pare rau ca trebuie sa fac un apel, insa viata nu e intotdeauna dreapta asa cum ne-am dori, iar boala nu te intreaba cand vine.

    Ma vad in situatia de a va solicita ajutorul, pentru fiica mea Antonia (6 ani), care de peste 1 an este in spital (In Romania), iar din 31 martie 2008 in Italia) in incercarea de a stavili o boala cumplita: leucemia.

    Antonia este internata din data de 31 martie 2008 intr-o clinica din Italia, unde doctorii au primit-o la tratament, in pofida opiniei doctorilor nostri care spun ca boala este tratabila si la noi in tara. Din pacate nu este adevarat, starea sanatatii copilului evoluand nu tocmai bine in urma tratamentelor primite aici. Am fost fost nevoiti sa plecam in strainatate, va inchipuiti si singuri ca nu este deloc usor, insa nici nu pot trai cu gandul ca sansa cat de mica de a salva copilul este ignorata din lipsa de bani.

    Cheltuielile de spitalizare sunt estimate in jurul sumei de 60 000 Euro (suma pe care o avem in prezent este 15 000 Euro)
    Sunt absolut convins ca fiecare din noi ar incerca tot posibilul, numai sa isi vada copilul sanatos.

    isabellelorelai

    3 Iunie 2008 at 09:16

  7. Corina, pentru unii viaţa este dură. Dar o înţeleg doar cei care s-au lovit de astfel de oameni în viaţa lor.
    Corina, atunci când am trimis cadoul de la tine (bicicleta, etc) am lăsat eu mesaj din partea ta pe blogul lui Gabi, şi le-am explicat că tu nu reuşeşti să scrii acolo. Ei ştiu deja. Când avem puţin timp liber şi ne vedem, îţi arăt eu cum se face.
    Te pup Corina.
    .
    Gabi, viaţa este complexă. Cu bine şi cu rău. Degeaba vrem noi să triumfe BINELE, dacă nu stârpim RĂUL.
    .
    Articolul Andreei începea aşa:
    Sa-mi explice si mie cineva, cat de negru trebuie sa ai sufletul, cat de rapace, de nemernic si de josnic sa fii ca sa poti insela niste batrani, pentru a le vinde casele si a-i lasa in strada? Stiti cu totii despre ce vorbesc, stirea a tinut si mai tine inca primele pagini ale ziarelor si deschiderile jurnalelor de stiri. Singura intrebare care mi-a venit in cap si care inca ma obsedeaza a fost – bai, nene, oamenii aia nu au parinti?

    isabellelorelai

    3 Iunie 2008 at 09:36

  8. Isabelle, te rog nu vorbi asa…Ma bucur ca mi-ai cerut ajutorul.Ajutorul meu nu are legatura cu mesajul postat de Andreea.Nu vreau sa ma repet si aici.Intra te rog pe blog la mine si citeste ce ti-am raspuns..Cred ca cuvintele sunt de prisos..Esti un om minunat,nu ma pot supara pe tine niciodată.Nici pe Andreea nu sunt suparat.Daca vrea, să citeasca si Andreea..Este posibil să nu inteleaga mesajul meu…Sper totusi…Pe curand Isabelle..:)

    Cristian

    3 Iunie 2008 at 11:38

  9. Cristian, ştiam că eşti din Braşov şi credeam că dacă vezi pe stradă aşa ceva, poţi lua atitudine.
    Ştii ce a spus Burke?
    Pentru ca răul să triumfe pe pământ este de ajuns ca OAMENII BUNI să nu facă nimic.
    Cristian, tu eşti un om bun. Te rog din suflet, dacă îi vei vedea pe acei oameni, fă ceva. Îţi mulţumesc mult.
    Oricum, lupta mea se încheie aici.

    isabellelorelai

    3 Iunie 2008 at 11:45

  10. Si tu esti un suflet minunat..Asa ca…Nu uita sa citesti ce ti-am scris..PA!:)

    Cristian

    3 Iunie 2008 at 12:07

  11. Cristian, nu sunt decât un om. Obişnuit. Am citit, nu am uitat să citesc. Mulţumesc, oricum.

    isabellelorelai

    3 Iunie 2008 at 12:37

  12. Toti suntem oameni..:)Nu ai pentru ce..Pace si lumina iti doresc..PA!:)

    Cristian

    3 Iunie 2008 at 13:52

  13. Şi ţie Cristian, o viaţă minunată îţi doresc. PA! 😀

    isabellelorelai

    3 Iunie 2008 at 13:54

  14. Apropo, am observat ca ai scos mesajul care facea trimitere spre mine..?De ce? In schimb a ramas replica:”NU INCURAJATI ASTFEL DE NEMERNICII!ACESTI OAMENI SUNT NISTE FARSEURI DE JOASA SPETA! NU-I INCURAJATI!”:(

    Cristian

    3 Iunie 2008 at 14:01

  15. Cristian, l-am scos ca să nu te deranjeze, să nu te implic. Am considerar că am greşit când am făcut acel mesaj de trimitere către tine şi l-am scos, atâta tot. Îmi cer scuze, am greşit.
    Replica pe care o citezi face parte din mesajul Andreei, care simte cel mai bine cum e să te chinuieşti aproape de unul singur să ajuţi la salvarea unor vieţi.
    Cristian, TE ROG: nu mai interpreta greşit, nu mai scoate cuvinte din context.
    Dacă vrei să vorbim despre violenţa reală, putem să o facem în particular. Să-ţi povestesc cum l-am găsit pe fostul meu soţ dând cu copilul meu de pământ. Să ştii că oameni au dureri reale, au păţit lucruri urâte, de la care au rămas cu coşmaruri… Şi totuşi încearcă să facă ceva bun.
    Cristian, iartă-mă că te-am implicat. Oricum am închis blogul. Nu îl şterg pentru că am să mai postez cazuri de copii bolnavi, în speranţa că îi voi ajuta.
    Cristian, tu ai vârsta fiului meu. Cum poţi tu să crezi că eu am uitat cât de repede ai sărit în ajutorul Oanei Anesia? Nu am să uit niciodată. Te pup şi îţi mulţumesc.

    isabellelorelai

    3 Iunie 2008 at 14:18

  16. intotdeauna au existat fiinte de o asemenea speta. fie au vandut droguri, fie arme. au facut averi din nenorocirile altora, fie s-au folosit de nenorocirile altora.
    e bine ca se spune, poate si acest articol al tau va avea macar tot atata cat au avut si cele de pana acum.
    josnicia nu are margini.

    mesterulmanole

    3 Iunie 2008 at 14:21

  17. offtopic: vroiam sa-ti vorbesc pe alta cale, dar o spun asa:
    in 1991, mancam foarte multa ciocolata, cel putin 3 pe zi,aproape ca inebuneam pana la buticul din fata institutiei mele…dupa vreo luna, m-am gandit ca ceva nu e in ordine. mi-am facut analizele.
    glicemia mea avea valoarea 34…
    mi-au facut glicemia provocata…in 6 ore aveam aceiasi valoare…de atunci am mai facut-o de 3 ori.
    pe urma n-am mai vrut, ca mi s-a luat de atata zeama dulce…
    concluzia, pancreasul meu produce prea multa insulina, adica… munceste in plus…adica o sa imbatraneasca prematur…adica intr-o zi:GATA!…adica…o sa fiu ca si MAMA!
    la inceput imi era teama, acum nu-mi mai pasa! ce s[ astept ziua aia? poate o prind sau poate nu! cert este ca ce vreau sa prind este nunta ficei mele !!
    om trai si om vedea!
    asteapta intai rezultatul ala final din multe alte rezultate, apoi Dumnezeu iti va arata calea si nu te lasa! Stii ca te iubeste, stii?

    mesterulmanole

    3 Iunie 2008 at 14:35

  18. si deschide draq blogul, ca ma enervezi!!!!

    mesterulmanole

    3 Iunie 2008 at 14:37

  19. Nu m-am referit la ce am făcut pentru Oana,etc…Nu cred că are legătură cu subiectul.Nu mesajul indreptat, directionat spre mine este problema.Este normal sa faci trimitere spre mine pentru ca sunt din Brasov.Chiar ma bucur ca ai facut acest lucru!Mesajul Andreei este problema….Nu face decat sa invrajbeasca si mai tare pe cititor..Pacat insa ca nu ai inteles mesajul meu de pe blog …:(Acum 8 ani, asa a-si fi gandit si eu, la fel ca tine si Andreea.Ti-am spus, este nevoie de o schimbare totala in mentalitatea noastra. Altfel, niciodata nu am sa vad ca lucrurile pe pamant se vor indrepta…Nu violenta, nu cuvintele dure aduc PACEA in lume…..Crezi ca la varsta de 32 de ani nu stiu ce inseamna violenta? Off,..,tocmai de asta spun ca este nevoie de schimbare in comportamentul nostru.Am scris si un articol referitor la cum eram acum 8 ani – Despre prietenie si amicitie..:)

    Cristian

    3 Iunie 2008 at 14:56

  20. Si la noi s-a intamplat sa bata la usa oameni care strangeau bani pentru copii bolnavi.Spuneau ca sunt de la nu stiu ce asociatie umanitara.As fi dat,dar n-aveam ce.Aveau si ecuson si hartii.Mama mea a dat de cateva ori bani pentru copii bolnavi.Uneori,ajut si eu asa cum pot.Intotdeauna cand imi bate cineva la usa si imi spune ca-i este foame,gasesc ceva de dat.
    La randul meu,eu am primit ajutor cand mi-a fost greu.Isabellelorelai,iti multumesc!

    g1b2i3

    3 Iunie 2008 at 15:24

  21. Isabelle,ai inchis blogul?! 😦 😦 Imi pare tare rau ca pui la suflet partea care ar trebui sa n-o iei in seama.Adica rautatile.Vreau sa sper ca re razgandesti.Te imbratisez si as vrea sa-ti iau durerea din suflet,macar pentru o vreme,asa ca o povara care se muta, la drumetie, de la unul la altul. 😦

    Elisa

    3 Iunie 2008 at 21:05

  22. Meştere, contează sau nu, mi-am făcut datoria de om. Cine înţelege bine, cine nu, nu. Chestie de mentalitate.
    Mulţumesc pentru sfat, dar nu, nu este de la ce spui tu. Este adevărat că mănânc câte o ciocolată, dar nu mai mult de una la două săptămâni. Mâncatul nu este punctul meu forte.
    .
    Cristian, te rog să mă scuzi, dar pe mine articolul Andreei nu m-a învrăjbit cu nimeni. M-a revoltat, ca pe orice om normal şi de bună credinţă. Înţeleg ce vrei să spui, nici eu nu sunt adepta violenţei, de niciun fel, ca om care am suferit din cauza asta. Dar văd că despre subiect nu spui nimic. Adică despre mentalitatea unora. Aceea de a înşela şi de a minţi. Şi despre mentalitatea altora. Aceea de a se întoarce cu spatele.
    .
    Gabi (pisoi), ecuson şi hârtii aveau şi nenorociţii ăia de la primăria sectorului 5. False, precum bine ai văzut la tv. Cum au ajuns să răpească un bătrân, o lună de zile? Şi apoi să-l arunce în câmp? Cu iubire, prietenie, pace şi fără violenţă, evident. M-am uitat ieri pe internet şi oamenii au început să vorbească. S-a descoperit acest fapt josnic în încă trei oraşe. Gabi, dacă am să mai pot să te ajut am să o fac, cu tot dragul. Numai să-mi spui. Te pup.
    .
    Elisa, este semi-închis. Am lăsat o breşă pentru cazurile disperate. În ultimele zile am avut câteva dezamăgiri, e drept, dar nu ăsta este motivul. Elisa, sărutmâna pentru grija ta. Îţi mulţumesc mult. Te pup şi am să mai vin să dorm în grădina ta de vis.

    isabellelorelai

    4 Iunie 2008 at 09:55

  23. mai citeste incaodata ce-am scris. ti-am povestit despre mine. strict. numai despre mine. finalul este pentru amandoua. acum e clar?
    mancatul sa fie punctul meu forte, isabelle???
    multumesc

    mesterulmanole

    4 Iunie 2008 at 11:32

  24. Meştere, iar eu STRICT despre mine. Despre MINE. Am citit. Am răspuns. Despre MINE.

    isabellelorelai

    4 Iunie 2008 at 11:37

  25. Cum poti sa spui despre cineva ceva cand este oglinda ta? Mentalitatea unora era si a mea Isabelle.Până nu de mult minteam si inselam si eu, am intors si eu spatele la randul meu.Cum pot sa mai judec pe altcineva? Majoritatea facem la fel, ori am facut…Vezi tu, sunt multe de spus…:)Din nou spun,pacat ca nu ai inteles mesajul meu..Insa o sa vina timpul cand o sa intelegi!..:)O zi buna si ai grija de tine!:)PA!

    Cristian

    4 Iunie 2008 at 19:58

  26. Cristian, îmi placi foarte mult.
    În acest moment mă uit la tine şi mă văd pe mine la 32 de ani.
    După care mă uit la Andreea şi mă văd pe mine la 25 de ani.
    În următorul moment mă uit la tv şi văd la ştiri doi oameni, soţ şi soţie, care şi-au omorât fetiţa în vârstă de 3 ani. Au tăiat-o şi au ars-o în sobă. Dragul meu, NU mă pot vedea pe mine uitându-ma la ei.
    Cristian. Între noi doi există măcar o deosebire. Nu ne-am trăit viaţa în acelaşi timp. Şi nici în paralel. Şi, ca să te citez, o să vină timpul când ai să înţelegi. Măcar şi pentru simplul motiv că avem destine diferite.

    isabellelorelai

    4 Iunie 2008 at 21:04

  27. Tocmai de aceea totul este perfect asa cum este.Suntem suflete individuale, evolutii individuale.Suntem picaturi in „Marele Ocean” care este Dumnezeu.Pe curand…:)

    Cristian

    5 Iunie 2008 at 06:22

  28. Cristian… Ştii ce înseamnă numele tău, nu? 😀
    În fiecare an lăsat de Dumnezeu, de 25 decembrie…

    isabellelorelai

    5 Iunie 2008 at 13:08

  29. Stiu…Nu ma cheama intamplator Cristian si nici Gabriel..:)Hristos S-a inaltat!Adevarat S-a inaltat!:)

    Cristian

    5 Iunie 2008 at 14:12

  30. Ştiam că ştii, Cristian…
    https://isabellelorelai.wordpress.com/2008/06/05/ne-inaltam
    .
    De Gabriel nu ştiam 😀

    isabellelorelai

    5 Iunie 2008 at 14:20

  31. […] Prima data am aflat de aceasta porcarie in 2008. Era o fetita de doar 6 ani, bolnava de leucemie, Antonia. Multi oameni se straduiau sa faca pentru ea o campanie de strangere de fonduri sa poata pleca la […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

