Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

1 iunie, ziua tuturor copiilor, fără deosebire

with 26 comments

Anastasia, 2 ani. Tumoră retinoblastom. La mulţi ani, Anastasia

Andra, 4 ani. Leucemie. La mulţi ani, Andra

Antonia, 6 ani. Leucemie în remisie. La mulţi ani, Antonia

Alexandra, 10 ani. Paralizie cerebrală infantilă. La mulţi ani, Alexandra

Beatrice, 4 ani. Cancer. La mulţi ani, Beatrice

Bogdan-Andrei, 6 ani. Parapareză spastică. La mulţi ani, Bogdan-Andrei

Damian, 2 ani. Inimioară bolnavă, La mulţi ani, Damian

Georgiana Cosmina, 4 ani. Tumoră neurocerebrală. La mulţi ani, Georgiana

Lucian, 16 ani. Tumoră cerebrală. La mulţi ani, Lucian

Maya, 2 ani. Tetraplegie spastică. La mulţi ani, Maya

Maria Luisa, 3 ani. Tetrapareză flasco-spastică. La mulţi ani, Maria Luisa

Maria, 5 ani. Autism. La mulţi ani, Maria

Mihăiţă, 5 ani. Autism. La mulţi ani, Mihăiţă

Răzvan, 4 ani. Tulburare cromozomială. La mulţi ani, Răzvan

Simona Nicoleta, câteva luni. La mulţi ani, Simona

Ştefan, 9 ani. Tetrapareză spastică. La mulţi ani, Ştefănică

Theodora, 6 ani. Leucemie. La mulţi ani, Theodora

Toni, 3 ani. Leucemie. La mulţi ani, Toni

Thomas Kennington – Orfani. 1885

Fundaţia PACEA – România, 2008

Familia care trăieşte într-un grajd. 2008

A fi sărac implică o mai imediată posesiune a realităţii, o ciocnire brutală cu lucrurile care te face să le simţi gustul amar: cunoaştere care le lipseşte, după cât se pare, celor bogaţi, la care toate ajung parcă printr-un filtru. – Jorge Luis Borges

26 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Trist, Isabelle. Sper sa se gaseasca destui oameni care sa ajute toti acesti copii. Si cati ori mai fi, nici nu pot sa ma gandesc. La multi ani, copii!

    Oana

    1 Iunie 2008 at 03:10

  2. LA MULTI ANI, TUTUROR PUILOR DE ZAMBETE !!!
    DOAMNE AJUTA !!!
    COPIII SUNT SENINUL SI EVHILIBRUL NOSTRU, DUMNEZEU SA FIE CU EI TOTI !
    VA IUBESC COPII !
    Felicitari sestro 🙂
    Sibilla

    sfinx667

    1 Iunie 2008 at 07:43

  3. Isa, mi-am inceput sfanta zi de duminica cu un hohot de plans, dupa ce te-am citit. Doamne, cata durere ! Nimic nu e mai dureros decat un copil in suferinta. Cata neputinta !
    Eu sunt un om practic: as vrea sa gasesc o familie de coani necajiti, cinstiti dar fara noroc, cu copii care au nevoie de mine.Mi se pare ca as ajuta cu mai mult spor daca m-as duce direct,”la sursa”. Spunemi, in satul cutare,jud.cutare este familiaX.Si eu ma duc acolo sa ajut direct.Daca ai cunostinta de asa ceva, te rog sa-mi spui.
    La multi ani, inocenta !Voi sunteti salvarea! Sa-l rugam pe Dumnezeu sa nu mai purtati pe umeri pacatele noastre.
    Acum plec la biserica. Ma voi ruga pentru toti copiii bolnavi si aflati in suferinta!

    zinca beiu

    1 Iunie 2008 at 07:44

  4. Oana, puiule, ştii tu ce este cel mai şi cel mai trist? Faptul că societatea doarme pe ea. Nu cere socoteală. Nu întreabă DE CE se duc miliarde de euro şi dolari pe maşini de lux pentru conducătorii „iubiţi”, salarii grase, pe care nu le merită şi multe multe altele… în timp ce ţara cade pe noi iar oamenii mor în sărăcie şi boală. Mai vorbim peste un an-doi.
    .
    Sibilla, să-ţi trăiacă puiuţul şi să fie sănătos şi fericit.
    .
    Zinca, îţi prezint un caz, familia Damian, dar de ajuns acolo nu cred că vei putea ajunge prea uşor, cred că nici caravana Andreei, cea cu BGS nu a putut ajunge acolo.
    Apasă pe linkul ăsta să vezi fotografii şi date de contact:
    .
    http://sminchy.wordpress.com/2008/04/07/patru-copii-au-nevoie-de-noi
    .
    Daniel, Catalin, Cristian si Elena sunt frati. Sunt copiii familiei Damian din satul Epureni, comuna Ungureni, judetul Botosani. Daniel are 7 ani. Merge la scoala si viseaza la premiul I cu coronita. Are numai “foarte bine” in catalog. Cata, Cristi si Elena au aproape doi ani. Sunt tripleti.

    Situatia familiei Damian este insa una foarte grea. Laura, mama, nu poate munci pentru ca nu are cu cine sa ii lase pe cei mici. Tatal si-a pierdut locul de munca anul trecut si a plecat in Italia, in incercarea de a-si putea intretine familia. Acolo a lucrat la negru, pe un santier, unde castiga 35 de euro pe zi, adica 700 de euro pe luna. Putinii bani care ii ramaneau dupa ce isi achita chiria si celelalte cheltuieli, ii trimitea in tara. Acum vrea sa se intoarca pentru ca nu-si mai poate gasi de munca. Ce se va intampla insa cu cele patru suflete nevinovate care il asteapta acasa?

    Camelia, o vecina a familiei Damian, mi-a scris cerandu-mi ajutor. Eu va scriu, la randul meu, voua. Haideti sa facem ceva pentru acesti copii! N-au nevoie de averi, de sute de mii de euro. Doar de o hainuta, o jucarie, mancare, vitamine, carti sau caiete. E mult? Eu zic ca nu.

    Le puteti trimite, putin din putinul vostru, pe adresa: Damian Laura Florentina, sat Epureni, comuna Ungureni, judetul Botosani,cod postal 717415

    Daca puteti face donatii in bani, folositi conturile deschise la BCR Sucursala Botosani, pe numele Damian Laura Florentina
    cont in lei : RO72 RNCB 0041 0571 4808 0001
    cont in euro : RO45 RNCB 0041 0571 4808 0002

    isabellelorelai

    1 Iunie 2008 at 09:46

  5. La Multi Ani tuturor copiilor. Sa le ajute Dumnezeu tuturor celor amarati si cu probleme sa fie sanatosi si veseli.
    Iar tie, Isabela, iti doresc numai bucurii si te admir pentru sufletul tau mare!

    corinacretu

    1 Iunie 2008 at 12:00

  6. Corina, să dea Dumnezeu. Şi ţie să-ţi trăiască nepoţelele şi să fie sănătoase.
    Mulţumesc, Corina! Să ai o zi perfectă 😀

    isabellelorelai

    1 Iunie 2008 at 12:03

  7. Isa,
    Se cuvine „La multi ani fericiti”tuturoe copiilor si in special copiilor cu „aripa franta” .Cu respect si drag,tata Borgo.

    ionborgo

    1 Iunie 2008 at 12:29

  8. Tuturor copiilor le urez sa fie sanatosi,sa se faca bine,daca nu sunt,ca sa se poata si ei bucura de viata.
    LA MULTI ANI COPII!!!!

    Elisa

    1 Iunie 2008 at 12:41

  9. Multumesc draga mea!La multi ani si copilului tau chiar daca nu mai e chiar copil!E trist in jur,desi e ziua copiilor,alegerile astea parca arunca o umbra asupra ei,sau poate e doar imaginatia mea ,revolta mea impotriva tuturor acestor politicieni,vorbe goale..prea multe vorbe goale.Dar ar trebui sa invatam de la toti acesti copii minunati cu sau fara probleme sa traoim..frumos si cu bucurie.Ma uit la fiica mea,desi stie ca va trece printr-o alta experienta trista e plina de viata ..are acea sclipire in ochisori care ma atentioneaza pe mine ca urmeaza sa faca o nazbatie..si-a pus ciresi la urechi si danseaza…clipe minunate. Te sarut!Ma duc sa vad daca mai sunt cirese-perechi.

    ioana

    1 Iunie 2008 at 13:02

  10. O zi frumoasa Buno;
    multumim pentru urari,La multi ani! tuturor copiilor.Noi asta am facut 🙂
    http://bogdan-andrei.blogspot.com/2008/06/asa-am-petrecut-1iunie.html

    Gabi

    1 Iunie 2008 at 13:30

  11. La multi ani, Isabela! iti multumesc pentru ca ti-ai pastrat inocenta! Inocenta asta care ne face sa credem in vise mari, care celorlalti li se par imposibile. Inocenta care ne face sa speram la o lume mai buna! La o lume fara suferinta, boala sau saracie. Inocenta care ne da puterea sa luptam!
    La multi ani tuturor copiilor!
    Te iubesc, buna mea! 🙂
    http://sminchy.wordpress.com/2008/04/24/razvan-a-reusit/
    Familia din Epureni a primit si niste banuti pentru a reusi sa mai construiasca o camera la casa in care locuiesc. S-au apucat deja de munca. Exista speranta, Isabela!

    SMINCHY

    1 Iunie 2008 at 13:35

  12. Cum iti spuneam, am fost la biserica.L-am rugat pe parinte sa spuna o rugaciune speciala pentru copiii bolnavi de cancer. A facut-o.Ne-am rugat cu totii, in genunchi, pentru toti copiii bolnavi. D-zeu sa-i aiba in paza! S-a intamplat la biserica Batiste.
    In legatura cu familia Damian, multumesc . Voi incerca sa-i ajut si eu .

    zinca beiu

    1 Iunie 2008 at 14:37

  13. LA MULTI ANI TUTUROR COPIILOR … 🙂

    se spune … pana cand o ‘strigi’ pe … MAMA … esti un copil … La Multi Ani, ISABELLE !
    Sanatate multa, MAMEI TALE !

    azi iti daruiesc o poveste :
    „Spune-mi ce dai ca sa-ti spun ce o sa primesti ?!”

    ” … Era odata un batran care sedea la marginea unei oaze la intrarea unei cetati din Orientul Mijlociu. Un tanar se apropie intr-o buna zi si il intreaba :
    – Nu am mai fost niciodata pe aici. Cum sunt locuitorii acestei cetati ?
    Barbatul ii raspunde printr-o intrebare :
    – Cum erau locuitorii cetatii de unde vii ?
    – Egoisti si rai. De aceea ma bucur ca am putut pleca de acolo !
    – Asa sunt si locuitorii acestei cetati, raspunse batranul.
    Putin dupa aceea, un alt tanar se apropie de omul nostru si ii puse aceeasi intrebare :
    – Abia am sosit in acest tinut. Cum sunt locuitorii acestei cetati ?
    Omul nostru raspunse cu aceeasi intrebare :
    – Cum erau locuitorii cetatii de unde vii ?
    – Erau buni, mariminosi, primitori, cinstiti. Aveam multi prieteni acolo si cu greu i-am parasit.
    – Asa sunt si locuitorii acestei cetati, raspunse batranul.

    Un negustor care isi aducea pe acolo camilele la adapat auzise aceste convorbiri si pe cand cel de-al doilea tanar se indeparta, se intoarse spre batran si ii zise cu repros :
    – Cum poti sa dai doua raspunsuri cu totul diferite la una si aceeasi intrebare pe care ti-o adreseaza doua persoane ?

    – Fiule, fiecare poarta lumea sa in propria-i inima. Acela care nu a gasit nimic bun in trecut nu va gasi nici aici nimic bun. Dimpotriva, acela care a avut si in alt oras prieteni va gasi si aici prieteni credinciosi si de incredere. Pentru ca, vezi tu, oamenii nu sunt altceva decat ceea ce sitim noi sa gasim in ei.”

    Sa ne traiesti, ISABELLE !
    daca crezi in ceea ce faci … nimeni si nimic nu te va opri sa continui … din potriva … 🙂

    elena.n

    1 Iunie 2008 at 16:22

  14. La multi ani copii, la multi ani Isabelle, la multi ani tuturor ce simt inca copilul din ei. Eu ma duc acum cu copilul Ana in parc sa ne jucam. Te pup. 🙂

    Laura

    1 Iunie 2008 at 16:39

  15. Tati, mulţumim. Având în vedere că aici sunt prieteni, părinţi ai copilaşilor nevinovaţi şi suferinzi, îţi mulţumim.
    .
    Elisa, să le dea Dumnezeu sănătate şi un strop de noroc, că noi nu putem decât să-i ajutăm din puţinul nostru. Mulţumesc Elisa, pentru ajutorul pe care l-ai dat copiilor.
    .
    Ioana, sigur-sigur Irina se va face bine. Noi toţi suntem alături de voi şi vă ţinem pumnii la operaţie. Mă duc să-mi pun şi eu cireşe la urechi, păi ce? 😀
    .
    Gabi, păi pe noi de ce nu ne-aţi luat la teatru? Noi nu avem voie? 😀 Mă bucur că Bodo a fost fericit.
    .
    Andreea Sminchy Sminchise Blog de Suflet: să ştii că în general oamenilor le este ruşine să ceară ajutor. Ştiu eu, mă pricep… Meritul tău este cu atât mai mare. Pentru că le-ai arătat altor oameni că pot fi buni. Că pot ajuta. Ba eu te iubesc pe tine 😀
    .
    Zinca, sărutmâna şi sărutmâna. Să-ţi dea Dumnezeu sănătate.
    .
    Elena, având în vedere că este primul cadou pe care îl primesc în viaţa mea de Ziua Copilului (niciodată nu e prea târziu deci 😀 ) am pus povestea de la tine în pagina mea „Despre” (despre femeia imposibilă şi ciudată „care este” eu). Mulţumesc pentru urări, pe mama tocmai am terminat de spălat şi alte alea. Te pup şi îţi mulţumesc mult-mult-mult 😀
    .
    Laura, LA MULŢI ANI ANEI! Sănătate şi fericire. Multă, cât toată lumea asta. Şi să nu uiţi: dacă mai aveţi nevoie de ceva spuneţi.
    .
    LA MULŢI ANI TUTUROR!
    .
    Andreea, am pus PAGINA ta DE VEŞTI BUNE pe blog la SUPRAVIETUITORI. Uite:
    .
    http://supravietuitori.wordpress.com
    .
    Şi, Andreea: tu ştii ce căutări găsesc eu pe blog: SMS pentru ziua internaţională a copilului. Sunt oameni care caută pe internet unde să poată dona bani şi nu au unde. Fapt pentru care mi-a venit o idee. Mă duc să o „pitrocesc”.

    isabellelorelai

    1 Iunie 2008 at 18:05

  16. Isa,
    Zau ca sunt copii care merita mai multa dragoste,pentru multe motive ce nu pot fi exprimate.Atunci ,sa le acordam nu numai de 1 iunie ci cat traiesc!Zile fericite tuturoe copiilor!tata Borgo.

    ionborgo

    1 Iunie 2008 at 18:15

  17. Tati drag, eu le acord în fiecare zi. Şi nu doar eu. Aici vin şi copii, şi părinţi cu copii, şi oameni fără copii dar care ajută copii. Numa’ cu nu vezi dumneata, că nu treci pe aici.

    isabellelorelai

    1 Iunie 2008 at 18:20

  18. Sufletul tau IsaBelle e nemarginit !!!
    Copilul tau e norocos ca i-ai insuflat Omenia si Valoarea darniciei sufletesti.

    Cristal

    1 Iunie 2008 at 19:45

  19. Cristalule, ba e mărginit. Recunosc, ca un muritor cinstit de sunt, că sunt persoane care nu încap în el. Există oameni pe lumea asta care mi-au făcut atât de rău, încât prefer să nu vorbesc despre asta. Am iertat, atât cât poate un om să ierte. Copilului nu i-am spus niciodată ce să facă. Nu l-am bătut la cap. Doar a văzut. Şi tot vede. Şi zice: băi, mama, eşti imposibilă. Tu nu vezi că nu poţi să schimbi lumea? Păi nu-i nevoie să schimb eu o lume, doar câţiva oameni. Şi tot aşa. Acei câţiva pe alţii. Şi tot aşa… Culmea e că am şi reuşit.

    isabellelorelai

    1 Iunie 2008 at 20:05

  20. […] “1 iunie, ziua tuturor copiilor, fără deosebire”,scrie Isabellelorelai. […]

  21. 🙂 Buno aveati voie,s-a distrat Bodo si eu pentru o clipa am uitat de necazuri si m-am simtit copil.O sa repetam acesta experienta atat pentru el cat si pentru mine:) si pentru voi 😉

    Gabi

    1 Iunie 2008 at 22:20

  22. Venim şi noi 😀

    isabellelorelai

    1 Iunie 2008 at 22:52

  23. Nu intru des la tine…plang mult, ma simt mica si neputincioasa, vreau sa fac mai mult, limitele nu ma lasa….dar, ori de cate ori am cea mai mica indoiala, tresarire de renuntare, vin aici la tine sestro si din nou reusesc sa ma ridic, si o iau de la capat….asta faci tu, ne tii in picioare, ne motivezi, ne mobilizezi….de asta esti o minunata si un suflet mare…:)
    MULTUMESC SESTRO!
    Si, da, Ziua lor, a tuturor copiilor, a puilor de zambet, in fiecare zi va trebui sa o sarbatorim, prin faptele noastre, prin mangaieri, ajutor, implicare, prin sperante…prin lupta, prin orice, numai renuntare nu !
    Doamne Ajuta!
    Fi binecuvantata sestro, pentru TOT !
    respecte si recunostinta,
    Sibilla

    sfinx667

    2 Iunie 2008 at 00:44

  24. Sibilla, să vezi tu ce plâng eu până le pun pe blog. Te înţeleg perfect. Dar nu pot să nu o fac. Te pup Sibilla, şi mulţumesc.

    isabellelorelai

    2 Iunie 2008 at 10:15

  25. […] Andrei. I-am spus noi Andra mică. De doar 4 ani. Cu leucemie. Am vorbit despre Andra pe 13 mai şi 1 iunie: Andra – cea mică, 4 ani. Leucemie. Nu avem fotografie. O puteţi vedea pe Andra în acest […]

  26. […] Top Posts&Pages Ocupaţia: în ultimii 5 ani studentă. Iar în ultimii 3 ani cancer. Ioana Laura Pîrvu1 iunie altfel. O minune de copii. Au muncit pentru a putea oferi o bucurie unor copii bolnavi. Şi au câştigat1 iunie mai altfel. Jucării versus branuleAPA VIE versus CANCER. Apa sărăcită în deuteriu – QlariviaCineva care îmi poate da viaţăMăsura iubirii. Să nu te dai bătută, orice ar fi. Florentina Dima1 iunie şi mai altfel. Ca să existe. Inima CopiilorSteluţele de mare. Robert Andrei Mihailă, copilul din satul MeriDragoş Pârlog. De la naţionala de polo a României la o tumoră cât o canăSteluţele de mare. Miruna Ioana Enache, copil fără copilărieSpitalul SMS. Clinica 858. Inima Copiilor 2 euro. Din sufletul românilor 500.000 de euro1 iunie, ziua tuturor copiilor, fără deosebire […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

