Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Aţi fost vreodată părăsit? Desigur.

Despre femei numai de bine, ca să-l parafrazez pe Nichita Stănescu. Cred că de foarte multe ori femeia este mult mai abilă şi mai hotărâtă decât un bărbat. Am întâlnit deseori femei care m-au uimit cu realizările lor. Dacă mă refer la femeile din familia mea, pentru că după cum aţi observat sunt numai femei în jurul meu, pot spune că importanţa lor este maximă. Cred că frumuseţea este doar unul din elementele care pot face interesantă o femeie. Celelalte elemente, după opinia mea, joacă un rol extrem de important şi aş enumera doar câteva: inteligenţa, umorul, perseverenţa, cultura, etc…

Ce vă atrage în primul rând la o persoană de sex feminin?

Ochii şi mâinile.

Cu ce atuuri v-ar putea cuceri o femeie?

Cu inteligenţa şi cu umorul.

Ce contează cel mai mult într-o relaţie?

Prietenia şi sinceritatea.

Ce ar putea uni un cuplu şi ce l-ar putea destrăma?

Copilul, după opinia mea, uneşte un cuplu iar lipsa acestuia îl destramă.

O femeie poate fi numai prietenă cu bărbatul? Vă bucuraţi de prietenia femeilor sau o preferaţi pe cea a bărbaţilor?

Sigur că da. Consider că cele mai bune prietene sunt femeile, pentru că au o răbdare ieşită din comun. Personal am foarte puţini prieteni, femei şi bărbaţi, dar extraordinari.

Sunteţi o fire romantică?

Unii zic că da…

Cum vă descurcaţi cu admiratoarele?

Foarte bine, pentru că n-am făcut niciodată parte din acea categorie de artişti după care să se tăvălească admiratoarele pe jos şi să-şi smulgă părul de pe cap. Admiratoarele mele sunt mai blânde!…

Ce nu suportaţi la o femeie?

Să nu te iubească…

Aţi fost vreodată părăsit?

Desigur.

Interviu din Eva.ro, Oana Grecea. “Nicu Alifantis e cucerit de umor” – AICI

LA MULŢI ANI, NICU ALIFANTIS

31 mai

Written by IsabelleLorelai

31 Mai 2008 la 17:33

