Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

dacă aş fi avut. dacă aş fi fost.

with 38 comments

Dacă aş fi avut un frate, l-ar fi chemat Silviu. Ar fi avut 27 de ani. Eu m-aş fi numit Luci şi aş fi avut doar 16 ani.

Fratele meu Silviu ar fi fost un om fericit, ca oricare alt om la 27 de ani, pentru că oamenii pe care el i-ar fi iubit ar fi fost sănătoşi şi mereu alături de el. Adică şi pe mine m-ar fi iubit. Ar fi fost fericit doar până în ziua în care ar fi aflat că eu, Luci, fratele lui mai mic, de doar 16 ani, m-aş fi îmbolnăvit. Nu de o gripă. Nu, pentru că ar fi fost prea simplu. Vestea bolii mele trebuia să cadă ca un trăznet peste ei toţi. Tumoră cerebrală. Care m-ar fi chinuit cu fiecare zi care ar fi trecut din viaţa mea mică. Dacă aş fi avut. Un frate. Pe Silviu. El ar fi luptat pentru mine. Ar fi fost bine. Dacă aş fi fost. Lucian Buzduga. Dacă aş fi avut 16 ani şi o tumoră cerebrală. Ar fi fost rău. Din nefericire nu am un frate. Din fericire nu sunt Luci. Din nefericire Luci şi Silviu suferă. Ei există. Şi nu pot să nu mă gândesc că doar o mutare pe tabla de şah a sorţii nu a făcut ca eu să fiu el. Luci. Sau Silviu. Sau alt copil, adolescent sau matur care suferă.

Lucian, 16 ani. Craniofaringiom dezvoltat lângă glanda hipofiză – o tumoră care creşte şi apasă pe creier, hipofiză şi nervii optici. Silviu spune: dacă nu este operată de urgenţă, fratele meu riscă să-şi piardă vederea. Totul a inceput acum cateva luni cu dureri intense de cap care apareau aproape in fiecare zi; apoi, scaderea acuitatii vizuale: Lucian nu mai vedea bine, nu mai putea citi si totul devenise foarte obositor. Dupa vizite la mai multi medici pentru a obtine un diagnostic am ajuns sa facem acel RMN care ne-a adus cumplita veste. Lucian este un baiat inteligent, ambitios si cu un suflet mare; i-am promis ca voi face tot ce-mi sta in puteri ca totul sa fie la fel de frumos si de bine ca pana acum. Dumnezeu ne va ajuta si asa va fi. Silviu Buzduga. Operaţia: peste 40.000 Euro. Au strâns deja 10.000. Conturi deschise la Raiffeisen Bank, Bucuresti, sucursala Unirea: RO95RZBR0000060010379235 – Lei, RO14RZBR0000060010379238 – Euro

UPDATE: Lucian a strâns banii şi a fost operat.

Titular: Buzduga Vasile (tatal lui Lucian). Tel: Silviu Buzduga (fratele) – 0724 287 231; Vasile Buzduga (tatal) – 0723 960 433. Ioana Buzduga (mama) – 0720 539 789. Mai puteţi vedea cazul la: Dan Sântimbreanu, Andreea Sminchy, Mecenatro, Laura, Charity, KIDZ (Livia), Jurnalul Naţional, Kanal D

A venit Ioana ieri aseară pe blog şi mi-a spus ceva. Ioana nu are blog. Ioana este o doamnă care are o fetiţă. Fetiţa urmează să fie operată la INI Hanovra. A descoperit blogurile căutând informaţii despre tumori. A ajuns la Dan pe blog, apoi la mine şi la Andreea. Ea mi-a spus că Luci nu are bani pentru operaţie: „Azi am venit de la Bucuresti unde am fost la RMN,control/etc. In timpul acestei vizite l-am sunat pe fratele lui Lucian Buzduga si ne-am intilnit. Vom fi impreuna la Hannover. Din pacate am inteles ca au programare pe 16.06 si doar 10.000 Euro… Sa vad ce pot face si eu. Noi am cumparat si biletele de tren, mai avem doar rezervarea camerei de hotel sa o facem si gata. O sa va tin la curent”. Căutând veşti noi despre copii am găsit: Forum Triburile.ro – AICI

Aici a postat AZTECULPovestea de la ora 20.00. Cazul lui Lucian. Şi altele. Dar a scris ceva acolo, pe forum, care m-a impresionat: Si pentru ca dincolo de „atributul” de gameri suntem totusi oameni … Si pentru ca multi din voi aveti 16-17 ani … Si pentru ca desi stiu ca nu este momentul si locul potrivit …totusi nu ma pot abtine: Va rog cititi, si din respect pentru acel baiat …NU COMENTATI NIMIC! Doar ganditi-va la el ori cand credeti ca viata a fost nedreapta cu dvs.

Update: Mesajul Alexandrei către LUCIAN BUZDUGA

Buna! Ma numesc Alexandra si eu si sotul meu ne-am confruntat cu aceeasi problema pe care o are si Lucian. In urma cu 2-3 luni pe sotul meu a inceput sa il doara capul, dureri acute, iar mai apoi a inceput sa isi piarda vederea la ochiul drept. Dupa un consult la oftalmolog si 2 RMN-uri i s-a pus diagnosticul de craniofaringiom cu aceeasi observatie ca daca nu se opereaza isi pierde vederea. Tumoarea era deja foarte avansata si avea contact cu nervul optic drept, hipofiza, chiasma optica si artera carotida. Dar vreau sa iti spun ca nu trebuie sa disperi Lucian!! Luni seara ne-am intors din Budapesta. Sotul meu a suferit acolo o interventie chirurgicala pentru a i se indeparta tumoarea. Si acum e pe picioarele lui. Poate sa duca o viata de tanar(avem 26 de ani amandoi – peste o luna). Numele clinicii din Budapesta este  Institutul National de Neurochirugie, iar numele doctorului care l-a operat este prof. dr. Szandor Csirjac. Site-ul clinicii este AICI: http://www.oiti.hu/oiti.html

iar al doctorului AICI: http://www.agydaganat.info/index.php

Gasesti acolo numarul de telefon de la clinica. Operatia a costat 5.300 euro, inclusiv consultul de dinainte, toate analizele si spitalizarea. Deci mult mai putin decat cei 40.000 Euro. Acest doctor opereaza doar tumori din aceasta zona a creierului (zona selara) si anume: craniofaringioame si adenoame hipofizare. Ii multumim in fiecare zi lui Dumnezeu ca ne-a indreptat pasi inspre aceasta clinica. Daca se opera in tara, l-ar fi nenorocit, poate chiar ar fi fost dus dintre noi. Orice ar fi, nu te lasa pe mana doctorilor de la noi!! Noi suntem din Cluj si am consultat si aici un chirurg care spunea ca ar fi cel mai bun din tara… Daca te pot ajuta cu orice alta informatie, te rog sa imi dai de stire. Eu iti doresc multa multa sanatate…..si mai ales….NU TE DA BATUT!! Alexandra

Dacă aş fi avut un al doilea copil, ar fi fost o fetiţă. Ar fi chemat-o Maria Luisa.

Ar fi avut 3 ani. Eu m-aş fi numit Mirela şi aş fi avut, să zicem, 28 de ani. Dacă aş fi avut. O fiică. Pe Maria Luisa. Ea ar fi fost cel mai frumos, deştept şi normal copil din lume. Lumina ochilor mei. Ar fi fost bine. Dar… Dar. Maria Luisa are strabism convergent la ambii ochi, tetrapareza flasco-spastica si sindrom cerebelos. Dacă aş fi fost. Mirela. Dacă aş fi avut 28 de ani şi un copil bolnav. Ar fi fost rău. Aş fi înnebunit, mai precis.

Ele există. Şi nu pot să nu mă gândesc că doar o mutare pe tabla de şah a sorţii nu a făcut ca eu să fiu ea. Mirela. Sau altă mamă care suferă. Maria Luisa Iancu are aproape 3 ani. S-a nascut pe 30 noiembrie 2005, in urma unei sarcini destul de dificile si a unei nasteri naturale. Mai tarziu, mamica ei, Mirela, a aflat ca ar fi trebuit sa nasca prin cezariana si Maria ar fi fost bine. “Sarcina mi-a fost urmarita de o doamna doctor “deosebita” care nici macar nu si-a dat seama ca Maria a avut cordonul ombilical in jurul gatului. In urma suferintei de la nastere a ramas cu strabism convergent la ambii ochi, tetrapareza flasco-spastica si sindrom cerebelos. De la alti parinti care au copii cu aceeasi boala, Mirela si sotul ei au aflat ca in Ucraina, la Clinica Internationala de Recuperare se obtin rezultate foarte bune pentru astfel de cazuri. Insa din indemnizatiade insotitor a Mirelei si din salariul sotului ei nu pot strange suma necesara plecarii. O singura perioada de recuperare de aproximativ doua saptamani in Ucraina ii costa pe parintii Mariei 3.000 de euro. Daca vreti si puteti sa ii ajutati, puteti face o donatie, cat de mica, intr-unul dintre conturile deschise la BRD, sucursala Iasi, pe numele mamei – Mirela Luiza Iancu:

RON – RO39 BRDE 240SV 8788 7002 400

EURO – RO63 BRDE 240SV 9749 2432 400

Familia Iancu poate fi contactata la numarul de telefon 0741.108.174

Dacă vreţi să vedeţi ce necazuri au mai avut oamenii ăştia prin spitalele din România, citiţi AICI, la Andreea.

 

Dacă aş fi avut şi un al treilea copil, ar fi fost un băieţel. L-ar fi chemat Mihai. Eu m-aş fi numit Mihaela. Restul…

Mihaita este din Buhusi si a fost diagnosticat la varsta de un an cu autism. Traieste într-o lume a lui, în care vocea mamei nu se distinge de zgomotul unei maşini, iar un zâmbet este perceput la fel ca o încruntare. O lume inchisa, in care nimeni nu poate patrunde si pe care putini o inteleg. Mihaita poate fi readus in lumea noastra. Prin terapia ABA. Mihaela, mama lui, a reusit sa obtina cu greu un loc pentru el in programul fundatiei Cristi’s Outreach din Bârlad. Din noiembrie anul trecut, mama si baietelul au fost nevoiti sa se mute la Barlad. Au stat cu chirie, pentru ca fundatia nu dispune de spatii de cazare. Dar baniii pe care ii stransesera s-au terminat si ei risca sa nu mai aiba unde sta. “Mihaita a facut progrese, a inceput sa spuna cuvinte, este mai atent, sta in scaunel si se ridica doar cand i se spune, face puzzle, deci suntem pe drumul cel bun. Din pacate, daca nu gasim un ajutor, vom fi nevoiti sa ne intoarcem acasa”, imi spune Mihaela. Incetarea terapiei ar insemna o pierdere imensa si un mare pas inapoi pentru baietel. Daca sunteti din Barlad sau aveti cunostinte acolo, care i-ar putea gazdui gratuit sau la un pret modic pe Mihaela si pe Mihaita contactati-o pe Mihaela Badita la numarul 0743.363.706. Daca vreti sa faceti o donatie pentru ca baietelul sa isi poata continua terapia, puteti depune bani in contul deschis la BCR pe numele mamei – Badita Mihaela, COD IBAN: RO 69 RNCB 0502 0511 0702 0001

AICI puteţi citi la Andreea despre Mihai. AICI puteţi citi în Jurnalul Naţional despre Mihai. AICI puteţi citi despre TERAPIA ABA în Jurnalul Naţional.

.

Dacă aş fi avut mai mulţi prieteni… dacă aş fi fost mai bogată… Urăsc banii. Pur şi simplu îi urăsc. Am şi eu dreptul să urăsc ceva. Şi nici nu mai votez. Nu mai vreau să votez. M-am săturat. La mulţi ani, copii bolnavi şi amărâţi ai României. La mulţi ani. Vine 1 iunie. Şi pentru voi.

Ca o rază de soare, o veste bună despre Oana Anesia Opincariu – AICI

38 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Inger, ingerasul meu,
    roaga-te la Dumnezeu,
    pentru sufletelul lor…
    ei sunt mici, Tu fa-i mai mari,
    ei sunt slabi, Tu fa-i mai tari,
    si-n tot locu-i insoteste,
    Tu de rele ii pazeste,
    de boli multe ii fereste,
    vindeca-i si-i pretuieste,
    pe EROII cei micuti,
    da-le zambet si virtuti…
    iara noua, doar putere,
    sa le mangaiem durere,
    lor le daruie Lumina,
    sanatate , ca n-au vina…
    Doamne, Tu toate le poti,
    vindeca-i pe toti, pe toti…
    in numele Tatalui, si-al fiului, si-al Sfantului Duh, Amin. Doamne Ajuta !
    felicitari sestro, si da, LA MULTI ANI, tuturor puilor de zambet, adevaratii eroi !
    respecte si pretuire,
    Sibilla

    sfinx667

    30 Mai 2008 at 02:04

  2. ISABELLE !
    Daca as putea te-as lua in brate 😉
    esti asa de buna …
    si ‘mi plac oamenii buni !
    Sunt putini … probabil acesta este motivul ca OAMENII FRUMOSI SI BUNI … repede isi gasesc drumul spre sufletul meu.

    COPIII !
    ador copiii …
    ma doare fiecare poveste citita aici, la tine.

    nu urasc banul. nici sclavul ‘banului’ nu sunt !
    consider ca este un ‘instrument’ cu care am reusit , voi reusi sa fac lucruri frumoase … pt copii.

    am citit ca mergi la medic, faci analize … esti bine, ISABELLE ??

    Ai grija de tine.
    Ai grija de noi 🙂

    O zi pe placul tau. Daca tu nu meriti !? … atunci … CINE ???
    🙂

    elena.n

    30 Mai 2008 at 07:05

  3. O zi frumoasa ca sufletul tau Buno;
    http://bogdan-andrei.blogspot.com/
    😉

    Gabi

    30 Mai 2008 at 08:51

  4. Sibilla, încerc să găsesc sensul tuturor acestor suferinţe. Lucian zice în filmuleţ: Este o încercare şi asta. Sunt convins că voi reuşi, cu ajutorul oamenilor şi al lui Dumnezeu.
    .
    Nu pot găsi însă scuze pentru:
    – faptul că tot mai des apar tumori în căpşoarele copiilor din România;
    – faptul că în Germania se poate opera cu succes şi la noi nu;
    – faptul că noi dăm bani la asigurările de sănătate şi ei se transformă în sedii luxoase şi în maşini de lux, nicidecum în APARATURĂ MEDICALĂ;
    – nesimţirea medicilor care au nenorocit familia Iancu. Nu pot găsi scuze şi gata;
    – nesimţirea oficialităţilor locale care nu sunt în stare să ajute o mamă şi un copil în Bârlad.
    .
    Elena, un domn mi-a trimis un e-mail. Evident şi-a zis ANONIM. Nu ca să îmi spună că ajută cu ceva copiii. Nu. Mi-a dat e-mail ca să îmi spună că lupt pentru o cauză pierdută. Că intră pe blog prin google căutând Isabellelorelai pentru că aşa găseşte mai uşor. Că în curând nici eu nu voi mai avea bani ca să-i ajut şi că atunci o să mă las păgubaşă. Că a urmărit cu atenţie cazurile prezentate pe blog şi comentariile. A conchis că noi, cei care le publicăm şi ajutăm suntem prea puţini, spre deosebire de multitudinea cazurilor. Că marea majoritate a oamenilor are alte preocupări, de exemplu să reaia scandaluri din ziare. Eu ce să îi răspund? Că are dreptate? Are. Elena, stau şi mă gândesc. Poate că familia lui Lucian o să vândă casa şi îl vor salva. Poate că vor ajunge să doarmă în cutii de carton pe stradă. Oare ce va mai crede atunci Lucian despre oameni, Dumnezeu, viaţă şi societate? Şi mai ales despre bani. De ce majoritatea oamenilor înclină să dea vina pe Dumnezeu pentru toate nenorocirile? În timp ce ei stau cu mâna în sân? Şi de ce îl tot invocă atât dacă nu le pasă decât de burta lor? Aşa ce m-am săturat. În fine. Am făcut analize, control, tot tacâmul. Am refăcut o analiză. Primesc răspunsul luni. Până luni sunt doar „suspectă” de diabet. Până luni sunt sănătoasă 😀
    Te pup şi îţi mulţumesc că exişti.
    .
    Gabi (mămica lui Bodo), mulţumesc pentru darul vostru. Ştii ce poezie îmi place mie mult? „Grâu păzit de maci”. Mulţumesc, Găbiţa. Multă sănătate lui Bogdan. Să nu îţi pierzi speranţa niciodată.

    isabellelorelai

    30 Mai 2008 at 10:15

  5. Buna Isabella,
    In ultimele zile nu am avut timp de nimic asa ca nu am putut sa ma ocup de blog, dar voi prelua si eu cazurile puse de tine.
    Referitor la mailul primit de la domnul Anonim….. si eu m-am gandit la ce putere avem noi acesti oameni putini care incearca sa faca cunoscuta tristetea altora si incearca sa o transforme in bucurie. Cum speranta moare ultima cred ca, chiar daca suntem putini, daca nu renuntam poate ii putem convinge si pe altii sa ni se alature. Off gandesc atat de multe acum dupa ce am citit pe blogul tau, ca nici nu sunt capabila sa exprim coerent ceea ce gandesc. In ultimul timp mi-am dat seama ca oamenii sunt miscati la aflarea unor vesti atat de triste ca cele despre niste copilasi bolnavi, sunt miscati dar in acelasi timp comozi …. de ce sa ma deplasez pana la banca sa depun 10-20 lei cu ce ii ajuta astia? Ce sa faca cu ei?. Mi-am propus ca in weekend ul asta sa ma intalnesc cu toti cunoscutii mei(sau o mare parte din ei) si sa i-au macar cate 10 lei de la fiecare. Vreau sa fac acest lucru in fiecare luna.
    Sper sa imi reuseasca.
    Te pup si multumesc pentru zilele placute pe care mi le faci cu comentariile tale.

    Laura

    30 Mai 2008 at 11:17

  6. Laura, eu nu doar postez pe blog. Trimit cazurile pe e-mail la cunoscuţi, la ziare, la fundaţii etc. Acum am trimis cazul lui Lucian la Revista AGERO a românilor din Germania. Ştii ce mă doare cel mai tare? Am pus cazul Oanei Anesia Opincariu pe blogul Primăriei din Ploieşti şi pe blogul comunităţii blogurilor din Ploieşti. Reacţia? NIMIC. Şi pe Rotary Club din Ploieşti.
    Domnul Anonim are dreptate într-o singură privinţă: a lor, a celor care nu le pasă. Vis-a-vis de noi nu are dreptate. Acum mă duc să văd cum fac să scriu la UNICEF România, cu teledonul ăla permanent. Te pup, Laura. Şi îţi mulţumesc şi eu, la rândul meu, pentru tot ce faci. Baftă!

    isabellelorelai

    30 Mai 2008 at 11:57

  7. Buna mea… Tristutza mea… E una din zilele acelea, asa-i? Si la mine la fel. Plang citind postul tau si comentariile… Daca am fi mai multi… Daca am avea mai multi bani… Incerc sa ma consolez cu gandul ca noi avem credinta, Isabela. Si, cum spune Danut, cu un graunte de credinta adevarata putem muta si muntii. Daca Lucian spune ca asta e o incercare de la Dumnezeu pentru el, eu ii spun ca, mai mult decat atat, asta, ca toate celelalte, este o incercare de la Dumnezeu pentru NOI. Pentru fiecare dintre noi. Pentru ei, copiii care sufera, ne mai ingaduie Dumnezeu pe pamantul asta pe care l-am praduit, l-am secat, l-am stricat. Si nu-ti pierde speranta! La tine, la mine, la Liv, la Bogdan, la Dan, la toate fetele inimoase de aici pe bloguri intra si oameni care doar privesc, nu comenteaza, daruiesc si dau mai departe. Cu ajutorul lor s-au strans banii pentru Andreea Solovasru, pentru Andrei Chirivila, pentru Stefania Badescu si pentru atatea alte cazuri.
    Cat despre omul care ti-a scris… Poate are dreptate intr-o anumita masura. Dar e atat de usor sa stai si sa vorbesti de pe margine – „uite, saracii, incearca sa faca un lucru bun, dar intr-o zi vor ramane fara bani”. Fara sa spui, macar in inima ta, ca „in ziua cand oamenii astia nu vor mai putea, voi incerca eu sa imi rup de la gura 10 ron. eu si prietenii mei”…
    Asta inseamna cu adevarat „da mai departe”. Sa o facem in continuare. Nu avem voie sa ne pierdem speranta. Asta e sistemul si, din pacate, daca ne pierdem in lupta cu el (care e mai mult sau mai putin o lupta cu morile de vant), vom pierde lupta pentru vietile copiilor. Sa mergem inainte, buna mea! cu bune si cu rele! Doamne ajuta!

    SMINCHY

    30 Mai 2008 at 13:04

  8. […] Amănunte AICI şi AICI […]

  9. Of, Andreea, of.

    isabellelorelai

    30 Mai 2008 at 13:13

  10. Mi-a zis mie un om intelept, odata… Nu mai ofta, ca asa e pana la fund!… 😦

    SMINCHY

    30 Mai 2008 at 13:17

  11. Buno ma bucur ca „te-am atins” cu macii si ti-am facut o bucurie 🙂
    Speranta nu mi-o pierd ,tocmai acum… cand au inceput sa se vada rezultatele,chiar nu as avea cum.Ca ma doare uneori nepasarea oamenilor ,da …uneori;cel mai tare ma doare cand desi nu stii nimic despre diagnostic,evolutie ,se prefac ca ar copatimi „vai saracul…vai..e handicapat…,dar se va face bine?”Asta ma doare, mai ales acel cuvant „handicapat”…spus fara sa se gandeasca un pic-picut inainte…apoi imi amintesc ce-ti spuneam zilele trecute:”Daca nu-i nici Dumnezeu nu cere ,eu de ce sa cer?”
    Doamne ajuta!
    Buno pot sa-ti „fur” pozica cu acel copil plangand?

    Gabi

    30 Mai 2008 at 13:21

  12. Andreea, mie îmi spui? Sunt aproape de fund.
    .
    Gabi, handicapaţi sunt ei. Scurt. Fură ce vrei tu.
    .
    Vă pup.

    isabellelorelai

    30 Mai 2008 at 13:33

  13. […] Mihăiţă. Autism. Vezi detalii AICI […]

  14. Neah! Fundul e departe! Mai avem mult de oftat… Dar noi suntem pregatite, asa-i? Pentru zambetul lor, Isabela! Numai pentru asta, si merita toate oftaturile din lume! Hai, capul sus! 🙂

    SMINCHY

    30 Mai 2008 at 13:58

  15. Livia, mulţam!
    .
    Andreea, mi-am adus aminte. Când faci un post cu reuşitele? Adică să îi arăţi pe toţi cei care au fost operaţi cu ajutorul banilor daţi de oameni. Cred că şi ăsta este un motiv de neimplicare. Faptul că oamenii nu văd rezultatele. Tu ştii mai bine care şi cum au reuşit. Ce zici?
    Dacă nu ai timp dă-mi doar numele lor şi ceva date şi fac eu.

    isabellelorelai

    30 Mai 2008 at 14:11

  16. Maine sunt libera dupa pranz. Bag ca migu’ 🙂 E o idee buna!

    SMINCHY

    30 Mai 2008 at 14:40

  17. Buna!

    Ma numesc Alexandra si eu si sotul meu ne-am confruntat cu aceeasi problema pe care o are si Lucian.
    In urma cu 2-3 luni pe sotul meu a inceput sa il doara capul, dureri acute, iar mai apoi a inceput sa isi piarda vederea la ochiul drept. Dupa un consult la oftalmolog si 2 RMN-uri i s-a pus diagnosticul de craniofaringiom cu aceeasi observatie ca daca nu se opereaza isi pierde vederea. Tumoarea era deja foarte avansata si avea contact cu nervul optic drept, hipofiza, chiasma optica si artera carotida.
    Dar vreau sa iti spun ca nu trebuie sa disperi Lucian!!
    Luni seara ne-am intors din Budapesta. Sotul meu a suferit acolo o interventie chirurgicala pentru a i se indeparta tumoarea. Si acum e pe picioarele lui. Poate sa duca o viata de tanar(avem 26 de ani amandoi – peste o luna).
    Numele clinicii din Budapesta este : Institutul National de Neurochirugie, iar numele doctorului care l-a operat este prof. dr. Szandor Csirjac.

    Site-ul clinicii este: http://www.oiti.hu/oiti.html

    iar al doctorului: http://www.agydaganat.info/index.php

    Gasesti acolo numarul de telefon de la clinica.

    Operatia a costat 5300euro, inclusiv consultul de dinainte, toate analizele si spitalizarea. Deci mult mai putin decat cei 40.000 Euro.
    Acest doctor opereaza doar tumori din aceasta zona a creierului (zona selara) si anume: craniofaringioame si adenoame hipofizare.
    II multumim in fiecare zi lui Dumnezeu ca ne-a indreptat pasi inspre aceasta clinica. Daca se opera in tara, l-ar fi nenorocit, poate chiar ar fi fost dus dintre noi. N
    Orice ar fi, nu te lasa pe mana doctorilor de la noi!!
    Noi suntem din Cluj si am consultat si aici un chirurg care spunea ca ar fi cel mai bun din tara….:(

    Daca te pot ajuta cu orice alta informatie, te rog sa imi dai de stire.

    Eu iti doresc multa multa sanatate…..si mai ales….NU TE DA BATUT!!

    Alexandra

    Alexandra

    30 Mai 2008 at 14:43

  18. Andreea, aştept! 😀 Cu nerăbdare!
    .
    Andreea, uite ce ne scrie doamna Alexandra!
    .
    Alexandra, mulţumesc. Am postat mesajul tău pe blog şi l-am pus şi în comentariile de pe blogul lui Dan Sântimbreanu, el ştie exact despre ce este vorba. Mulţumim din suflet!
    http://dansantimbreanu.wordpress.com/lucian-buzduga-povestea-lui
    .
    Alexandra, ţie şi soţului tău vă urez de pe-acum LA MULŢI ANI, pentru luna viitoare! Să fiţi sănătoşi şi fericiţi!

    isabellelorelai

    30 Mai 2008 at 15:11

  19. Isabela, da-mi te rog pe mail adresa de mail a doamnei Alexandra. O sa-i trimit mesajul ei direct lui Silviu Buzduga, sa o contacteze. Astept. Merci 🙂

    SMINCHY

    30 Mai 2008 at 15:18

  20. Îţi dau pe e-mail imediat.

    isabellelorelai

    30 Mai 2008 at 15:19

  21. Primit. Trimis. Saru’mana!

    SMINCHY

    30 Mai 2008 at 15:31

  22. Andreea, ok. Sunt câteva date şi în engleză, pe siteul doctorului (despre operaţii):
    http://www.agydaganat.info/index.php

    isabellelorelai

    30 Mai 2008 at 15:34

  23. Multumim de urari.
    🙂
    Sper sa fie totul bine in continuare.
    Daca familia Buzduga are nevoie de vreo informatie, ii ajut cu cea mai mare placere.
    Ori pe mail, ori la telefon.
    Parerea mea e ca ar trebui sa incerce si acolo. Noi am fost initial la un consult, in 15 mai, si cand doctorul a vazut CD cu rezultatele de la RMN si a realizat cat de grav e cazul, a decis sa il opereze de urgenta. Vineri i-au facut tot setul de analize si luni dimineata (in 19 mai 2008) l-au si operat.

    Intrucat operatia din Germania e programata abia in 16 iunie, ar mai avea timp sa mearga si pana la Budapesta, macar sa ceara si parerea doctorului de acolo. Toti oameni pe care i-am intalnit acolo si au fost operati de domnul doctor, aveau doar pareri bune despre el. 🙂

    Noua ne-a spus doctorul ca multi pacienti din Austria de exemplu vin si se opereaza in Budapesta pentru ca costurile operatie sunt cu 50% mai ieftine (pe putin).

    Va stau la dispozitie pentru orice informatie.
    🙂
    Alexandra

    Alexandra

    30 Mai 2008 at 17:48

  24. Alexandra, sigur-sigur totul o să fie bine. Să fiţi fericiţi şi să vă iubiţi până la adânci bătrâneţi!
    .
    Acum: am să-ţi transmit eu un e-mail, ca să vezi adresa mea.
    În ceea ce-l priveşte pe Lucian, Andreea Sminchy l-a sunat deja pe Silviu, frate lui mai mare, şi i-a dat adresa ta de e-mail. Ei vor decide.
    M-am sfătuit şi cu Dan Sântimbreanu, care a fost operat de neurinom acustic la INI Hanovra acum trei luni, şi venim cu următoarea rugăminte:
    – Când ai tu timp, te rugăm să faci, cam cât o pagină-două sau cât poţi, o „poveste” a cazului soţului tău. Dan spune, şi are dreptate, că nu mereu vom putea strânge sume atât de mari, şi avem nevoie de toate cazurile încheiate cu succes şi toate clinicile în care copiii noştri pot fi operaţi cu succes. Ca să avem toate opţiunile, pentru toate bolile şi „toate buzunarele”. Am să-ţi trimit un „model” de poveste, chiar de pe blogul lui Dan.
    Îţi mulţumesc din nou Alexandra, pentru că ai apărut, pur şi simplu, ca un ÎNGER.
    Uite,
    Tocmai a mai apărut un caz:
    http://sminchy.wordpress.com/2008/05/30/o-poveste-al-carei-sfarsit-e-in-mainile-voastre

    isabellelorelai

    30 Mai 2008 at 20:55

  25. OF!OF!De fiecare data cind intru ma intristez si in acelasi timp prind noi puteri.Oricit ar fi de greu si de obositor sa nu va lasati!Ti-am mai spus si ma repet dincolo de aspectul financiar al unei probleme de acest gen este mult mai important sa nu fii singur.Nu toti cei care citesc aceste mesaje au bani,sau pot sa-i doneze dar cunosc poate pe cineva care o poate face sau pot pur si simplu sa-ti ofere un umar.Curajul pe care eu l-am capatat a venit intr-o mare masura de la cei din jur.Apoi alt aspect important este faptul ca aici cei care au probleme pot primi informatii pe care nu au de unde sa le primeasca.CNAS?MS?sa fim seriosi!Nimeni nu mai are incredere in sistem.Desi fac parte din acest sistem cu rusine recunosc ca oamenii au dreptate.Nu vreau sa comentez nimic in acest sens..nu pt.ca lucrez eu ci pentru ca am obosit pur si simplu!De pareri (ca cele ale domnului anonim) suntem toti satui.Mai bine incerc sa fac ceva,atit cit pot eu..ca si voi!Nu am acum bani pe care sa-i folosesc pentru altii deoarece nu stiu eu cum se va termina totul insa pot sa fac ceva acolo unde lucrez si pot sa vorbesc celor din jur despre anumite cazuri..Va trebui sa intelegem TOTI ca a trecut perioada cu,,sa vina cineva sa faca ceva!”trebuie sa punem osul la treaba,fiecare cu ce poate si stie sa faca!

    ioana

    30 Mai 2008 at 22:12

  26. Va rog daca aflati noutati despre Lucian sa-mi spuneti si mie.Eu m-am gindit sa nu-i sun toata ziua fiindca e ..greu ..stiu din proprie experienta.Am stabilit sa-i sun luni sa vad ce au mai facut.Azi am vb cu o prietena care are un magazin..sper sa fi inteles mesajul..Poate facem schimb de nr. de telefon,mai am citeceva de spus si ..personal.Te sarut!

    ioana

    30 Mai 2008 at 22:17

  27. Ioana, tu eşti omul cel mai în măsură să îţi spui părerea. Pentru că tu eşti păţită. Părerea ta contează foarte mult. Ştii, tot mai sunt persoane care vin şi spun că doar vorbim şi nu facem nimic. Aşa ce mă enervează… Prefer să le şterg comentariile, ce să o mai lungesc.
    .
    Vrei să vezi un exemplu? La cazul lui Alexandru? Uite:
    Eu am trimis familiei pana acum si o suma de bani care,chiar daca e mai mult decat 2 euro,este oricum insignifianta raportat la toata suma care le trebuie.Cum altfel sa-l ajutam?Cu vorbe?Sunt frumoase vorbele,si unii le spun cu atata condescendenta de ti se umple sufletul de bucurie! Dar ce facem cu Alexandru? El are nevoie de bani nu de vorbe
    .
    În altă ordine de idei, Dan Sântimbreanu a fost astăzi la RMN şi totul este ok, de parcă nimic nu s-ar fi întâmplat. Operaţia a fost mai mult decât perfectă, a fost o mare reuşită 😀
    Dan mâine se vede cu un avocat, pentru înfiinţarea Asociaţiei Neurinomului Acustic. În care trebuie să ne înscriem şi noi, ca să-l sprijinim.
    Andreea poate ne spune ceva despre Lucian.
    Am să-ţi trimit un e-mai cu numărul meu de telefon. Te pup, Ioana. Şi pe „aia” mică şi isteaţă 😀 (Irina, adică 😀 )
    A, voi când plecaţi la Hanovra?

    isabellelorelai

    30 Mai 2008 at 22:48

  28. Noi plecam pe 14.06.la ora 16.45 din Bucuresti,si ajungem in Hannover pe 15.06 la h 18.00.La clinica trebuie sa fim pe 16.06 la 10.00.Am ales varianta ,,tren’desi puteam alege orice,pentru ca noua ni se potriveste cel mai bine.Acum am vazut ca suntem mai multi programati si cred ca as fi gasit un microbuz pentru toti.Initial eu am primit o oferta de sponsorizare drum de la cineva care are o firma de transport dar cu microbuzul…Insa am luat deja biletele si pentru Irina e cel mai comod.Ea face bine,a aflat adevarul si a reactionat bine,adica a pus intrebari,s-a documentat a vb cu Anca Samu..Doar la inceput a fost ttrista dar a depasit destul de bine momentul.Pina acum totul a mers F.B.Sper sa mearga si mai departe la fel.Te sarut!

    ioana

    30 Mai 2008 at 23:54

  29. Ioana,
    Mai bine cu trenul, cred. În microbuze am din ce în ce mai puţină încredere. Iar de şosele îmi este groază de-a dreptul. Sigur o să fie bine. Şi oricum, când va vedea Irina ce frumos este acolo, ce spital minunat, modern, ce oameni amabili… O să-i placă sigur şi nu îi va fi frică. Te sărut şi eu.

    isabellelorelai

    31 Mai 2008 at 00:03

  30. Isabellelorelai,ceea ce ti-a scris domnul acela am constatat si eu.Mai ales acolo unde nu ma asteptam,la oamenii care ar putea dar nu-i intereseaza decat persoana lor.
    Isabellelorelai,am citit ca estisuspecta de diabet si ca luni vei afla sigur.Sper sa nu ai diabet,dar oricum ar fi,regimul si tratamentul ii ajuta pe diabetici sa traiasca normal.la noi in bloc e o fata care a descoperit la 14 ani ca are diabet insulino-dependent si asta n-o impiedica cu nimic sa fie ca fetele de varsta ei.
    Sanatate multa,ai grija de tine ca atatia oameni au nevoie de tine.Si eu am nevoie de tine!

    g1b2i3

    31 Mai 2008 at 00:51

  31. Gabi, până luni sunt sănătoasă tun 😀 Numa’ suspectă. Da’ şi aşa suspectă nu am voie să mă supăr, că cică dăunează 😀
    Te pup.

    isabellelorelai

    31 Mai 2008 at 00:54

  32. Draga Isabelle,ma bucur ca nu e ceva mai grav si sper sa nu fie nici ce-ai zis tu.Sotul meu are,de un an,dupa o mare suparare facuta de propria-i mama,dar nu i-a dat medicatie,doar regim alimentar.Noi am descoperit ca urzica e miraculoasa in scaderea glicemiei si el bea 1 litru de infuzie inainte de mese,pe zi.Sper sa nu fie cazul la tine,dar este buna pentru oricine,caci fluidizeaza si purufica sangele.Am baut si eu o vreme.
    Nu te speria,nu-i asa cum ni se spune de catre unii si altii,asta bineinteles ,daca nu-i nevoie de insulina.Doamne ajuta sa fie bine la tine,sa fie doar o intamplare.Te imbratisez si te admir pentru ceea ce faci. 🙂

    Elisa

    31 Mai 2008 at 00:56

  33. Elisa, aşa a zis domn’ doctor. Cred că sunt obsedaţi cu diabetul ăsta. Deşi, dacă e d’ăla de stress, înclin să-i dau dreptate. Am avut nişte perioade de tot rahatul.
    Nu mă sperii, îl dau naibii. Te pup, Elisa.

    isabellelorelai

    31 Mai 2008 at 01:04

  34. ISABELLE … Buna Dimineata !!
    sa nu-ti pierzi increderea … un caz rezolvat de cativa OAMENI … e deja o realizare !
    poate nu crezi … te lamentezi ca e putin … poti privi si ASA … eu te sfatuiesc sa facem ceea ce putem … si sa ne vedem de treaba …
    nu ne aplecam privirea si urechea la fiecare nu ne mai ramane timp pt OAMENII FRUMOSI 🙂

    Nu te mai consuma cu cei care ‘nu cred in ceea ce faci TU’
    Bucura’te de cei care … tin la tine :-), si iti vor binele !
    E mai sanatos 🙂 😉

    elena.n

    31 Mai 2008 at 07:06

  35. … la fiecare ‘ comentariu negativ ‘ nu ne mai ….

    elena.n

    31 Mai 2008 at 07:07

  36. Elena, bună dimineaţa şi ţie! Te pup 😀
    Nici nu ştii ce adevăr ai grăit: chiar că de acum înainte îmi „voi pierde” timpul doar cu oamenii frumoşi.
    În ceea ce-i priveşte pe cei care „dau indicaţii preţioase”, ţi-am spus că dau delete. Dar trebuie să ştie că atunci când un om încearcă să facă ceva pentru alt om, om pe care nici măcar nu îl cunoaşte, nu a auzit de el în viaţa lui de el şi nu are niciun interes pecuniar, pentru acel om care încearcă să facă acel ceva bun contează o vorbă de încurajare. Dacă aceste vorbe nu ar exista, el s-ar lăsa păgubaş. Eu nu sunt nici politician, nici jurnalist, nici blogger, nici nimic-nimic. Nu eu mi-am făcut blog, l-am primit cadou. Şi dar din dar se face rai.
    Te pup, Elena, să ai un sfârşit de săptămână senzaţional 😀

    isabellelorelai

    31 Mai 2008 at 09:34

  37. sti ce esti TU ???
    O FATA SUPER, SUPER FAINA !!!! 🙂
    Crede-ma !

    daca nu ma crezi … intreaba prietana NOASTRA, ANDREEA 😉

    te pup cu drag.

    elena.n

    31 Mai 2008 at 10:33

  38. Elena, tu ştii că eu, din bucăţica de blogosferă în care mă învârt, cunosc în realitate doar câţiva oameni? Cunosc trei oameni minunaţi pentru care şi cu care am lucrat, în calitate de „protocolistă” (domnul preşedinte Iliescu, Corina Creţu şi Ancuţa Chiser) şi doi oameni absolut speciali cu care m-am întâlnit la o cafea: Andreea şi Bogdan.

    isabellelorelai

    31 Mai 2008 at 10:44


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

