Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Conversaţia ca artă

with 17 comments

Inteligenţa nu poate schimba calitatea sufletească a omului.

Ura e o boală, o stare sufletească de care mori dacă n-o vindeci. Nu există ceva mai odios în lume decât să-mprăştii ură.

Dacă oamenii pot gândi atâta murdărie despre un om, acest gând este un simptom al murdăriei din ei.

Iertarea nu schimbă şi nu şterge faptele. Cred că oamenii fac o confuzie: iau acceptarea drept iertare.

Sufletul omului e ca orice buruiană – dacă nu-i dai apă la timp, se veştejeşte, se chirceşte şi moare, adică-i piere dragostea de viaţă.

Adevăratul intelectual este un om senin, nepărtinitor, tolerant, un om dispus să discute, să polemizeze urban, de la egal la egal, un om care se ţine strâns de principiile logicii şi ale adevărului şi care nu ţine să aibă dreptate în afara lor.

Aşa spune doamna ILEANA VULPESCU.

Written by IsabelleLorelai

29 Mai 2008 la 14:12

17 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. iar şi iar MULŢUMESC !!!
    tocmai recitesc ARTA COMPROMISULUI
    Doamna ILEANA VULPESCU-i mereu şi totdeauna printre mentorii mei de suflet
    aşa cum ştii
    sper că eşti bine prietenă dragă
    risipeşte-ne îngrijorările te rog
    mi-ai lipsit

    CELLA

    29 Mai 2008 at 14:47

  2. Cella, am lipsit motivat. Am fost la doctor.

    isabellelorelai

    29 Mai 2008 at 14:50

  3. Im dai voie sa nu fiu de acord cu doua dintre afirmatiile doamnei Vulpescu? 🙂
    In primul rand aia legata de iertare. E adevarat ca iertarea nu poate sterge faptele, dar poate schimba omul. Cu o singura conditie. Ca iertarea sa fie insotita de dragoste. Altfel, nu-i iertare. E doar acceptare, cum spune doamna.
    Apoi, la cea legata de intelectuali… Se pare ca nu ma incadrez in peisaj 🙂 Toleranta mea merge pana la limita bunului simt… Iar polemica trece uneori de limitele logicii. Cum altfel as putea vorbi despre Dumnezeu?
    Te pup, buna mea! Sa ai o zi minunata!

    SMINCHY

    29 Mai 2008 at 14:53

  4. Andreea, îţi dau voie orice vrei tu. 😀 Încă ai voie, eşti tânără, încă nu ai încasat toate „şuturile” 😀
    Dacă am noroc, vorbim despre asta peste 25 de ani. Te pup, hărnicuţa mea sufletistă 😀

    isabellelorelai

    29 Mai 2008 at 14:56

  5. Doamne ajuta! 🙂 Si eu te pup, buna mea!

    SMINCHY

    29 Mai 2008 at 15:14

  6. Isabelle,iti doresc mult noroc! Te pup.

    Elisa

    29 Mai 2008 at 16:17

  7. Multmesc Buno…
    Cu aceasta ocazie o sa recitesc „Arta conversatiei”;
    o zi frumoasa,Doamne ajuta!

    Gabi

    29 Mai 2008 at 16:55

  8. Isabelle, esti bine?

    Oana

    29 Mai 2008 at 20:52

  9. Hai că am uitat să răspund Elisei şi Găbiţei:
    .
    Elisa, sărutmâna.
    .
    Gabi, eu am recitit-o de 20 de ori. Am citit şi urmarea, şi celelate cărţi, dar Arta Conversaţiei mi s-a înfipt în suflet şi nu mai iese de acolo.
    .
    Oana, luni aflu. Până atunci crăp naibii de inimă rea. Te pup, Merline.

    isabellelorelai

    29 Mai 2008 at 20:54

  10. Bine ai revenit,Isabelleorelai.Cuvintele si imaginile care le insotesc sunt ca un balsam pentru sufletele noastre…spun adevaruri destulde dureroase pentru unii dintre noi.Sunt bucuroasa ca am primit o doza de energie de la o fetita indigo care ma viziteaza uneori si-mi transmite putin din vitalitatea si buna ei dispozitie.
    Isabellelorelai,sanatate multa,sper ca nu esti bolnavioara.
    Iti las cateva margarete sa lwe culegi si sa le pui in vaza daca vrei.

    g1b2i3

    29 Mai 2008 at 20:57

  11. Gabi, mulţam de margarete. Când aveam curte şi grădinăream, aveam şi margarete. Ce nu îmi place mie la florile astea e că pe cât sunt de frumoase, pe atât de urât miros.

    isabellelorelai

    29 Mai 2008 at 21:02

  12. Isabelle, multa sanatate, eu sper sa fii bine, sa fie doar ceva trecator. Iti tin pumnii! Ai grija de tine. Si capul sus. Atata timp cat iti tii moralul ridicat, va fi bine.

    Oana

    29 Mai 2008 at 21:35

  13. Sper ca esti bine.(am citit ca ai fost la medic).Mi-au placut mult imaginile postate si gandurile.Sa ai grija de tine .
    Pup.

    Mary Grey

    29 Mai 2008 at 22:10

  14. Oana, încerc. Uite, râd 😀 . Mulţumesc, Merline 😀
    .
    Mary Grey, Oana zice că am să fiu. Am să încerc să am.

    isabellelorelai

    29 Mai 2008 at 22:29

  15. Ai nevoie de ceva de pe aici?

    Mary Grey

    29 Mai 2008 at 22:32

  16. 😀 Rad si eu. Isabelle, ma crezi sau nu, dar moralul e cel mai important. Numai gandind pozitiv poti trece peste boala. Dar eu sper sa nu fie ceva serios, oricum, ne spui. Da?

    Oana

    29 Mai 2008 at 22:35

  17. Copilaş, nu mami, mulţumesc, iau de la spitalul militar dacă o fi nevoie. Te pup şi mulţumesc
    .
    Oana, vă spun. Da, că nu e secret. Diabetul e public. Aşa zic ăia. Sincer, nu-i cred. Te pup, fugi la nani.

    isabellelorelai

    29 Mai 2008 at 23:22


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

