Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

doar o femeie

with 22 comments

FOTO

Faptul că s-a îmbolnavit i-a schimbat viaţa în bine.

Nu o mai afecteaza lucrurile mărunte şi a învăţat din aceasta suferinţă să se bucure de lucrurile simple mai mult decât o făcea până acum.

Când analizele îi ies când bune, când proaste şi între două serii de citostatice mai dă un recital după care lumea rămâne-n picioare şi o apaludă minute-n şir, parcă suferinţa ei nu mai e.

Încearcă să facă din fiecare zi obişnuită una perfectă sau măcar una specială.

Fericirea vine de unde nu te-astepţi şi poate dura o clipă…

Armonia este puterea de a nu renunţa.

Ea nu crede că există drum drept în viaţă, dacă trăieşti cu adevărat tot ceea ce viaţa îţi aduce în cale.

Viaţa are şi cumpene, şi suferinţă, şi bucurie, şi boală, şi dezastre, şi lacrimi, şi nopţi nedormite, şi nedreptate, şi zile în care nu mai ştii încotro s-o iei, şi dezamagiri, şi minuni.

Ea şi le-a asumat pe toate şi le-a trăit cu aceeaşi intensitate pe toate.

Pantofii de firmă nu o interesează, parfumul ar interesa-o, dar nu atât de mult încât să renunţe la o chitară performantă şi ar mai pune ceva şi ar face şi un weekend.

Ar alege ceea ce ar face bine sufletului său, şi nu picioarelor ei.

Ea spune ca uneori poţi învaţa lucruri nemaipomenite şi de la oamenii de rând.

Ea crede că diferenţa între umilinţă şi smerenie arată aşa: umil poţi fi şi faţă de şeful de post, dacă îţi foloseşte la ceva. Crede că smerenia ţine de alte zone, de alte limite.

Nu-i place umilinţa.

Dacă amuţeşte în faţa unui apus de soare, în faţa unui artist, în faţa iubirii, în faţa unei poezii sau în faţa unei mănăstiri crede că asta e smerenie.

I-ar fi plăcut să trăiască în epoca valsului, a rochiilor lungi şi vaporoase, a scrisorilor scrise de mână, a iubirilor din priviri.

Ce anume o determină să meargă înainte ?

Copilul ei. Părinţii ei. Muzica. Şi oamenii. Şi poezia. Şi iarba. Şi florile. Şi toamna. Şi Crăciunul. Şi Marea. Tot ceea ce ţine de viaţă.

TATIANA STEPA: Viaţa merită trăită.

FOTO

Romulus Vulpescu: „Tatiana, sunetul în formă de suflet”. Adrian Păunescu: „Cea mai frumoasă şi dureroasă voce a folk-ului românesc, femeia nefericită care a înfruntat greutăţile vieţii cu îndrăzneală de bărbat, crescându-şi singură copilul…”.Revista “Felicia”, articolul semnat de Corina Oancea, “Tatiana Stepa: Fiecare iubire mi-a schimbat destinul” – AICI

Toate au fost. Până astăzi, 7 august 2009. Drum lin, printre stele, Tatiana Stepa.

22 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Trista e povestea Tatianei Stepa.Marturisesc ca nu stiam despre ea mare lucru.De ce oare cand suferim sau suntem bolnavi vedem o floare sau un copac,un animalut sau un fluture mai altfel?Iar pe cei dragi ii iubim mai mult?
    Damian are nevoie de ajutorul nostru.Ponesc imediat sami fac datoria de om.
    Isabellelorelai,am ochelari. 🙂 Iti multumesc.

    g1b2i3

    28 Mai 2008 at 15:52

  2. O mana de ajutor pentru Damian 😉
    In legatura cu Risatarun ofer informatii cu drag…
    Doamne ajuta!

    Gabi

    28 Mai 2008 at 17:19

  3. Ma blocasi cu Tatiana.Habar nu aveam. Sunt egoista in momentula sta, sa-ti spun de ce”: inca nu mi-am invins tristetea asta de 2 zile, pt ca ma bantuie ceva, o dorinta mare. Si in momentul asta, desi ma blocvai cu Tatiana, nu pot uita ce ma framanta. Maine stiu ca am sa-mi dau palme. Dar merg inainte, ca sa ma trezesc de-a binelea. Preiau cu Damian, da? pup!!

    Offtopic: gabi cu motanul, felicitari, sa-i porti sanatoasa!

    Jamilla

    28 Mai 2008 at 18:16

  4. MULŢUMESC …
    atît,tu ştii …
    între timp i-au murit şi părinţii TATIANEI,
    în primăvara asta,amîndoi,la o lună diferenţă

    CELLA

    28 Mai 2008 at 21:39

  5. Isa,
    Iarta-ma ca am cam lipsit.Am mai scris pe la uni,altii cate ceva politicale ca acolo mai stiu cate ceva.Te rog sa nu te superi pe mine,ca nu ai de ce.Eu iti sunt prieten bun si tu stii asta.
    Ti-am citit postarea si mi-ai adus aminte de toate suferintele prin care am trecut si care mi-au marcat viata ,mai precis ultimii 14 ani.Ti-am mai spus ca am suferit un atac de cord sub denumirea medicala”Infarct miocardic acut antero-septal cu dublu atac”.Era sa mor( unii m-au si ingropat).Printr-o minune c,ca altfel nu-i pot zice,organismul a luptata si am scapat,dupa 72 de ore de coma.Nu-ti spuneam toate astea daca nu interveneai cu suferintele Tatianei Stepa (suferinte unde nu incap cuvinte).Suferintele iti marcheaza structural viata ce urmeaza dupa o boala cu sechele,mai exact incurabila.N-am dezarmat!Dupa 6 luni mi-am reluat activitatea si am profesat pana anul trecut.Dupa infarct n-am mai fost eu cel de dinainte.Am fost un alt om.Mult mai bun,mult mai intelegator,mult mai atent cu cei din jur si cu o sarcina in spate”frica de necunoscut”.Adica,orice clipa poate fi ultima.Nu sunt un caz deosebit,dar dupa infarct am devenit un om mai deosebit.Cu drag,tata Borgo.

    ionborgo

    28 Mai 2008 at 22:02

  6. […] Isabelle tu esti cu aprovizionarea de cafea!  CELLA, Cristina şi  Daniela  : ceai şi cafea!   Bine […]

  7. Isabellelorelai,ti-am simtit lipsa ieri.Sper ca totul este in regula cu tine si familia ta.
    Eu am aflat despre niste scolari care vor sa-si ajute colegul sa se faca bine .Aici e stirea:
    http://www.infoportal.ro/presa%7Einfo-526320.html

    g1b2i3

    29 Mai 2008 at 06:48

  8. cate povesti … ??
    si sunt triste … foarte triste !

    Buna dimineata, ISABELLE .
    O zi insorita 😉

    elena.n

    29 Mai 2008 at 08:17

  9. Gabi (pisoi), să-i porţi sănătoasă. Mi se părea aiurea să mergi pe stradă şi să nu vezi pe unde calci. Te pup. (scuze de întârziere de răspuns)
    .
    Gabi (mămica lui Bogdan), mulţumesc. Vezi că am luat şabloane pentru Bodo, le pun astăzi la poştă. Cadou de 1 iunie. Vă pup 😀
    .
    Jam, hai că uşor-uşor îţi revii. Te pup.
    .
    Cella, Dumnezeu să îi odihnească în pace.
    .
    Tati, ştiu. Nici mie nu mi-a fost uşor când am aflat despre boala mea. Important a fost că nu m-am înrăit.
    .
    Meştere, un timp nu voi mai avea voie cafea. Dar te aprovizionez. Oricum. Asta fac prietenii.
    .
    Gabi (pisoi), a trebuit să repet o analiză, azi dimineţă. Ieri m-au sunat şi nu am mai avut chef de nimic. Să vedem ce-o ieşi. Am să mă uit la ştire.
    .
    Elena, Bună dimineaţa! Să ai o zi bună-bună 😀
    Da, multe poveşti triste. Din păcate. Prea multe.

    isabellelorelai

    29 Mai 2008 at 12:42

  10. Buno,….
    Multumim pentru tot…stii tu cel mai bine.
    Doamne ajuta!
    Oare cand o sa ma opresc din „alergat”,acum am ajuns cu Bodo cu tot el e fresh iar eu nu mai pot de picioare.
    Despre Tatiana …nu-i stiam decat cateva piese in rest nimic…

    Gabi

    29 Mai 2008 at 12:59

  11. Isa,
    Cat de tare esi dupa o boala crunta ,numai tu si Dumnezeu o stie!tata Borgo.

    ionborgo

    29 Mai 2008 at 13:44

  12. Gabi (pisoi), am citit. Acolo este bine, s-au mobilizat pe plan local. Acolo încă există solidaritate. Bravo lor.
    .
    Gabi (mămica lui Bogdan), tot nu aţi finalizat dosarul? Doamne ajută!
    .
    Tati, depinde. De la om la om. Depinde cât te sprijină familia, prietenii, oamenii în general. Când eşti singur e mai greu un pic.

    isabellelorelai

    29 Mai 2008 at 13:56

  13. Buna mea, ce analize? Te simti rau? Ce s-a intamplat? Sunt aici, sa stii! Daca ai nevoie de ceva, spune doar o vorba!
    Te imbratisez! Sa ai o zi frumoasa!

    SMINCHY

    29 Mai 2008 at 14:43

  14. Andreea, nu-mi iese aia cu coagularea sângelui. Stai liniştită, nu cred că mor săptămâna asta 😀
    Mulţumesc, oricum, pentru grijă. Nu am nevoie deocamdată de nimic, sper nici să nu am. Te pup.

    isabellelorelai

    29 Mai 2008 at 14:49

  15. Doamne ajuta! Iar despre cuvantul ala urat care incepe cu m sa nu vorbesti, auzi? Nu-ti dau eu voie 😆

    SMINCHY

    29 Mai 2008 at 14:55

  16. Cuvânt cu m? Miere, adică? 😀

    isabellelorelai

    29 Mai 2008 at 14:57

  17. 😆 Hai ca esti tare!

    SMINCHY

    29 Mai 2008 at 15:15

  18. Ma mai ajuti o data, buna mea? M-a sunat mama lui Mihaita… plangand… http://sminchy.wordpress.com/2008/05/29/o-mana-intinsa-pentru-mihaita/

    SMINCHY

    29 Mai 2008 at 15:16

  19. Andreea, am să ajut, ca de obicei.
    DAR: vreau să ştii că blogul meu este ca şi mort. Faptul că de luni încoace nu am mai putut să mă ocup, pentru că mi-a fost rău, să duc cazurile de colo-colo, asta a dăunat grav şi sănătăţii blogului. Să nu cumva să crezi că m-au înfrânt vorbele veninoase ale unor oameni răi. Nu. Altceva m-a înfrânt. Mă rog, semi-înfrânt, că ceva vlagă mai am. Ştii cum se numeşte… Mai precis cum se numesc. Asta a fost vestea rea.
    Din toată sărăcia pensiei mele, un 50 RON mai găsesc şi pentru ăsta micu’.
    acum:
    Vestea bună este că atunci când moare un om (eu adică), se naşte altul. AZTECUL adică. Şi încă ceva mai există: BLOGOS În gura presei.
    Uite dovada:
    1. BLOGOS În gura presei preia toate cazurile tale. Dovada:
    http://www.blogos.ro/in-gura-presei.aspx
    .
    2. AZTECUL, Povestea de la ora 20.00, a postat aici:
    http://forum.triburile.ro/showthread.php?p=107204
    .
    Mie mi s-a părut excepţional.

    isabellelorelai

    29 Mai 2008 at 20:43

  20. […] doar o femeie. doar un copil. […]

  21. Hi!

    I would like extend my SQL capabilities.
    I red so many SQL books and would like to
    read more about SQL for my work as db2 database manager.

    What can you recommend?

    Thanks,
    Werutz

    werutzb

    8 Octombrie 2008 at 05:38

  22. […] puteti citi despre ce a inseamnat Tatiana Stepa la Isabellorelai, la  Pantaleonescu, pe SlagarTops,  pe Reporter Virtual, in Stiri la pachet, la A small feather […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

