Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Message in a bottle

with 35 comments

Un tânăr a reuşit să învingă. Şi boala, şi sistemul. Mai are de învins birocraţia, dar sigur izbuteşte să înfiinţeze Asociaţia Neurinomului Acustic. Pe blogul lui se găsesc alte cazuri, în curs de rezolvare, rezolvate, sau… nu. Tânărul este DAN ANDREI SÂNTIMBREANU. Vezi pe blogul lui detalii AICIDan mai are nevoie de 6.000 Euro pentru a plăti operaţia la INI Hanovra. Deşi are datoria asta destul de mărişoară (a fost de 10.000 Euro), el donează bani în conturile copiilor bolnavi care vin pe blogul lui şi îi cer ajutorul. Dacă mai puteţi face un efort:pentru cei care cred ca pot ajuta cu donatii oricat de mici, care pot da informatia mai departe la companii care au posibilitatea sa îl sprijine:

RO95INGB0000999900352281 (RON) – ING BANK BUCURESTI CENTRALA

RO86BACX0000000059656000 (RON) – UNICREDIT TIRIAC

RO14INGB0000999900514953 (EUR) – ING BANK BUCURESTI CENTRALA

CODURI SWIFT: INGB ROBU (pt. ING) si BACX ROBU (pt. UNICREDIT)

Titular: Dan – Andrei Santimbreanu

10 RON lângă alţi 10 RON fac minuni.

Companiile isi pot deduce o suma de bani din impozitul pe profit datorat prin intermediul sponsorizarii. Totalul sumelor donate trebuie sa indeplineasca cumulativ doua conditii. Sa nu depaseasca: 3% din cifra de afaceri; 20% din impozitul pe profit datorat.

Dan la Hanovra 1 – AICI

Dan la Hanovra 2 – AICI

Dan – Recuperare AICI

Aici este dovada că în ciuda necazurilor sale, Dan îi ajută şi pe alţii. Vezi detalii AICI

Înregistrarea de la Olimpiadele Comunicarii – CRISTIAN MANAFU -, unde blogul lui DAN SÂNTIMBREANU a fost nominalizat. Update: Acest mesaj, găsit la Andreea Sminchy pe blog în data de 30 mai 2008, m-a făcut să plâng:

VA MULTUMESC PENTRU AJUTOR! PREFER SA DONATI AJUTAND PE CINEVA SA VADA, MEARGA SAU SA RAMANA IN VIATA! Eu am reusit sa strang toti banii si pentru asta va multumesc! Dan.

Un motiv pentru care plâng este că am reuşit.

35 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Isabellelorelai,iti multumesc aici pentru ca voi avea ochelari.Chiar acum mergsa-mi fac ochelarii.
    Acum ma grabesc sa spun si altora despre Dan.
    Iti multumesc,va multumesc oameni buni.
    Gabi.

    g1b2i3

    27 Mai 2008 at 12:26

  2. Gabi, pentru puţin 😀

    isabellelorelai

    27 Mai 2008 at 12:31

  3. Buna mea, te ajut, cum sa nu te ajut?! Pentru Danut, oricand! Si, buna mea, nu mai baga in seama toate idioteniile si ineptiile unora. N-are rost… Noi, cei care te cunoastem, te iubim. Pe restul, iubeste-i si ignora-i.
    Sa ai o zi minunata, buna mea!

    SMINCHY

    27 Mai 2008 at 13:26

  4. Andreea, mulţam 😀
    Măi, au bloguri. Dacă nu sunt de acord să-şi rupă o bere şi un ruj de la gură, să scrie dracului asta pe blogurile lor. Sau pe alea cu emo, cu chiloţi, cu ce vor ei, dar nu la mine.
    Zice unu’: dacă sunt nu ştiu ce afaceri la mijloc? Ale cui afaceri, frate, că habar nu aveam că noi avem sportivi la patinaj viteză. Am văzut ce a scris Mara, pe top wordpress. Am dat căutare pe nea’ Google Oana Anesia Opincariu şi am găsit articole din ziarele locale. Am văzut nu doar că este un caz real şi dureros, dar chiar m-au apucat dracii. Păi dacă era copilul meu? Păi îi băteam pe ăia cu groapa şi pe ăia cu spitalul, pe cuvântul meu. Copilul ăsta a învăţat alfabetul din nou, a luat şcoala de la capăt la 18 ani. Boii nici măcar nu au văzut filmuleţul de la Acasă TV.
    Hai te pup! 😀

    isabellelorelai

    27 Mai 2008 at 13:40

  5. […] 10 RON langa alti 10 RON fac minuni, zice Isabella. […]

  6. Imi pare tare rau cand cineva te necajeste.Ai tu destule pe cap….Nu le este rusine sa sa vina cu ostilitati?Ma rog,…pare rau,draga mea. Dar nu uitam sa zambim 😆

    Elisa

    27 Mai 2008 at 14:38

  7. Elisa, dacă ar fi fost EI în situaţia mea, să aibă o mamă lăsată în comă o lună, sub pretextul că nu mai scapă, într-un spital din Bucureşti, probabil că nu mai vorbeau. Sau dacă măcar aveau un pic de bun simţ. Cum naiba să zâmbesc?

    isabellelorelai

    27 Mai 2008 at 14:43

  8. Nimic nou sub soare,de parcă n-ai şti
    ignoră-i … SPAM şi la revedere,adică… adio şi n-am cuvinte,fiecare cu-ale lui
    nu le da importanţă mai mult decît merită
    fiecare după sufletul lui,ai uitat ?
    ce-i ca val,ca valul trece şi pădurea are tot timpul şi uscătrui,n-ai tu vreme de pierdut cu d-ăia
    îţi doresc să ai parte numai de bine,reuşită şi ţinem aproape 😆

    CELLA

    27 Mai 2008 at 14:50

  9. Buno,nu au cum sa inteleaga..doar stii”unde nu-i nici Dumnezeu nu cere” de ce sa cerem noi 🙂
    Si noi suntem alaturi de Dan
    http://bogdan-andrei.blogspot.com/2008/05/dan-un-tanar-care-reusit.html

    Gabi

    27 Mai 2008 at 14:52

  10. Cella, i-am „ignorat”. Doar că trebuia să le răspund, pentru că au fost invocate nişte bloguri de nu ştiu ce mari scule, care criticau faptul că oamenii se ajută între ei, bătea unu’ câmpii. Auzi, dom’le, noi ăştia suntem proşti, iar ei sunt deştepţi. Şi gata. Te pup, Cella. 😀
    .
    Gabi (mămica lui Bogdan), chiar aşa: cum naiba să înţeleagă nişte scursori că, de exemplu, o femeie săracă cu un copil grav bolnav poate ajuta pe alţii. Ce chestie, zău. Nişte lepre, dă-i încolo.
    Mulţam, Gabi, de ajutor. Te pup 😀
    .
    Şi: să nu uit: banii noi îi dăm în contul oamenilor ăştia încercaţi de soartă. Ce îi freacă pe ăştia grija ce facem noi cu banii noştri, munciţi de noi? Ce afaceri se întrevăd aici?
    .
    UITAŢI AICI, mesaj lăsat acum pe blogul lui Dan Sântimbreanu:
    „buna! am neurinom acustic bilateral, in 28ianuarie am facut o operatie de micsorare a tumorii pe partea dreapta dar si in prezent este mare,am si eu niste intrebari cum pot sa iau legatura cu dan. mentionez ca nu mai aud iar singura cale de comunicare este internetul. astept orice informatie pe adresa …. Simona”.

    isabellelorelai

    27 Mai 2008 at 15:12

  11. OFFTOPIc: isabelle, draga mea, sunt tot timpul aici. Chiar daca nu prea mai zic mare lucru. O s afiu ok, nu e nimic grav. Sunt eu o toanta, atat! Lasa0ma sa mi revin din tristete si sa ma mobilizez, si imi apuc d epicior interactivitatea pe blog 😉 deocamdata te vizitez zilnic de cateva ori, chiar daca nu scriu. Ps: maine preiau si eu cu dan.

    Jamilla

    27 Mai 2008 at 19:04

  12. Bai Isabelle, Sa te supere pe tine niste NIMENI ! Orice ai face in lumea asta, tot se gaseste cineva sa conteste.Tu nu stii? Orice fapta buna se poate intoarce impotriva ta, chiar si in postarile unor gunoaie ! Si, ce? Esti o bancnota de 1000 de euro, sa te placa toti? Hai sa-i injuram de mama si sa -i uita. Tocmai i-am injurat!

    zinca beiu

    27 Mai 2008 at 20:02

  13. Isabelle, buna mea, preluai cu Danut. Te imbratiseaza cvineva care tine la tine. Stii ce? da-i naiba de aia care nu stiu ce e greutatea. noi aia care stim si pt care conteaza, suntem aici.

    offtopic: doamnna Elena.N, dumneavoastra mi-ati scris cumva comentariu la articolul de la Octavian Paler? Caut o doamna Elena…;-)

    offtopic 2 (Isabelle, ma ierti) Cella, ti-am cautat linkul. Am facut rost de email de la prietenas noastra buna. O sa-ti scriu.

    Jamilla

    27 Mai 2008 at 20:48

  14. […] mai 27, 2008 · Înregistrat sub povesti &#183 Tagged ganduri, iubire https://isabellelorelai.wordpress.com/2008/05/27/message-in-a-bottle/ […]

  15. Isabela, nu te enerva cu tampeniile unora si altora. te felicit inca o data pentru tot ce faci. Dan este, intr-adevar, un om deosebit. Trebuie sa il ajutam, la fel ca si pe atatia alti tineri si copii cu probleme. Dan a reusit. Sper ca e bine acum. O seara frumoasa, Isabela.

    corinacretu

    27 Mai 2008 at 20:58

  16. Jam, cam multă tristeţe strică la casa omului. Ce te apasă?
    .
    Zinca, vorba ta: uite d’aia nu mai plouă 😀 Există bancnotă de 1000 de euro? 😀
    .
    Jam, acum mă gândeam la o chestie. Dacă o fi să li se întâmple ceva astora răi, îi ajutăm sau îi lăsăm să se chinuiască? (le-am păstrat IP-urile, cu adresă cu tot, oricum)
    .
    Gabi (pisoi), mulţam 😀
    .
    Corina, nu m-am enervat, m-am revoltat. Din punctul meu de vedere nimeni pe lumea asta nu are dreptul să spună cine să trăiască şi cine nu.
    Dan trebuie ajutat neapărat. Ce bun ar fi un INI d’ăla şi la noi. Te pup, Corina.

    isabellelorelai

    27 Mai 2008 at 22:03

  17. Buna seara draga mea!Nu te necaji!Tot timpul vor fi oameni rai care vor dori sa te necajeasca…pe tine ,pe mine ,pe noi,nu conteaza !Probabil doar asa se simt ,,potenti”.Dar nu asta am vrut sa-ti spun(nu m-am putut abtine insa)ci ca azi am venit de la Bucuresti unde am fost la RMN,control/etc.I-am spus Irinei si a reactionat super bine.In timpul acestei vizite l-am sunat pe fratele lui Lucian Buzduga si ne-am intilnit .Vom fi impreuna la Hannover.Din pacate am inteles ca au programare pe 16.06 si doar 10000Euro..Sa vad ce pot face si eu..Noi am cumparat si biletele de tren,mai avem doar rezervarea camerei de hotel sa o facem si gata. O sa va tin la curent.Pina atunci va sarut ! si sa nu fii trista ,mojicia nu-i un motiv suficient..Te sarut!

    ioana

    27 Mai 2008 at 22:45

  18. Ioana, bună seara! Nu mă necăjesc, le-am zis ce aveam de zis. Ei au crezut că nu am moderare la comentarii. Dar aveam. În fine.
    Mă bucur că sunteţi ok. Bine că Irina nu s-a speriat, este curajoasă şi asta este perfect.
    L-ai sfătuit pe fratele lui Lucian să depună dosarul la Fundaţia Becali? Ştim cu toţii că sansa obţinerii banilor, mult mai facil şi rapid, este fundaţia.
    De abia aştept să vă întoarceţi sănătoase şi fericite. Să vă ajute Dumnezeu să iasă totul perfect.
    Stai liniştită, nu sunt tristă, asemenea animale nu mai întristează pe nimeni. Era dreptul meu să mă revolt şi să le zic ceva de obraz gros, atâta timp cât i-a pus dracu’ să mi se adreseze.
    Te sărut şi eu, şi dacă nu ne mai „auzim/vedem” vă urez drum bun şi baftă 😀

    isabellelorelai

    27 Mai 2008 at 23:33

  19. Imi pare rau ca te mai necajesc unii …Tu stii ca ceea ce faci e bine si restul conteaza mai putin sau deloc.
    Multumesc mult ca te gandesti la mine,ca vii in vizita mereu.Eu…nu mai prea pot sa scriu…sunt in ceata…
    Te sarut si nu uita (poate ti s-a mai spus) : nu mor caii cand vor cainii.
    Pa
    Maria

    Mary Grey

    28 Mai 2008 at 02:07

  20. Sestro…Cineva Acolo Sus, are El grija de toate si de toti, la timpul potrivit !
    Succes si Doamne Ajuta !
    am copiat conturile si le distribui si eu, acolo unde gasesc putina deschidere si omenie…in rest…nu ma plac rea, dar, ia mai da-i naibii de neispraviti…nu numai cu tine fac asta, fiecaruia din noi gasesc ei cate o hiba…tu sestro, continua, si zambeste, ocolim bolovani ca ei…
    Felicitari pentru tot ceea ce faci !
    respecte si recunostinta sestro,
    Sibilla

    sfinx667

    28 Mai 2008 at 05:18

  21. ISABELLE 🙂
    Buna dimineata !!
    Am vazut multe …
    Am auzit destule …
    Nu-i condamn pe cei care scriu … (ex : 3 mesaje) … cine stie ce e in capul si sufletul lor !?????
    Nici ca-mi pasa … fa situ le fel !!

    De aceasta data … ma intereseaza de tine, de ANDREEA :-), de …, de … JAMILLA … 🙂

    si SIGUR … de DAN SANTIMBREANU …
    spune ‘comentatorul’ ca suntem … „meschini” si „sa lasam vrajala” … ???

    Nici prin gand nu-mi trece … sa vrajesc 🙂
    Asadar … am un O.P. in fata mea …. completez un cont si trec la suma virata : 1.000 RON … merge spre DAN 🙂
    Daca doreste „comentatorul” sa-i trimit o copie dupa virament … cu mare placere !???

    EL (comentatorul) uita ca in viata nu e totul soare, flori si curcubeu … ,
    Poate isi da seama maine … peste un an … poate niciodata … este treaba lui !!

    Sa fi fericita ISABELLE !!!

    elena.n

    28 Mai 2008 at 07:47

  22. Isabelle, ii ajutam. Eu, poate gresesc, dar sunt de principiul mi-ai facut rau, iti fac bine. Intorc obrazul celalalt. Stiu, sunt o naiva, dar o mostenesc pe bunica-mea.
    Te imbratisez. Stiu doar ca in viata se intoarce roata, si nu de la mine sau tine. sae intoarce si pt ei. Soarta. cat despre tristete, o sa-mi revin. E vb de viitorul meu, de dragostea mea. Nu vreau sa aleg. te pup!

    Jamilla

    28 Mai 2008 at 09:35

  23. Buna Isabelle!
    Tu spui:”Pentru bloggerii meschini care au avut proasta inspiraţie să scrie tâmpenii pe blogul meu, cei aidoma descrierii domnului Tucă – îl citez:
    „…bloggeri ca să se ascundă de ei şi să-i vadă ceilalţi, bloggeri ca să nu li se vadă sufletul mic şi ego-ul mare, bloggeri ca să epateze, să impresioneze, bloggeri doar ca să scape de rosul pe dinăuntru al meschinăriei, care n-au avut niciodată nimic de spus, bloggeri pentru nimeni, bloggeri între ei, bloggeri pentru ei, bloggeri ca să nu li se vadă caracterul…..
    Ei bine, iarta pe toti cei care te-au deranjat mai mult sau mai putin..Sunt inconstienti! Nu trebuie sa judecam pe nimeni..Oamenii trebuie sa invete sa ierte si sa nu mai puna totul la suflet.Ai grija de tine ..:)PA!

    Cristian

    28 Mai 2008 at 11:46

  24. Cainii latra, caravana trece…

    mesterulmanole

    28 Mai 2008 at 11:53

  25. Maria-Mary Grey-Vară Albastră-Copilaş, nu m-au necăjit, m-au revoltat. Nu vreau să îţi spun ce mi-au scris. Au spus un cuvânt rău, care m-a atins profund: legumă. Ei îmi vorbeau despre aceşti oameni numindu-i legume. Aşa au spus şi medicii despre MAMA MEA, acum 11 ani, legumă. Cum să accept aşa ceva? Te pup, copilaş, ai grijă de tine.
    .
    Sibilla, exact asta le-am şi transmis. Se pare că au înţeles, la acest post nu au mai scris nimic. Tot în acest timp, lista celor care au preluat cazul Oanei Anesia a crescut. Şi tot creşte. Sper să crească ceva şi în conturi. Respect, Sestro!
    .
    Elena, alea 3 mesaje au fost ale MELE către ei. Mai dur de atât nu mi-am permis, deşi, ca orice „şofer autentic” am şi eu o listă de „epitete”. MESCHINI i-am făcut eu pe ei, pentru că unul a zis că nu renunţă el la o bere pentru o persoană pe care nu o cunoaşte şi că eu fac afaceri. STUPID. Ori a citit în viteză, ori era semi-analfabet, ori era atins de beri. A crezut că alea sunt conturile mele. Oricum, la acest post nu a mai zis nimic. Sărutmâna pentru bănuţii viraţi în contul lui Dănuţ, el nu vroia să se ştie că mai are datorii. Am trecut şi eu ieri pe la bancă. Acum sper ca Dan să nu-i doneze şi pe ăştia, datoria aia trebuie achitată, musai. Te pup Elena, şi îţi mulţumesc că exişti.
    .
    Jam, ani de zile am făcut exact ca tine, aşa cum m-a învăţat bunica mea. Dar nu mai pot. Mă dor obrajii de atâtea palme. Şi mai rău decât obraji mă doare altceva. Sufletul. Având dublul vârstei tale, e clar că şi palmele au fost de două ori mai multe. Aşa că: gata.
    Îmi pare rău că eşti tristă. Cred că cele două zile de vacanţă nu au fost tocmai bune. Îmi pare rău, Jam. Te pup. Curaj.
    .
    Cristian, bună! Nu judec pe nimeni. Dar nici nu sunt obligată să le citesc jignirile. Lupt şi eu cum pot. Cu armele altora. Te pup.
    .
    Meştere, poate…

    isabellelorelai

    28 Mai 2008 at 11:57

  26. 🙂
    Hop si eu,
    Buna ziua buno;abia acum ne-am adunat dupa drumuri.Alerg dupa „hartiile”necesare” comisiei de la mijlocul lunii viitoare.Mai am nevoie de 3 hartii si-i gata dosarul.
    O zi buna in continuare.

    Gabi

    28 Mai 2008 at 12:04

  27. Isabelle…
    Ti-am raspuns la mesajul postat la mine pe blog…Chiar zilele trecute am urmarit discutiile care se poartă pe diferite bloguri.Sincer sa fiu, nu mi-a venit sa cred ce citeam…Moderatorul unui blog spiritual, nu trebuie sa produca conflicte si animozitati..Trebuie sa creeze armonie in jur! Chiar sunt surprins sa constat ca pretindem ca suntem spirituali insa vorbim ca la usa cortului..Cuvinte urate, jigniri..Ce exemplu poate da un „om spiritual” daca el insusi raspunde cu aceiasi moneda? Tot ce posteaza o astfel de persoana, nu mai are nicio valoare atata timp cat nu reprezinta un exemplu pentru cei din jur.Desi se afla in topul blogosferei, de fapt se afla pe ultimul loc….Blogul unui om trebuie sa impartaseasca ceva, trebuie sa creeze armonie, nu conflict..Ma rog ca D-zeu sa lumineze sufletul tuturor!Pe curand suflet iubit!:)

    Cristian

    28 Mai 2008 at 13:02

  28. Asta imi trebuie, curaj, sau mai degraba, putere de sine. Acum nu o am. Nu cand e vb de dragoste sau de timp.

    OFFTOPIC: dopamna ELENA N, dumneavoastra mi-ati scris la articolul meu de la OCTAVIAN PALER.RO? Ca nu mi-am dat seama….Va pup!!!

    Isabelle, te pup si pe tine. Oi avea tu dublul varstei mele, dar pe mine ma doare si fruntea, si nasul, de atata cazut… dar uite, m-am ridicat! te mangai eu pe obraji!! Hai ca poti. Esti un pic obosita. Si sincer, ai nevoie si de sprijin emotional. Crucea ta cred ca e mai mare decat trebuie sa duci. Sunt si eu aici, cu gandul. Pup

    Jamilla

    28 Mai 2008 at 13:05

  29. […] Update: Dănuţ mai are nevoie de 6.000 euro. Să achite datoria la INI Hanovra. Detalii AICI […]

  30. ps: nu e vb de cele 2 zile de vacanta, care nu au fost vacanta, de fapt (explic altadata)…
    hai, zambeste. Nu esti singura!!!

    Jamilla

    28 Mai 2008 at 13:07

  31. Isabelle !
    Iarta-ma … am interpretat ‘prost’ cele 3 msj !
    Nu te supara pe mine ca nu sunt destul de atenta … !

    Mereu ma grabesc … nu destul … sa NU ma opresc la TINE !

    Jamilla !
    Doamna, Elena … ???!!!
    este o domnisoara 🙂 😉

    elena.n

    28 Mai 2008 at 13:50

  32. Gabi (mămica lui Bogdan), bine măcar că v-aţi plimbat un pic. De treaba cu dosarul… Of Doamne, greu mai este în ţara noastră să rezolvi problemele de sănătate. Aşa ce m-am săturat… Parcă nu ar fi plătiţi de noi nesimţiţii din sistem. Să vă odihniţi!
    .
    Cristian, eu nu citesc blogurile alea. Am frunzărit şi eu câteva. Nu mi-au plăcut şi le-am închis repede. Recunosc că o dată pe săptămână îl „deschid” pe cel care este pe locul 1, de curiozitate. Aşa am descoperit blogul Marei, care posta cazul Oanei Anesia, şi m-am minunat că un caz umanitar este pe locul I. Am citit ce a scris ea, m-am „documentat” apoi cu ajutorul lui nea’ Google şi am postat. Prima dată la postul cu dr. Raed. Am reluat apoi, pentru că am citit în ziarele locale date vechi, din 2006, şi aşa m-a apucat o revoltă… Te pup, Cristian, şi îţi mulţumesc pentru că eşti tânăr şi îţi pasă!
    Şi, să nu uit 😀 :
    „Toate gândurile cu adevărat înţelepte au fost deja gândite de mii de alţi oameni înaintea noastră; ca să le facem însă cu adevărat „ale noastre”, trebuie să le gândim iaraşi noi înşine, să le repetam cu evlavie şi respect, până când vor deveni o parte din viaţă şi experienţa noastră intimă”. – Goethe
    .
    Jam, voi zâmbi, mulţumesc, luptătoareo! 😀 Eşti o luptătoare, da? Ne-am înţeles? Hai, că viaţa este lungă şi ciudată. Şi plină cu oameni care se întreabă „De ce oare m-a iubit şi m-a abandonat, când eu NU i-am acordat nicio atenţie? Ei, drăcia dracului!” 😀 Vezi ce „spirit” de observaţie am? Reiau: dacă ai nevoie de sprijin, doar spune. Sunt aici.
    .
    Elena, nu-ţi face griji, că nu mă supăr 😀 Se mai întâmplă. Oricum, „Prietenul sigur il cunosti in imprejurari nesigure” – Ennius. Asta este important. Te pup mult-mult, Domnişoară 😀

    isabellelorelai

    28 Mai 2008 at 14:11

  33. meoi isabelle, nu m-a parasit nimenea, eu cu al meu suntem impreuna, ne iubim etc… alta e buba la mine, dar lasa-ma acuma, da? te pupilesc!

    offtopic: elena, imi cer scuze 😉 dar nu m-ai lamurit, tu mi-ai scris la oct.paler? da sau ba? loool … multumesc oricum, p0t gandurile bune!!!

    isabelle, hopa sus, da? ps: preiau cu damian!

    Jamilla

    28 Mai 2008 at 18:12

  34. Jam, vorbeam în general, despre oameni. În particular nu îmi permit. Te las, da 😀 Te pup.

    isabellelorelai

    29 Mai 2008 at 12:46

  35. JAMILLA 🙂
    DA.
    Nu te-am lamurit ????

    Am ajuns la tine de la, ISABELLE !
    Cu aceasta ocazie … ii MULTUMESC MULT 🙂

    elena.n

    29 Mai 2008 at 12:49


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

