Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Zice Mara:

with 19 comments

“Astăzi (26.05.a.c.), Oana Anesia mi-a dat o veste foarte bună şi m-a rugat să fac acest anunţ: Firma Mobexpert i-a oferit suma necesară pentru a pleca în Austia, pentru prima serie de tratamente. Ea doreşte pe această cale să mulţumească din tot sufletul pentru gestul făcut. Acum Oana Anesia mai are nevoie de suma de 12.000 euro, pentru o a doua serie de tratament şi pentru recuperare, ca să poată reveni pe gheaţă”. Toţi cei care cred în Oana Anesia şi doresc să o ajute să-şi îndeplinească visul, sunt rugaţi să continue să depună bani în conturile: Titular: Opincariu Anesia Oana

Banca: BRD

RON: RO 68 BRDE 300 SV 41 31 079 3000

EURO: RO 64 BRDE 300 SV 41 31 087 3000

Auzi, Mara, cum adică “Când totul pare imposibil?” 

19 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] Şi un rezultat AICI […]

  2. O veste buna.Sunt sigura ca se vor strange cei 12.000 de euro cu ajutorul unor oameni care pot.

    g1b2i3

    26 Mai 2008 at 23:44

  3. Isabelle, maine am sa ajung si eu la banca, sper sa ajunga din nou pe gheata, e doar un copil.

    Oana

    26 Mai 2008 at 23:47

  4. Gabi, ai să vezi tu că se strâng şi cu ajutorul nostru, măcar o parte. Important este că acum se ştie. Ai reuşit să pui pe forum la Realitatea?
    .
    Oana, mulţumesc, orice ajutor, cât de mic, contează. Oamenii au făcut împrumut la bancă. Numai medicamentele în fiecare lună costă 35 de milioane de lei. La ce voinţă are, ajunge sigur.

    isabellelorelai

    26 Mai 2008 at 23:54

  5. […] Un rezultat: AICI […]

  6. […] Un prim rezultat: AICI […]

  7. Buna dimineata Buno,
    cu asa vesti minunate sa dea DD sa ma trezesc in fiecare dimineata.
    Doamne ajuta!Postez din nou.

    Gabi

    27 Mai 2008 at 06:55

  8. Isabellelorelai,am pus anuntul si la mine si pe forum.Sunt sigura ca se vor strange banii.

    g1b2i3

    27 Mai 2008 at 07:16

  9. Buna dimineata 🙂
    Frumoasa veste !!
    Eu, mi-am facut treaba … ieri dimineata !

    O zi insorita, ISABELLE !

    elena.n

    27 Mai 2008 at 08:28

  10. Doamnelor, adică Armata Salvării blogului meu, Bună dimineţa! 😀
    .
    Gabi (mămica lui Bogdan)
    , mulţumesc, Doamne ajută 😀
    .
    Gabi (pisoi), mulţam, să ştii că la cazul Florentinei au venit persoane, o doamnă mi-a lăsat mesaj că donează.
    .
    Elena, mulţumesc 😀 Este clar, ai fost prima. O zi minunată şi ţie 😀
    .
    Gabi, am „notat” (am făcut trakback deja la „Salvăm o campioană?). Mulţumesc!
    .
    😀

    isabellelorelai

    27 Mai 2008 at 09:45

  11. Doamne Ajuta!

    mesterulmanole

    27 Mai 2008 at 10:38

  12. Buna Isabellelorelai,
    Am facut o donatie de 100 RON.Stiu ca nu este foarte mult.. Am incredere in Oana…Tot binele din lume ii doresc..Cand am facut donatia, inima mea s-a bucurat.Stiam ca de fapt mi-am dat tot mie acesti bani..Pace si lumina iti doresc acum si intotdeauna..Pupici!:)

    Cristian

    27 Mai 2008 at 12:15

  13. Meştere, Doamne ajută!
    .
    Bună, Cristian! 😀
    Atât am dat şi eu, 100 RON. Ştiu şi eu că nu este mult. Deşi… Ia să ne gândim că nu avem 100 RON să ne luăm un medicament… Ai tăi cu ai mei, împreună cu ai altora CONTEAZĂ. Îţi mulţumesc, Cristian 😀
    Să ai doar zile minunate, Cristian, te pup şi eu 😀

    isabellelorelai

    27 Mai 2008 at 12:19

  14. […] (de la Isabella) […]

  15. Andreea, 😀

    isabellelorelai

    27 Mai 2008 at 13:36

  16. […] intro groapa de pe strada si acum are nevoie de ajutorul nostru ca sa poata patina din nou. Azi,Isabellelorelai mi-a transmis o veste buna despre Oana si ca mai are nevoie de 12.000 euro pentr… Sunt sigura ca se vor strange acei bani si multumesc tuturor care pot […]

  17. […] intro groapa de pe strada si acum are nevoie de ajutorul nostru ca sa poata patina din nou. Azi,Isabellelorelai mi-a transmis o veste buna despre Oana si ca mai are nevoie de 12.000 euro pentr… Sunt sigura ca se vor strange acei bani si multumesc tuturor care pot […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

