Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

În rest? Nimic.

with 11 comments

Anunţuri autentice. Româneşti

«Eşti analfabet? Scrie-ne azi şi te ajutăm pe gratis»

«Ridicăm şi livrăm maşina gratuit. Dacă ne încerci o dată, nu mai pleci în altă parte»

«Vând câine: mănâncă orice şi îi plac foarte mult copiii»

«Castron pe placul oricărei gospodine cu fund rotund pentru batere eficientă»

«De vânzare: birou de epocă pentru o doamnă cu picioare subţiri şi sertare largi»

«Prăjitor de pâine: Un cadou apreciat de întreaga familie. Arde pâinea automat»

«Maşini uzate: De ce să te duci în altă parte ca să fii păcălit? Vino aici»

«Căutăm un om să aibă grijă de un lot de vaci care nu fumează şi nici nu bea»

«Vând pat pentru copil cu picioare de fier»

«Tânără doamnă, drăguţă, inteligentă, caracter, familie bună, doreşte căsătorie cu domn bine situat care să aibă şi autoturism. Ofertele se vor adresa subsemnatei, însoţite de fotografia autoturismului»

«Căutăm femeie la fetiţă în vârstă şi nefumătoare»

«Vând maşină de cusut mână şi picior»

«Vând butelie de aragaz cu reşeu şi frigider»

«Cumpăr îmbrăcăminte de damă deosebită şi puţin întrebuinţată»

«Confecţionez şi incaputez cizme pentru bărbaţi cu înlocuitori de calitate»

«Ofer loc de veci liberabil prin schimb»

«Ofer recompensă celor care au spus nevestei lui Paul Ionescu că l-au văzut cu o femeie în maşină în ziua de 18 iunie, pe autostrada Bucureşti-Piteşti. Vă rog să veniţi să depuneţi mărturie şi la tribunal. Paul Ionescu»

«Fustele se ridică zilnic între orele 10.00 şi 14.00. Vindem second hand»

«Consumaţi cu încredere supa de pasăre vegetariană»

«Servim cu frişcă clientela bine bătută»

«Avem frişcă bătută toată ziua»

«Nu servim minori sub 18 ani»

«Nu servim în stare de ebrietate»

«Avem ciorapi de femei lungi»

«Lenjeria de corp nu se schimbă!»

«Confecţionăm costume de damă la proba a doua»

«Croim rochii pentru dame de lux!»

«Confecţionăm poşete şi genţi şi cu pielea clientului»

«Nu trimiteţi copii la umplut cu sifoane»

Written by IsabelleLorelai

25 Mai 2008 la 16:08

11 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Simpatice anunturile gasite de tine.Pe vremea cand citeam ziaream am gasit si eu anunturi asemanatoare.
    Despre Ziua copiilor disparuti am uitat sa reamintesc-am pomenit de ea altadata.Azi am amintit si de Oana ,am dat adresa blogului tau.
    In ceea ce priveste parada si protectia,cred eu ca se face prea mare caz pe acest eveniment.Consider ca intro democratie(chiar asa originala ca in Romania) fiecare are dreptul sa manifesteze.Cine se simte indignat,sa nu-i bage in seama..Cred ca jandarmii au fost mai multi decat cei de la parada.
    Mai avem putin si trec cei 20 de ani,dar slabe sperante sa ne desteptam,cred ca mai e nevoie de cativa ani.

    g1b2i3

    25 Mai 2008 at 22:39

  2. O saptamana bogata in impliniri si senin in suflet sestro:)
    Pana la urma, daca nu reusesc sa dibuiesc problemele din comp, voi prelua direct articolul tau sa postez si eu ” salvam o campioana”, altfel nu reusesc, ceva nu e in regula la mine, dar mai incerc, promit:)
    Dumnezeu sa fie cu noi toti suflat bun,
    pretuire si prietenie sincera,
    Sibilla

    sfinx667

    26 Mai 2008 at 00:37

  3. Gabi, mi le-a trimis o prietenă. A zis că trebuie să mă mai distrez un pic 😀 Să manifesteze, Gabi, toată lumea, dar nu stea 1000 de jandarmi să păzească toţi nebunii. Pe banii noştri. Bolnavii de cancer nu au medicamente şi asistenţă medicală, până una alta. De ce?
    .
    Sestro, şi ţie la fel îţi doresc 😀 Când ai timp, sigur reuşeşti, mulţumesc.

    isabellelorelai

    26 Mai 2008 at 01:36

  4. Am vazut toate pozele.Sunt reusite si n-as sti pe care o gasesc.
    Despre parada si jandarmi-de acord cu tine ca trebuie bani pentru copiii bolnavi,saraci,orfani,dar Jandarmeria oricum este platita,macar sa se vada pentru ce.
    Nu-ti amintesti ce de forte au navalit peste tinerii considerati anarhisti in timpul Summit-ului?Dar la mitingurile electorale nu sunt jandarmi?
    Jandarmii sunt prezenti si in timpul sarbatorilor religioase?De ce trebuie sa fie acolo atatia jandarmi?
    Consider ca se face prea mult caz pe o parada a gay-lor.Nu era mai bine daca ar fi aparut doar o stire scurta si atat?
    O saptamana senina si multa putere de munca.Oamenii,copiii in suferinta au nevoie de tine.

    g1b2i3

    26 Mai 2008 at 05:57

  5. Buna dimineata, ISABELLE !
    In rest … sa avem curaj si putere 🙂
    si prieteni ca TINE 😉

    elena.n

    26 Mai 2008 at 08:07

  6. Ziceai ca-i distractiv!?Atunci eu de ce m-am enervat?
    Si n-am gasit buton de vot 😦
    Sa ai o saptamana cu locuri curate pe unde te preumbli 😛
    A cui e sculptura?Pare sa fie a lui Irimescu…,dar nu-i. Deci?

    Elisa

    26 Mai 2008 at 08:49

  7. m-am uitat la toate fotografiile. tristetea saraciei si lipsa de civilizatie. In unele foto, apar amandoua!

    mesterulmanole

    26 Mai 2008 at 08:51

  8. Buno o zi /saptamana frumoasa ca sufletul tau.
    🙂

    Gabi

    26 Mai 2008 at 09:04

  9. draga mea isabelle, am revenit, insa sunt un pic obosita. de fapt, sunt mai mult cu capsa pusa. azi sa nu ma iei in seama, da? te pup… sunt aici , dar azi am sa fiu mai tacuta.

    Jamilla

    26 Mai 2008 at 09:30

  10. Astăzi sunt o secundă fericită
    am suplimentele cu NICHITA şi-i ascult vocea
    ce minune-i ziua de astăzi
    să ai o săptămînă minunată
    asemenea secundei mele NICHITA

    CELLA

    26 Mai 2008 at 12:01

  11. Gabi (pisoi), jandarmii sunt plătiţi de la buget; bugetul se alimentează din taxe şi impozite, bani de la „căpşunari” etc. Deci: de la noi. Dacă nu mă înşel mai încasează ceva bani de la fotbal. Oricum, de multe ori îmi este milă de jandarmi, nişte amărâţi şi ei, ca şi noi. Gabi, şi tu să ai o săptămână bună. Şi deschide e-mail-ul, că ţi-am trimis un mesaj. Urgent.
    .
    Elena, iartă-mă, îţi zic şi eu bună seara, că azi am umblat brambura. Am trecut puţin pe la „nişte” analize dimineaţă, apoi şi alte controale medicale, nu prea m-am simţit bine. După aia cu diverse preumblări prin oraş. Te pup, chiar şi mai pe seară! 😀
    .
    Elisa, am „uitat” să pun ghilimele 😀 Trebuie să te loghezi ca să poţi vota. Ce curat, Elisa. Am umblat azi de m-am umplut de draci şi de praf. Plus de nişte muşte mici mici care drept în ochii mei aterizau. Neolitic. Cultura Hamangia. Simbolurile neoliticului, Gînditorul şi Femeie şezând.
    .
    Meştere, da.
    .
    Gabi (mămica lui Bogdan), şi ţie la fel 😀
    .
    Jam, draga mea, dă-mi voie să-ţi reamintesc: viaţa este lungă. Şi din ce în ce mai a naibii. Odihneşte-te, vorbim.
    .
    Cella, mă bucur pentu tine. Şi săptămâna ta să fie la fel. Nu ca a mea. Să fie bună

    isabellelorelai

    26 Mai 2008 at 21:32


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

