Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

1 iunie 2008

with 43 comments

Să alegeţi bine.

   

Cu prilejul Zilei Copilului, 1 Iunie 2008, doresc să întreb CRUCEA ROŞIE ROMÂNĂ dacă îi este cumva ruşine să înfiinţeze un Teledon „Donaţi acum” şi pentru copiii săraci şi din ce în ce mai bolnavi ai României. Că cică avem 3.000.000 (trei milioane) de săraci. Aşa zice FMI. Adică un DEZASTRU.

fotografiile cu copii orfani şi extrem de săraci – Fundaţia Pacea.

Sărăcia este părintele revoluţiei şi crimei. Aristotel

Sursa foto.

Să votaţi bine.

43 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. daca un om se poate ineca intr-o lacrima atunci eu am nevoie de un mal de umar spre care sa inot…cepot sa zic ce mai pot sa zic la tot ceea ce am citit azi, ca nu inteleg si nu voi intelege niciodata „de ce-ul” suferintei…abia acum integec deplin ce trebuie sa pretuiesc…multumesc Isabelle si multumesc lui Dumnezeu ca imi arata prin oameni,cat si cum trebuie sa apreciez credinta si speranta si harul si sanatatea si……tot

    rose4you

    22 Mai 2008 at 01:23

  2. Rose Loreley, întotdeauna i-am mulţumit lui Dumnezeu că mi-a dat un pic de minte să pot judeca singură, şi un pic de putere ca să mă pot descurca tot singură. Când eram tânără îi mai reproşam că nu m-a făcut frumoasă, cu ochi albaştri sau alte aiureli d’astea. Cu timpul am văzut atâţia oameni mai puţin înzestraţi cu minima raţiune încât am decis că pot fi fericită aşa cum sunt. Că e loc de mai bine, da, este adevărat. Dar de rău este infinit mai mult loc, crede-mă. Şi cum un bine se face greu, cu efort, iar un rău se face uşor, doar aruncând o vorbă jignitoare… Sau cu multă nepăsare, ce să mai zicem.

    isabellelorelai

    22 Mai 2008 at 01:31

  3. Vai … Doamne … Vai !!
    Incredibil, daca nu vezi … nu crezi.

    Buna dimineata, ISABELLE !

    elena.n

    22 Mai 2008 at 08:21

  4. Elena, exact aşa am zis şi eu. Vai. Aseară am descoperit şi Fundaţia Pacea, pe net.
    Trebuie să vorbesc cu Andreea cum facem.
    Eu am o grămadă de lucruri pe care vreau să le trimit la Fundaţia Pacea poate mai vor şi alţii.
    .
    Adresa:
    Presedinte: fratele Roberto Peretti
    Fundatia Umanitara „PACEA”
    Str. Stefan cel Mare, 268/B
    611040 Roman, Jud. Neamt
    .
    Cod fiscal:
    13311297 deschis la: B. C. R.

    Cod IBAN: RO54RNCB3710006183860001 – LEI
    Cod IBAN: RO70RNCB3710006183860004 – EURO
    Cod IBAN: RO27RNCB3710006183860002 – USD

    BANCA COMERCIALA ROMANA
    SUCURSALA ROMAN
    Str. N. Titulescu nr.12
    .
    Tel-fax Fundatie:
    0233-741426
    e-mail:
    fundatie_pacea@yahoo.it
    mobil
    0722885924
    .
    Bună dimineaţa, ELENA! Te pup, să ai o zi bună!

    isabellelorelai

    22 Mai 2008 at 09:45

  5. Of, Doamne! in ce vremuri traim!
    Si eu am destule lucruri si jucarii. Astept.

    mesterulmanole

    22 Mai 2008 at 09:50

  6. Buna Isabelle,
    cand va astfel de imaginii multumesc lui Dumnezeu ca eu/noi suntem asa cum suntem. 🙂
    La soacra mea in casa s-au strans un ” munte „de haine de la noi ,cumnati/te,nepoti /e.Daca as avea cum sa le iau din jud Braila si sa le timit la fundatie…Zic sa le iau ca sa asez caci iti dai seama ca sunt lucruri stranse (spalate inaite) dar ca orice lucru nefolosit…
    Doamne ajuta!

    Gabi

    22 Mai 2008 at 09:52

  7. Meştere, hai să vorbim cu Andreea, ei pot face la JN o campanie perioadică de strângere de încălţăminte şi hăinuţe şi ce ne-o mai lăsa inima, facem colete, ducem la poştă sau vedem noi cum.
    .
    Cu ocazia asta mi-am adus aminte care erau coşmarurile mele în copilărie şi adolescenţă: când mă visam noapte de noapte desculţă pe stradă.

    isabellelorelai

    22 Mai 2008 at 10:05

  8. Gabi, deci, trebuie să vorbim cu Andreea, ce să mai…
    Să facem un fel de caravană de strângere şi transport. Fără ajutorul mass mediei este clar că ne va fi foarte greu.

    isabellelorelai

    22 Mai 2008 at 10:07

  9. Doamne ce imagini.

    Petrisor Socol

    22 Mai 2008 at 10:52

  10. Am şi eu de trimis oho
    şi haine şi chiar şi jucării multe
    şi altele
    aştept veşti şi îndrumări

    CELLA

    22 Mai 2008 at 11:14

  11. Merci, ISABELLE !

    Sustin orice ‘actiune’ … stiu ca lucrurile le faceti cu multa seriozitate si va implicati frumos.
    Va apreciez mult !!
    Iar Andreea Elena, mi-e tare draga si vreau sa crezi ISABELLE … o sustin cu tot dragul.

    sunt foarte fericita azi …
    sti de ce ?
    am fost sunata de … DAN SANTIMBREANU – omul care a ‘vrut’ sa ma felicite … OM pe care eu il iubesc pt cat stie sa fie de OM.

    Te pup.
    Fug in lume … am atata dorinta si vointa 🙂

    elena.n

    22 Mai 2008 at 11:23

  12. stii care e cea mai crunta problema cu romii, la noi sunt adaposturi care sunt dispuse sa-i accepte dar nu le place sa fie curati , prefera sa stea pe strazi

    noi ii ajutam cat putem dar nu-i putem integra cu forta, s-au obisnuit sa le dai bani si ajutoare dar sa fel la fel

    nu vreau sa contrazic problemele atinse de sus, caci sunt si familii sarace care nu sunt de romi si intr-adevar le e greu si pentru ei ajutoarele care vin sunt destul de putine si insuficiente , insa nu depinde numai de autoritati si de fundatiile care ori de cate ori pot le ofera cate ceva , mai trebuie sa intervina si modoficariel economice si de statut al lor

    [ sunt familii numeroase care muncesc prin proprii lor copii iar ei asemeni ori trag chiulul ori lucreaza numai unul dintre ei si insuficient]

    sunt atat de grave unele „disocieri” incat te puca groaza

    cine stie poate in timp civilizatia umana va reusi evoluand sa-i integreze decent si pe ei , pentru ca e o rusine si pentru noi ca traim „bine” sau ” apraope bine” si altii nu au ce pune pe masa

    te pup Lorelei

    apropo Crucea Rosie colecteaza acum fonduri pt China donati prin ORANGE, la sms 874 2 Euro , e un mic suport pentru familiile chineze care sunt afectate de cutremur; da mai departe

    Ana Eugenia Pacurar

    22 Mai 2008 at 12:20

  13. Petrişor, da.
    .
    Cella, AŞTEPT PROPUNERI. Ziceţi şi voi cum să facem!
    .
    Elena, cel mai frumos lucru pentru un om este să se ştie apreciat un pic. Te pup şi mulţumesc!
    .
    Ana, treaba cu rromii a îngrozit Italia, până una alta.
    În rest, fac şi eu ce pot. Te pup!

    isabellelorelai

    22 Mai 2008 at 12:58

  14. Isabellelorelai,am vazut acum articolul tau si incerc sa ajut punandu-l in mai multe locuri.Cred si eu ca mass-media(nu conteaza trustul) ar putea ajuta mai mult.N-ar fi minunat sa auzim ca „Trusturile Media si-au dat mana pentru Teledonul copiilor saraci”.Cam asa,nu ma pricep prea bine.
    Ca veni vorba despre saraci stii ca bogatii Romaniei au peste 20% din PIB-ul Romaniei?

    g1b2i3

    22 Mai 2008 at 13:17

  15. Isabelle 🙂 am intrat hotarata gasisem un caz…Cand citesc la tine deja era postat:)
    Acum ce sa-ti zic…doar ca-i poatat si la mine 🙂

    Gabi

    22 Mai 2008 at 13:22

  16. Gabi (pisoi), i-am zis lui Dănuţ Sântimbreanu, prin ianuarie, că dacă Doamne fereşte, copilul meu ar fi bolnav, m-aş târî în genunchi pe la toate uşile. Aşa că, Gabi, fă cum crezi tu că este mai bine. Eu zic: sunt de acord.
    .
    Gabi (mămica lui Bogdan), am găsit cazul la comentariile de pe blogul domnului Zoso, Alina l-a arătat, eu l-am preluat, l-am trimis deja Liviei pentru blogul Susţin Mecenat.
    .
    Tot acolo, Alex a menţionat acest blog:
    http://multumeste.net
    .
    Am pus deja bannerul pe blogul meu.

    isabellelorelai

    22 Mai 2008 at 14:02

  17. Pana la 1 iunie, vine 25 mai, Ziua Internationala a Copiilor Disparuti. Fetelor, imi dati o mana de ajutor? http://sminchy.wordpress.com/2008/05/22/descarca-si-da-mai-departe/

    SMINCHY

    22 Mai 2008 at 14:32

  18. Cat despre o colecta, sa vad ce pot face. Voi vorbi saptamana viitoare cu niste oameni care ne-ar putea ajuta.

    SMINCHY

    22 Mai 2008 at 14:32

  19. Andreea, îţi dau ce vrei tu, cu condiţia să „te prinzi” că 1 iunie 2008 este şi zi de alegeri…
    .
    OK, ceva îmi spune că BGS. 😀

    isabellelorelai

    22 Mai 2008 at 14:33

  20. M-am prins, doamna, m-am prins! 🙂 Cu alte cuvinte, „Alege-ti stapanii cu grija”! UPS! La naiba! o sa ma amendeze CNA-ul! 😉

    SMINCHY

    22 Mai 2008 at 14:51

  21. Andreea, lasă că facem colectă şi plătim amenda 😀
    .
    Stăpânul meu este Dumnezeu, iar El nu candidează 😀 Aşa că…

    isabellelorelai

    22 Mai 2008 at 14:53

  22. Of! Ce bine o zisesi p-asta!
    Multumesc pentru ajutor!
    Isabella, mai alearga si pe alte bloguri cu afisul! As vrea sa reusim sa impanzim orasul. Nu ne costa sute de mii de euro! Ne costa doar un pic din timpul nostru. Eu o sa pun pe unde pot, la mine in cartier si peste tot pe unde o sa trec zilele astea. Printez un teanc si le tin dupa mine in geanta. Unde vad moaca unui candidat, pac!, ii lipesc afisul peste ea! 😆

    SMINCHY

    22 Mai 2008 at 14:57

  23. Bă! Vezi că eu iar umblu cu aparatul foto după mine, că acum este împuţiciune cu afişe la Timpuri Noi 😀
    .
    I-am trimis Liviei pe e-mail deja, pe alte bloguri la noapte, când ajung acasă.
    .
    Gabi (pisoi) preiei şi afişul? Te rog. Gabi (mama lui Bogdan) îl preia sigur.

    isabellelorelai

    22 Mai 2008 at 15:15

  24. Fetelor, postati si la mine pe blog, nu am inteles exact ce trebuie musai , poate ma lamuriti nitel , cred ca din cauza oboselii acumulate nu ma pot inca aduna. La strangere de fonduri si colete cu hainute si jucarii, cred ca un bun inceput ar fi sa o facem implicand intreaga comunitate locala, sa o facem zilnic, creioane colorate si o carticica, si e deja un zambet pentru un copil care priveste cu jind la ceilalti cum se joaca de-a magicianul culorilor, eu si Zoran, daruim periodic, ne-am facut deja ” prieteni constanti „, ne asteapta 🙂
    Tinem legatura sestro, o zi senina si bogata in sperante tuturor,
    Sibilla

    sfinx667

    22 Mai 2008 at 16:06

  25. Ai dreptate Isabelle 🙂
    L-am preluat ,o sa-mi fac un cd si la un centru sa-mi scoata cateva afise si la drum :)E ok caci deja numai ploua la Constantasi facem plimbarea „andoi”(Bodo si cu mine 🙂 )

    Gabi

    22 Mai 2008 at 16:42

  26. M-am alaturat voua si am adaugat si:
    http://multumeste.net

    Gabi

    22 Mai 2008 at 16:50

  27. Isabelle, ai atrins un subiect sensibil pt mine 😉 sunt specializata in drepturile copiilor si in domeniul maltratarii minorului. Am lucrat aproape 3 ani la un centru in regim de urgenta. deci stiu cam cum e si cu minorii disparuti. am postat si la mine in blog linkul catre andreea sminchy, ca update. zilele astea nu m-0am simtit in stare s apostez ceva nou, am venit incarcata de la sreviciu. iar vineri seara plec 2 zile din oras, o sa te anunt dinainte.
    draga mea draga, sunt foarte bucuroasa ca andreea a adus in discutie subiectul copiilor disparuti. de aici deriva si exploatarea sexuala.
    te imbratisez!!!

    Jamilla

    22 Mai 2008 at 19:11

  28. Isabellelorelai,am anuntat,l-am rugat si pe Piticu,am pus si bannerul.
    Succes!Acum sa vad ce e cu copiii disparuti.

    g1b2i3

    22 Mai 2008 at 19:15

  29. Am mai gasit ceva cand am intrat pe forum.Bineinteles ca nimeni de-acolo nu baga in seama subiectele nepolitice(cu mici exceptii).Am gasit un articol despre copiii fara adapost,aurolaci si cred ca trebuie sa ne ocupam si de ei.
    http://partealuminoasa.wordpress.com/

    g1b2i3

    22 Mai 2008 at 19:57

  30. vreau mama naibii sa pun si eu bannerul de la multumeste.net, isabelle, haida repede, da-mi linku unde gasesc codul! ;-)))

    Jamilla

    22 Mai 2008 at 21:23

  31. Jam, intri aici
    http://multumeste.net
    si vezi ca in partea dreapta a blogului este fotografia si sub ea este codul
    .
    Vorbim imediat, staţi niţel că am o treabă cu mama. Mă întorc. 😀
    .
    Gabi, vezi că linkul tău spre mine „1 iunie” nu merge.
    .
    Meştere, mulţam de „soacră” 😀 😀 😀

    isabellelorelai

    22 Mai 2008 at 21:26

  32. am rezolvat, am si postat deja 😀 sarutmainile!! maine iti scriu mai mult, sunt un pic prinsa cu treburile prin curte 😉 si cam chiulesc sa intru in casa, pe net ;-))))

    @Gabi cu pisoiul, este greu si cu copiii strazii (aurolacii de care pomeneai). Am lucrat si cu ei, desi mai mult pe maltratare. Sunt si aici enorm de multe mentalitatri iar in copiii astia, in majoritatea, s-a institutionalizat deja „libertatea” strazii. Si multi devin irecuperabili. Dar sustin ideea!

    Jamilla

    22 Mai 2008 at 21:29

  33. ps: OFFTOPIC: Manolica, maine iti scriu!!! iertare!!!

    Jamilla

    22 Mai 2008 at 21:49

  34. Gabi (pisoi), ajutăm.
    .
    Niko, am pus link-ul la tine. Sibilla, pe plan local, cum spui tu, în mod normal ar trebui să se ocupe primăriile, Crucea Roşie, asociaţiile etc. Te duci la locul indicat şi laşi coletul. Eu am făcut asta şi la televiziuni, şi la Crucea Roşie, şi la serviciu, şi individual. În cazul nostru, boggeristic, ca să zic aşa, încercăm să strângem câte ceva pentru copiii săraci şi orfani de la Fundaţia Pacea. Dacă a putut un Padre franciscan, noi să stăm să ne uităm? Eu deja am pregătit. Dacă nu se poate altfel, trimit cu poşta şi gata. Mai gândeşte-te şi tu cum să facem. Te pup.
    .
    Gabi (mama lui Bogdan), baftă 😀 Am văzut că ai pus bannerul, te mişti repede. 😀
    .
    Meştere, cum spuneam, eşti darnică rău 😀 Normal, dacă ai 2, iar eu nici una 😀
    .
    Jam, îmi pare bine că pleci un pic din oraş, sper să te odihneşti un pic. Este delicat rău subiectul dispariţiei copiilor, am văzut multe emisiuni la tv şi m-am îngrozit. Pentru Andreea este o temă veche, la JN există Pagina Copiilor Dispăruţi, o avem noi în Blogroll
    http://copiidisparuti.jurnalul.ro
    .
    Gabi (pisoi), am văzut că ai postat deja. Păi dacă nu e cu politică, nu e şi gata. Asta e, nu-ţi face griji. Aici e mare nenorocire, la aurolaci. Este o chestie absolut ciudată. Sunt peste tot, umblă ca şi drogaţii, nimeni nu zice nimic.
    .
    Jam, ok. 😀
    .

    isabellelorelai

    22 Mai 2008 at 23:19

  35. ..Isabelle ti-am scris pe messenger… te rog frumos cand ai timp sa-mi raspunzi …multam!

    rose4you

    23 Mai 2008 at 00:31

  36. Rose, ok, îl deshid mâine dimineaţă. 😀

    isabellelorelai

    23 Mai 2008 at 01:07

  37. Esti fenomenala, Isabela! Felicitari!

    corinacretu

    23 Mai 2008 at 01:11

  38. Corina, ni se duce ţara de râpă. E musai să facem ceva. Îţi jur pe ce am mai scump, că nici când eram copil şi mergeam în fundul Moldovei, într-un sat uitat de lume, Suhuleţ (Iaşi), la bunicul, nu am văzut atâta sărăcie.

    isabellelorelai

    23 Mai 2008 at 01:40

  39. Isabellelorelai,am reintrodus link-ul catre tine si acum se vede.
    Succes in actiunile tale,ma faci sa simt ca traiesc.

    g1b2i3

    23 Mai 2008 at 04:01

  40. Isabelle, din practica mea si cazurile avute, mare vina au avut si parintii lka cele mai multe din czurile mele, in disparitia copiilor, in sensul ca ei fugeau de acasa, erau recvuperati, iara fugeau, iar dati disparuti, unii nemaigasiti… nu ma apuc acum sa-ti spun cum a gasit politia o fata data disparuta, si deja era gravida… la 13 ani!!!
    ps: plec diseara la tara la prietenul meu 2 zile, dar nu cred ca apuc sa ma odihnesc ;-)))

    Jamilla

    23 Mai 2008 at 08:21

  41. Gabi (pisoi), ok. Gabi, noi suntem picăturile. Individual nu contăm, dar dacă ne strângem, umplem paharul.
    .
    Jam, în primul rând părinţii. Apoi urmează caracterul copilului.
    OK, dacă nu odihnă, atunci distracţie să fie 😆

    isabellelorelai

    23 Mai 2008 at 12:56


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

