Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

un pic

with 15 comments

Andreea Sminchy AICI ne arată ROMÂNIA LA EXTEREME – AICI

Cam aşa ceva:

„Eterna şi fascinanta Românie. Ruptă în cur, cu burta suptă de foame, se plimbă într-un Q7 şi-şi numără terenurile. Oameni bogaţi şi oameni săraci. Aici unu’şi întinde caviarul pe feliuţă, dincolo altul taie mămăliga cu aţa. Aici copiii fac masaj de la 4 ani, „să se dezvolte armonios”, dincolo cară cu spatele sacii de fier vechi, ca să aibă mălai pentru mămăligă. Aceeaşi ţară. Acelaşi aer. Plămîni diferiţi. Începem de astăzi un serial de reportaje din care veţi putea vedea România la extreme”.

Din: Jurnalul Naţional.

Written by IsabelleLorelai

20 Mai 2008 la 15:24

15 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dedicaţie tuturor doamnelor. Şi în primul rând mamei mele, care a muncit 36 de ani într-o filatură de bumbac. Mama mea nu este mai prejos decât alte mame.

    isabellelorelai

    20 Mai 2008 at 15:28

  2. Toate mamele din lume sunt fiinte speciale. Sa le iubim si sa le pretuim cat le avem langa noi. Sanatate multa mamei tale, Isabella!

    SMINCHY

    20 Mai 2008 at 15:38

  3. Andreea, nu-i aşa?
    Mulţumesc, sănătate tuturor.

    isabellelorelai

    20 Mai 2008 at 15:45

  4. Voi stiti ca eu am mama moarta,dar am descoperit de curand caci sunt Mame adevarate si femei care-ti sunt straine in prima faza.Aceasta este actuala sotie a tatalui meu care sufera cot la cot cu mine,care mi-a imbogatit familia cu inca un frate mare 🙂
    (34 ani-si el un OM deosebit)eu avand deja un frate mai mic decat mine cu un an 🙂 (are 35 ani).
    Isabella sanatate mamei tale si tie multa putere.
    Doamne ajuta!

    Gabi

    20 Mai 2008 at 17:21

  5. Gabi, Dumnezeu să o odihnească în pace pe mama ta.
    .
    Gabi, mare noroc ai avut cu mama actuală. Mama mea a avut o mamă vitregă care şi-a meritat titulatura de vitregă. O bătea îngrozitor (mama mea este orfană de la naştere, mama ei a murit la 3 ore după ce a născut-o).
    Să fiţi sănătoşi cu toţii şi să trăiţi în linişte împreună 😀

    isabellelorelai

    20 Mai 2008 at 17:30

  6. imi pare rau, isabelle, aici nu pot comenta. imi trezesc rani uitate.

    Jamilla

    20 Mai 2008 at 18:43

  7. Jam, tu crezi că rănile mele sunt mai frumoase?
    Le accept, le pansez, le mângâi… Asta este.
    Ai să faci şi tu asta mai târziu. Peste 20 de ani 😀

    isabellelorelai

    20 Mai 2008 at 19:01

  8. Sunt grozave florile,melodia…
    Multumesc.

    Mary Grey

    20 Mai 2008 at 20:21

  9. Mary Grey, mie îmi place mult cum cântă Mihai T. Iar de trandafiri, ce să mai zic… Mă bucur că ţi-au plăcut 😀

    isabellelorelai

    20 Mai 2008 at 20:25

  10. isabellelorelai :
    cat de FRUMOASA esti, asta seara,
    ma-nnalt cu tine sestro pe ste cer,
    te simt in mii de feluri, ca o vioara,
    ce daruie caldura, tinerete noua si mister…
    Multumiri si recunostinta, respecte sestro,
    Sibilla

    sfinx667

    20 Mai 2008 at 20:54

  11. Sestro, tu eşti făcută din versuri din cap până-n picioare, Niko! 😀
    Respect, sestro, că este tot atât de important ca şi dragostea.

    isabellelorelai

    20 Mai 2008 at 21:00

  12. La multi ani cu sanatate mamei tale !Sarbatoare fericita iti doresc.Sa ai motive pentru multe zambete… 🙂

    Elisa

    20 Mai 2008 at 22:31

  13. Mulţumesc frumos, Elisa!
    Mi-ai adus salata? 😀

    isabellelorelai

    20 Mai 2008 at 23:01

  14. 12+2, sa fie 😉

    Oana

    20 Mai 2008 at 23:47

  15. Oana,
    Ocazie cu care s-au deblocat şi comment-urile! 😀
    Ura!

    isabellelorelai

    20 Mai 2008 at 23:50


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

