Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Generatia Fantasy

with 48 comments

Generaţia Fantasy s-ar putea spune că e născută din Tolkien şi Rowling, dar, nu este nici pe departe aşa. Fără slabă modestie, putem spune că ei s-au născut din noi. Nou, inedit? Da! Un răspuns simplu şi la obiect. Apreciat? Nu! De ce? Pentru că nimeni nu vrea să investească în noi, măcar suflet. Ne-am născut din lumea fantastică a vrăjitorilor, din lumile pe care cei neiniţiaţi nu le înţeleg, din spuma mării, din dorinţa de evadare. De ce nu avem cititori? Pentru că nu sunt informaţi. Există Generaţia Fantasy, dar nimeni nu o cultivă. Nu-i nimic, ne cultivăm singuri! Încercăm să atragem atenţia asupra noastră şi să vă facem să înţelegeţi că există un nou gen. Suntem tineri, inovatori, vrem să fim superiori şi chiar suntem. Nu suntem oameni din afara culturii, nu scriem un singur gen, încercăm doar să promovăm altceva, acum neaccesibil publicului. Poate că mâine lumea se va trezi, va pune mâna pe o carte fantasy şi va trăi o dată cu eroii creaţi de noi. Câţi dintre dumneavoastră nu au vrut măcar o dată să cunoască un trol, un gnom, un vrăjitor, un elf, un zeu, de ce nu? Acum aveţi posibilitatea să-i cunoaşteţi, citiţi apariţiile noastre, simple ce-i drept, şi veţi vedea că există o lume nouă, inedită, plină de mister. Suntem una din cele mai noi generaţii şi una din cele mai hulite. Prezentatori precum Dan C. Mihăilescu ne judecă stilul şi genul. Sunt de acord, judecati-ne! Vă ascultăm cu interes, ne pare bine, că măcar, se vorbeşte despre noi, este bine şi dacă deranjăm. Ne place ideea! O să vă deranjăm, dumneavoastră ne citiţi şi cei câştigaţi suntem noi. Apreciem criticile, cu cât sunt mai distructive, cu atât ne fac să luptăm mai mult. Criticaţi-ne, dar nu mai staţi cu mâinile în sân! Daţi în noi, o să ne ridicăm! Lăsaţi cititorul să aleagă, daţi-ne o şansă, merităm mai mult decât Sandra Brown. România e plină de scriitori talentaţi. Şi acum, nu mă refer doar la genul fantasy. Suntem mai buni decât europenii sau americanii, suntem reali, suntem lângă voi şi cu toate astea nu vreţi să vă îndreptaţi privirea. Şi românii ştiu să scrie. Pot să vă dau « N » exemple de scriitori români, contemporani cu noi, care aştern pe hârtie sentimente mult mai profunde, decât un oarecare european, adus în culmea gloriei de publicitate. Merităm şi noi publicitate, merităm şi noi să fim scoşi afară, citiţi de întreaga lume. Şi, ca să închei cu un citat celebru: dacă voi nu ne vreţi, noi vă vrem! Voi deciteţi! Vă stă în putere.  AUTOR: OANA STOICA MUJEA

LA MULŢI ANI, MERLIN!

LA MULŢI ANI, OANA STOICA MUJEA!

20 mai 2008 – 20 mai 1981 = Merlin

Written by IsabelleLorelai

19 Mai 2008 la 20:58

48 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Multumesc, Isabelle! Sunt cam fara cuvinte 😀 Multumesc din suflet si sa ai parte de tot ce e mai bun sa poti ajuta cat mai multi oameni! Multumesc!

    Oana

    19 Mai 2008 at 21:03

  2. LA MULŢI ANI, OANA!

    isabellelorelai

    19 Mai 2008 at 21:03

  3. Te rog să remarci că am scris în acelaşi timp: 9:03
    😀

    isabellelorelai

    19 Mai 2008 at 21:04

  4. […] 5: Aoleuuu, la cate ajungem? Multumesc, Isabelle! Şi ţie toate cele […]

  5. 😆 Coincidenta? Multumesc mult, mult!

    Oana

    19 Mai 2008 at 21:27

  6. Ai zis coinicidenţă 😀
    Iar comentariul s-a blocat 😀
    .
    Oana zice:
    😆 Coincidenta? Multumesc mult, mult!
    Şi mai zice: Atunci raman la multumesc mult, mult! 😆

    isabellelorelai

    19 Mai 2008 at 22:28

  7. Atunci raman la multumesc mult, mult! 😆

    Oana

    19 Mai 2008 at 22:30

  8. Sper ca până mâine să se deblocheze, că dacă stau să iau din e-mail şi să pun aici…
    😀

    isabellelorelai

    19 Mai 2008 at 22:37

  9. HA! Am reuşit 😀

    isabellelorelai

    19 Mai 2008 at 22:38

  10. Si mie mi se intampla ciudatentii. Multumesc inca o data si somn usor!!! Am cedat 🙂 Multumesc!!!!

    Oana

    19 Mai 2008 at 22:44

  11. Noapte bună! La mulţi ani, Oana! 😀
    (este posibil să făcă ei, administratorii, control. oricum, deblochez fiecare comentariu cu search)

    isabellelorelai

    19 Mai 2008 at 22:46

  12. Oana,La multi ani si din partea pisicii batrane Gabi.Iti daruiesc ceva.

    Isabellelorelai,oi fi eu mai putin tanara,dar fac parte din generatia Fantasy si nu mi-e rusine sa spun.Ce e Fantasy?O poveste,povesti ,basme,cum sunt atatea basme romanesti cu zmei,vrajitoare,babe cloante,printi si printese.Fantasy-iile sunt povestile sec.XXI.Nu inteleg de ce sunt unii care considera ca fantezia e periculoasa,chiar si in unele clipuri.Se transmit cumva mesaje subliminale in povestile,filmele,clipurile Fantasy?Eu nu-i inteleg pe oamenii mari,zau asa.
    Am ceva si pentru tine,Fantasy,desigur,dar un peisaj.

    g1b2i3

    20 Mai 2008 at 04:03

  13. O zi insorita, Isabelle !

    De azi … in fiecare dimineata (exceptie facand zilele cand nu ma aflu in tara) am sa-ti spun „Buna Dimineata !”

    La Multi Ani, OANA !
    O viata frumoasa … o viata prina de bucurii !!

    elena.n

    20 Mai 2008 at 04:35

  14. Imi permit sa spun „La multi ani!desi nu va cunosc…dar prietenii Isabellei ii consider si prietenii mei 🙂
    Multa sanatate si tot ce va doriti dar mai ales sa va dea Dumnezeu doar cat puteti duce 🙂

    Gabi

    20 Mai 2008 at 04:41

  15. Frumos vă şade să sabotaţi bieţii urători care nu se pot exprima noaptea,din motiv de furtună
    Eu,exeget calificat 😉 al scrierilor Oanei spun fără perieri … că ea ştie …
    OANA STOICA MUJEA cea mai extra super scriitoare de fantasy , cine n-a citit , să nu comenteze
    pe restul vă invit : CITIŢI FANTASY !!!
    Oana,să ai parte de TOT binele din suflet,ce-ai dat se întoarce înzecit şi însutit … mult bine 27 x 😆

    CELLA

    20 Mai 2008 at 05:52

  16. Gabi, mulţumesc pentru peisaj. Îi dau Oanei jumătate, să-l pună în următoarea poveste. 😀

    isabellelorelai

    20 Mai 2008 at 06:34

  17. Elena, multe zile însorite!
    Mulţumesc 😀
    Bună dimineaţa!

    isabellelorelai

    20 Mai 2008 at 06:35

  18. Gabi, păi nici eu nu o cunosc personal pe Oana. O cunosc de aici:
    http://oanastoicamujea1.wordpress.com
    😀

    isabellelorelai

    20 Mai 2008 at 06:46

  19. La multi ani tuturor fetelor enumerate mai sus!! oano, sa ai o aniversare frumoasa alaturi de elfii tai!! (pe undeva is pitita si eu)

    isabelle, iti recomand filmul The Golden Compass, merita sa-l vezi si e in stilul scrierilor Oanei. e cu o fetita. Dar substratul si legenda sunt superbe.

    Jamilla

    20 Mai 2008 at 07:43

  20. LA MULŢI ANI, KMI, MÂNDRO! 😀

    isabellelorelai

    20 Mai 2008 at 07:44

  21. Jam, ok, am notat. Dar să-l vadă şi Oana 😀

    isabellelorelai

    20 Mai 2008 at 07:54

  22. pai spune-i tu de film! 😀 merita!

    Jamilla

    20 Mai 2008 at 08:07

  23. Oana, a zis Jam să vedem filmul The Golden Compass
    😀

    isabellelorelai

    20 Mai 2008 at 08:10

  24. O simti mai bine decat mine pe Oana! Ce frumos cadou de Ziua Ei. La multi Ani si tie!

    omu'

    20 Mai 2008 at 09:29

  25. Omu’, de la vârstă mi se trage 😀 De la ăia 20 de ani şi un pic în plus.
    Şi lasă, că nici la Gazeta de Perete nu stă rău 😆
    Zebra e soră-mea? 😀 😀 😀

    isabellelorelai

    20 Mai 2008 at 09:33

  26. Oana,daca nu mai ai cuvinte ,te rog sa-mi permiti sa ma asociez parerii tuturor :”OANA STOICA MUJEA”este cea mai grozava scriitoare de literatura fantasy si pentru copii.La multi ani si aici!!!!!tata Borgo.

    ionborgo

    20 Mai 2008 at 10:07

  27. Isa,
    Un raspuns la „starea de spirit”. Sufletistii nu traiesc mult ,dar raman vesnic in amintirea celorlati.Doar cand nu mai sunt atunci le vezi lipsa.O zi frumoasa de ziua Oanei!Sa ridicam paharul asa cum se cuvine si sa-l sorbim cu drag!tata Borgo.

    ionborgo

    20 Mai 2008 at 13:13

  28. Tati, depinde. Ceilalţi, care sunt mai puţin sufletişti, spun: of, bine că am scăpat de ei. Îi mai şi bălăcăresc un pic, că deh, despre „morţi” numai de bine… Mai ales dacă sunt încă în viaţă… Chestie de caracter.
    .
    Tati, „să o bem” pe Oana 😀
    Şi pe Kmi 😀

    isabellelorelai

    20 Mai 2008 at 13:17

  29. Va multumesc tuturor pentru urari, numai bine si voua, sa puteti trece peste toate si sa nu va para rau de nimic cand priviti in urma. Multa sanatate va doresc!

    Oana

    20 Mai 2008 at 13:18

  30. In sfarsit, pot si eu sa am timp, sa pun si aici un comentariu :

    OANA, KMI : LA MULTI ANI! CU SANATATE, MULTE REUSITE SI IMPLINIRI!!!

    mesterulmanole

    20 Mai 2008 at 13:51

  31. Da, da 😀

    isabellelorelai

    20 Mai 2008 at 14:04

  32. Superb blog ai!Felicitari…O sa te adaug in favorites links..:)No comment..:)

    Cristi

    20 Mai 2008 at 14:11

  33. Cristi, mulţumesc 😀
    Am adăugat şi eu link-ul blogului tău în blogroll.

    isabellelorelai

    20 Mai 2008 at 14:38

  34. Oana, Kmi, La multi ani, fetelor! Sa fiti sanatoase, fericite si iubite!

    SMINCHY

    20 Mai 2008 at 15:44

  35. Meştere, Andreea, până când vin sărbătoritele vă mulţumesc eu 😀

    isabellelorelai

    20 Mai 2008 at 16:22

  36. Jam, am vazut si filmul, am citit si cartea 😉 Hehe, cum credeti voi ca as supravietui fara sa stiu tot ce misca in fantasy?
    Multumesc, multumesc tuturor!!! Sa aveti parte de tot ce e mai bine, fiind zi nationala, v-o daruiesc tuturor 🙂

    Oana

    20 Mai 2008 at 16:50

  37. Isabelle-lorelai* sunt fericit .Azi am constatat ca toate fetele mele au fost pe bloggul Oanei ca sa-i spuna cele de cuviinta.Mare sarbatoare si pentru Kmi si-i urez si ei viata lunga,fericire ,sanatate,noroc si la multi ani,acelasi tata Borgo.

    ionborgo

    20 Mai 2008 at 17:03

  38. Tati, păi nu e sora a mai mică? Este 😀

    isabellelorelai

    20 Mai 2008 at 17:06

  39. 😉 Este dar am uitat cand s-a nascut:)

    ionborgo

    20 Mai 2008 at 17:39

  40. Isabelle.Un fapt real.Un copil la scoala,provenind dintr-o fasmilie cu 13 copii,colegii il necajeau.”Bine mai Valer,taica-tu n-a avut altceva de lucru decat sa faca la copii?”La care Valer al meu(acum suntem prieteni)raspunde:”Taceti ma,ca tata a fost productiv”Valer era in clasa a VI-a.Daca eu am atatea fete de nu le mai stiu ,cum am fost? tata Borgo cel Vesel.

    ionborgo

    20 Mai 2008 at 17:43

  41. Tati, păi cum? Mai mult decât productiv! 😆

    isabellelorelai

    20 Mai 2008 at 18:02

  42. Isabellelorelai,aici la tine s-a strans o gasca mare.Am sa o vizitez si pe Oana sa citesc povestile Fantasy si cand gasesc poze faine(Fantasy,bineinteles,i le trimit).
    Azi m-a vizitat un baiat-e de-al nostru,sufletist.Numele lui e Cristian.
    Suntem din ce in ce mai multi. 🙂 Sunt bucuroasa.

    g1b2i3

    20 Mai 2008 at 18:40

  43. Gabi, Cristian este deja în blogroll-ul meu, ce nu ştiu eu este cum se poate pune un link la favorit, cum a făcut Cristian cu link-ul blogului meu. Fapt pentru care îi mulţumesc din nou pentru aprecieri 😀
    .
    Vezi la Oana pe blog să „cotrobăi”/”dai iama” prin arhiva ei, că are o grămadă de poveşti. 😀

    isabellelorelai

    20 Mai 2008 at 18:59

  44. ;-( , 🙂

    ionborgo

    20 Mai 2008 at 20:52

  45. Tati, în timp ce dumneata râzi cu poftă, eu mă întreb: dar băieţi de ce nu ai făcut? De ce doar fete?
    😀 😀 😀

    isabellelorelai

    20 Mai 2008 at 21:08

  46. Sincer????Pentru ca barbatii adevarati au numai fete!!!!!!!!;-) 🙂

    ionborgo

    20 Mai 2008 at 21:34

  47. Tati 😆
    😀

    isabellelorelai

    20 Mai 2008 at 21:41

  48. […] Fantasy-uri, cu carul. Cum îi stă bine unui scriitoraş de fantasy, dacă nu între fantezii. Şi aici nu vă las să interpretaţi după capul vostru. Mesaje… Hehe, nici nu am reuşit să răspund la toate. Mă rog, până la urmă m-am lăsat păgubaşă. Telefoane… hehe, dar unul singur l-am primit fix la 00. Mamăăă, păi mă uitaşi? Noroc că şi-a amintit Mana de mine […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

