Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Domine Deus

with 52 comments

Excelenta morală este un rezultat al felului în care trăim. Devenim corecţi, făcând fapte corecte, devenim temperaţi comportându-ne temperat şi devenim curajoşi făcând acte curajoase. Aristotel

Voinţa omului este un privilegiu, o idee înaltă, chiar când nu se ia în consideraţie folosirea ei morală. Simpla voinţă ridicată deja pe om deasupra animalităţii, iar voinţa morală îl saltă până la divinitate. Friedrich von Schiller

Mulţi te preţuiesc pentru câte o faptă a ta; te preţuieşte cu adevărat numai acela pentru care exişti întreg, pentru tine însuţi. Nicolae Iorga

Written by IsabelleLorelai

18 Mai 2008 la 21:24

52 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sa ai o saptamana frumoasa,draga Isabelle.
    http://es.youtube.com/watch?v=lWhbsCdsru4&feature=related

    Mary Grey

    18 Mai 2008 at 22:27

  2. Sper sa te auda Zoso si sa sprijine actiunea umanitara.Dar mai este un blogger important pe care l-am cunoscut aici.E Piticu.ro.
    Poate ca face si el o fapta umanitara.Eu incerc.
    Am trimis e-mail la CNA,a fost cam dificil pentru ca trebuia sa scriu exactdata,emisiunea,ora.Si cum nu era vorba de o emisiune anume,a fost cam dificil,dar am reusit.Sunt curioasace raspuns primesc,desi banuiesc.
    (adica nu se amesteca).

    g1b2i3

    19 Mai 2008 at 05:47

  3. Mary Grey, şi tu să ai o săptămână bună.
    Mulţumesc pentru melodie!
    Ştii că Aznavour este de fapt Aznavurian şi este armean? A plecat de sărăcie din Armenia în Franţa. Ca şi Cher (SUA). Doar că Aznavour are o fundaţie, strânge bani şi îi ajută pe armeni.
    Te pup 😀

    isabellelorelai

    19 Mai 2008 at 06:41

  4. Gabi, mă cam îndoiesc. Mai vedem.

    isabellelorelai

    19 Mai 2008 at 06:48

  5. Petrişor, suntem alături şi de Dana.
    Tu ai spus să îţi dau un caz, să postezi pe blog. De dat ţi-am dat, de postat nu ai postat.

    isabellelorelai

    19 Mai 2008 at 06:50

  6. Isabellelorelai,am scris si la Piticu.Ma duc pe la el sa vad daca a lasat un raspuns.
    Am sa pun si anuntul cu Dana Deac.Credeam ca a scapat de boala…ma gandeam la ce spunea ea:”Au rămas cu mine doar cei care mă preţuiesc cu adevărat”. 😦

    g1b2i3

    19 Mai 2008 at 08:17

  7. Gabi, asta-i viaţa.

    isabellelorelai

    19 Mai 2008 at 08:21

  8. „Au rămas cu mine doar cei care mă preţuiesc cu adevărat”. Un adevar de care m-am convins si eu. Si buba e ca moare si o parte din suflet.

    Jamilla

    19 Mai 2008 at 09:50

  9. Ps: am facut si eu la mine in blog o mini sectiune cu „sustin” si am adauigat cateva linkuri, printre care si cel cu trimitere la dana deac, si cel cu andreea sminchy. sper sa mai vada si altii. te pup!

    Jamilla

    19 Mai 2008 at 10:07

  10. Nu am stiut de Dana Deac.Hranesc puiul de om si „fur”…
    Nu am stiu…
    Doamne ajuta!

    Gabi

    19 Mai 2008 at 10:19

  11. Jam, moare o parte de suflet după care creşte una mai mare. Te asigur.

    isabellelorelai

    19 Mai 2008 at 10:26

  12. Jam, dacă poţi pune şi bannere de susţinere, poţi lua de aici:
    http://sustinmecenat.linecreation.com/?page_id=8

    isabellelorelai

    19 Mai 2008 at 10:27

  13. Codul pentru cel mic, cum am eu sus pe blog, şi codul pentru cel mare, cum am eu după blogroll. Dacă apeşi pe poze, acestea te duc direct pe blog la Susţinmecenat.

    isabellelorelai

    19 Mai 2008 at 10:28

  14. Gabi, zâmbesc 😀 😀 😀
    Bravo!

    isabellelorelai

    19 Mai 2008 at 10:32

  15. Gabi, ai grijă de cel mic mai întâi.

    isabellelorelai

    19 Mai 2008 at 10:33

  16. Ganduri bune, draga ISABELLE !

    elena.n

    19 Mai 2008 at 10:34

  17. Elena, te pup! 😀

    isabellelorelai

    19 Mai 2008 at 10:36

  18. adaugat si eu banner !!!!! ;-))))

    Jamilla

    19 Mai 2008 at 10:54

  19. Jam, uite şi MecenatRo:
    http://mecenatro.wordpress.com

    isabellelorelai

    19 Mai 2008 at 10:57

  20. ma simt mult mai bine !
    datorita TIE !

    am fost azi la banca !
    muuaahhh 🙂

    elena.n

    19 Mai 2008 at 11:16

  21. il pusei si pe ala demult, maica! 😛

    Jamilla

    19 Mai 2008 at 11:28

  22. Isabella,

    „Fiecare traieste alaturi de cineva,dar numai unii, cei alesi sufera pentru cei sarmani si fara ajutor”Sa ai o saptamana buna.Cu drag,tata Borgo.

    ionborgo

    19 Mai 2008 at 11:45

  23. Isabella draga gata am „furat”
    http://bogdan-andrei.blogspot.com/2008/05/au-rmas-cu-mine-doar.html
    Doamne ajuta! 🙂

    Gabi

    19 Mai 2008 at 13:36

  24. Isabelle,la tot ce faci tu nu mai e nimic de zis….e doar de facut.Sustin si eu, dar nu stiu sa trec pe blog banner 😦

    Elisa

    19 Mai 2008 at 14:05

  25. […] treceti si pe aici: Stefan si Dana va […]

  26. Elisa, îţi explic şi eu exact aşa cum mi-au explicat şi mie Darius şi Livia.
    DAR: având în vedere că tu ai acelaşi fel de blog ca al Jamillei, cred că JAMILLA TE POATE ÎNVĂŢA CUM SĂ FACI.
    .
    JAM, o înveţi tu, te rog, pe Elisa cum se pune bannerul pe blog?
    .
    Elisa:
    .
    -intri la Design
    -acolo alegi Widgets
    -in partea stanga vei avea o lista cu widget-urile pe care poti sa le folosesti
    -cauti unul numit Text si faci click pe Add – o sa ti se mute automat si in partea dreapta
    -daca il vezi si in dreapta te duci pe el si faci click pe Edit
    – o sa iti apara o mica fereastra impartita in doua parti
    – in partea de jos trebuie sa scrii textul din COD pe care îl iei de aici
    http://sustinmecenat.linecreation.com/?page_id=8
    – după care apeşi pe butonul Save.
    Ca să apară bannerul sus, aşa cum l-am pus eu, trebuie să muţi după aia dreptunghiul în care scrie text deasupra, cu mouse-ul.
    .
    DAR, SĂ NE ZICĂ JAMILLA DACĂ LA VOI LA BLOG ESTE LA FEL CA LA NOI.
    .
    P.S. Eu m-am chinuit un pic, prima dată am şters tot ce era în dreapa (calendar, blogroll, tot). Dar am reuşit. Acum mi se pare simplu.

    isabellelorelai

    19 Mai 2008 at 18:04

  27. Elena, şi eu 😀
    Şi una, şi alta 😀
    Mulţumesc 😀
    Multe gânduri bune 😀

    isabellelorelai

    19 Mai 2008 at 18:11

  28. Jam, am văzut. 😀 Azi am fost ca babele alea ieşite de la puşcărie 😀 Când eu eram la tine, tu erai la mine, şi tot aşa 😀 😀 😀

    isabellelorelai

    19 Mai 2008 at 18:13

  29. Tati, uite ce de oameni sunt unii lângă ceilalţi. Chiar avem o zi bună, mulţumesc, Tati 😀

    isabellelorelai

    19 Mai 2008 at 18:15

  30. Elena, să traduc:
    mă simt mult mai bine… 😀

    isabellelorelai

    19 Mai 2008 at 18:23

  31. Meştere, mulţam de ajutor.
    .
    Şi da: mulţumesc. 😀

    isabellelorelai

    19 Mai 2008 at 18:23

  32. GABI, cum mai ai, mamă dragă, puterea să îi ajuţi şi pe alţii, cu necazurile tale? Mulţumesc, Gabi! 😀
    .
    Gabi a postat şi bannerul, şi:
    http://bogdan-andrei.blogspot.com/2008/05/au-rmas-cu-mine-doar.html

    isabellelorelai

    19 Mai 2008 at 18:26

  33. La televiziuni sau alte cele ati incercat ? Nu prea cred ca functioneaza atat de bine promovarea acestor cauze pe net cat persoanele care pot schimba ceva nu cred ca stau pe aceste bloguri . E un baietel frumos ,merita sa fie ajutat . Decat sa se consume bani pe fel de fel de prostii , mult mai bine sa ajutam lumea care chiar are nevoie de ajutor .

    farasens

    19 Mai 2008 at 18:38

  34. Fărăsens, ba merge. Cu martori îţi spun că în 3 zile s-au strâns 4.000 de Euro pentru un alt caz disperat, Florentina.
    Gabi (cu pisoiul) ia articolele de pe blog şi le pune pe forum la televiziuni. Crede-mă, ESTE POSIBIL!
    .
    Uite proba:
    .
    Apelul:
    https://isabellelorelai.wordpress.com/2008/05/07/rugaminte-disperata-pentru-10-ron
    .
    Rezultatul:
    https://isabellelorelai.wordpress.com/2008/05/09/multumesc
    .
    Ştii cum a fost posibil? Eu am dus mesajul pe 10 bloguri. Alte 10 bloguri l-au preluat. După care au preluat şi alţii. Livia şi Iulia l-au pus pe 9AM.
    Rezultatul: 4.000 Euro strânşi în 3 zile; Florentina în Germania, la operaţie.
    .
    ŞI: vezi că este o doamnă care scrie chiar la acest post, ELENA N. Nu ne cunoaştem. Doamna a descoperit blogul lui Dan Sântimbreanu. De la el a ajuns la Andreea Sminchy, care este jurnalist la JN. Doamna ELENA N. a donat pentru Florentina biletele de avion pentru Germania.
    Ca să nu mai zic ce de drumuri face pe la bănci.

    isabellelorelai

    19 Mai 2008 at 18:45

  35. Uitaţi, Corina a vorbit cu Dana Deac la telefon. Se simte bine:
    http://corinacretu.wordpress.com/2008/05/19/dana-deac

    isabellelorelai

    19 Mai 2008 at 18:46

  36. Ajutand simt ca capat si mai multa putere ca sa-mi ajut puiul…atat 🙂

    Gabi

    19 Mai 2008 at 18:48

  37. Gabi, aşa este. Şi să nu crezi că te uit…

    isabellelorelai

    19 Mai 2008 at 18:53

  38. Isa,
    Am crezut ca m-ai dat ..uitarii.Am mai spus cate ceva la tine pe bloaga dar cu atata miscare si prieteni cred ca nu m-ai mai vazut.:) Eu tot prietenul tau sunt si pe deasupra si tatavirtual(ca tot suntem noi orfani)si eu merg inainte. Cateodata am o asa” inima rea” cum zicem noi ardelenii,ca nici apasa pe taste nu-s instare.O fi batranetea sau „starea de spirit”>Cu drag,tata Borgo.:)

    ionborgo

    19 Mai 2008 at 19:30

  39. Tati, ba da, am văzut, dar aveam şi eu starea asta de care spui „starea de spirit”. Eram supărată şi am tăcut. Cum crezi că nu am văzut? Am văzut… Mulţumesc şi pentru atunci, şi pentru acum.
    Noapte bună, Tati.

    isabellelorelai

    19 Mai 2008 at 19:41

  40. Isa si Elisa, la noi la blogspot nu are nici o treaba cu widgetul, nu am gasit sectiune de widgets la mine, i-am scris Elisei, ca la noi e mai simplu de adaugat, isi alege orice sectiune din blogul ei vrea ea, orice element pagina, da click pe edit, adauga prin copy paste codul de banner, spoi save si gata (eu mi-am daaugat la sectiunea „bun venit'” de la mine, de ex)

    Jamilla

    20 Mai 2008 at 05:06

  41. Jam, OK, mulţumesc 😀

    isabellelorelai

    20 Mai 2008 at 06:52

  42. Isa, cred ca devin depresiva. De 2 zile sunt pe alta doaga. La tine ma mai inviorez!

    Jamilla

    20 Mai 2008 at 07:48

  43. Jam, nu te lăsa copleşită de nimicuri. Ieşi în parc, citeşte ceva, vezi un film, bea o cafea cu prietenii, orice, doar nu te mai gândi la necazuri. Că toate trec. Vin altele şi e musai să te găsească pregătită. Capul sus, Jam 😀

    isabellelorelai

    20 Mai 2008 at 07:53

  44. Isa, pe 18 iunie Stefanica implineste 10 ani. 🙂

    SMINCHY

    20 Mai 2008 at 16:11

  45. Da? Păi stai că modific. Şi mai rău: 15 kg la 10 ani, Doamne Dumnezeule…

    isabellelorelai

    20 Mai 2008 at 16:17

  46. Culmea este că am văzut când ai scris la Liv…

    isabellelorelai

    20 Mai 2008 at 16:19

  47. […] via Tags: romania […]

  48. MULŢUMESC, domnule Zoso! 😀

    isabellelorelai

    22 Mai 2008 at 12:53

  49. […] Ştefan. Tetrapareza spastica forma severa. Orfan de tată. […]

  50. […] Si ei au nevoie de ajutorul nostru. […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

