Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Indiferenta

with 16 comments

Indiferenţa este cea mai puternică forţă din univers. Ea face lipsit de sens tot ce atinge. Iubirea şi ura nu au nici o şansă împotriva ei.

JOAN VINGE

Indiferenţa este esenţa inumanului.

GEORGE BERNARD SHAW

Written by IsabelleLorelai

17 Mai 2008 la 18:10

16 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Isa,
    De cateva zile sunt ceva mai ocupat.Scriu putin pe bloguri,ieri si azi pe la Corina si Victor cate ceva ce m-a interesat,in rest mi-am restrans aria de vizite.Daca o tin tot asa ,dintr-un comentariu in altul,cred ca ma sonez.Imi vine sa cred ca blogg-ul este o inventie diabolica dar si necesara.Nu este o scuza fata de tine .Cum ti-am mai spus eu sunt consecvent si atent cu prietenii dar cered ca este bine sa-ti spun ca daca uneori nu vin la tine pe blog asta nu inseamna ca te-am uitat.Nu si nici nu am de ce.Vara eu am mai mult de lucru ca iarna.Nu spune Presu ca „Iarna nu-i ca vara”? Spune!
    Isa,stiu ca si o prietenie neglijata tot indiferenta se numeste,dar de alt gen.Asa ca atunci cand nu scriu la tine pe blog fii sigura ca ma gandesc si la tine,in general la anumiti prieteni virtuali.O seara frumoasa,cu mult drag ,tata Borgo.

    ionborgo

    17 Mai 2008 at 19:29

  2. Ce mult doare indiferenţa! Mult mai adânc decât uitarea.
    Au şanse reale şi iubirea şi adevărul să zguduie indiferenţa.

    Cristal

    17 Mai 2008 at 19:48

  3. Indiferenta, starea in care nici macar sila nu-si mai are rostul!

    mesterulmanole

    17 Mai 2008 at 20:22

  4. Pentru ca ai scris despre indiferenta,vreau sa-ti spun ca sunt numai 190 de semnaturi (stii tu unde).M-am convins demult ca oamenii prefera sa fie indiferenti ca nu cumva sa aiba vreo responsabilitate in plus.Sunt prea multi indiferenti si noi nu reusim sa-i sensibilizam cu campaniile umanitare,petitii…Stii ca simt indiferenta(mai ales daca e din partea cuiva apropiat sufletului meu) ca pe un fel de cutit infipt in inima?
    Isabellelorelai,nu trebuie sa ne lasam pagubase din cauza indiferentei-cred ca o putem „invinge”.Eu nu ma las pagubasa.Incerc,mai incerc si tot asa .Azi unu,maine inca unu… daca se alatura celor carora le pasa ,tot e ceva.

    g1b2i3

    17 Mai 2008 at 21:31

  5. Nimeni nu poate fi total indiferent, eu asa cred. Toti sunt oameni in fond si la urma urmei. Ar trebui sa fii de pe alta planeta ca sa nu detii nici un fel de sentiment, si nici asa.

    Oana

    17 Mai 2008 at 22:12

  6. Si tot indiferenta…e starea, care se intoarcea impotriva fiecaruia din noi…
    copil,boala, verde, gunoi…

    mesterulmanole

    18 Mai 2008 at 06:21

  7. indiferenta doare cel mai rau…. ma lovesc zilnic de indiferenta si uneori, eu sunt cea indiferenta (pana la un punct, pentru a nu fi ranita), dar pe dinauntru, nu stiu cum sa fac sa fie mai bine. indiferenta e a celor saraci la suflet.

    Jamilla

    18 Mai 2008 at 09:21

  8. Te rog sa ma ierti ca nu am mai dat niciun semn de viata,adevarul e ca sfarsitul asta de saptamana e un pic cam gri pentru mine…si cand sunt asa nu prea gasesc putere sa scriu….in fine…multumesc pentru Angelica….imi place.
    Pup

    Mary Grey

    18 Mai 2008 at 10:21

  9. Prietenie. O ambarcaţiune suficient de mare pentru a duce doi când este vreme bună, dar numai unul când este vreme rea.
    Ambrose Bierce – Dicţionarul Diavolului

    isabellelorelai

    18 Mai 2008 at 11:59

  10. Unde,unde sunt doar 190 de semnături ?
    pentru cine/ce ? dacă se poate …
    indiferenţa … da …
    un cuvînt,un sentiment,o stare,o atitudine … ???
    oamenii spun,oamenii fac,oamenii simt
    viaţă,oameni,stări,sentimente,răscruci şi intersectări
    sau nu …
    de vieţi,oameni,stări,sentimente …

    CELLA

    18 Mai 2008 at 12:19

  11. Aici, mai precis 191, la Petiţia Online ÎMPOTRIVA SPITALELOR ÎNGROZITOARE DIN ROMÂNIA:
    http://www.petitieonline.ro/petitie/semnaturi/impotriva_spitalelor_horror_din_romania-p50900040.html

    isabellelorelai

    18 Mai 2008 at 12:24

  12. A,acolo suntem,eu, între tine şi Sibilla,că petiţiile le semnez cu nume întreg nu diminutiv;şi Oana-i acolo
    deci da,păcat,doar 191
    promovaţi încă şi încă !!!

    CELLA

    18 Mai 2008 at 13:17

  13. Cella, ştiu. Am dus şi pe unele bloguri, acolo unde am crezut eu că sunt oameni serioşi. A semnat DAN SÂNTIMBREANU. El ŞTIE ce nenorocire de spitale avem. Cei care nu au aflat încă m-au luat la mişto: au zis că petiţia este „canci”.

    isabellelorelai

    18 Mai 2008 at 13:34

  14. Am semnat si eu petitia, acus dau link si in blogul meu pt petitie. isabelle, te imbratisez!!!

    Jamilla

    18 Mai 2008 at 17:22

  15. ok, Jam. Te pup.

    isabellelorelai

    18 Mai 2008 at 17:23

  16. Am semnat petitia !

    elena.n

    19 Mai 2008 at 12:32


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

