Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

ziua cea mai verde 2008

with 29 comments

17 mai 2008 – Hai să-ţi înverzeşti oraşul!

Copacul de Hârtie ne anunţă: ZIUA CEA MAI VERDE

Te-ai săturat de blocurile gri şi vrei un pic de verde… Îţi vine să vopseşti totul cu vopsea, însă ai decis că e mai bine să fie copaci şi iarbă. Şi vrei ca tu, cu mâna ta, să faci ceva pentru ca să respiri un aer mai curat… Indiferent dacă eşti încă la stadiul de întrebare sau deja ai luat decizia de a acţiona, locul tău este alături de noi pe 17 Mai 2008… Ziua pe care noi cei de la Copacul de Hartie împreună cu Heineken Romania, am decretat-o ca fiind cea mai verde! E verde pentru că-i primăvară! E verde pentru că 15 din cele mai importante organizaţii care au iniţiative de mediu iţi prezintă proiectele lor.

Ai de unde alege! În PIAŢA REVOLUŢIEI sunt prezente, începând cu ora 13.00, Agentia de Monitorizare a Presei, Asociatia Verzii, Bate Saua, EcoAssist, Clubul EcoTur, Greenpeace, Mai Mult Verde, Terra Ecologica, Terra Mileniul III, Salvati Delta, Salvati Vama Veche, Tasuleasa Social, ViitorPlus, WWF.

 

CONCERTE: Tot pe 17 mai, de la ora 17.00Vita de Vie, Sarmalele reci, Byron si Krypton.

 

Hai să-ţi înverzeşti oraşul!

Written by IsabelleLorelai

15 Mai 2008 la 20:43

29 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ce bine ca n-ai uitat de orasul verde si Copacul de hartie.Cand am inceput sustinerea verde,m-am gandit sa scriu despre asta la ziarele locale si la primarie.Nu mi-a raspuns nimeni si nu stiu daca se va face ceva.
    Noapte buna,Isabellelorelai.

    g1b2i3

    15 Mai 2008 at 21:24

  2. Gabi, cum să uit?
    Ai văzut ce verde-verde-verde am pus? Iarba aia este minunată…
    Ce să facă, Gabi, oficialităţile? Ele sunt ocupate cu tăiatul, nu cu plantatul.
    Noapte bună, Gabi.

    isabellelorelai

    15 Mai 2008 at 21:45

  3. Eu am sarbatorit pe 11 mai ziua verde, copiii si tineri au fost incantati, au expus lucrari de pictura, dezbaterile libere au fost zambete si idei puzderie, motiv pentru care tot ei, au venit si cu propuneri, au fost minunati, ce sa mai 🙂
    felicitari duso sestro, si da, e frumos verdele ierbii 🙂
    respecte si pretuire,
    Sibilla

    sfinx667

    16 Mai 2008 at 01:28

  4. Iarba aia verde-verde-verde mi-a sarit in ochi.E verdele care-mi place,verdele vietii ,as putea spune.E verdele primaverii cand totul se trezeste la viata.
    Ai mare dreptate.Oficialitatile sunt ocupate cu taiatul,dar speram ca fiind campanie electorala,poate,poate…

    g1b2i3

    16 Mai 2008 at 03:43

  5. Isabelle, fugi aici http://octavianpaler.ro/, mi-au publicat eseul!!!!!!!!!! iareta-mi offtopicul, da’ sunt tare fericita!!!! Te imbratisez, ne auzim mai tz ;-)))

    Jamilla

    16 Mai 2008 at 05:34

  6. Sibilla, normal ar fi să sărbătorim în fiecare zi. Ştii tu când ne vom da seama că nu respectăm natura? Când se va supăra pe noi şi ne va lua tot ce ne-a dat.
    Să ai o zi bună, Duso!

    isabellelorelai

    16 Mai 2008 at 08:26

  7. Gabi, să faci rău sau să faci nimic este mai uşor. Ca să faci un bine, cât de mic, e musai să depui un pic de efort. Dar poate cine ştie…

    isabellelorelai

    16 Mai 2008 at 08:28

  8. Jam, eu merg în fiecare zi pe site la Octavian Paler. Urmăresc toate postările, zilnic. Ieri, de exemplu era Gia. Mă bucur că ai „apărut”.
    .
    Da, Jam, acum îţeleg:
    .
    Oana Rovenţa Micu (Jamilla):
    .
    „Octavian Paler mi-a lăsat esenţa fiinţei. Exprimându-mă cum simt, cum sunt, cum trăiesc, chiar şi cu complexe (deh, toţi suntem oameni). Deşi nu aud perfect, nu aici am complexe, ci legate de corp, ca orice femeie…. Pe dealtă parte, Octavian Paler mi-a lăsat senzaţia fiinţei celuilalt care ne face părtaş la lumea lui. Ce poate fi mai plăcut decât faptul că cineva, dintre cei pe care îi iubim, ne face părtaş la viaţa şi sufletul său, permiţându-ne să ne expunem riscului de a trăi chiar şi greşeli? Că doar din greşeli învăţăm. Şi ce dacă nu ştiu toate răspunsurile, căutarea e atât de incitantă şi atât de vie! Astfel simt clipa. De multe ori, mi-e şi frică. Dar am preluat şi gustul puterii de a merge mereu mai departe.
    .
    Credeam că mi-ar fi mai bine să aud perfect. M-am înşelat. Mi-am descoperit atâtea alte simţuri şi le-am acutizat. Mai degrabă, nevoia le-a acutizat. Dar de la Octavian Paler mi-a rămas şi gustul pentru putere, acea putere derivată din lupta supravieţuitorului. Mă zbat, dar ştiu pentru ce mă zbat”.
    .
    Textul integral aici:
    http://octavianpaler.ro/comentarii-si-citate/ce-i-a-lasat-octavian-paler-oanei-roventa-micu

    isabellelorelai

    16 Mai 2008 at 08:33

  9. superbe poze, superb verde, un verde care inspira fericire! felicitari celor cu initiativa!

    meg

    16 Mai 2008 at 08:34

  10. Meg, mulţumesc, „verdele” l-am luat de pe net, am şi eu verdele meu fotografiat, dar în casă.
    .
    Superbe şi pozele tale:
    .
    http://www.flickr.com/photos/25182350@N03

    isabellelorelai

    16 Mai 2008 at 08:37

  11. Deci tocmai m-ai cunoscut mai bine. te imbratisez, Isabelle!

    Jamilla

    16 Mai 2008 at 09:33

  12. pai sa-ti spun: casa e portocalie, gardul de la poarta e verde, gradinuta verde…incep sa-mi infloreasca clematitele!!!!, gardul de la gradinuta verde, pavilionul e verde (am avut unul alb, dar l-am inlocuit cu unul verde!), scaunele sunt verzi!
    Frumoasa initiativa ta! ca de obicei! 🙂

    mesterulmanole

    16 Mai 2008 at 09:43

  13. MULŢUMESC !!!
    îmi umplui plămînii !
    am fost şi pe la dl.doctor(ieri)
    şi pe la O.P.unde mă învîrt şi eu zilnic, dar nu ştiam care-i al Jamilla aşa că o felicit şi aici !!!
    o zi mununată,la noi este încă foarte bine şi verde
    normal,mereu va fi loc pentru mai mult şi mai bine

    CELLA

    16 Mai 2008 at 10:11

  14. Deci pentru mine nu contează asta, Jam. Am pus cuvintele tale acolo pentru ca oamenii care citesc să înţeleagă că NIMIC nu trebuie să ne oprească din a trăi şi a ne comporta omeneşte. Ca să fim chit, şi ca să înţelegi mai bine, eu am fost diagnosticată la 12 ani cu cancer. Am fost operată. Am aflat treaba asta pe la 20 de ani. Nu am stat de la 20 la 48 să plâng în pumni. Am făcut tot ce face un om normal: am sădit un pom, am făcut un copil, am făcut o casă. Şi dacă o fi să fie să mor mâine, nu îmi pare rău că am făcut umbră pământului degeaba.
    Deci tocmai m-ai cunoscut mai bine, Jam. Te pup.

    isabellelorelai

    16 Mai 2008 at 10:14

  15. Draga Isabelle,ce zici de 11 pomi in jurul casei,2 pe trecere spre gradina(si mai rasar inca),15 pomi si pomisori in gradina si n-am socotit nucul si nici alunul…He he,ce zici??? e destul verde???De gazon sa nu mai vorbesc ca ieri am inceput sa-l tund…. 😆
    Si mai am un castan mititel….,dar se face el mare!!! 😛

    Elisa

    16 Mai 2008 at 10:15

  16. Meştere, mulţumesc.
    Am văzut în pozele tale: casa, florile, gardul, căţelul, pisoiul, pavilionul, toate adică. Felicitări pentru toată MUNCA ta, că astea nu se fac stând.
    Mai ai să-mi spui ce sunt ăia Europaleţi 😀

    isabellelorelai

    16 Mai 2008 at 10:17

  17. Cella, mie îmi plac foarte mult pădurile. Şi munţii şi copacii. Mai ales copacii. Şi mirosul de iarbă.
    Te pup, Cella.

    isabellelorelai

    16 Mai 2008 at 10:19

  18. Elisa: tu eşti foarte-foarte-foarte VERDE 😀
    (vezi tu cum faci, că mai am puţin şi încep să te invidiez rău, da’ rău 😀 – glumesc)

    isabellelorelai

    16 Mai 2008 at 10:21

  19. Deci, Isabelle, ne cunoastem si mai bine. Contrar parerii cuiva apropiat mie, noi oamenii nu facem umbra pamantului degeaba, asa zic si eu. Astazi ma prinsesi prost, ma doare sufletul. In rest is ok. M-a alinat teribl de mult verdele asta al tau. Ca sa incep soi eu ca Manolica, casa mesa e crem galbui, gardul galbui, livingul meu e rosu cu galben, dormitorul lila cu galben, bucataria verde praz cu portocaliu, biroul rosu…. scarile verzi :)))) gradina verde ;-))))) banca verde ;-))) deci verdddde peste tot p-afara, mai putin florile. Aaaa, verde e si dispozitia mea, dincolo de durerea sufleteasca. Se pare ca noi doua avem multe in comun. Te imbratisez, Isabelle.

    Jamilla

    16 Mai 2008 at 11:41

  20. @Cella, ti-am scris si la O.P, unde dau de tine?

    Jamilla

    16 Mai 2008 at 11:42

  21. Jam, iti trimit eu pe e-mail adresa Cellei.
    .
    Verdele este bun 😀

    isabellelorelai

    16 Mai 2008 at 11:48

  22. Cu verde pe verde calcand e singura cale naturala de a ne regasi, de a supravietui.

    omu'

    16 Mai 2008 at 13:48

  23. Iti dorec un weekend excelent.
    Merci ca mi-ai adus aminte de „iarba verde de acasa”.
    puuup

    Mary Grey

    16 Mai 2008 at 16:31

  24. Omu’ nimic nu poate înlocui verdele. Oare de ce ne vine iarna să ne luăm câmpii? Dacă nu ar fi brăduţii…

    isabellelorelai

    16 Mai 2008 at 18:20

  25. Mary Grey, mai avem, încă mai avem un picuţ de iarbă, şi un pic „de acasă”, slavă Domnului.
    Te pup, Copilaş.

    isabellelorelai

    16 Mai 2008 at 18:22

  26. Europaleti? Nu spun! 🙂 I-am dat!

    mesterulmanole

    16 Mai 2008 at 18:32

  27. Unde găsesc şi eu ţigări ecologice de culoare verde ? :))

    Jamilla,

    Frumos articolul. Mi-a plăcut. Scrii bine. Felicitări.

    Calibro

    16 Mai 2008 at 18:41

  28. Meştere, caut pe nea’ Google, mulţam 😀

    isabellelorelai

    16 Mai 2008 at 18:50

  29. Calibro, glumeţule, ai scăpat de prima săptămână în câmpia muncii 😀
    Păi măi, îmi povestea bunicul că făcea din nu ştiu ce foi de porumb, cam aşa ceva. Dar ce, tutunul nu este plantă? 😀

    isabellelorelai

    16 Mai 2008 at 18:52


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

