Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Zinca

with 13 comments

ZINCA, LA MULŢI ANI!

Din partea Cellei, a mea si de la Mesterul Manole

un trandafir:

 

Written by IsabelleLorelai

15 Mai 2008 la 08:29

Publicat în iubire, prieteni, scrisori, viata

Tagged with

13 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. dacă aş avea cum aş vota ,cu două mîini pe DL.OPRESCU
    cum nu am cum 😆 mă mulţumesc să-i susţin pe acei care pot să o facă !!!
    şi te rog Isabelle,pentru că ştiu că ZINCA BEIU o să treacă pe-aici negreşit să-mi dai voie să-i spun
    „LA MULŢI ANI”!!!
    SĂ-I DEA DUMNEZEU SĂNĂTATE ŞI TOT CE-ŞI DOREŞTE PENTRU EA ŞI CEI DRAGI !!!
    cum nu ştiu ce melodie i-ar place îi dăruiesc una din preferatele mele,din tot sufletul

    CELLA

    15 Mai 2008 at 09:26

  2. Cella, mulţumesc!

    isabellelorelai

    15 Mai 2008 at 09:32

  3. La multi Ani, Zincuta draga!
    Sa-ti dea Cel de Sus tot ce-ti doresti! 🙂

    mesterulmanole

    15 Mai 2008 at 11:21

  4. La multi ani, doamna Zinca! Sa va dea Dumnezeu sanatate sa va apere de toate relele de pe lumea asta!

    SMINCHY

    15 Mai 2008 at 11:22

  5. Isabellelorelai,sper sa se infiinteze Teledonul.Poate ca bucurestenii ii vor scrie pe blog.
    Ii doresc si eu La multi ani prietenei Zinca si-i daruiesc o floare.

    g1b2i3

    15 Mai 2008 at 19:09

  6. Ura! Ura! Am imnplinit 57 de ani si ma bucur tare! Fiecare zi traita este una fericita!
    Fetelor , va multumesc mult. Si, bineinteles, Lenon este interpretul meu preferat iai „Imagine” este cea mai frumoasa melodie din sec.XX.
    Vedeti? Nimic nu-i intamplator.

    zinca beiu

    15 Mai 2008 at 19:14

  7. Gabi, vom trăi şi vom vedea. Încercăm.
    Am primit răspuns la mesajul pe care l-am dat pe e-mail:
    .
    Va multumim.
    Echipa de campanie a lui Sorin Oprescu
    .

    isabellelorelai

    15 Mai 2008 at 19:46

  8. Zinca, să fii sănătoasă, fericită şi veselă până împlineşti 100! 😀
    După sută mai vedem…
    😀
    .
    Cella ţi-a dăruit melodia. Tot ea mi-a spus că este ziua ta.
    Noi cu florile 😀

    isabellelorelai

    15 Mai 2008 at 19:48

  9. Multam si va pup.

    zinca beiu

    15 Mai 2008 at 20:00

  10. Şi noi te pupăm, Zinca! 😀

    isabellelorelai

    15 Mai 2008 at 20:22

  11. multumesc si eu mult de tot pt dedicatii si flori….

    in rest… mergem inainte!
    Dupa spune cineva, mai demult: am inceput impreuna, continuam impreuna! (prietenii stiu de ce!)

    anca

    16 Mai 2008 at 18:31

  12. Ancuţa, să îţi dea Dumnezeu sănătate şi noroc! Celelalte vin de la sine!
    Continuăm împreună, vorba cui ştim noi, toată treaba grea 😀 este să putem să ne ţinem după cel cu zicala 😀 Ca să îl citez: „Slabă generaţie” 😀 (de noi zicea). Eu îi zic şi acum The Marathon Men.

    isabellelorelai

    16 Mai 2008 at 18:47

  13. […] Doctore, că nu se mai poate. Doctore, bagă mare. Şi atenţie mare la […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

