Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Doctore,

with 68 comments

Doctore, sunt o persoană oarecare – anonimul alegător al dumneavoastră, deci – din Bucureşti, România, Europa, UE. Sunt aproape bătrână şi aproape bolnavă. Aproape că am o fixaţie. Tot boală se cheamă şi asta. Aşa că, vă rog, ajutaţi-mă. Aş vrea, când veţi ajunge primar general, să înfiinţaţi la Primărie o linie telefonică de tip TELEDON PERMANENT, la nivel naţional, că Bucureştiul este capitala României. Haideţi, că nu este greu. Face primăria contract (sau cum se numeşte) cu companiile de telefonie fixă şi mobilă. Şi convenţie cu TVR şi SRR pentru promovare gratuită, că tot plătim abonamente, nu de alta. Teledonul să fie în beneficiul copiilor, tinerilor şi maturilor bolnavi, la care telefon să sunăm noi, oamenii necunoscuţi şi mai puţin înstăriţi, şi unde să donăm 1 Euro sau 2, în fiecare lună sau de câte ori avem dorinţa şi puterea de a renunţa la un pachet de ţigări, o ciocolată, o floare. Eu cred că oamenilor le este mult mai uşor să dea un telefon şi să doneze o sumă mică, decât să meargă la bancă, unde nu vor avea de unde să doneze prea mulţi bani. Şi unde se vor ruşina că nu au prea mult… Şi din puţin se face mult. Şi din mic se face mare. Şi Dar din dar se face Rai. După modelul „Daţi 1 leu pentru Ateneu”, să facem „Daţi 1 Euro pentru Sănătatea României”. Că nici nu ştii când te loveşte necazul. Un milion de români să sune într-o lună şi să doneze câte 1 Euro. Câte cazuri ar fi rezolvate într-o lună… Eu vreau o ţară sănătoasă, cu oameni sănătoşi. Părinţii unui copil grav bolnav mai pot dormi? Mai pot mânca? Mai pot fi sănătoşi? Mai pot muncii? Nu cred. Unii îşi vând casele… Oare cum ne-am simţi dacă în fiecare lună am vedea la tv câte 10, 20, 30 de copii, tineri sau oameni maturi, salvaţi de la moarte de noi, marii şi mulţii anonimi ai României? Eu m-aş simţi bine. Ce ar fi dacă toată blogosfera şi-ar pune pe bloguri îndemnul „Daţi 1 Euro pentru Sănătatea României. Sună şi donează, mâine poţi avea nevoie chiar tu…”. Cât timp am pierdut, câte vieţi am pierdut, câte familii distruse avem. O ţară mai tristă. Cu mulţi oameni trişti.

Written by IsabelleLorelai

13 Mai 2008 la 23:10

68 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Da, ştiu, este un post înfiorător de lung, are 5 pagini.
    Ăsta este postul cu numărul: 100.
    D’aia.
    .
    Am să fac şi un post scurt. Titlul:. Conţinutul:.

    isabellelorelai

    13 Mai 2008 at 23:41

  2. […] solidaritate? Isabellelorelai o spune cel mai […]

  3. Isabellelorelai,nu am citit tot postul tau,dar am vazut cati copii si oameni tineri vor sa mai traiasca,am vazut si 😦 .
    Azi nu sunt in apele mele si mi-e greu sa-mi gasesc cuvintele.
    Sper sa te auda cineva si sa se stranga banii pentru salvarea vietilor.

    g1b2i3

    14 Mai 2008 at 05:00

  4. Da Isabelle e lung dar… crud…clar…adevarat din pacate 😦 .Doamne ajuta!

    Gabi

    14 Mai 2008 at 05:08

  5. Mulţumesc, Meştere!

    isabellelorelai

    14 Mai 2008 at 06:44

  6. Gabi, stai liniştită, nu-ţi face griji, că tu oricum cunoşti toate cazurile.
    Gabi, până la urmă tot mă va auzi cineva. Ştii de ce?
    Că dacă nu mă aude Doctorul, o iau din uşă în uşă pe la unul şi altul.
    S-o găsi cineva în ţara asta care să înţeleagă că DACĂ MURIM TOŢI, EI NU MAI AU PE CINE SĂ CONDUCĂ.
    Simplu, nu?

    isabellelorelai

    14 Mai 2008 at 06:47

  7. Gabi, Doamne ajută!

    isabellelorelai

    14 Mai 2008 at 06:48

  8. 🙂 Ai dreptate Isabelle!Doame ajuta!

    Gabi

    14 Mai 2008 at 06:54

  9. Isabelle, in meseria mea vad aproape zilnic oameni bpolknavi sua si mai grav bolnavi. Si mie ca profesionist, imi sta tot timpul un nod in gat. te sustin!
    ps: inca mi se face pielea de gaina. Inca doare. Doare tot timpul. ma bucur tare mult ca te-am cunoscut!!!

    Jamilla

    14 Mai 2008 at 07:32

  10. valeleu ce greseli facui. iarta-le… scriu in graba. plec in teren si sincer, nu prea am chef, ma gandesc ce oi mai intalni. isa, m-am gandit aseara la tine! (nu am putut intra pe net). semnez si eu scrisoarea deschisa catre dr oprescu.

    Jamilla

    14 Mai 2008 at 07:33

  11. Jam, maică-mea este de 11 ani paralizată, în urma unui AVC făcut la 59 de ani. A stat o lună în comă, medicii au ignorat-o complet, nu-i mai dădeau nicio şansă. În luna aceea cât a stat în spital am văzut lucruri pe care nu am să le uit niciodată în viaţa mea. Oameni cu accident vascular, de la vârsta de 16 ani, cel mai tânăr, până la 80 de ani, cel mai vârsnic. Ştii că statul nu i-a acordat nici măcar 1 ban, sau alt ajutor, deşi are handicap gradul I, pentru simplul motiv că a muncit o viaţă şi are pensie? Vrei să ştii că nu mai găsesc nicio femeie cinstită, plătită cu bani grei, cu care să o las cât timp am eu treabă? (Am una, mai am nevoie de încă una) Vrei să ştii cum au fost ăştia 11 ani pentru mine?
    .
    Mulţumesc că mă susţii. NU ai ce să semnezi. Scrisoarea deschisă este doar un trakback la blogul nr. 2 pentru doctorul Oprescu.

    isabellelorelai

    14 Mai 2008 at 08:09

  12. Mulţumesc pentru Luca,n-am să-l uit niciodată pentru că ochii lui mi-au rămas în vise
    şi da,eu am citit tot !!!
    este greu dar pentru un zîmbet de copil,cînd noi suntem pe picioare,nimic nu-i nici greu nici destul

    CELLA

    14 Mai 2008 at 08:59

  13. Cella, mulţumesc.

    isabellelorelai

    14 Mai 2008 at 09:06

  14. Buna Isabelle,

    Te rog, recomanda-mi si mie un caz, care sa-l public si eu pe blogul meu maine. Eu o sa plec acum, pana mai tarziu sunt indisponibil. Jobul deh 😉
    Multumesc frumos si o zi EXCELENTA

    Petrisor Socol

    14 Mai 2008 at 09:48

  15. Minunata idee, asta cu Teledonul anonimilor. Cred ca ar si avea succes daca cineva ar pune-o in practica. Felicitari pentru blog si pentru preocupari isabellelorelai.

    Darius

    14 Mai 2008 at 09:49

  16. Salut Petrişor
    Să ştii că îmi este greu să îţi recomand unul dintre ele, este ca şi cum aş trage la sorţi.
    Dar,
    Având în vedere că Andrei Alexandru POATE fi operat pe 19 mai, dar nu are banii, hai să încercăm:
    http://sminchy.wordpress.com/2008/05/13/nu-l-mai-lasati-pe-alexandru-sa-planga

    isabellelorelai

    14 Mai 2008 at 09:55

  17. Darius, dacă am reuşit noi, nişte bloggeri anonimi, cu bloguri anonime, cam 30 la număr, să strângem în 3 zile 4.000 de Euro pentru Florentina, am speranţa că oameni cu nume şi meserii „de top” vor face ceva.
    Dacă nu, mai văd eu… Găsesc eu ceva.

    isabellelorelai

    14 Mai 2008 at 09:59

  18. Petrişor, am pus la tine pe blog cazul.

    isabellelorelai

    14 Mai 2008 at 10:34

  19. Nu obosesti? Nu obosesti! 🙂 Oare doctorul va raspunde?

    SMINCHY

    14 Mai 2008 at 11:28

  20. Andreea, NU obosesc neam 😀
    Echipa Doctorului, mai precis. Vom vedea.
    Te pup.

    isabellelorelai

    14 Mai 2008 at 11:35

  21. Si eu te pup! Doamne ajuta!

    SMINCHY

    14 Mai 2008 at 11:54

  22. Doamne ajută!

    isabellelorelai

    14 Mai 2008 at 11:58

  23. Isabelle, ai reusit sa ma faci sa plang. In acelasi timp, cred ca ai fost foarte inspirata cand ai redactat scrisoarea catre dr.Oprescu. Cred ca e bine sa i-o trimiti si pe net, la adresa lui. N-am previziuni prea sumbre, dar cred ca ESTE UNICA SANSA sa se realizeze teledonul nostru.Toti il asteptam. Sunt sigura ca doctorul te va ajuta daca scrisoarea va ajunge sigur, pe cai directe si clare. Eu sunt „mica”, nu pot face altceva decat sa-i las un mesaj in acest sens la cortul electoral aflat, stingher, sun un pom, la statia de metrou Brancoveanu. Ii voi ruga pe cei de la cort sa-i transmita mesajul ca-i de EXTREMA URGENTA.

    zinca beiu

    14 Mai 2008 at 12:14

  24. Fug spre metrou.

    zinca beiu

    14 Mai 2008 at 12:15

  25. Zinca, am făcut legătura între bloguri.
    Trimit link-ul şi pe e-mail. Ai dreptate.
    .
    Păi ce, eu sunt mare? Tot mică şi neînsemnată sunt, dar uite că mie nu mi-a dat prin minte să mă uit după cortul electoral.
    ZINCA EŞTI DEŞTEAPTĂ! 😀

    isabellelorelai

    14 Mai 2008 at 12:19

  26. Mulţumesc, Zinca! 😀
    Caut şi eu cort electoral, să văd în zona Tineretului dacă găsesc.

    isabellelorelai

    14 Mai 2008 at 12:20

  27. Isabellelorelai,am citit si comentariile.Am vazut ca am facut o greseala de ortografie foarte mare si grava.Nu se poate corecta?
    Am sa pun postul tau si la mine,am sa-l pun si pe forum la RTV ca sa-l vada mai multi.
    Poate ca aude cine trebuie sa auda,macar acum in campania electorala.Stii ceva?Daca mai promit si nu se tin de promisiuni,cred ca ar trebui sa-i luam de mana si sa-i ducem sa vada suferintra,boala,saracia.

    g1b2i3

    14 Mai 2008 at 13:26

  28. Gabi, lasă greşeala, că nu contează… Stai liniştită.
    Of, Gabi, of… De asta am ales Doctorul, el ştie cel mai bine ce este suferinţa.

    isabellelorelai

    14 Mai 2008 at 13:28

  29. Gata, am corectat.
    Uite aici, Alexandru:

    Nu au nici măcar LUMINĂ!

    isabellelorelai

    14 Mai 2008 at 13:30

  30. Teledonul Anonimilor este cea mai buna idee auzita in ultima perioada.Astazi voi adauga si eu cazul lui Alexandru la mine pe blog. Felicitari!

    Laura

    14 Mai 2008 at 13:38

  31. Mulţumesc, de vreo lună tot încerc, ceva îmi spune că vom reuşi. Doar că trebuie să ne unim.
    Multă sănătate!

    isabellelorelai

    14 Mai 2008 at 13:42

  32. Isabelle…bunica mea (dumnezeu s-o odihneasca_) s- stins de Alzheimer… recent s0au stins oameni din familia prietenului mei, toti de cancer la interval scurt… am vazut in anii astia putini ai mei, si eu multe… si in spital (lucrez in doua locuri) ca merg zilnic… |Isabelle, sa nu te superi pe mine, inainte nu stiu cum era legea, dar acum de la 1 oianuarie 2008 sunt alte criterii medico-sociale pt incadrare in grad de handicap (daca vrei, iti trimit pe mail), si avc si urmarile sale nu se mai incadreaza..din cate mi-amintesc, nici in 2007 nu s-a mai incadrat……dar stiu, inteleg si simt cat de greu ti-a fost si iti este. Nu ma intreba d eunde, mi-e greu sa rascolesc unele lucruri, dar stiu. Nu numai voluntariatul din studentie, ceea ce am avut in familie si ceea ce intalnesc zilnic… pur si simplu stiu si inteleg. Mai ales faptul ca e mai mult decat greu, e enorm d egreu. Si unii oameni duc intr-advar, mai mult decat pot duce. Te imbratisez!! (eu zic ca cei care au facut legea trebuia sa incadreze si avc la handicap…tu stiai ca nici accidentele d ecirculatie nu se ncadreaza?desi poti ramane cu un handicap?)

    Jamilla

    14 Mai 2008 at 15:32

  33. vrrusei sa ti trimit ttusi criteriile, poate ajuta pe altcineva, desi nici eu ca si profesonist de asistenta sociala nu le-am aprofundat bine si nici nu le-am inteles, caci nu am studiile medicale necesare. dar nu gasesc mailul tau, nici sectiunea contact…!!!

    Jamilla

    14 Mai 2008 at 15:36

  34. scuze de greseli, probleme cu tastatura…si iese ciorba de cuvinte 😦 (maine mai intru si iti trimit criteriile daca gasesc mailul tau pe aici)

    Jamilla

    14 Mai 2008 at 15:37

  35. Buna seara!Nu am am scris demult,am fost putin ocupata in ultimul timp.Asta seara am intrat sa mai aflu noutati insa insiruirea ta m-a lasat fara aer!Nu e drept!Dar realitatea este asta si lamentarile nu ajuta pe nimeni.Ideea teledonului permanent este foarte buna,felicictari!Noi suntem bine si pregatite financiar destul de bine.As putea spune fara sa gresesc ca sunt linistita din acest punct de vedere,chiar daca depasim suma estimata ..e in regula.Abia astept sa trec peste sa nu depasesc suma si sa va ajut!Va sarut si va iubesc ..pe toti!Abia astept sa vad care este raspunsul D-lui doctor Oprescu sau al omului politic Oprescu!

    ioana

    14 Mai 2008 at 17:30

  36. Isabellelorelai, ce-i aici la tine, Dumnezeu sa-ti ajute
    sa ajuti pe toata lumea. Sa te auda Dumnezeu si sa-ti dea sanatate!

    forevergreen

    14 Mai 2008 at 17:33

  37. Am fost la cort.I-am lasau un mesaj scris de mana mea ,sa te caute pe blog; i-am explicat in doua cuvinte ce vrem noi.Cei de acolo mi-au spus ca-l vor preda consilierului si acesta d-lui Oprescu. Ceva imi spune ca apelul tau, Isabelle va fi ascultat.Chiar am

    certitudinea ca se va face acest teledon permanent.

    zinca beiu

    14 Mai 2008 at 18:30

  38. Jam, stai liniştită, legea a fost schimbată şi prin 2003, cam aşa. Crede-mă, nu am nevoie de banii lor, sper în schimb să le folosească celor mai amărâţi, eu m-am descurcat, mulţumesc lui Dumnezeu. Am toate legile, le-au modificat pentru că mulţi NETREBNICI au profitat. Oameni întregi la trup şi la cap dar nenorociţi la suflet s-au dat drept handicapaţi şi au furat din banii altora care chiar aveau nevoie. Imbecilii mi-au cerut să o duc pe mama la „reevaluare” când scrie negru pe alb că este NEDEPLASABILĂ. Eu am vrut măcar ca primăria să-mi recomande persoane pregătite şi verificate pentru îngrijire la domiciliu, PE CARE SĂ LE PLĂTESC EU. Nu s-au găsit.
    .
    Tu nu ai pe blog cerere pentru e-mail, lasa că-ţi trimit eu adresa mea.
    .
    Lasă că nu-i nimic, şi eu mai greşesc când mă grăbesc.

    isabellelorelai

    14 Mai 2008 at 18:40

  39. Ioana, mă bucur că sunteţi bine. Sper că MORALUL vostru este sus-sus! 😀
    .
    Dacă mai mulţi din blogosferă ar înţelege că demersul meu este doar UMANITAR, că nu are legătură cu politica, şi m-ar ajuta, ar fi perfect. Dacă domnul dr. Oprescu şi staff-ul său ar considera acest demers ca pe o idee bună, ar fi perfect.
    .
    Noi am discutat mult. Atât Andrea cât şi Bogdan mi-au spus că oamenii nu au încredere în oricine ca să doneze. Corina mi-a spus la fel, că oamenii au încredere într-o instituţie sau organizaţie renumită, cum ar fi UNICEF. Mie însă nu-mi convine UNICEF, pentru că sunt şi OAMENI MATURI, între 19 şi … ani, care trebuiesc ajutaţi, iar UNICEFUL este doar pentru copii.
    .
    Dr. Oprescu a fost alegerea mea pentru că este MEDIC şi înţelege situaţia. Plus de asta a făcut din spitalul pe care l-a condus un model. Din punct de vedere politic, nu reprezintă niciun partid, este INDEPENDENT.
    .
    Ca Primar General, este practic, legal şi constituţional, AL DOILEA OM ÎN STAT ALES DIRECT, PRIN SUFRAGIU. Ca şi Preşedintele.
    .
    În calitate de reprezentant al capitalei României, este, din punctul meu de vedere, responsabil cu legătura cu celelalte oraşe din ţară dar şi din lume.
    .
    Bucureştiul este afiliat, prin tot felul de asociaţii, cu alte capitale ale tărilor din toată lumea.
    .
    Ioana, aştept să vă întoarceţi cu bine din Germania şi să ne arăţi fotografii cu fetiţa ta însănătoşită complet. BAFTĂ la operaţie! Dumnezeu să vă ajute!

    isabellelorelai

    14 Mai 2008 at 18:53

  40. Forevergreen, dacă ar fi doar atât… Dar nu, sunt mult mai mulţi…
    Am luat cazurile doar din ultimele 2 luni.
    Să dea Dumnezeu să înţeleagă toată lumea:
    – Conducătorii ţării să priceapă că dacă noi nu mai suntem, ei nu mai au ce conduce;
    – Românii să înţeleagă că fără solidaritate şi simţ civic, ţara se duce de râpă.

    isabellelorelai

    14 Mai 2008 at 18:59

  41. ZINCA, EŞTI O MARE ŞI DEŞTRAPTĂ DOAMNĂ!
    MULŢUMESC, mie nu-mi dădea prin cap, pe cuvântul meu de onoare. Am trimis şi eu e-mail, l-am luat din site-ul de prezentare.
    M-am uitat la Tineretului, erau corturi PNL, PSD, PC şi bannere cu nişte unii.

    isabellelorelai

    14 Mai 2008 at 19:02

  42. IsaBelle eşti doctorul sufletelor noastre!
    Fie ca mâine să te bucuri că apelul tău de OMENIE a fost receptat!!! Ştiu că strigătul tău vine din adâncul sufletului. Te lupţi pentru viaţă, cel mai frumos dar. Te îmbrăţişez şi-ţi doresc multă putere de luptă!

    Cristal

    14 Mai 2008 at 19:14

  43. Cristalule, dacă nu mâine, măcar poimâine. Hai, chiar răspoimâine, că eu am răbdare.
    Mulţumesc, Cristalule,
    Puterea asta îmi vine de la Andreea Sminchy.
    Încerc să o ajut la căratul crucii pe care s-a hotărât ea să o ducă, de una singură. Mi-a arătat Cella, la un moment dat. Primul lucru care m-a frapat a fost că blogurie erau identice. Iar Andreea, la un moment dat l-a schimbat pe al ei, ca să rămână al meu „mai cu moţ”. Ea crede că eu nu m-am prins 😀
    Copilul ăsta, Andreea Sminchy (că pentru mine, la cei 25 de ani ai ei, este copil) este o minunăţie. Nu vreau să spun prea multe dar, Cristalule, ea stă cu chirie, nu are de niciunele, dar tot rupe din puţinul ei să dea celor mai nevoiaşi. Cristalule, noi suntem mai „mari”, avem copii mari, este normal să ajutăm. Mă înţelegi ce vreau să zic.

    isabellelorelai

    14 Mai 2008 at 19:26

  44. Hai, DOCTORE, că sondajele arată MINUNAT!

    isabellelorelai

    14 Mai 2008 at 19:29

  45. Doctorul nu are cort decat in anumite locuri.N-are bani. Si nici minute multe la TV, ca-i independent. Dar asta nu conteaza.

    zinca beiu

    14 Mai 2008 at 20:35

  46. Daca nu s-ar mai cheltui miliarde de euro la misto de catre excentricii sau idiotii lumii , alta ar fi situatia . Degeaba se chinuie un om de rand si da cateva sute de euro daca nu se implica mai multa lume cu bani .

    farasens

    14 Mai 2008 at 20:46

  47. Zinca, probabil de aia este PRIMUL! 😀
    De unde rezultă că românii nu sunt proşti.

    isabellelorelai

    14 Mai 2008 at 20:47

  48. Fărăsens, să mor eu dacă nu mă gândeam acum că putem să-i ajutăm pe toţi cu o jumătate de MIG.
    Partea proastă este că oamenii cu bani nu stau pe bloguri. Au oameni care le citesc ziarele. Televiziunea ar fi o cale, dar cum naiba să fac? Oricum, am mai dat şi pe e-mail una alta. Depinde acum cine le citeşte mailurile.

    isabellelorelai

    14 Mai 2008 at 20:51

  49. Mai Isabella, mai oameni buni! EU NU FAC NIMIC SPECIAL! SI NICI NU SUNT NIMIC SPECIAL! Stau cu chirie ca orice tanar de astazi pe care il cunosc. Si am ceea ce mi-a dat Dumnezeu, nici mai mult nici mai putin decat altii. Sunt norocoasa pentru ca am dragoste, sanatate si va am pe VOI! Atat!

    SMINCHY

    15 Mai 2008 at 11:16

  50. Andreea, păi ce, eu am zis altceva?! 😀

    isabellelorelai

    15 Mai 2008 at 11:17

  51. Isabella, tu esti mult prea smechera pentru mine 😛

    SMINCHY

    15 Mai 2008 at 11:34

  52. Sunt bătrână, măi, nu şmecheră 😀
    Te pup, Andreea.

    isabellelorelai

    15 Mai 2008 at 11:37

  53. Si eu te pup, buna mea!
    Si nu esti batrana, da? Esti inteleapta! 🙂

    SMINCHY

    15 Mai 2008 at 12:14

  54. La faza cu înţelepciunea mai lucrez un pic 😀

    isabellelorelai

    15 Mai 2008 at 12:18

  55. Ma lasi! Si modesta pe deasupra! 🙂

    SMINCHY

    15 Mai 2008 at 12:47

  56. Dacă-ţi spun 😀

    isabellelorelai

    15 Mai 2008 at 18:39

  57. […] Doctore, că nu se mai poate. Doctore, bagă mare. Şi atenţie mare la […]

  58. […] PLÂNGECU DOAR CÂTEVA EXCEPŢII, V-AŢI TÂMPIT. PĂREREA MEAPoveste. Despre mineO ZI DoctoreAJUTOR pentru copii: – Alexa; – Ştefan; – Raluca; – Alexia; – Beatrice; – Luciancândva, într-o […]

  59. 5sI’ll thingk about it.4b I compleatly disagree with last post . eum
    I’ll happy if you come here ламинат и паркет 3b

    ламинат

    5 Septembrie 2008 at 12:20

  60. […] al Andrei. I-am spus noi Andra mică. De doar 4 ani. Cu leucemie. Am vorbit despre Andra pe 13 mai şi 1 iunie: Andra – cea mică, 4 ani. Leucemie. Nu avem fotografie. O puteţi vedea pe Andra în […]

  61. DRAGA SI MINUNATA ISABELLE, multumesc ca existi …ASA ! sa ni te tina Dzeu sanatoasa pentru ca esti o raza de soare si speranta pentru sute de oameni bolnavi (dar si sanatosi, ca noi…)

    ideea ta e EXCELENTA – un teledon PERMANENT – unde cu totii sa donam lunar un banut sa ne ajutam semenii… care, din cauza birocratiei si coruptiei, ajung sa dispere impreuna cu familiile lor, de neputinta, intr-o tara bolnava sus, la guvernare si mai jos, in aplicarea legilor sau sa se imbolnaveasca mai rau sau mai rau, chiar sa moara….

    HAIDETI SA GANDIM O CAMPANIE PERMANENTA CUMVA – care sa mearga VIRAL, PE TOATE BLOGURILE celor cu suflet si de unde banii stransi sa ajunga LA TIMP, la cei ce au viata in pericol !

    ne trebuie un ONG de maxima incredere care sa gestioneze banii si un blog specializat unde acel ONG sa scrie ZILNIC incasarile, de unde vin si unde merg banii – totul EXTREM DE BINE DOCUMENTAT.

    voi scrie pe liste de ONG-uri sa vedem cine poate face asa ceva !

    Doamne ajuta1

    Mariana Duma

    29 Septembrie 2008 at 20:03

  62. […] Cautam ONG care sa gestioneze donatiile pentru cauzele umanitare Posted on September 29, 2008 by Mariana Duma Isabelle Lorelai, poate cea mai sufletista persoana de pe net, care e ingerul pazitor al multor disp… […]

  63. Mariana Duma

    29 Septembrie 2008 at 20:21

  64. Mariana, chiar am nevoie de creierul tău. Pe bune.
    Care este treaba, că m-am tot gândit, am propus doamnelor de la Asociaţia PAVEL, care se ocupă de copiii bolnavi de cancer şi leucemie de la Fundeni. Am vorbit cu prietena mea, Corina Creţu, şi a rămas că vorbeşte cu Andreea Marin să încercăm la TVR 1. Condiţia însă era să înceapă emisiunea PREŢUIEŞTE VIAŢA. Care văd că nu apare pe post.
    Problema mea este aceea că nu am ştiut la care asociaţie, fundaţie etc să apelez pentru că fiecare se ocupă de un singur segment de bolnavi sau anumite vârste.
    Iar nouă ne trebuie pentru TOŢI, pentru toate diagnosticele.
    Corina mi-a propus UNICEF, dar ei se ocupă doar de copii. Şi eu pe aici am o mulţime de tineri, nu doar copii, cu vârste trecute de 18 ani, tineri de 19, 22, 27, 32 de ani. Şi maturi peste 40, părinţi de copii mici, unii şi ei bolnavi. Eu încerc să donez pentru fiecare şi nu vreau să scad ştacheta sub 50 RON. Te rog să mă crezi că nu mai fac faţă.
    Când apare câte un teledon zic Doamne ajută, mai scap de bănci. Unele sunt enervante rău. Peste tot, pe forumuri, bloguri, site-uri de televiziuni, de ziare etc, majoritatea întreabă de metode mai simple, le este oroare şi nici nu au timp să meargă pe la bănci. Nici nu îţi dai seama câţi bani se pierd, din cauza asta. Şi din cauza lipsei de informaţii.
    Dacă poţi să gândeşti ceva în sensul ăsta ar fi extraordinar.
    Te pup şi îţi mulţumesc mult.

    isabellelorelai

    29 Septembrie 2008 at 20:26

  65. […] Când ai să te trezeşti ai să observi că ai rămas singură… […]

  66. Buna ziua ma numesc Oana am 29 de ani si de la nastere sufar de o boala rara genetica numita Epidermoliza Buloasa Distrofica. Am nevoie de ajutor nu am pe nimeni care sama ajute. Am nevoie de un trasplant cu celule stem ce se fac la clinici din strainatate. nr. meu de telefon:0755511008

    Dinca Oana-Speranta

    6 Decembrie 2008 at 15:20

    • Oana, am nevoie de un document medical şi o fotografie. Ai? Poţi să-mi trimiţi pe e-mail?

      isabellelorelai

      6 Decembrie 2008 at 15:23


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

