Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Boala

with 35 comments

Doctore, simt ceva mortal

Aici, în regiunea fiinţei mele

Mă dor toate organele,

Ziua mă doare soarele

Iar noaptea luna şi stelele.

 


Mi s-a pus un junghi în norul de pe cer

Pe care până atunci nici nu-l observasem

Şi mă trezesc în fiecare dimineaţă

Cu o senzaţie de iarnă.

 


Degeaba am luat tot felul de medicamente

Am urât şi am iubit, am învăţat să citesc

Şi chiar am citit nişte cărţi

Am vorbit cu oamenii şi m-am gândit,

Am fost bun şi-am fost frumos…

 


Toate acestea n-au avut nici un efect, doctore

Şi-am cheltuit pe ele o groază de ani.

Cred că m-am îmbolnăvit de moarte

Într-o zi

Când m-am născut.

 

MARIN SORESCU

 

Recită: TUDOR GHEORGHE. Despre Îngeri – Marin Sorescu

(montaj YT Mary Grey/Vară Albastră)

 

A pictat Vincent van Gogh

Written by IsabelleLorelai

13 Mai 2008 la 08:08

35 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. MINUNĂŢIE !!!
    N-am cuvinte,numai trăiri
    MULT,MULT PREA MINUNAT !!!
    MULŢUMESC cu tot sufletul şi din tot sufletul

    CELLA

    13 Mai 2008 at 08:51

  2. Mulţumesc, Cella.

    isabellelorelai

    13 Mai 2008 at 09:05

  3. Waw! ce reclama imi faci!
    te pup.

    Mary Grey

    13 Mai 2008 at 09:38

  4. Mary Grey, păi dacă meriţi!
    Şi eu te pup.

    isabellelorelai

    13 Mai 2008 at 09:50

  5. Multumesc,pentru tot….inclusiv pentru aceasta postare.

    Gabi

    13 Mai 2008 at 10:51

  6. Gabi, să vă ajute Dumnezeu să răzbiţi. Şi nouă pe lângă voi. Multă sănătate puiuţului vostru, şi vouă la fel, ca să puteţi să îl faceţi mare şi sănătos.
    Doamne ajută, Gabi!

    isabellelorelai

    13 Mai 2008 at 10:58

  7. Hmm, cu o moarte fiecare suntem datori…
    Dar cand,
    De e prea devreme pana si vorbele ne dor…

    mesterulmanole

    13 Mai 2008 at 11:24

  8. Meştere, unii sunt morţi încă din timpul vieţii. Ăia care stau şi privesc. Doar stau. Nu fac nimic, nu zic nimic, stau şi atât.
    .
    Meştere, eram la tine. Bunică sârboaică este corect spus? 😀

    isabellelorelai

    13 Mai 2008 at 11:30

  9. stii cand voi mai semna eu o petitie?! atunci cand site-ul catre care voi fi directionat nu va mai avea un pixel de reclama pe el 😉
    aia nu e petitie…sunt bani stransi usor de un profitor nenorocit…
    fara suparare…tu nu ai nici o vina… 🙂

    ultimuom

    13 Mai 2008 at 12:51

  10. Pe bune? De Lovin zici?
    Explică-mi, TE ROG, că nu le am cu chestiile astea!

    isabellelorelai

    13 Mai 2008 at 12:56

  11. Un mare regizor, ma rog, nu e mare ca nici nu stiu cum il cheama, spunea ca moartea e o boala si ca trebuie gasit tratamentul. Mi-a placut mult asta. Filmul era despre pomul vietii, stie ingerul ca de la ea l-am furat 🙂

    Oana

    13 Mai 2008 at 13:12

  12. Oana: LASĂ VRĂJELILE ŞI SPUNE CE AI? Ce se întâmplă?
    Spune!
    Ai nevoie de ajutor? SPUNE!
    Nu mă enerva!
    Ce operaţie trebuie să faci?

    isabellelorelai

    13 Mai 2008 at 13:14

  13. Stai ca am vazut commentul de mai sus. Eu il stiu pe Lovin, ne mai conversam uneori. Pana ma enerveaza si ne injuram reciproc si nu mai vorbim doua luni, trei, depinde. Oricum, omul are defectele lui, dar e iubitor de oameni si de animale asa cum putini oameni am intalnit. M-as indoi profund sa faca el vreo excrochierie, sincer. Nici eu nu sunt de acord cu multe din ideile lui si la inceputul meu in Blogging ne-am certat ca dracii, dar de om e om. Acum nu e cel mai desptept, dar are un suflet de milioane.

    Oana

    13 Mai 2008 at 13:15

  14. Nu e mai nimic grav, nu tipa la mine. Nu stiu, un doctor zice sa ma operez, dar nu am fost decat la unul, eu as prefera sa nu. Habar nu am. In iunie o sa ma duc si la doctorul Blidaru o sa spun atunci, pana atunci nu am nimic. Ca de simtit ceva nu simt.

    Oana

    13 Mai 2008 at 13:17

  15. Oana, să mă lămuriţi şi pe mine, că nu prea cunosc mulţi oameni din blogosferă.
    Am mai dus link-ul cu spitalele horror pe ici pe colo, în speranţa că rezolvăm ceva. Intenţia mea este bună, oricum.

    isabellelorelai

    13 Mai 2008 at 13:18

  16. Oana, am încredere că vei mai consulta şi alţi medici. Să îmi spui, ca să ştiu ce avem de făcut.

    isabellelorelai

    13 Mai 2008 at 13:19

  17. Pai, eu una zic ca Tiberiu, in afara de prostiile lui din cap, e un om cu un suflet cat o sura. Parerea mea. Nu cred ca a pacalit pe cineva cu spitalele horror, sincer.

    Oana

    13 Mai 2008 at 13:20

  18. Oana, OK, m-am mai liniştit, mulţumesc!

    isabellelorelai

    13 Mai 2008 at 13:22

  19. […] Isabella, cred ca acum am nevoie de palma aia dupa […]

  20. Multumesc Isabelle ca mi-ai amintit de Marin Sorescu. „Iona” imi este o piesa foarte draga iar poezia asta, am mai auzit-o pe undeva, dar uitasem de ea. Cat despre Vincent, cu el suntem prietni vechi, numai ca nu ne prea vizitam din motivul ca mie imi place mai mult pictura stramosilor lui… Te pup! 🙂

    Laura

    13 Mai 2008 at 14:01

  21. Andreea, de Teledonul Permanent avem nevoie, nu de palme. Mă mir că mai poţi. Mie îmi vine să mor.

    isabellelorelai

    13 Mai 2008 at 14:19

  22. Îngere, mă bucur că ţi-a plăcur la fel de mult cât mi-a plăcut şi mie.

    isabellelorelai

    13 Mai 2008 at 14:20

  23. Si mie la fel, Isabella… 😦

    SMINCHY

    13 Mai 2008 at 14:46

  24. Isabelle 😦 ,citesc si recitesc versurile postate de tine..Autorul este Marin Sorescu, da? dar cine intreba e prost doar odata nu-i asa?!” 🙂

    Gabi

    13 Mai 2008 at 14:49

  25. Culoare si stare,ingandurare si mirare si irisi…multi irisi cu care el se asemana.Asta vad eu pe pagina ta,iar tu esti minunata ca ne-ai aratat. 🙂

    Elisa

    13 Mai 2008 at 16:03

  26. Andreea, te înţeleg mai mult decât crezi.

    isabellelorelai

    13 Mai 2008 at 18:06

  27. Gabi, da, Marin Sorescu. Un om minunat care a suferit foarte mult din cauza bolii sale.

    isabellelorelai

    13 Mai 2008 at 18:08

  28. Elisa, asta-i viaţa. Mai în alb şi negru, mai cu un pic de culoare, mai o floare, mai un pom… Trece viaţa.
    Mă bucur că ţi-a plăcut.

    isabellelorelai

    13 Mai 2008 at 18:10

  29. Copilaşule, mulţumesc mult. Am căutat-o pe „tub”, nu am găsit melodia asta, cu Florin Bogardo. Pe „trilu” nu am mai căutat, că oricum nu pot pune trilu pe wordpress, nu vrea.
    .
    FLORIN BOGARDO: Doctore!
    http://www.trilulilu.ro/Eu_Inteleptul/bd2dfd7f280e80
    Cadou de la Mary Grey

    isabellelorelai

    13 Mai 2008 at 18:13

  30. Mulţumesc, Copilaş, te pup!
    😀

    isabellelorelai

    13 Mai 2008 at 18:14

  31. A pictat cuvinte calde şi suave direct pe suflet. Frumos!

    anaAyana

    13 Mai 2008 at 22:44

  32. Ană, mă bucur că îţi place.

    isabellelorelai

    13 Mai 2008 at 23:36

  33. […] Boala […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

